abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102735662
Weet iemand hoelang na de bevalling je weer pijnstillers mag? Dus geen paracetemol maar echt iets sterkers?
Heb giga kiespijn en kan vrijdag pas bij de tandarts terecht }:|
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:17:19 #227
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_102735705
Hoor ik daar weinig posten? Laat ik snel maar weer even wat van me horen :-p.

Over een uurtje heb ik de groei echo. Gaan ze kijken of het hoofdje minder smal is geworden of in ieder geval mooi z'n eigen groeicurve volgt. Ben wel relaxed, maar vind t nog steeds best wel spannend...

Fabeltjeskrant slinger klinkt leuk :D .

Klossen heb ik vorige keer niet eens gehad. Ons bed is hoog (boxspring met topper) en bij de intake zei de mevrouw van de kraamzorg dat ze het bij ons niet nodig vond en dat ik haar anders de schuld mocht geven. (Ze lag zelfs krom bij het idee dat ons bed straks zo hoog zou zijn dat de kraamhulp moest springen om over het randje te gluren :-p) Ik blij, want ons bed heeft veeeeel pootjes. En verder ook nooit iets over gehoord van de kraamzorg, ging allemaal prima.Dus ik ga er van uit dat het dit keer weer niet hoeft.

O en vandaag een begin gemaakt met het uitruimen van ons 'rommelkamertje'. Wat dus het kamertje voor Jesper gaat worden :).
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:19:15 #228
250838 Fee-nix
pi_102735785
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:16 schreef MeNicole2 het volgende:
Weet iemand hoelang na de bevalling je weer pijnstillers mag? Dus geen paracetemol maar echt iets sterkers?
Heb giga kiespijn en kan vrijdag pas bij de tandarts terecht }:|
Voor de zekerheid even aan de VK vragen... maar ik neem aan dat het meteen weer mag. Na mijn keizersnee ben ik immers ook meteen volgepompt met allerlei sterke pijnstillers. Diclofenac bijvoorbeeld.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:20:47 #229
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102735852
Volgens mij maakt het alleen uit als je bv geeft.
pi_102735877
Ik mis mijn klossen -O-

En wbt pijnstillers, bij flesvoeding mag je volgens mij gewoon weer raak slikken hoor ;)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:23:17 #231
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102735951
Middaaaag!

Zo, ik heb m'n werk maar even gelaten voor wat het is. Kantoorbaan sucks dus echt op dit moment, dat zitten hou ik niet meer vol....
Naja nog een weekje of 8 *O* !

Over dat alcoholvrij (wit/rosé)bier, ik mot dat dus echt allemaal niet hè. Smaakt in de verste verte niet naar bier! Doe mij maar een goed gekoelde Warsteiner na m'n bevalling!

Ik had de bon van de Blije doos gisteren binnen gekregen. Moet alleen nog een momentje uitzoeken wanneer en waar ik die ga halen.
En vandaag brachten ze het kraampakket! Bij het zien van die knuffel van het CZ was ik nog wel vrolijk, maar toen ik die olifantenluiers etc. allemaal zag :r . Ik heb de doos weer gauw dichtgedaan en weggezet... Ik moet er nog even niet aan denken!
Nou is het nog wachten op de code van het Kruidvat en dan heb ik geloof ik alles weer binnen.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:23:43 #232
250838 Fee-nix
pi_102735969
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:20 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij maakt het alleen uit als je bv geeft.
Ja dat zou je denken.. maar ik mocht gewoon meteen beginnen met borstvoeding, terwijl ik toch best wel high was...
pi_102735989
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik mis mijn klossen -O-

En wbt pijnstillers, bij flesvoeding mag je volgens mij gewoon weer raak slikken hoor ;)
Nou ik mocht hier vlak na de bevalling alleen paracetemol. Andere pijnstillers zijn te bleodverdunnend en das met een wond van de bevalling niet handig!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_102736021
Sandous gefeliciteerd met je mannetje *O*
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:26:35 #235
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102736083
NTS! :D hier dezelfde reactie op die doos van Zilveren Kruis.... Vreselijke dingen! Hahaha!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102736148
Hihi die doos van Ohra vond ik zo spannend! gelijk foto's gemaakt van alles en mama gebeld om te vragen wat ik met wat moet doen :D maar ik ben ook een beetje gek :+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102736187
Sandous gefeliciteerd met Adam
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:30:28 #238
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102736256
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:24 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Nou ik mocht hier vlak na de bevalling alleen paracetemol. Andere pijnstillers zijn te bleodverdunnend en das met een wond van de bevalling niet handig!!
Daar zit wat in; vooral aspirine heeft dat effect, geloof ik.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:31:09 #239
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102736291
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:28 schreef bitterend het volgende:
Hihi die doos van Ohra vond ik zo spannend! gelijk foto's gemaakt van alles en mama gebeld om te vragen wat ik met wat moet doen :D maar ik ben ook een beetje gek :+
Gelukkig zeg je het zelf :P
pi_102736363
Aha, te weinig gepost dus :P Nou ja, is niet erg, ik hoef niet perse op de lijst, maar ik volg dit topic wel...

Overigens een tip voor mensen die rugpijn hebben bij opstaan uit bed: ik had dat ergens in het begin van mijn zwangerschap en toen las ik ergens dat het kon helpen om een plank onder je matras te leggen... echt, na de eerste nacht dat de plank onder het matras lag geen last meer van gehad!!! Wel even de plank wikkelen in een (hand)doek want anders kraakt het bed behoorlijk als je gaat draaien.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:32:22 #241
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102736371
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:30 schreef Aventura het volgende:

[..]

Daar zit wat in; vooral aspirine heeft dat effect, geloof ik.
Ibuprofen volgens mij ook. Die mag je iig niet wanneer je hartproblemen hebt...
pi_102736441
Susie mijn moeder is niet Nederlands dus zij was niet bekend met het fenomeen kraampakket! vond het erg leuk om te laten zien :Y
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102736457
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:18 schreef Poezebeest het volgende:
Tj; dat heb ik nou ook, zin om te werken, maar helaas mag het niet meer :( Voordeel is wel dat ik merk dat de rust me wel goed doet, nu nog die bloeddruk laag houden. Heb inmiddels al een koffie slachtoffer gevonden anders was ik wel langsgekomen ;) Hoewel ik geen idee hebt of je een beetje in de buurt woont, Noord Brabant hierzo.

Innepin; geniet van je verlof! Word je ingeleid vanwege de suiker of mag je doorlopen tot de baby zelf komt?
Poezebeest je bent hier ook welkom hoor. (noord-brabant btw)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:37:27 #244
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102736596
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:33 schreef bitterend het volgende:
Susie mijn moeder is niet Nederlands dus zij was niet bekend met het fenomeen kraampakket! vond het erg leuk om te laten zien :Y
Wist ik, Frans toch? Maar er foto's van maken? Blijft een beetje gek he? :P
pi_102736618
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:31 schreef Susie het volgende:

[..]

Gelukkig zeg je het zelf :P
Hier doen we niet aan "doe normaal en doe je al gek genoeg" ofzo :P :P
pi_102736647
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:37 schreef Susie het volgende:

[..]

Wist ik, Frans toch? Maar er foto's van maken? Blijft een beetje gek he? :P
Tja ik kan niet uitleggen bij alles wat het is! makkelijker om te laten zien ;)
pi_102736944
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:45 schreef TimeJumper het volgende:

Ik ben een aparte, ik wil geen tierelantijnen aan mijn bed en zeker niet van die lelijke
Eigenlijk wil ik ook geen tierelantijnen aan mijn lichaam daarom ben ik geen zwangerschaps en bevallingsfan, maar helaas leveren ze geen baby';s via DHL :+ :9
Niet zo negatief doen kind! :6 :D :D :D :*
pi_102737101
Meiden, wat gaan jullie hard! Kan het hier niet bijhouden :')

Sandous van harte gefeliciteerd! *O*

Ik lig nog in het zkh, bloeden is sinds vanmorgen gestopt. Nu mag ik op de gang lopen, kijken wat er gebeurt.. Dan hoop ik snel naar huis te gaan. De oorzaak van de bloeding zullen ze waarschijnlijk niet achterhalen.. Hopen dat het wegblijft.

Verder houd ik harde buiken, vrij frequent maar ze gaan niet opnieuw toucheren om niks te triggeren, maar weeën zijn het niet.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:50:33 #249
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102737110
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:23 schreef NotTheSame het volgende:
En vandaag brachten ze het kraampakket! Bij het zien van die knuffel van het CZ was ik nog wel vrolijk, maar toen ik die olifantenluiers etc. allemaal zag :r . Ik heb de doos weer gauw dichtgedaan en weggezet... Ik moet er nog even niet aan denken!
Nou is het nog wachten op de code van het Kruidvat en dan heb ik geloof ik alles weer binnen.
Haha dat pakket heb ik ook, ook behalve de knuffel gelijk weggezet. Als ik hem nodig heb moeten ze hem onder de andere dingen uitgraven denk ik, zover heb ik hem verstopt.
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:50 schreef Asyniur het volgende:
Blergh, wat kan een mens zich soms beroerd voelen :{
Kusje voor jou :*

En de drankenvraag c_/ Ik drink eigenlijk alles, de laatste week heb ik niet meer zo'n zin in koffie maar heel de zwangerschap lekker koffie (toch met caffeine) gedronken. Ik ben een koffieholic :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:38 schreef bitterend het volgende:

[..]

Tja ik kan niet uitleggen bij alles wat het is! makkelijker om te laten zien ;)
Ja want dan kan je er ook nog eens om lachen :P
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:52:25 #250
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102737181
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:45 schreef bitterend het volgende:

[..]

Niet zo negatief doen kind! :6 :D :D :D :*
Ik ben gewoon hier de enige echte negatieve zwangere :6 :9
Die moeten er ook zijn *O*