Voor de zekerheid even aan de VK vragen... maar ik neem aan dat het meteen weer mag. Na mijn keizersnee ben ik immers ook meteen volgepompt met allerlei sterke pijnstillers. Diclofenac bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:16 schreef MeNicole2 het volgende:
Weet iemand hoelang na de bevalling je weer pijnstillers mag? Dus geen paracetemol maar echt iets sterkers?
Heb giga kiespijn en kan vrijdag pas bij de tandarts terecht
Ja dat zou je denken.. maar ik mocht gewoon meteen beginnen met borstvoeding, terwijl ik toch best wel high was...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:20 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij maakt het alleen uit als je bv geeft.
Nou ik mocht hier vlak na de bevalling alleen paracetemol. Andere pijnstillers zijn te bleodverdunnend en das met een wond van de bevalling niet handig!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik mis mijn klossen![]()
En wbt pijnstillers, bij flesvoeding mag je volgens mij gewoon weer raak slikken hoor
Daar zit wat in; vooral aspirine heeft dat effect, geloof ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:24 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nou ik mocht hier vlak na de bevalling alleen paracetemol. Andere pijnstillers zijn te bleodverdunnend en das met een wond van de bevalling niet handig!!
Gelukkig zeg je het zelfquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:28 schreef bitterend het volgende:
Hihi die doos van Ohra vond ik zo spannend! gelijk foto's gemaakt van alles en mama gebeld om te vragen wat ik met wat moet doenmaar ik ben ook een beetje gek
Ibuprofen volgens mij ook. Die mag je iig niet wanneer je hartproblemen hebt...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Daar zit wat in; vooral aspirine heeft dat effect, geloof ik.
Poezebeest je bent hier ook welkom hoor. (noord-brabant btw)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:18 schreef Poezebeest het volgende:
Tj; dat heb ik nou ook, zin om te werken, maar helaas mag het niet meerVoordeel is wel dat ik merk dat de rust me wel goed doet, nu nog die bloeddruk laag houden. Heb inmiddels al een koffie slachtoffer gevonden anders was ik wel langsgekomen
Hoewel ik geen idee hebt of je een beetje in de buurt woont, Noord Brabant hierzo.
Innepin; geniet van je verlof! Word je ingeleid vanwege de suiker of mag je doorlopen tot de baby zelf komt?
Wist ik, Frans toch? Maar er foto's van maken? Blijft een beetje gek he?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:33 schreef bitterend het volgende:
Susie mijn moeder is niet Nederlands dus zij was niet bekend met het fenomeen kraampakket! vond het erg leuk om te laten zien
Hier doen we niet aan "doe normaal en doe je al gek genoeg" ofzoquote:
Tja ik kan niet uitleggen bij alles wat het is! makkelijker om te laten zienquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:37 schreef Susie het volgende:
[..]
Wist ik, Frans toch? Maar er foto's van maken? Blijft een beetje gek he?
Niet zo negatief doen kind!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:45 schreef TimeJumper het volgende:
Ik ben een aparte, ik wil geen tierelantijnen aan mijn bed en zeker niet van die lelijke
Eigenlijk wil ik ook geen tierelantijnen aan mijn lichaam daarom ben ik geen zwangerschaps en bevallingsfan, maar helaas leveren ze geen baby';s via DHL![]()
Haha dat pakket heb ik ook, ook behalve de knuffel gelijk weggezet. Als ik hem nodig heb moeten ze hem onder de andere dingen uitgraven denk ik, zover heb ik hem verstopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:23 schreef NotTheSame het volgende:
En vandaag brachten ze het kraampakket! Bij het zien van die knuffel van het CZ was ik nog wel vrolijk, maar toen ik die olifantenluiers etc. allemaal zag. Ik heb de doos weer gauw dichtgedaan en weggezet... Ik moet er nog even niet aan denken!
Nou is het nog wachten op de code van het Kruidvat en dan heb ik geloof ik alles weer binnen.
Kusje voor jouquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:50 schreef Asyniur het volgende:
Blergh, wat kan een mens zich soms beroerd voelen
Ja want dan kan je er ook nog eens om lachenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:38 schreef bitterend het volgende:
[..]
Tja ik kan niet uitleggen bij alles wat het is! makkelijker om te laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |