quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:59 schreef bitterend het volgende:
Asy ja voor de vierde keer...moet testen op GBS bacterie zei de vk
hoe is het met jou??
Sorryquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:15 schreef covie het volgende:
Jipsterbalen zeg.. Hopelijk gaat het snel beter.
Ik kan vandaag voor het eerst mijn beschuitje amper binnenhouden en het eerste wat ik hier lees is croissants, worstenbroodjes en frikandel speciaal.![]()
![]()
Hmm ik ben benieuwd hoe het met sandous gaat
Ik mag niks zeggen van m'n man.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:27 schreef bitterend het volgende:
Soempie, ik zie trouwens naast jou naam in de OP niet wat het wordt! of hou je het als verrassing?
Dankje.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:33 schreef bitterend het volgende:
Ik heb het aangepast![]()
![]()
![]()
Heb je de babykamer enzo al uitgezocht?
Ja ik kan niet spellen/typen dat is nu echt wel duidelijk!quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:47 schreef Soempie het volgende:
psst, bitterend, het is Wiebelkont en niet Wibelkont..
Wat wil je NU? mcdonalds?quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:57 schreef DuBecky het volgende:
Nou mijn lunch was een salade en nog steeds zin in alles van de frietzaak !!!
Ja ik ging lunchen met mn schoonvader, ik werk in zijn bedrijf en hij en zn vrouw zijn nogal health freaks waardoor ik dacht laat ik maar een salade nemen aangezien ik vorige week mezelf vol zat te proppen met kaasjes en een preek kreegquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:01 schreef TimeJumper het volgende:
[..]Zelf sla eten en ondertussen iedereen lekkerm maken voor een frietje
![]()
Wil je daar eens mee ophouden![]()
Aan het einde van mijn straat zit een frietzaak en ik woon al halverwege, dus ik krijg het nu wel heel moeilijk![]()
![]()
![]()
Hydrofielen bedoel je?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:01 schreef Kuukske het volgende:
Ohja! Flanellen luiers. Dat was wel het enige op het lijstje waarvan ik zoiets had van.. wtf. Wat moet je daarmee?.
Nee, daar weet ik de bedoeling van. Ik bedoel echt flanellen.quote:
Nee op "oude" lijsten kom je zelfs nog flanellen tegen. Ik zou niet weten waar je die moet kopen of waarvoor je ze nodig hebt.quote:
Dat zijn lijsten uit het jaar kruik dan. Niet nodigquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, daar weet ik de bedoeling van. Ik bedoel echt flanellen.
Oh oké!quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat zijn lijsten uit het jaar kruik dan. Niet nodig
Dat verklaart mijn onwetendheidquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat zijn lijsten uit het jaar kruik dan. Niet nodig
Ik ken wel flanellen hoeslaken, die zijn lekker zacht en warm in de winterquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:07 schreef bitterend het volgende:
Oh...ik heb geen idee wat flanellen luiers zijn ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |