Waar Jipster helaas weer in het zkh is wegens een bloeding die inmiddels weer gestopt is?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ] kijken of je baby eruit kunnen rammelen Sandous?
Kyara, ik zie het ook 9 van de 10x niet hoor, nou mag ik weer eens een topic openenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:04 schreef Jipster het volgende:
Jipster meldt vanuit het zkh wederom... Ik doe een KD-tje...![]()
Vanmorgen weer bloedverlies helaas. Nu weer opgenomen. Onderzoek was goed, beeb doet t goed, bmm was nog niet verstreken en geen ontsluiting. Maar wel bloedverlies dus en veel harde buiken.
Verder blijk ik toch wel een bacterie in urine te hebben dus krijg in elk geval een kuurtje. Misschien is dat oorzaak, maar dat is afwachten.
Heb nog niet bijgelezen maarvoor iedereen!
Dat maakt toch niet uit johquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Kyara het volgende:
oh sorry, had niet in de gaten dat ik em bijna dichtgooide.
Uhm, dan weet ik niet meer wie het was, maar diegene zal zich vanzelf wel meldenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:14 schreef Kyara het volgende:
Was ik niet Poezebeest. 20 weken echo is bij ons ook alweer 6 weken geledenFijn dat het bij jullie helemaal goed is!
Je hebt gelijk! Heb ff Sherlock Holmes gespeeld en het was idd klavertje-4!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:30 schreef bitterend het volgende:
Volgens mij was het Klavertje-4 die ook een uk had met een vergrote nier op de echo!
Komt helemaal goedquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:31 schreef klavertje-4 het volgende:
it was me poezebeest! Fijn dat bij jullie alles in orde bleek, ik ga ervan uit dat dat bij ons ook zo gaat zijn! zei zij stoer![]()
hihihi wat zoooooeetttt!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:28 schreef Sandous het volgende:
Wat leuk een nieuwe deel. Dit wordt wel de mijne ( hij moet t wel 3/4 dagen redden he) mn dochertje van 3 zei net, waar is de beebieeee. Wil niet uit, trekt ze shirt omhoog en zegt beeebiee kommm dan gaan we spelen..
.
Dat snap ik, maar bij ons in het ziekenhuis hebben ze daar speciale diensten voor, dus diegene die poli hebben, hebben in principe geen spoedjes tussendoor. Als je belt en dezelfde dag langs moet komen, kom je ook niet op poli terecht, maar op de verloskamers.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Dames die moeten wachten op de gyn : soms moeten er ook vrouwen bevallenspoedjes etc.
Snap ik, maar zeg dan als je jezelf meld bij de balie dat het uitloopt, dan hoef je geen 1,5 uur in die rotstoelen te hangen maar kun je nog ff boodschap doen ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Dames die moeten wachten op de gyn : soms moeten er ook vrouwen bevallenspoedjes etc.
Tja, meer vrouwen dan mannen daar, dus das makkelijk gokkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Die ken ik volgens mij wel (vrouw toch) daar heb ik dan nog een hele heftige discussie mee gevoerd.
Ik heb eigenlijk schoot maar de ks is uitgevoerd door Hazzaard (of hoe je het ook schrijft)
haha, leuke omschrijving!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:18 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb 1 gyn en die doet ook echt alle beslissingen. De vk's wisselen wel af! Maar Ik ga vanaf wk35 toch over Naar de gyn. En die man heeft altijd goede zin( mijn zus had dezelfde en is van s ochtends 8 tot 's nachts half 3 haar begeleid en uiteindelijk de ks gedaan. Om vervolgens die volgende ochtend al fluitend en glimlach en zijn vriendelijkr zelve de ronde te lopen ) Voor mijn lief legt hij ook alles in t Engels uit
![]()
Hij heeft hele grote handen.. Als die kerel inwendig onderzoek doet heb je gelijk 10cm
Aah wat liefquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:28 schreef Sandous het volgende:
Wat leuk een nieuwe deel. Dit wordt wel de mijne ( hij moet t wel 3/4 dagen redden he) mn dochertje van 3 zei net, waar is de beebieeee. Wil niet uit, trekt ze shirt omhoog en zegt beeebiee kommm dan gaan we spelen..
Nirak, zo dat is lang wachten.. Ben al erg geduldig. Vkpraktijk loopt bij mij max 10 min uit.
He gatsiequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:27 schreef Jipster het volgende:
Ik sluit me ook bij de slechte slapers aan. Ik heb echt bijna niet geslapen, stomme zkh bedden!
Hier vanmorgen wel geschrokken ineens weer veel bloedverlies, het liep eruit, ik werd er wakker van.
Inwendig onderzoek gehad, geen ontsluiting. Wel frequente harde buiken, dus weer afwachten. Nog steeds geen idee waar het bloed vandaan komt..
Dank je welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:29 schreef Sandous het volgende:
Koppig kind, die blijft binnen. Heb de nacht wel auw steken gehad( alsof er af en toe een mes gestoken wordt) na 6 x dacht ik, t zet door. Maar weg is alles.
Dank
Jullie voor t vragen, lieffff![]()
Susie en covie, dat vroeg wakker worden pfff. Susie nog fftjes!!
Speedy, gefeliciteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |