Waar Jipster helaas weer in het zkh is wegens een bloeding die inmiddels weer gestopt is?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ] kijken of je baby eruit kunnen rammelen Sandous?
Kyara, ik zie het ook 9 van de 10x niet hoor, nou mag ik weer eens een topic openenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:04 schreef Jipster het volgende:
Jipster meldt vanuit het zkh wederom... Ik doe een KD-tje...![]()
Vanmorgen weer bloedverlies helaas. Nu weer opgenomen. Onderzoek was goed, beeb doet t goed, bmm was nog niet verstreken en geen ontsluiting. Maar wel bloedverlies dus en veel harde buiken.
Verder blijk ik toch wel een bacterie in urine te hebben dus krijg in elk geval een kuurtje. Misschien is dat oorzaak, maar dat is afwachten.
Heb nog niet bijgelezen maarvoor iedereen!
Dat maakt toch niet uit johquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Kyara het volgende:
oh sorry, had niet in de gaten dat ik em bijna dichtgooide.
Uhm, dan weet ik niet meer wie het was, maar diegene zal zich vanzelf wel meldenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:14 schreef Kyara het volgende:
Was ik niet Poezebeest. 20 weken echo is bij ons ook alweer 6 weken geledenFijn dat het bij jullie helemaal goed is!
Je hebt gelijk! Heb ff Sherlock Holmes gespeeld en het was idd klavertje-4!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:30 schreef bitterend het volgende:
Volgens mij was het Klavertje-4 die ook een uk had met een vergrote nier op de echo!
Komt helemaal goedquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:31 schreef klavertje-4 het volgende:
it was me poezebeest! Fijn dat bij jullie alles in orde bleek, ik ga ervan uit dat dat bij ons ook zo gaat zijn! zei zij stoer![]()
hihihi wat zoooooeetttt!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:28 schreef Sandous het volgende:
Wat leuk een nieuwe deel. Dit wordt wel de mijne ( hij moet t wel 3/4 dagen redden he) mn dochertje van 3 zei net, waar is de beebieeee. Wil niet uit, trekt ze shirt omhoog en zegt beeebiee kommm dan gaan we spelen..
.
Dat snap ik, maar bij ons in het ziekenhuis hebben ze daar speciale diensten voor, dus diegene die poli hebben, hebben in principe geen spoedjes tussendoor. Als je belt en dezelfde dag langs moet komen, kom je ook niet op poli terecht, maar op de verloskamers.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Dames die moeten wachten op de gyn : soms moeten er ook vrouwen bevallenspoedjes etc.
Snap ik, maar zeg dan als je jezelf meld bij de balie dat het uitloopt, dan hoef je geen 1,5 uur in die rotstoelen te hangen maar kun je nog ff boodschap doen ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Dames die moeten wachten op de gyn : soms moeten er ook vrouwen bevallenspoedjes etc.
Tja, meer vrouwen dan mannen daar, dus das makkelijk gokkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Die ken ik volgens mij wel (vrouw toch) daar heb ik dan nog een hele heftige discussie mee gevoerd.
Ik heb eigenlijk schoot maar de ks is uitgevoerd door Hazzaard (of hoe je het ook schrijft)
haha, leuke omschrijving!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:18 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb 1 gyn en die doet ook echt alle beslissingen. De vk's wisselen wel af! Maar Ik ga vanaf wk35 toch over Naar de gyn. En die man heeft altijd goede zin( mijn zus had dezelfde en is van s ochtends 8 tot 's nachts half 3 haar begeleid en uiteindelijk de ks gedaan. Om vervolgens die volgende ochtend al fluitend en glimlach en zijn vriendelijkr zelve de ronde te lopen ) Voor mijn lief legt hij ook alles in t Engels uit
![]()
Hij heeft hele grote handen.. Als die kerel inwendig onderzoek doet heb je gelijk 10cm
Aah wat liefquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:28 schreef Sandous het volgende:
Wat leuk een nieuwe deel. Dit wordt wel de mijne ( hij moet t wel 3/4 dagen redden he) mn dochertje van 3 zei net, waar is de beebieeee. Wil niet uit, trekt ze shirt omhoog en zegt beeebiee kommm dan gaan we spelen..
Nirak, zo dat is lang wachten.. Ben al erg geduldig. Vkpraktijk loopt bij mij max 10 min uit.
He gatsiequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:27 schreef Jipster het volgende:
Ik sluit me ook bij de slechte slapers aan. Ik heb echt bijna niet geslapen, stomme zkh bedden!
Hier vanmorgen wel geschrokken ineens weer veel bloedverlies, het liep eruit, ik werd er wakker van.
Inwendig onderzoek gehad, geen ontsluiting. Wel frequente harde buiken, dus weer afwachten. Nog steeds geen idee waar het bloed vandaan komt..
Dank je welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:29 schreef Sandous het volgende:
Koppig kind, die blijft binnen. Heb de nacht wel auw steken gehad( alsof er af en toe een mes gestoken wordt) na 6 x dacht ik, t zet door. Maar weg is alles.
Dank
Jullie voor t vragen, lieffff![]()
Susie en covie, dat vroeg wakker worden pfff. Susie nog fftjes!!
Speedy, gefeliciteerd
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:49 schreef covie het volgende:
Jipster![]()
Kunnen ze niet met een een of ander cameraatje naar binnen ofzo?
Doen ze toch ook bij operaties e.d. vaak.
Sandous kijk anders even alle afleveringen van bevallingsverhalen van vorige week. Misschien dat dat iets activeert?![]()
SpeedyGJsorry!
Maargoed dat is dan nogal een verschil, ik zou z.s.m. even een afspraak maken bij de verloskundige.
Bij mij hebben ze het normale prikken (je bedoelt voor rode hond enzo hè? En je bloedgroep?) meegenomen met het prikken van het bloed voor de combitest. Dat was rond ehhh.. de tiende week.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:50 schreef Roosje84 het volgende:
Jipster![]()
Speedy gefeliciteerd![]()
Hier me vanmorgen maar naar het ziekenhuis gesleept om bloed te prikken. (haat naalden) Wat een ellende. Eerst sta ik bij de verkeerde (hoofd)ingang. De patientregistratie duurde een half uur en vervolgens waren er nog 15 mensen voor me... Dik een uur en veel stress/spanning later stond ik weer buiten...
Heb besloten dat ik mezelf wel mag trakteren op worstenbroodjes voor de lunch
Even een vraagje aan degene die de combinatietest gedaan hebben. Moesten jullie hier ook apart voor bloedprikken of werd dit meegenomen bij het 'normale' bloedprikken?
Ik had altijd een man. Behalve de assistentes dat waren vaak vrouwen maar ook 1x een manquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Nirak het volgende:
[..]
Tja, meer vrouwen dan mannen daar, dus das makkelijk gokken
Kan me geen heftige discussie bij haar voorstellen eigenlijk
Schoot is wel een toffe kerel als je het mij vraagt
Hej ik heb precies hetzelfde "kind"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:23 schreef Sandous het volgende:
Als je toch wachten moet, men neme een muts romper en pamper uit de commode en kleedt een zebra.
[ afbeelding ]
Kijk ik hoef niet meer te bevallen
}:l
Wat zit er nu in?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef PureEvil het volgende:
Leuk Kyara, ben benieuwd wat er in zit...
Ik heb vorige week de felicitas zwanger box van de etos opgehaald, vond het nogal tegenvallen wat erin zat eigenlijk.....(ok, alles is meegenomen natuurlijk, en het is ook wel handig spul)
Het zal ook wel aan mezelf gelegen hebben. Ik was zo ontzettend boos.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:24 schreef Nirak het volgende:
Sandousdie knuffel
Ferrari, das niet fijn als je zo behandeld wordt..
Inmiddels zit t schoenenrekje in elkaar en hangen er lamellen.
En moeders is bezig de slaapkamer te soppen terwijl ik er op bed lig voir mn rug
Ach, verschil moet er zijn
En net met de post kwam een kei tof geboortepakje binnen! Kan t niet laten zien, meneer zn naam staat erop
41+4 is een hele fijne termijn om te bevallen....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:16 schreef Sandous het volgende:
Innepin verlof, heeeeerlijk![]()
![]()
Ze hebben me 3 dagen voorgeschoven, dus eigenlijk 41&3
Morgen strippoging, anders donderdag ziekenhuis... Dus bijnaaa. Hoop dat ik natuurlijk kan bevallen
Nirak, lekker lux, geniet ervan!!
Blije doos is leuk!
Nirak, gaaf geboortepakje. Kan niet wachten, ga straks los als beeb er is
Succes sbquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:52 schreef SummerBreeze het volgende:
even een egopost hoor. Al sinds gisteravond tijdens het staan een enorm strak en trekkend gevoel in mijn buik (en dan onder de huid, dus het is niet zo dat mijn huid geen rek meer heeft). Vandaag de kleine ook amper gevoeld.
Ik heb dus de standaarddingen geprobeerd (lekker warm bad om te ontspannen, half uurtje op mijn linkerzij in bed gelegen), maar het haalde allemaal niets uit.
Net dan toch maar de poli verloskunde gebeld en die verbonden me direct door met de verloskamers. En nu moet ik die kant op voor een CTG.
Ik maak me best een beetje zorgen. Helemaal omdat bij dezelfde termijn er een attaque is geweest in de navelstreng van mijn neefje (kindje van mijn zwager en schoonzus). Die kleine is er helemaal bovenop gekomen, was alleen wat achter qua groei, maar toch zit het me allemaal niet lekker.
www.label4.nlquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:09 schreef Kyara het volgende:
Summerbreezehopelijk valt alles mee
Mooi pakje Nirak. Waar hebben jullie dat laten maken?
Hahahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:08 schreef Vlindur het volgende:
Mooi Nirak en Faithz!
Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie naam! Doe es PM?
Ah ok. Dan ben ik al even heel gelukkigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:18 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hahahaha
Nog ff wachten hoorHet begint met een D :p
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:52 schreef Soempie het volgende:
Ik vind dat pakje echt zo tof. Lijken wel wijde pijpen?
*zwaai* 2 dorpen verderop zeg maarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:52 schreef Soempie het volgende:
En verder las ik dat er meer zijn met slaapproblemen. Echt zo vervelend he. Vandaag was ik zo wazig op m'n werk. De leidinggevende heeft me voor morgen maar vrij gegeven.en m'n man is morgen ook thuis, dus we kunnen lekker samen uitslapen.
Kuukske, ik woon inderdaad in Breda, net als jij.Vind het echt een geweldige stad om te wonen.
Kom oorspronkelijk uit Noord Holland (Beverwijk) en volgens mij zijn er hier ook veel dames uit die omgeving.
Niet waar Soempie nu woont, maar waar ze vandaan komt....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:22 schreef Kuukske het volgende:
Twee dorpen verderop? In welke richting op de kaart??
Ja, ik heb echt geluk met m'n leidinggevende. Ze vraagt me vaak hoe het gaat en is oprecht geinteresseerd. Als ik hier de verhalen af en toe lees... Kyara, dat vroeg ik me nog af: hoe is het op je werk nu?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:20 schreef Susie het volgende:
[..]
*zwaai* 2 dorpen verderop zeg maar![]()
En wat lekker zo'n vrije dag! Aardige leidinggevende!
We gaan er weer voor!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:28 schreef Nirak het volgende:
Mn moeder maande me vandaag ook wel een paar keer tot rust
Maar het is haar schuld, ze jan nml zelf ook moeilijk stil zitten, erfelijk bepaald he
Voor iedereen alvast een goede nachtrust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |