abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102648309
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:09 schreef covie het volgende:
Hydrofiele luiers hoef je toch niet perse te hebben?
Of is dat wel iets wat je aan het begin sowieso in huis moet hebben?

Ik wil gewoon wegwerp, maar zie hier zo vaak hydrofiel langskomen...dat ik er aan twijfel.
Hydrofielen is voor het drogen na het badje...ze zijn minder hard dan een handdoek...(correct me if i;m wrong)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102648316
Wegwerp luiers doe je om de billen. Hydrofiel luiers worden tegenwoordig alleen maar gebruikt voor afdrogen e.d. van je kindje en niet meer om de billetjes ;)

Zie het linkje dat ik net gaf. Het zijn echte handige topics om door te lezen en info op te doen!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102648332
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Hema heeft nog steeds flanellenluiers in het assortiment. Maar ik heb ze ook niet gekocht en heb ze niet gemist

En dames hou eens op over eten. Sinds ik weer redelijk kan eten heb ik overal trek in en in de koelkast staat een doosje Belgische bonbons en daar wil ik echt vanaf blijven.
Oeh kun je weer een beetje fatsoenlijk eten ja? O+. Dáár ben ik écht blij om FR. Wat moest jij afzien. :*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:12:23 #204
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102648357
Ik hoorde juist dat die hydrofielen ontzettend handig zijn en dat je die ontzettend vaak gebruikt. Afdrogen, in bedje, in kinderwagen, op verschoningskussen (en een stuk of wat in de was want ondergespuugd, ondergepoept of ondergeplast :') ) Gewone handdoeken zijn te ruw voor tere babyhuidjes.
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:13:29 #205
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102648395
Ik ga echt wel aan de wegwerpluiers hoor. Geen zin om die vieze dingen uit te moeten wassen en zo. Als ik wat aan het milieu wil doen dan ga ik eerst wel beginnen met mijn afval beter te scheiden :@
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:14:29 #206
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102648435
Gewone handdoeken zijn niet per se te ruw, maar heb jij al eens geprobeerd het oorschelpje van een pasgeborene uit te drogen met een gewone handdoek?
Je gebruikt de hydrofielen om je kindje in alle hoekjes, kiertjes en gaatjes goed te kunnen afdrogen zodat er geen smetplekjes ontstaan ;)
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:14:44 #207
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102648449
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:09 schreef covie het volgende:
Hydrofiele luiers hoef je toch niet perse te hebben?
Of is dat wel iets wat je aan het begin sowieso in huis moet hebben?

Ik wil gewoon wegwerp, maar zie hier zo vaak hydrofiel langskomen...dat ik er aan twijfel.
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:06 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nee op "oude" lijsten kom je zelfs nog flanellen tegen. Ik zou niet weten waar je die moet kopen of waarvoor je ze nodig hebt.
Dus koop ze gewoon niet.
Ik heb wel hele leuke hydrofielluiers gekocht, rode en blauwe O+
Verwarrende naam want wie iin hemelsnaam gebruikt die nog echt als luier 8)7
Hydrofielhanddoek moeten we ze gaan noemen
Kijk dat zeg ik
wel lezen he ~O> :9
Rayen 2½ jaar!
pi_102648452
quote:
17s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:13 schreef Kyara het volgende:
Ik ga echt wel aan de wegwerpluiers hoor. Geen zin om die vieze dingen uit te moeten wassen en zo. Als ik wat aan het milieu wil doen dan ga ik eerst wel beginnen met mijn afval beter te scheiden :@
My thoughts exactly. Behalve afvalscheiding dan.. dat deed ik al netjes :7.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_102648507
quote:
17s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:13 schreef Kyara het volgende:
dat doen we al fanatiek :6
inclusief netjes scheiden voor grofvuil enzo, papier apart, glas apart, electronica apart, gft apart
kleding naar kringloop.....

O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102648520
Ik denk toch wel aardig aan het mileu, maar ik heb zo'n vreselijke hekel aan de was. En dat krijg ik er straks al genoeg bij. Nou dan krijgen we maar een dik vet gat in de ozonlaag, ik ga ook aan de wegwerp luiers :P

Maar hydrofiel dus voor wassen. Check.

Zal eens dat topic gaan lezen inderdaad, maar heb nog even de tijd gelukkig :+
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]

[..]

Kijk dat zeg ik
wel lezen he ~O> :9
o|O sorry! Maar inderdaad verwarrend dus :)
pi_102648544
quote:
2s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:14 schreef Asyniur het volgende:
Gewone handdoeken zijn niet per se te ruw, maar heb jij al eens geprobeerd het oorschelpje van een pasgeborene uit te drogen met een gewone handdoek?
Je gebruikt de hydrofielen om je kindje in alle hoekjes, kiertjes en gaatjes goed te kunnen afdrogen zodat er geen smetplekjes ontstaan ;)
Ohhhhh
de vk zei dat het te ruw was een gewone handdoek!
:')
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:17:10 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102648560
Ik heb ze een tijdje gebruikt als luier de hydrofielen :D
Maar aangezien ik de enige was die kindlief dan kon verschonen, is dat eigenlijk na een tijdje naar de achtergrond verdwenen...
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:19:10 #213
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102648627
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:16 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ohhhhh
de vk zei dat het te ruw was een gewone handdoek!
:')
Ik denk dat een versgewassen en droger gedroogde dikke badstoffen handdoek zachter is dan een aan de waslijn gedroogde hydrofiel luier :D

Ow misschien wel interesssant voor sommigen van jullie: in sommige gemeentes halen ze de wegwerpluiers apart op (of kun je ze apart inleveren).

en nou ga ik weer even plat
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:21:28 #214
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102648695
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:15 schreef bitterend het volgende:
dat doen we al fanatiek :6
inclusief netjes scheiden voor grofvuil enzo, papier apart, glas apart, electronica apart, gft apart
kleding naar kringloop.....

O+
_O_

We hebben een hele tijd op een flat gewoond en daar deden ze niet aan afvalscheiden. En met 1 klimop in de tuin zit de groene bak ALTIJD vol :(

Papier, grofvuil, elektronica en kleding gaat trouwens niet in de grijze bak.

hmmm, eigenlijk valt het toch best wel mee.....
pi_102648796
Asy mijn hand doeken zijn vreselijk ruw
misschien moet ik ze vervangen of mijn wasverzachter vervangen

en ik zag foto's van harry in zelf gemaakt katoenen luiers!! respect!

Kyara dan valt het idd mee met je afval joh! mijn schoonouders doen alles in de grijze bak...inclusief tijdschriften enzo...daar kan ik niet tegen :@
pi_102648944
Boring hier in het zkh :{

Ik heb gister allemaal hydrofiel gewassen, idd voor afdrogen, onder hoofdje tegen spugen etc.
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:31:22 #217
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102648993
wasverzachter mocht ook niet toch? Heb je geen droogtrommel?

Balen Jipster. Wanneer heb je meer duidelijkheid?
pi_102648997
Jipster :* :* hoe gaat het met de bloeding? en de harde buiken?

Kan ik ipv wasverzachter, azijn gebruiken bij het wassen van baby spul? ik doe altijd scheurtje azijn in de wasmachine bij mijn kleding
pi_102648999
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:11 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Oeh kun je weer een beetje fatsoenlijk eten ja? O+. Dáár ben ik écht blij om FR. Wat moest jij afzien. :*.
Ik ben nog wel zo nu en dan misselijk. En ik kan niet ontdekken wat het triggert. Maar zo beroerd als eerst ben ik gelukkig niet meer.
pi_102649029
quote:
17s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:31 schreef Kyara het volgende:
wasverzachter mocht ook niet toch? Heb je geen droogtrommel?

Balen Jipster. Wanneer heb je meer duidelijkheid?
Wasverzachter mag idd niet.
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:44:27 #221
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102649397
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:32 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Wasverzachter mag idd niet.
Omdat?
Omdat ze dan niet meer zo goed afdrogen, nou dat zal toch wel meevallen :{
Rayen 2½ jaar!
pi_102649445
Nee ivm allergieën!

Toch? (even checken dat ik geen onzin lul)
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:50:11 #223
30252 Soempie
Procreating
pi_102649573
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:46 schreef bitterend het volgende:
Nee ivm allergieën!

Pfff, watjes worden het, die kinderen van ons. :P

Super bedankt voor de linkjes, die ga ik snel eens doornemen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:54:09 #224
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102649695
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:46 schreef bitterend het volgende:
Nee ivm allergieën!

Toch? (even checken dat ik geen onzin lul)
Och dat zal toch wel meevallen.
Ik heb al neutrale waszeep en neutrale bodylotion en al die meuk dus van mij krijgen die hydrofielen af en toe een scheut wasverzachter hoor.
Als het kind "bulten" ervan krijgt plaats ik hier wel foto's en ga een beetje jammeren :9
geintje hoor :P
Rayen 2½ jaar!
pi_102649785
o|O
Je hoort het nog van je kraamverzorgster! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')