abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:35:17 #251
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102651008
Ow Poezebeest! Hopelijk doen de medicijnen hun werk.

NOu Jipster, dat je snel mag opknappen! Fijn dathet bloeden gestopt is.

Ik heb alle babyspullen indertijd gewoon gewassen zoals ik onze spullen ook was, dus mét wasverzachter.
Ow en bitterend: mijn handdoeken zijn ook ruw hoor :D , maar ik ben wel eens in hotels geweest met zulke zachte dikke handdoeken O+ waarvan ik me dan niet kan voorstellen dat die ruw zijn voor een babyhuidje ;)

Popples, ik woon ook in Limburg :P
Mja en voor warm te houden: er zijn voldoende alternatieven voor flanellen luiers (bunting bags, fleecedekentjes, omslagdoeken etc)
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:36:04 #252
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102651043
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:15 schreef bitterend het volgende:
Susie ik hoop dat niks ernstig is met je paps :*
Lief!
Morgen kan hij bellen voor de uitslag. Het kan een longontsteking zijn en mogelijk heeft hij vocht achter zijn longen. Dus afwachten nog maar even. Hij voelt zich in ieder geval niet erg fijn.

Even over de lijstjes, wat in huis te hebben. Er staat, ivm thuisbevalling, 2 emmers van 10 liter?? Iemand enig idee waar dat voor nodig is? Toch hopelijk niet om het vruchtwater in op te vangen? :D _O-
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:39:19 #253
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102651156
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:36 schreef Susie het volgende:

[..]

Lief!
Morgen kan hij bellen voor de uitslag. Het kan een longontsteking zijn en mogelijk heeft hij vocht achter zijn longen. Dus afwachten nog maar even. Hij voelt zich in ieder geval niet erg fijn.

Even over de lijstjes, wat in huis te hebben. Er staat, ivm thuisbevalling, 2 emmers van 10 liter?? Iemand enig idee waar dat voor nodig is? Toch hopelijk niet om het vruchtwater in op te vangen? :D _O-
Geen idee :D
Vraag even een de vk :D
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:40:30 #254
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102651190
Ik zet het idd even op mijn te vragen lijstje! Zo vaag.... wat moet je ermee?!
pi_102651460
Volgens mij doen ze in één emmer een vuilniszak en daar dan de rotzooi en placenta e.d. in?
Tweede emmer heb ik geen flauw idee :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:51:58 #256
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102651519
Er staan ook al 2 vuilniszakken op dat lijstje... en dan nog eens die 2 emmers? Ik neem het boekje wel even mee naar de vk donderdag en mag zij mij even vertellen wat nu echt nodig is, bedoel, zij doet de bevalling toch... er staat ook een pak zout op, voor de bevallingswas? Joh, pleur dit troep maar gewoon weg, koop wel nieuw toch?
pi_102651595
quote:

[..]

Lief!

Ow! ligt hij nog in het zh? of mocht hij naar huis? :*

Ik hoop dat je geen 2 emmers vol bloedt hoor!

Asy ja in hotels hebben ze wel lekkere zachte handdoeken O+ O+ O+ hoe doen ze het toch!!

Poezebeest dat is niet fijn een hoge bloeddruk :* :* :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:57:27 #258
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102651687
@Bitterend: Hij mocht gewoon weer mee. Kreeg ook geen uitslag direct. Hij hoefde zich ook niet bij de eerste hulp te melden, dat scheelt, anders was het wel een ander verhaal geweest denk ik... Maar wie weet moet hij morgen dus terug en opgenomen worden, we hopen het niet natuurlijk!
Oh en mijn lief had liever dat we hem voortaan belden, hij vond het niet zo'n prettig idee dat ik nog auto ging rijden O+
pi_102651785
Susie mooi zo!
en fijn van je lief O+ van mijn man mag ik zoveel AUW AUW roepen tijdens het rijden als ik wil :')
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:03:37 #260
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102651853
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:57 schreef bitterend het volgende:
o|O
Je hoort het nog van je kraamverzorgster! :P
Ja vast die van Kleurdoos met die goede goofy tips :9 _O-

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:57 schreef bitterend het volgende:
Eindelijk weet ik iets :+ *)
*O*
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:58 schreef Sandous het volgende:
Hier voel ik niets meer, alleen verveling en het wachten breekt me enorm.
Jeej Sandous, jij laat ons maar wachten.
Kan me goed inleven dat je het wachten enorm beu bent, ik moet nog 7 weken en ben het meerrrrrr dan beu :r

quote:
17s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:08 schreef Kyara het volgende:
Bitterend je hebt me aangestoken met je badjes. Nu wil ik deze:

http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=429&merk=7225

o|O
Die vind ik wel heel leuk qua kleur :Y
Alleen qua vormgeving eigenlijk niet :N , het doet me denken aan een beslagkom :9

Jipster balen, ik hoop dat alles binnen blijft en dat het goed en nog beter gaat.

Ik ga straks op mijn kop krijgen van mijn vriend maar ja, dan had hij het maar snel zelf moeten doen toen ik het vroeg :9
Net 2 glazen plankjes in de douche opgehangen, voor verse babyluiers en wascreme enz.
En een handdoekstang voor die hydrofiel"handdoeken" , maar die schroeven indraaien ging een beetje lastig nu lijkt het of mijn buik ploft en mijn "bekken" kilometers uit elkaar staat 8)7
Rayen 2½ jaar!
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:04:48 #261
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102651882
quote:

[..]

_O- _O- _O-
Rayen 2½ jaar!
pi_102651978
quote:
2s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:35 schreef Asyniur het volgende:
Popples, ik woon ook in Limburg :P
Mja en voor warm te houden: er zijn voldoende alternatieven voor flanellen luiers (bunting bags, fleecedekentjes, omslagdoeken etc)
ik weet het ;)
maar zo zie je maar weer dat ze in elke regio anders werken ;)
mama van 3 kids!
pi_102652035
Voor zover ik weet is één emmer voor het beval afval en de andere emmer voor de was.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102652066
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:04 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Nou je zal nog verbaasd zijn hoeveel er uit komt! Er kwam geen eind aan :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102652074
Bah, was ik net lekker alles aan het klaarzetten voor een uitgebreide kokkerelsessie (tomaatjes ingesneden om te ontvellen en ontpitten, meel afgewogen en eitjes op kamertemperatuur laten komen voor de pasta enzo) belt mijn vent net dat-ie moet overwerken :'( Dat wordt.dus brood eten straks, want ik ga niet voor mij alleen verse pasta maken en ik heb niets anders in huis.
pi_102652272
Wat balen Summer! Kun je de tomaatjes dan niet op je brood doen? Kaas erbij. :9
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:37:39 #267
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102652992
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Nou je zal nog verbaasd zijn hoeveel er uit komt! Er kwam geen eind aan :')
Euwh wil ik dat wel weten :N ;)

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:11 schreef SummerBreeze het volgende:
Bah, was ik net lekker alles aan het klaarzetten voor een uitgebreide kokkerelsessie (tomaatjes ingesneden om te ontvellen en ontpitten, meel afgewogen en eitjes op kamertemperatuur laten komen voor de pasta enzo) belt mijn vent net dat-ie moet overwerken :'( Dat wordt.dus brood eten straks, want ik ga niet voor mij alleen verse pasta maken en ik heb niets anders in huis.
Mmm zelfgemaakte pasta :Y) woon je toevallig niet in Brabant? Want dan kom ik effe langs ;)
Rayen 2½ jaar!
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:48:51 #268
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102653460
Zo, weer goedgekeurd door de verloskundige.

Buik lijkt groot maar is normaal (buik bluft zich door de zwangerschap zeg maar). 24 cm en dat vond ze prima voor 26 weken. Ventje is lekker beweeglijk. Sloeg ook op tilt toen ze het hartje ging luisteren. Wel vond ze mijn buik heel strak staan. _O- ik heb een strakke buik _O- . En over 2 weken voorlichtingsavond over de bevalling en over 3 weken weer reguliere controle. Oh, en deze week ook ff langs poli voor glucosetest (nuchter bloedprikken om 08.00 uur en daarna naar huis ontbijten en dan om 10.00 uur nog een terug voor 2e keer bloedprikken). En ze doen bij ons met 36 weken ook een groeiecho O+
pi_102653490
Tomaatjes heb ik maar vast ontveld voor morgen, ik kan namelijk niet tegen rauwe tomaat. Op brood gaat m dus niet worden. En helaas voor jou TJ woon ik niet in de buurt. Ik woon tussen amsterdam, haarlem en leiden in.
pi_102653500
Netjes Kyara. :)

Ik ga zo es een ei bakken en op een broodje mikken.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_102653661
Mooi zo Kyaratje!! :* :* hier geen groei echo...ze vinden het een moment opname die niet echt wat verteld over de groei, ofwel ze vertrouwen meer op de metingen die ze doen tijdens de hele zwangerschap van je baarmoeder enzo

Ik ga patat halen :') :')
pi_102653950
K*t, brood mag niet vanavond. Bloedglucose net gemeten en die was 7,8 waar 6,7 de max is. Ik mag de rest ban de dag dus bijna geen koolhydraten meer. Eigenlijk dus maar goed dat manlief moet overwerken en ik dus geen pasta maak. Dat zouden ook te veel koolhydraten zijn.

Nu maar een noot vis uit de vriezer gehaald en dat straks lekker bakken en verorberen met een spinazie-roomsaus. Hmmm, eigenlijk veel lekkerder dan pasta
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:05:05 #273
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102654059
Zo, werkdag er weer opzitten... Op het werk tenminste. Nu hier thuis weer aan de gang :') !

Maar als ik jullie posts lees krijg ik gewoon honger! En ik heb geen idee wanneer manlief thuis komt... Kan elk moment zijn, maar ook pas 20:00uur ofzo... En zo gaat dat dus elke dag...
Gelukkig eten we 'makkelijke macaroni' vanavond, zonder veel poespas en in 15 minuten klaar!

Kyara, fijn dat je weer goedgekeurd bent! Hier hebben ze overigens pas 1x zo'n baarmoedermeting gedaan, dat was met 12 weken door een stagaire.
Een reguliere controle bestaat uit wat duwwerk (waar heb je je nu weer verstopt, draak!), hartje luisteren, bloeddruk meten, urine controleren, de welkbekende vraag 'hoe gaat het' en ik sta weer buiten...
Wij hebben overigens donderdag de eerste voorlichtingsavond over bevallen. Bij m'n zwangerschapsgym hebben we er nog een, maar ik heb eigenlijk weinig zin om hetzelfde riedeltje aan te horen. Dus dat zal ik wel eerst even met de vk overleggen. Moet me alleen nog aanmelden voor bv-voorlichting en voor de zekerheid even een rondleiding in het zkh, ook al hoop ik vurig dat ik thuis kan/mag bevallen!

Heeft er trouwens al iemand ervaring met het schrijven van een geboorteplan? Mijn vk begon er bij de vorige controle over. Ik heb al wat voorbeelden gezien op internet, maar sommige vind ik echt TE uitgebreid of TE summier.

Ik kreeg overigens vandaag van een van onze werknemers al een cadeautje! Ze had zelf een mutsje en slofjes gebreid O+ ! Foeilelijk maar wel super lief!
pi_102654577
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:22 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Nog eventjes blijven zitten hoor kleintje
Labetalol ken ik niet ik kreeg methyldopa het zal wel allemaal hetzelfde zijn
Hou je zelf ook goed in de gaten of je geen hoofdpijn/band om je buik voelt/gaat spugen/vocht gaat vasthouden?
En hoe hoog is je bd?
Methyldopa zijn ze bij mij ook mee begonnen, maar daar werd ik zo stoned als een garnaal en ontzettend beroerd van dus daarna op deze overgezet. Onderdruk was 100 vanochtend. Ben helemaal geïnstrueerd wanneer ik moet bellen en word goed in de gaten gehouden.
Kreeg jij vroeg in de zwangerschap hoge bloeddruk of pas op het eind?

Tj; doe je een beetje rustig aan? Als ik jouw vriend was zou ik je ook op je kop geven hoor }:|

SB; balen dat je man moet overwerken en jij dus met het eten blijft zitten. Voordeel is wel dat je niet hoeft te bedenken wat jullie morgen eten ;)

Kyara; fijn dat je goedgekeurd bent *O*

NTS; ik heb vanochtend mijn geboorteplan besproken met de verpleegkundige. Ik weet echt niet wat ik moet verwachten van de bevalling, dus heb ook geen idee wat normaal is en wat ik echt erin moet zetten. Aangezien ik toch in het ziekenhuis moet bevallen hebben we het gehad over de normale gang van zaken en wat ik belangrijk vind. Blijkt dus weinig te zijn wat al niet wordt gedaan. Uiteindelijk vind ik het vooral belangrijk dat ik geen pethedine krijg en de rest laat ik wel over me heen komen.
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:52:15 #275
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102655627
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:05 schreef NotTheSame het volgende:
Een reguliere controle bestaat uit wat duwwerk (waar heb je je nu weer verstopt, draak!), hartje luisteren, bloeddruk meten, urine controleren, de welkbekende vraag 'hoe gaat het' en ik sta weer buiten...
Hier ook hoor. Eerst naar de assistente om te wegen en bloeddruk te controleren. Dan weer de wachtkamer in. Dan naar de verloskundige. Praatje, liggen, luisteren, voelen en meten, weer praatje en dan sta je weer buiten. Urine wordt hier dan weer niet gecontroleerd.
pi_102655677
F*cking hell... Dat ze altijd uitlooen bij de gyn wist ik.. Maar een uur en 45 minuten in die warme wachtkamer breekt toch op :(
Gelukkig de laatste 20 minuten gezellie zitten kletsen met een andere jongedame.
Uiteindelijk weer goedgekeurd binnen 5 minuten en toe kon ik naar huis, fijn :)
Dus vluchtig gelezen maar niet uitputtend..

Susie, succes met je pap!
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:54:32 #277
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102655693
nou ja, je hebt in elk geval je sticker weer binnen Nirak. Maar wel irritant als ze zo uitlopen.....
pi_102656015
quote:
17s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:54 schreef Kyara het volgende:
nou ja, je hebt in elk geval je sticker weer binnen Nirak. Maar wel irritant als ze zo uitlopen.....
Mn stickerboekje zit bijna vol :)
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:13:27 #279
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_102656252
Hier is een geboorteplan ook helemaal niet besproken, ga ik woensdag ff aankaarten.

Jullie hebben het weleens over stickers, waarom krijg je die en waarvoor?

Susie; hopelijk knapt je vader op en krijgt ie goed nieuws!
pi_102656327
kijken of je baby eruit kunnen rammelen Sandous :+?
pi_102656379
Sticker krijg je als je weer geslaagd bent voor de controle. Beetje zoals vroeger op school als je een toets goed gemaakt had.

Je krijgt overigens niet echt een sticker, het us maar een uitdrukking
pi_102656391
Mennn 20 weken gaan nog erg lang duren als ik Kd haar mannetje zie spammen :{
Niet alleen bij Sandous gaat er dan wat rammelen
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:18:31 #283
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_102656412
KD aaawhh die oogjes, neusje. Alles O+ O+ O+

Ja ik willllll, kijken of beeb naar me luistert }:|
pi_102656415
Potver, nog even en ik rammel er een in! Al dan niet vrijwillig.
pi_102656416
Oh KD, wat een droppie!
pi_102656525
en dan die piep en knorgeluidjes die ze maken! helemaal vergeten
O+
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:23:02 #287
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102656566
*smelt*
Wellicht een goede match voor mijn meissie KD! :D Wat een scheetje!

*O* voor de stickers! Hier trouwens geen enkele keer op urine gecontroleerd, alleen een keer door de huisarts ivm vocht.
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:23:07 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102656572
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ] kijken of je baby eruit kunnen rammelen Sandous :+?
:o KD! Wat doe je! O+
pi_102656607
ik vind m ook bijzonder goed gelukt O+ heb er ook erg hard voor moeten werken :') :P
pi_102656621
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:17 schreef SummerBreeze het volgende:
Sticker krijg je als je weer geslaagd bent voor de controle. Beetje zoals vroeger op school als je een toets goed gemaakt had.

Je krijgt overigens niet echt een sticker, het us maar een uitdrukking
Heul wel :) mijn mevrouw gaat stickers voor mij halen als ik dat wil :')

En kleurdoos, wat een heerlijk tevreden kereltje :)

Trouwens, de gyn zei dat het goed is dat ik menstruatiepijnen heb, want dat wil zeggen dat de baarmoeder zich aan het voorbereiden is :)
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:26:58 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102656673
KD, remember this?

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

I wish sweety, I wish... *zucht*

Manlief koopt, als het een beetje meezit, vanmiddag zijn droommotor en toen zei ik dus vanmorgen heel lollig 'Zo, jij hebt jouw droomwens, wanneer krijg ik de mijne?' waarop hij zei dat die heel wat duurder was dan zijn motor dus dat we nog even moesten sparen daarvoor. :')
Ik laat hem net de foo van Lex zien, zegt-ie: Biedt 3500, da's mij ook gelukt!

:')
pi_102656715
:D ooohh haha

voor dat geld mag ie zijn luiertje verschonen :P
pi_102657134
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:01 schreef SummerBreeze het volgende:
K*t, brood mag niet vanavond. Bloedglucose net gemeten en die was 7,8 waar 6,7 de max is. Ik mag de rest ban de dag dus bijna geen koolhydraten meer. Eigenlijk dus maar goed dat manlief moet overwerken en ik dus geen pasta maak. Dat zouden ook te veel koolhydraten zijn.

Nu maar een noot vis uit de vriezer gehaald en dat straks lekker bakken en verorberen met een spinazie-roomsaus. Hmmm, eigenlijk veel lekkerder dan pasta
blij dat mijn overwerk ook nog positieve kanten heeft :P
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:43:26 #294
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102657212
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:26 schreef Brighteyes het volgende:
KD, remember this?

[..]

Ik laat hem net de foo van Lex zien, zegt-ie: Biedt 3500, da's mij ook gelukt!

:')
_O- _O- _O- _O-
[offtopic]BE, wat is je man's droommotor dan? Moet ik van manlief vragen!
(Hij rijd overigens met een Suzuki TL1000S moest ik er ook nog bij zeggen...)[/offtopic]

Kleurdoos, wat heb je toch een mooi manneke! Een echt fotomodelleke O+ !

Poezebeest, ik wil het liefst thuis bevallen, misschien maakt dat inderdaad wel wat uit wat betreft het schrijven van dat geboorteplan.
Ik zoek eigenlijk wat real-life voorbeelden van een geboorteplan, want van die op internet staan zijn zoooo verschillend...

Ennuh... SocialDisorder, ik denk dat jij gewoon aan het droog brood mag straks, beetje Fok!en onder (over)werktijd ;) .
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:43:38 #295
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102657219
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:41 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

blij dat mijn overwerk ook nog positieve kanten heeft :P
En als Fok!-en overwerk is? o|O
pi_102657260
SD heb ik al pizza beloofd, dus die krijgt ie ook
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:44:56 #297
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102657268
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:24 schreef Nirak het volgende:

[..]
Trouwens, de gyn zei dat het goed is dat ik menstruatiepijnen heb, want dat wil zeggen dat de baarmoeder zich aan het voorbereiden is :)
Dan wil ik voor het eerst in mijn leven ook menstruatiepijn. :X
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:49:31 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102657424
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:43 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O-
[offtopic]BE, wat is je man's droommotor dan? Moet ik van manlief vragen!
(Hij rijd overigens met een Suzuki TL1000S moest ik er ook nog bij zeggen...)[/offtopic]
een hayabusa*klik*

Zo, en nu weer over zoete zachte baby'tjes hoor! O+

Susie, ik gun je die krampen hoor!
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:01:58 #299
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102657944
KD O+

NTS, ik heb ook een geboorteplan geschreven. Gewoon een beetje kort erin zetten wat jij belangrijk vindt of waarvan je vindt dat met jou overlegd moet worden.

Nirak en Kyara weer goedgekeurd *O* en gestickerd :P
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:48:13 #300
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102660303
oooooooooooooooh KD O+ O+ O+ O+ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')