Maakt niet uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:49 schreef covie het volgende:
Jipster![]()
Kunnen ze niet met een een of ander cameraatje naar binnen ofzo?
Doen ze toch ook bij operaties e.d. vaak.
Sandous kijk anders even alle afleveringen van bevallingsverhalen van vorige week. Misschien dat dat iets activeert?![]()
SpeedyGJsorry!
Maargoed dat is dan nogal een verschil, ik zou z.s.m. even een afspraak maken bij de verloskundige.
Bij mij hebben ze het normale prikken (je bedoelt voor rode hond enzo hè? En je bloedgroep?) meegenomen met het prikken van het bloed voor de combitest. Dat was rond ehhh.. de tiende week.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:50 schreef Roosje84 het volgende:
Jipster![]()
Speedy gefeliciteerd![]()
Hier me vanmorgen maar naar het ziekenhuis gesleept om bloed te prikken. (haat naalden) Wat een ellende. Eerst sta ik bij de verkeerde (hoofd)ingang. De patientregistratie duurde een half uur en vervolgens waren er nog 15 mensen voor me... Dik een uur en veel stress/spanning later stond ik weer buiten...
Heb besloten dat ik mezelf wel mag trakteren op worstenbroodjes voor de lunch
Even een vraagje aan degene die de combinatietest gedaan hebben. Moesten jullie hier ook apart voor bloedprikken of werd dit meegenomen bij het 'normale' bloedprikken?
Ik had altijd een man. Behalve de assistentes dat waren vaak vrouwen maar ook 1x een manquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Nirak het volgende:
[..]
Tja, meer vrouwen dan mannen daar, dus das makkelijk gokken
Kan me geen heftige discussie bij haar voorstellen eigenlijk
Schoot is wel een toffe kerel als je het mij vraagt
Hej ik heb precies hetzelfde "kind"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:23 schreef Sandous het volgende:
Als je toch wachten moet, men neme een muts romper en pamper uit de commode en kleedt een zebra.
[ afbeelding ]
Kijk ik hoef niet meer te bevallen
}:l
Wat zit er nu in?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef PureEvil het volgende:
Leuk Kyara, ben benieuwd wat er in zit...
Ik heb vorige week de felicitas zwanger box van de etos opgehaald, vond het nogal tegenvallen wat erin zat eigenlijk.....(ok, alles is meegenomen natuurlijk, en het is ook wel handig spul)
Het zal ook wel aan mezelf gelegen hebben. Ik was zo ontzettend boos.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:24 schreef Nirak het volgende:
Sandousdie knuffel
Ferrari, das niet fijn als je zo behandeld wordt..
Inmiddels zit t schoenenrekje in elkaar en hangen er lamellen.
En moeders is bezig de slaapkamer te soppen terwijl ik er op bed lig voir mn rug
Ach, verschil moet er zijn
En net met de post kwam een kei tof geboortepakje binnen! Kan t niet laten zien, meneer zn naam staat erop
41+4 is een hele fijne termijn om te bevallen....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:16 schreef Sandous het volgende:
Innepin verlof, heeeeerlijk![]()
![]()
Ze hebben me 3 dagen voorgeschoven, dus eigenlijk 41&3
Morgen strippoging, anders donderdag ziekenhuis... Dus bijnaaa. Hoop dat ik natuurlijk kan bevallen
Nirak, lekker lux, geniet ervan!!
Blije doos is leuk!
Nirak, gaaf geboortepakje. Kan niet wachten, ga straks los als beeb er is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |