Je weet het nooit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Och dat zal toch wel meevallen.
Ik heb al neutrale waszeep en neutrale bodylotion en al die meuk dus van mij krijgen die hydrofielen af en toe een scheut wasverzachter hoor.
Als het kind "bulten" ervan krijgt plaats ik hier wel foto's en ga een beetje jammeren![]()
geintje hoor![]()
dat je een mooie buikje hebtquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:03 schreef Kyara het volgende:
Nou, aftellen naar woensdag dan Sandous. Maar hopelijk komt t wel eerder.
Ik mag over een uurtje weer naar de vk. Kijken wat die te vertellen heeft....
quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:08 schreef Kyara het volgende:
Bitterend je hebt me aangestoken met je badjes. Nu wil ik deze:
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=429&merk=7225
hier in limburg gebruiken ze wel. als een soort rokje voor de baby zo kan die zich beter warm houden maar idd bij jullie gebruiken ze die niet. mijn kraamverzorgende werkte in middenlimburg en daar gebruiken ze die niet en in noord wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:08 schreef Asyniur het volgende:
Flanellen luiers: nooit gehad en mijn zoontje is nu ruim 19 maanden. Niet nodig dus
Ik gebruikte altijd al wasverzachter en heb niet het idee dat de kleertjes sneller "slijten" erdoor Ik doe ook altijd een scheutje azijn is het wasverzachterbakjequote:Op maandag 3 oktober 2011 15:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Werkt dat met het mooi blijven van de kleertjes f_r? Wij hebben geen droger dus wasverzachter zou op zich fijn zijn maar ik ben bang dat het toch niet zo goed is voor kleding. Of gebruik je het alleen voor handdoeken e.d.?
Balen poezebeest hoever ben je nu?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:11 schreef Poezebeest het volgende:
Jipster; wat balen dat je weer in het ziekenhuis ligt. Sterkte voor jou
Sandous; sterkte met de laatste loodjes!
Hier vanmorgen ook weer op controle geweest, incl groeiecho. Baby doet het goed, alles is precies gemiddeld. Mijn bloeddruk was weer te hoog, dus medicatie verhoogd en donderdag terug voor wederom een check-up. Gelukkig nog geen eiwitten in de urine. Ik vind het toch wel spannend hoe dit zich verder gaat ontwikkelen. Het voelt een beetje als een tijdbom die ieder moment af kan gaan en meer dan me goed in de gaten houden kan men niet doen.
Ben morgen 30 weken, dus baby moet nog paar weken blijven zitten en krijg labetalol.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Balen poezebeest hoever ben je nu?
Welke medicatie krijg je?
Ik ga heel hard voor je duimen dat je geen eiwitten in je urine krijgt.
Nog eventjes blijven zitten hoor kleintjequote:Op maandag 3 oktober 2011 15:18 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Ben morgen 30 weken, dus baby moet nog paar weken blijven zitten en krijg labetalol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |