Oeh!quote:Op maandag 3 oktober 2011 07:51 schreef Susie het volgende:
Voordeel is wel; ben straks heul vroeg in de supermarkt en dan zijn de croissantjes nog lekker warm!
Goed plan! Hier (westen) is het overigens al bewolktquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb besloten er vandaag maar es vroeg mee op te houden. Aangezien het nog welgeteld 1 dag mooi weer is..
Oh buh. Stom.quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:52 schreef Susie het volgende:
Goed plan! Hier (westen) is het overigens al bewolkt
Hier ook niet zo'n grote kamer hoor, spelen zou er niet bij zijn op de grond (wellicht met een andere indeling wel, dat weet ik niet).quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:54 schreef Deepfreeze het volgende:
Sandous, heeft het nog doorgezet??
Ik heb geen nawee gevoeld na Chris zijn geboorte.
Of ik moet ze gehad hebben in de anderhalf uur dat ik onder narcose was om te hechten![]()
Hier ook maar een kleine babykamer. 2 bij 2,5, met een hoekje eruit voor de schoorsteen. Maar er staat een ledikant (70x150), commode (60x140) en een kleine kast (40x80) in. Kun je mooi tussendoor lopen. Maar speelruimte voor de kleine is er dan niet op de grond, maar dat doen we toch beneden. Ik had de kast en de commode beiden vol spul liggen. Dus zou ze niet willen missen. Helemaal niet het eerste jaar, als je alles bij de hand wil hebben..
Misschien dat ik straks ook nog even naar de Jumbo waggelquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik rij voor de lunch even naar de lokale bakker hier vlakbij denk ik.. Of voor een smakelijk worstenbroodje tussendoor.. of een appelflap. Of mja. Iets lekkers.
Het is dat je ver weg woont, anders had ik het wel mee willen nemen voor je.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:30 schreef Asyniur het volgende:
Misschien dat ik straks ook nog even naar de Jumbo waggel
Lief!quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is dat je ver weg woont, anders had ik het wel mee willen nemen voor je.
Oh, nee dan eh.. houdt het opquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:32 schreef Asyniur het volgende:
Lief!
Maar ik moet van de bekkentherapeut in bewegng blijven
Om half 10 's morgens?quote:
Ben blij dat ik dat echt niet lust!!quote:
Ja ik denk al een paar dagen aan een frikandel speciaalquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, nee dan eh.. houdt het op.
[..]
Om half 10 's morgens?.
Oh das balen, zitten we je hier een beetje lekker te maken met vanalles dat je eventjes niet mag!quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:35 schreef innepin het volgende:
Ik heb zin in roombroodjes en een kop thee met 3 scheppen suiker en een boterham met hagelslag en en en.Nou ja, nog een paar weekjes en dan mag het (af en toe) weer
Roombroodjes! Oeh!!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:35 schreef innepin het volgende:
Ik heb zin in roombroodjes en een kop thee met 3 scheppen suiker en een boterham met hagelslag en en en.Nou ja, nog een paar weekjes en dan mag het (af en toe) weer
Nou ik heb op het moment zin in vet, echt alles van een frietzaak, kaas soufle, kroket, bitterballen, frikandel... I want !!! Hebben we hier alleen nietquote:
Maar om half 10 's morgens?? Wel balen dat ze dat niet in Frankrijk hebben zeg! Importeren??quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:39 schreef DuBecky het volgende:
[..]
Nou ik heb op het moment zin in vet, echt alles van een frietzaak, kaas soufle, kroket, bitterballen, frikandel... I want !!! Hebben we hier alleen niet
Of je gaat gewoon eens aan het werk!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Roombroodjes! Oeh!!!.
Houden we nu op over eten?.
Ik kan prima multitasken.quote:
Hier in Frejus in ieder geval niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:40 schreef Susie het volgende:
[..]
Maar om half 10 's morgens?? Wel balen dat ze dat niet in Frankrijk hebben zeg! Importeren??
Ben je al bij je huisarts geweest voor medicijnen tegen de misselijkheid?quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:06 schreef klavertje-4 het volgende:
vannacht slecht geslapen en zoals al de hele zwangerschap triggert dat weer enorme misselijkheid, dus het ontbijt ligt alweer in de wc en ik lig weer voor dood op de bank. Ben er wel zo klaar mee met die k*t misselijkheid
/klaagpost
Bij jipster was t weer rustig als ik het goed hebquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:41 schreef Lijnloos het volgende:
Hoest eigenlijk met Jipster? Of heb ik daar helemaal over heen gelezen?
Succes meiden en Sandous, hopelijk heb je snel je beebje in je armen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |