Ok, ik ben vet jaloers op die slinger.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:57 schreef Kyara het volgende:
Hier nog ff een fotootje van het hele pakket & de fabeltjeskrant slinger
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:59 schreef Kyara het volgende:
Jipster, hopelijk mag je snel naar huis. Wel goed dat ze niet gaan toucheren, zeker na de ervaring van Kleurdoos....
Ik heb zojuist een brief gekregen voor de intake voor de kraamzorg. Mag een afspraak maken. *slik* Is het handig als je partner hierbij aanwezig is? Wat hebben jullie gedaan?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]Het is maar een formaliteitje. Wat vraagjes en wensen noteren. Zonde van de vrije uren van je man.
Doos aanvragen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ok, ik ben vet jaloers op die slinger..
Welnee stelt echt niets voor die intake.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:59 schreef Kyara het volgende:
Jipster, hopelijk mag je snel naar huis. Wel goed dat ze niet gaan toucheren, zeker na de ervaring van Kleurdoos....
Ik heb zojuist een brief gekregen voor de intake voor de kraamzorg. Mag een afspraak maken. *slik* Is het handig als je partner hierbij aanwezig is? Wat hebben jullie gedaan?
Die doos heb ik ook, alleen bij mij was er een speentje in en geen vitaminentabletten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:59 schreef bitterend het volgende:
Die heb ik ook Kyra!! zoooooo schattig![]()
![]()
![]()
Erg leuke doos vond ik het!
Ik denk dat het dat inderdaad het geval gaat zijn. Manlief gaat trouwens ook niet mee naar controles. Wel echo's en als ergens rond week 32 een bevallingsgesprekje plaatsvind dan ook maar verder niet. Vind ik niet zo nodig maar er zijn best veel mannen die steeds mee gaan. Vind ik ook beetje zonde van de tijd....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
Als hij ervoor vrij moet nemen dan zou ik zeggen doe maar niet schat
maar als ze s'avonds komen dan waarom niet
Kruidvat zit een pak luiers in, een flesje en een flesje bodycreme of zoiets, that's it.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:03 schreef bitterend het volgende:
Ik heb een paar weken geleden geen vitamientjes gehad! de rest wel denk ik!
Ik heb nu de blije doos en etos doos, geen zin in kruitvat...of issie nou zo leuk?
Hier was hij bij alle echo's (8 weken, 12 combinatie, 16 pret echo, 20 seo, 31 pret echo) voor de rest is hij alleen bij de bevallingsvoorlichting geweest (dit was savonds ook)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat inderdaad het geval gaat zijn. Manlief gaat trouwens ook niet mee naar controles. Wel echo's en als ergens rond week 32 een bevallingsgesprekje plaatsvind dan ook maar verder niet. Vind ik niet zo nodig maar er zijn best veel mannen die steeds mee gaan. Vind ik ook beetje zonde van de tijd....
oh niks spectaculairs dan...i pass!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Kruidvat zit een pak luiers in, een flesje en een flesje bodycreme of zoiets, that's it.
En die fantastische tas met "kruidvat" erop![]()
Och als het voor niks is waarom niet.
Mijn vent is in het begin wel mee geweest naar de vk (1 of 2 keer) en bij de echo's met 10-12-20-27(pret), maar nadat ik elke week in het zkh op controle moest vond hij (en ik ook) niet meer zo nodig... alleen de laatste keer ging ie nog mee, toen was ik precies 40 weken... later die avond waren we er weer, maar toen konden we meteen blijven en was Minke er de volgende ochtendquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:06 schreef bitterend het volgende:
[..]
Hier was hij bij alle echo's (8 weken, 12 combinatie, 16 pret echo, 20 seo, 31 pret echo) voor de rest is hij alleen bij de bevallingsvoorlichting geweest (dit was savonds ook)
Mijn vriend gaat ook nooit mee naar de controles hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat inderdaad het geval gaat zijn. Manlief gaat trouwens ook niet mee naar controles. Wel echo's en als ergens rond week 32 een bevallingsgesprekje plaatsvind dan ook maar verder niet. Vind ik niet zo nodig maar er zijn best veel mannen die steeds mee gaan. Vind ik ook beetje zonde van de tijd....
Oh, dan ga ik toch es even checken of ie er bij mij ook niet in zat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat doekje is voor over je schouder, zodat het rustig melk kan opgeven terwijl het tegen je aanhangt![]()
Ik had ook de fabeltjeskrantslinger en dat was al eind vorig jaar denk ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |