abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102644591
Asy ja voor de vierde keer...moet testen op GBS bacterie zei de vk

hoe is het met jou??
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 3 oktober 2011 @ 12:01:25 #152
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102644695
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:59 schreef bitterend het volgende:
Asy ja voor de vierde keer...moet testen op GBS bacterie zei de vk

hoe is het met jou??
:{

Met mij gaat het redelijk. Bekken ging een paar dagen iets beter. Vandaag weer wat slechter doordat ik gisteren een verjaardag heb gehad (incl lange autorit).
Ik ben minder vaak moe en de misselijkheid beperkt zich tot honger/vermoeidheid.
Ik ben nu misselijk dus ik ga even iets te eten regelen ;)
  maandag 3 oktober 2011 @ 12:11:40 #153
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102645021
Och Jipster een KD-tje? Sterkte meis! :*

En Bitterend een blaasontsteking te pakken? Balen is dat!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102645139
Jipster ;( balen zeg.. Hopelijk gaat het snel beter.

Ik kan vandaag voor het eerst mijn beschuitje amper binnenhouden en het eerste wat ik hier lees is croissants, worstenbroodjes en frikandel speciaal. :r :')

Hmm ik ben benieuwd hoe het met sandous gaat :s)
  maandag 3 oktober 2011 @ 12:22:02 #155
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102645351
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:15 schreef covie het volgende:
Jipster ;( balen zeg.. Hopelijk gaat het snel beter.

Ik kan vandaag voor het eerst mijn beschuitje amper binnenhouden en het eerste wat ik hier lees is croissants, worstenbroodjes en frikandel speciaal. :r :')

Hmm ik ben benieuwd hoe het met sandous gaat :s)
Sorry :@

Sandous heeft op de vorige pagina gepost. Beeb nog in de buik.
pi_102645672
hahaha maakt niet uit hoor :P Geniet er lekker van :*

Oh over het berichtje van sandous heb ik dan heen gelezen.. potverdrie beebje kom er eens uit.
pi_102645703
Grmbl. Ik heb last van m'n rug. Veel last. En dat komt door m'n werkplek. -O-.
Thuis heb ik er geen last van.. of nouja, in het weekend. Want 's avonds ben ik zo moe van de rugpijn dat ik er uiteindelijk dus wel last van heb.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 3 oktober 2011 @ 12:42:13 #158
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102645876
Zit nu gewoon braaf aan een volkoren boterham met komijnenkaas hoor :)

Arbo er even opzetten Kuukske? Je werkplek moet wel gewoon goed zijn natuurlijk. Ik heb toen een andere stoel gekregen en dat ging al beter....maar hoe verder je vordert, maakt dat dus ook niets meer uit :P

Ik zou straks lekker een slaapje pakken, maar mijn vader is erg benauwd en moet naar het ziekenhuis voor foto's van zijn longen en bloedprikken. En aangezien iedereen aan het werk is, ben ik de enige optie (zus rijdt geen auto). Mja, geeft niets natuurlijk, is toch je vader. Dan maar op tijd naar bed vanavond en morgen eens uitslapen en niets doen!
pi_102645931
Bitterend -O-
Jipster -O- Sterkte daar :*

@Susie, maakt niet uit hoor, ik kan prima mezelf martelen met denkbeeldige lekkernijen als niemand anders dat doet ;)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_102645946
Susie, daar zat ik al aan te denken. Nu kan ik ook een vaste plek claimen in onze kantoortuin. Wij hebben van die flexplekken enzo. En ik probeer netjes mn stoel in te zetten conform de eh.. hoe heten die richtlijnen? :+. Oeh, ergonomische richtlijnen.
pi_102646548
Bitterend en covie :*

@kuukske: goed aangeven hoor, 17okt heb ik ook n gesprek met
De arbo arts.

Het weekend slecht gegeten :@
(als in brood en patat. Niet veel patat ofzo had weinig trek, maar had nergens
Anders zin in :@ nu weer gezond eten haha)
pi_102646672
Asy :* lekker rusten vandaag jij!

Susie ik hoop dat niks ernstig is met je paps :*

Kuukske je moet goed kunnen zitten! heb je geen ergonomische stoel?

innepintje, covie en klavertje :*

Zoe gewoon eten waar je trek in hebt meid! heb in het begin zoveel patat en mcdonalds naar binnen gewerkt joh
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102646712
Uhh.. ik heb een bureau en bureaustoel die volledig instelbaar zijn. Da's ergonomisch toch?
pi_102646817
Ja klopt! Iemand in het bedrijf moet het wel komen instellen op de juiste hoogte, tenminste zo is het bij ons geweest...mijn bureau werd gemeten en de stoel ook..zo dat ik zo goed mogelijk kon zitten zonder pijn
Helaas zit ik nu alsnog thuis volledige ziek gemeld :')
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:22:09 #165
30252 Soempie
Procreating
pi_102646878
Hm, was het bij mij maar bij een weekend slecht eten gebleven. Vorige week vakantie en we zijn steeds uit eten geweest. Niet de meest gezonde opties gekozen. :P

Jipster, heel veel sterkte. :*

Kuukske, ik kreeg met m'n hernia (begin van de zwangerschap) allemaal oefeningen en goede houdingen bij Cesar-therapie. Dat heeft mij echt heel goed geholpen. Voornamelijk het besef dat ik altijd met holle rug zit/ sta/ loop als ik er niet op let. Misschien is het bij jou ook op te lossen door wat goede aanwijzingen over je houding?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_102646916
Soempie, ik ga woensdag naar de fysio. Misschien dat die ook wat over m'n houding kan zeggen? En tips meegeven.. Wat je zegt trouwens over een holle rug.. volgens mij sta ik ook altijd met een holle rug. Al van kleins af aan.
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:25:32 #167
30252 Soempie
Procreating
pi_102646966
Misschien helpt het dan al wat als je je bekken kantelt en je buikspieren wat aanspant. Vond ik in het begin heel ongemakkelijk, maar het helpt mij wel. Fysio kan er vast ook wel over vertellen. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_102647012
Soempie, ik zie trouwens naast jou naam in de OP niet wat het wordt! of hou je het als verrassing?
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:28:09 #169
30252 Soempie
Procreating
pi_102647045
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:27 schreef bitterend het volgende:
Soempie, ik zie trouwens naast jou naam in de OP niet wat het wordt! of hou je het als verrassing?
Ik mag niks zeggen van m'n man. ;( Al heb ik me al tig keer versproken bij vrienden en familie. Weet alleen niet of ze het door hebben gehad, omdat ze er niks van hebben gezegd.

Kan wel vermelden dat het een Fok!baby is. :D
pi_102647084
:D :D

Ik kan zoiets echt niet voor mezelf houden joh! haha!

Fok!baby? moeten er sterretjes naast je naam enzo? misschien kan ik het veranderen nog!
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:30:50 #171
30252 Soempie
Procreating
pi_102647119
Er mogen wel van die sterretjes naast, met Wiebelkont. Maar hoeft niet per se hoor. :D
pi_102647192
Ik heb het aangepast :D O+ O+

Heb je de babykamer enzo al uitgezocht? *O*
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:38:32 #173
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102647346
Balen Jipster en Bitterend! :*

En oook voor Susie en Asyniur :*

En voor iedereen die het nodig heeft :*

Wat een gepraat over eten. Ik heb nergens zin in. En ook nog eens goed geslapen dus ik kan er niet over meepraten vandaag. *O*

Jammer Soempie. Als je het toch graag kwijt wilt dan mag het ook via pm hoor O-)
pi_102647350
Wo fok! fokt aardig dan. Nu al 4 fok! baby's volgend jaar.

Wij hebben zomaar eens een keer de arbo op bezoek gehad. Die standaard houding werkt niet bij mij. Maar ik heb nu zo'n steuntje voor mijn voeten onder het bureau, en daardoor neem ik automatisch een betere houding aan.
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:41:38 #175
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102647422
Onze is net geen fok baby. We kenden elkaar al een half jaar voordat we fok ontdekten. al 11 jaar een fok account :X
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:46:14 #176
30252 Soempie
Procreating
pi_102647548
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:33 schreef bitterend het volgende:
Ik heb het aangepast :D O+ O+

Heb je de babykamer enzo al uitgezocht? *O*
Dankje. :D

We nemen het bedje en de commode over van de zus van m'n man. 't Is niet helemaal m'n smaak, maar ik maak er wel wat van met andere handgreepjes en de rest van de inrichting. Nu was m'n man de babykamer aan het doen (schilderen van de laatste dingen) en is toen in een scherp stuk gereedschap gaan staan. :X Het klussen moet daarom nog even wachten. Pas als we de commode ook hebben opgehaald ga ik beginnen met inrichten. En ik aas nog op een schommelstoel. O+

Ondertussen kwijl ik af en toe bij de kamertjes hier op Fok en op internet in het algemeen. O+

Ik voel me best wel onzeker over wat we trouwens allemaal moeten hebben. Hoe doen we het met luiers (wegwerp of niet)? Hoeveel van wat moeten we allemaal hebben (kleertjes, hydrofieldingen, etc). Waar haal ik beschermers voor het matras. Krijg je zulke dingen ook nog te horen van de kraamzorg of de vk? Heb me er nog niet in verdiept...Ik vond je topic over de opvang trouwens wel heel goed. Heb er veel aan gehad. :Y
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:47:39 #177
30252 Soempie
Procreating
pi_102647597
psst, bitterend, het is Wiebelkont en niet Wibelkont.. :*
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:48:29 #178
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102647619
Ja, dat laatste vind ik ook nog steeds lastig Soemp. Er zijn wel uitzetlijsten en zo maar wat je nou echt nodig hebt.....
pi_102647690
In het topic van IslaBonita "kinderwagen echt nodig?" heeft BE ik geloof op pagina 2 linkjes gepost naar een aantal topics met lijstjes van ervaren ouders over wat we nu echt moeten aanschaffen/handig is.

(ik ben nog geen held in linkjes dus vandaar maar even zo)

En van al dat ongezonde eten krijg ik nog meer zin in McDonalds en ik eet vanavond alleen dus misschien toch maar toegeven ;)
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:53:13 #180
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102647752
Lieve dames,
alles is ook nog te krijgen ná de geboorte van je kindje hoor! ;)

Hier staan nog wat handige linkjes :*
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:55:20 #181
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102647799
ja maar ik wil het NU *stampvoet* ;)
pi_102647825
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:47 schreef Soempie het volgende:
psst, bitterend, het is Wiebelkont en niet Wibelkont.. :*
Ja ik kan niet spellen/typen dat is nu echt wel duidelijk! :')
sorry mop ik pas het aan!
pi_102647855
Nou mijn lunch was een salade en nog steeds zin in alles van de frietzaak !!! :Y)
pi_102647956
quote:
17s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:55 schreef Kyara het volgende:
ja maar ik wil het NU *stampvoet* ;)
Wat wil je NU? mcdonalds?

Soempie, ik vond de adviezen over het kdv ook fijn!
wat betreft de spulletjes, ik heb katoenen luiers besteld en ga nog wegwerp halen...zo kan ik experimenteren!
Ik kon ook goedkoop Stokke spul overnemen van schoonzus maar we vonden het lelijk :@ dus uiteindelijk zelf een kamer uitgezocht en besteld...ik zei dat ik het te duur vond en dat ik het gek vond om een hele kamer te bestellen bij een winkel (ipv bijvoorbeeld spullen halen bij Ikea) en toch heb ik het gedaan... :@
pi_102647984
Ohja! Flanellen luiers. Dat was wel het enige op het lijstje waarvan ik zoiets had van.. wtf. Wat moet je daarmee? :@.
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:01:20 #186
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102647987
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:57 schreef DuBecky het volgende:
Nou mijn lunch was een salade en nog steeds zin in alles van de frietzaak !!! :Y)
o|O Zelf sla eten en ondertussen iedereen lekkerm maken voor een frietje :Y)
Wil je daar eens mee ophouden ~O>
Aan het einde van mijn straat zit een frietzaak en ik woon al halverwege, dus ik krijg het nu wel heel moeilijk :'( :9 :Y) :+
Rayen 2½ jaar!
pi_102648007
Ik heb Merci-chocolade :~.
pi_102648038
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:01 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

o|O Zelf sla eten en ondertussen iedereen lekkerm maken voor een frietje :Y)
Wil je daar eens mee ophouden ~O>
Aan het einde van mijn straat zit een frietzaak en ik woon al halverwege, dus ik krijg het nu wel heel moeilijk :'( :9 :Y) :+
Ja ik ging lunchen met mn schoonvader, ik werk in zijn bedrijf en hij en zn vrouw zijn nogal health freaks waardoor ik dacht laat ik maar een salade nemen aangezien ik vorige week mezelf vol zat te proppen met kaasjes en een preek kreeg O-)
pi_102648051
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:01 schreef Kuukske het volgende:
Ohja! Flanellen luiers. Dat was wel het enige op het lijstje waarvan ik zoiets had van.. wtf. Wat moet je daarmee? :@.
Hydrofielen bedoel je?
pi_102648151
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:03 schreef bitterend het volgende:

[..]

Hydrofielen bedoel je?
Nee, daar weet ik de bedoeling van. Ik bedoel echt flanellen.
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:06:44 #191
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102648174
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:03 schreef bitterend het volgende:

[..]

Hydrofielen bedoel je?
Nee op "oude" lijsten kom je zelfs nog flanellen tegen. Ik zou niet weten waar je die moet kopen of waarvoor je ze nodig hebt.
Dus koop ze gewoon niet.
Ik heb wel hele leuke hydrofielluiers gekocht, rode en blauwe O+
Verwarrende naam want wie iin hemelsnaam gebruikt die nog echt als luier 8)7
Hydrofielhanddoek moeten we ze gaan noemen
Rayen 2½ jaar!
pi_102648179
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:06 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Nee, daar weet ik de bedoeling van. Ik bedoel echt flanellen.
Dat zijn lijsten uit het jaar kruik dan. Niet nodig :N
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102648192
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Oh oké! :)
Zo gaat het strepen wel lekker vlot :+
pi_102648204
Oh...ik heb geen idee wat flanellen luiers zijn ??? :@
pi_102648226
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dat verklaart mijn onwetendheid :+
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:08:25 #196
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102648240
Flanellen luiers: nooit gehad en mijn zoontje is nu ruim 19 maanden. Niet nodig dus :P
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:08:30 #197
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102648243
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:07 schreef bitterend het volgende:
Oh...ik heb geen idee wat flanellen luiers zijn ??? :@
Ik ken wel flanellen hoeslaken, die zijn lekker zacht en warm in de winter O+
Rayen 2½ jaar!
pi_102648246
Hema heeft nog steeds flanellenluiers in het assortiment. Maar ik heb ze ook niet gekocht en heb ze niet gemist

En dames hou eens op over eten. Sinds ik weer redelijk kan eten heb ik overal trek in en in de koelkast staat een doosje Belgische bonbons en daar wil ik echt vanaf blijven.
pi_102648257
Zie deze post van Be in dit topic Kinderwagen echt nodig? Of buggy? met linkjes naar handige topics over wat je nou echt wel en wat niet nodig hebt
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102648281
Hydrofiele luiers hoef je toch niet perse te hebben?
Of is dat wel iets wat je aan het begin sowieso in huis moet hebben?

Ik wil gewoon wegwerp, maar zie hier zo vaak hydrofiel langskomen...dat ik er aan twijfel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')