Zie mijn signature.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:47 schreef TonyVermicelli het volgende:
Tja vrouwen zijn hoeren, wat is nieuw.
Toyboy zijn van een verveelde MILF die een man heeft die hem niet meer omhoog krijgt is anders ook niet verkeerd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:49 schreef TonyMalony het volgende:
Je kunt ze het niet verwijten, andersom zouden wij het ook doen. Het is gewoon makkelijk geld verdienen en als je geen problemen hebt met de manier waarop, waarom zou je het dan niet doen?
Right..quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:57 schreef Hathor het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een oud wijf met een flinke zak hooi, ze moet er ook geen probleem mee hebben als ik de hele dag WoW speel.
95 jaar met 1.000.000 ja/neequote:Op maandag 3 oktober 2011 14:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik had liever een specifiekere vragenlijst gezien voor een indicatie hoelang ik nog moet sparen![]()
Voorbeeld:
70 jaar met 300.000 ja/nee
60 jaar met 200.000 ja/nee
50 jaar met 200.000 ja/nee
40 jaar met 100.000 ja/nee
30 jaar met 050.000 ja/nee
Klopt, als je rijk bent is trouwen zonder prenup het stomste wat je kan doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:59 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Overigens mocht je rijk zijn, dan is uiteindelijk af en toe een hoer een stuk goedkoper dan trouwen.
Dat is wat Anne Nicole Smith heeft gedaan met een miljardairquote:
Die kiest ze op leeftijd uit of vergiftigt ze na het trouwen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Overigens ken ik wel zo iemand. Nog geen 40 en al 3 mannen overleefd
Een hoer is ALTIJD goedkoper dan een vrouw hebben, en ze gaat na een half uur ook nog eens vrijwillig weg ook, wat wil je nog meer?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:59 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Right..
Overigens mocht je rijk zijn, dan is uiteindelijk af en toe een hoer een stuk goedkoper dan trouwen.
Dat eerste, jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:05 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Die kiest ze op leeftijd uit of vergiftigt ze na het trouwen?
Hugh Hefner FTW, de baas der bazen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat eerste, jaEen vent van 80 lijkt me niet het meest aantrekkelijke als je zelf 20 bent. Tweede geen idee. De laatste heeft het best lang volgehouden trouwens, maar is pasgeleden ook overleden.
Ik kan me er weinig bij voorstellen dat je als jonge vrouw met iemand gaat daten die een minder fysiek heeft door zijn leeftijd...quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:55 schreef Taurus het volgende:
Kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Alhoewel een man van 70 me wel wat te ver zou gaan.
Dat zeg ik toch? Man van 70 gaat me wat te ver. Maar voor geld is wel degelijk wat te zeggen, ligt er maar net aan wat voor leven je wilt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan me er weinig bij voorstellen dat je als jonge vrouw met iemand gaat daten die een minder fysiek heeft door zijn leeftijd...
Je wilt toch gewoon iemand die net zo energiek en levendig is als jij? Die een strak en getraind lichaam heeft? Geld.. wat is geld.... Geld is een vorm van macht, nou opwindend hoor, het hoeft maar weg te vallen en er blijft niks overDus bedenk wel waar je verliefd op wordt.
Die worden helemaal niet verliefd en voor het verzetje huren ze iemand in of gaan ze uit. Het gaat ze puur enkel en alleen om het geld en dat hun leventje zo relaxed mogelijk verloopt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[quote]Je wilt toch gewoon iemand die net zo energiek en levendig is als jij? Die een strak en getraind lichaam heeft? Geld.. wat is geld.... Geld is een vorm van macht, nou opwindend hoor, het hoeft maar weg te vallen en er blijft niks overDus bedenk wel waar je verliefd op wordt.
Er is over geld wat te zeggen maar ik geef aan dat ik me er weinig bij kan voorstellen dat je dit bij je primaire eisen gaat verwerken... ''Mijn potentiële partner moet aan X voorwaarden voldoen''quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Man van 70 gaat me wat te ver. Maar voor geld is wel degelijk wat te zeggen, ligt er maar net aan wat voor leven je wilt.
En dat vind ik onbegrijpelijk, maar ik denk dat er genoeg meisjes zijn die het tegendeel beweren... nou laat de statistiek maar op ze los en je kan aangeven dat er 98% kans is dat ze liegenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:24 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Die worden helemaal niet verliefd en voor het verzetje huren ze iemand in of gaan ze uit. Het gaat ze puur enkel en alleen om het geld en dat hun leventje zo relaxed mogelijk verloopt.
Dat je het onbegrijpelijk vindt betekent denk ik dat je iets zinnigs wilt maken van je leven. En dat pleit al genoeg in jouw voordeel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:26 schreef kingtoppie het volgende:
En dat vind ik onbegrijpelijk, maar ik denk dat er genoeg meisjes zijn die het tegendeel beweren...
Maar eh, lelijke mannen die nu bij de autodealer staan, maak jullie a.j.b. geen illusies, looks en persoonlijkheid is toch echt een stuk belangrijker dan het soort auto.quote:Zo zei 8 procent van de ondervraagden dat ze een man veeleer kiezen op basis van de waarde van zijn auto, dan op basis van zijn looks en persoonlijkheid. (lbs)
Vind jij geld onbenullig? Ik vind het wel prettig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er is over geld wat te zeggen maar ik geef aan dat ik me er weinig bij kan voorstellen dat je dit bij je primaire eisen gaat verwerken... ''Mijn potentiële partner moet aan X voorwaarden voldoen''
Dat schijnt dus weg te vallen door dat geld anders hadden ze nooit zitten aankloten met die oude man, dus ja er is iets van geld te zeggen, maar ik vind het onbegrijpelijk, zoiets is toch zo onbenullig?
Nee, die man valt dood en het geld blijft achterquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan me er weinig bij voorstellen dat je als jonge vrouw met iemand gaat daten die een minder fysiek heeft door zijn leeftijd...
Je wilt toch gewoon iemand die net zo energiek en levendig is als jij? Die een strak en getraind lichaam heeft? Geld.. wat is geld.... Geld is een vorm van macht, nou opwindend hoor, het hoeft maar weg te vallen en er blijft niks overDus bedenk wel waar je verliefd op wordt.
We hebben het nu over geld in betrekking tot liefde, onbenullig inderdaadquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Vind jij geld onbenullig? Ik vind het wel prettig.
Nee joh, het gaat puur om de schijn van rijkdom. Dus kies een leuke leasebak en je bent al binnen. Niet voor een permanente relatie, maar wie wil dat überhaupt met een golddigger?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik had liever een specifiekere vragenlijst gezien voor een indicatie hoelang ik nog moet sparen![]()
Voorbeeld:
Ja, maar 70 is wel erg oud.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toyboy zijn van een verveelde MILF die een man heeft die hem niet meer omhoog krijgt is anders ook niet verkeerd.
Ja, dat kunnen we ons niet meer permitteren hoor. En alsof je met een goed bedeeld persoon geen leuk liefdesleven kunt hebben. Ik wil een rijke vent.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We hebben het nu over geld in betrekking tot liefde, onbenullig inderdaadMaar misschien heb ik wel een heel romantisch beeld in mijn kop zitten.. zou zomaar kunnen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:44 schreef hydroven het volgende:
En ook vrouwen die niet echt op zoek zijn naar een oudere man, hechten veel belang aan geld. Zo zei 8 procent van de ondervraagden dat ze een man veeleer kiezen op basis van de waarde van zijn auto, dan op basis van zijn looks en persoonlijkheid. (lbs)
Bron
Ja want zelf kunnen ze niks.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef Sicstus het volgende:
En dan te bedenken dat de meeste mensen in dergelijke onderzoeken gewoon het meest sociaal wenselijke antwoord geven. Ik durf dus te wedden dat het werkelijke percentage een stuk hoger ligt dan 10%.
Wat trouwens ook helemaal niet zo schokkend is, voor vrouwen is de beste overlevingsstrategie evolutionair gezien gewoon de hoererij.
Nee hoor, da's niet waar. Ze kunnen ook schoonmaken.quote:
Maar willen rijke kerels ook jou? Ze kunnen ook een lekker wijf uit Oost-Europa halen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen we ons niet meer permitteren hoor. En alsof je met een goed bedeeld persoon geen leuk liefdesleven kunt hebben. Ik wil een rijke vent.
Dat is een populaire vraag als vrouwen/mannen zeggen dat ze iets eisen of verwachten (want dat is schijnbaar raar), maar ik kan uit ervaring zeggen; ja, ik ben zeer gewild.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:41 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar willen rijke kerels ook jou? Ze kunnen ook een lekker wijf uit Oost-Europa halen.
Niks mis met je beeld, alleen werkt dat vooral in boekjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:06 schreef kingtoppie het volgende:
We hebben het nu over geld in betrekking tot liefde, onbenullig inderdaadMaar misschien heb ik wel een heel romantisch beeld in mijn kop zitten.. zou zomaar kunnen
Een corrigerende tik is geen kinderen meppen! Verder klopt het wat je zegt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niks mis met je beeld, alleen werkt dat vooral in boekjes.
In de praktijk zorgt geen/te weinig geld altijd voor problemen in een (liefdes)relatie en dus wordt het steeds vaker een eis/wens.
Op het moment dat je genoeg geld hebt ga je weer selecteren op andere zaken en speelt het een veel mindere rol.
Aan de slag dus en veel centjes scoren, dan liggen kinder meppende- en veel gewilde vrouwen als Taurus aan je voeten!
Ik zou er ook geen problemen mee hebben.quote:
Het speelt altijd mee inderdaad. Of het op onze leeftijd doorslaggevend is vraag ik me af. Het moet wel leuk blijven natuurlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen problemen mee hebben.
Sterker nog, elke chick van mijn leeftijd kijkt al naar de toekomstperspectieven en schoonfamilie.
Oh, doorslaggevend niet. Het is een contributing factor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:52 schreef waht het volgende:
[..]
Het speelt altijd mee inderdaad. Of het op onze leeftijd doorslaggevend is vraag ik me af. Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Is een typisch standpunt van een dikke internetnerd met de sociale capaciteiten van een garnaal. Hiermee overigens niet implicerend dat jij dat bent.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:50 schreef MakkieR het volgende:
Je kunt beter een hoer nemen dan een vrouw, ik garandeer je dat je uiteindelijk veel goedkoper uit bent. Geen gezeik achteraf en ze weet teminste wat ze doet;)
Nee, hoeren betaal je om weg te gaan. Vrouwen als Taurus verwen je om ze te laten blijven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:50 schreef MakkieR het volgende:
Je kunt beter een hoer nemen dan een vrouw, ik garandeer je dat je uiteindelijk veel goedkoper uit bent. Geen gezeik achteraf en ze weet teminste wat ze doet;)
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:21 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, hoeren betaal je om weg te gaan. Vrouwen als Taurus verwen je om ze te laten blijven.
En ik wil een rijk meisje, maar ik zou een arm meisje op 100% zeker niet laten schieten en jij lijkt dat wel te doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen we ons niet meer permitteren hoor. En alsof je met een goed bedeeld persoon geen leuk liefdesleven kunt hebben. Ik wil een rijke vent.
Ik kom helemaal geen arme mannen tegen. Je kunt mensen gewoon selecteren hoor, het is nu ook weer niet zo dat je plotsklaps verliefd wordt op de dame achter de snackbar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En ik wil een rijk meisje, maar ik zou een arm meisje op 100% zeker niet laten schieten en jij lijkt dat wel te doen
Eens.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik kom helemaal geen arme mannen tegen. Je kunt mensen gewoon selecteren hoor, het is nu ook weer niet zo dat je plotsklaps verliefd wordt op de dame achter de snackbar.
Je komt nooit in een snackbar? Ik bedoel... je kunt ze selecteren, maar jij lijkt ze te selecteren op vermogen, ik probeer te zeggen dat die kwaliteiten nogal secundair zijn in mijn keuzen.. bij jou zijn ze dat duidelijk niet en verder ben je niet al te inhoudelijk waarom je ze zou afwijzen naast dat ze je gewoon niet tegenkomt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik kom helemaal geen arme mannen tegen. Je kunt mensen gewoon selecteren hoor, het is nu ook weer niet zo dat je plotsklaps verliefd wordt op de dame achter de snackbar.
Er staat "rijk".quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Voorbeeld:
Waarom zou je niet verliefd kunnen worden op iemand die geld heeft?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:12 schreef yes_no_maybe het volgende:
Geloof er niks van. Liefde is niet te koop
En soms ook achter de ramen...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:25 schreef waht het volgende:
Geld opent deuren. En achter elke deur zitten weer nieuwe vrouwen.
Ik lijk helemaal niets te selecteren, dit topic gaat over vrouwen die rijke mannen willen en dus zeg ik dat ook een rijke man wil en dat ik het niet raar vind. Zeg ik dat het me verder niets uit maakt wie deze meneer is? Neen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je komt nooit in een snackbar? Ik bedoel... je kunt ze selecteren, maar jij lijkt ze te selecteren op vermogen, ik probeer te zeggen dat die kwaliteiten nogal secundair zijn in mijn keuzen.. bij jou zijn ze dat duidelijk niet en verder ben je niet al te inhoudelijk waarom je ze zou afwijzen naast dat ze je gewoon niet tegenkomt.
Eigenlijk is het best gek dat het kennelijk gelezen wordt als "iedereen met geld voldoet". Zou zo iemand wel eens buiten komen denk ik dan...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:38 schreef Taurus het volgende:
Ik lijk helemaal niets te selecteren, dit topic gaat over vrouwen die rijke mannen willen en dus zeg ik dat ook een rijke man wil en dat ik het niet raar vind. Zeg ik dat het me verder niets uit maakt wie deze meneer is? Neen.
Daar draait the Playboy Mansion dan ook op.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:55 schreef NorthernStar het volgende:
Het aanbod hoertjes gewillige vrouwen zal wel een factor of wat groter zijn dan het aanbod oude rijke mannen.
Zeg ik dat jij zegt dat het je verder niets uitmaakt wie deze meneer is? Neen misschien moet jij beter lezen? Ik vraag daar juist naar dmv ''primaire en secundaire voorwaarden''quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik lijk helemaal niets te selecteren, dit topic gaat over vrouwen die rijke mannen willen en dus zeg ik dat ook een rijke man wil en dat ik het niet raar vind. Zeg ik dat het me verder niets uit maakt wie deze meneer is? Neen.
Jij bent totaal niet inhoudelijk,quote:Ik moet altijd alles tot in den treure uitleggen en nuanceren bij jou. Pfff. Ik zou ze afwijzen omdat een man zonder geld mij geen zekerheid kan bieden en ik een standaard gewend ben waar ik graag aan wil biljven voldoen. Dat jij dat minder belangrijk vindt is je goed recht, maar zo denk ik er niet over.
Ik denk dan ook dat rijk zijn omdat je zelf succesvol bent in wat je doet aantrekkelijker is dan het verwende prinsje die het geld gewoon overhandigt krijgt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:10 schreef kingtoppie het volgende:
Maar uiterlijk is een persoonlijk kenmerk, het is toch logisch dat je verliefd wordt op het gezicht van iemand, en op die veiligheid die je dan voelt o.i.d.? al die voorwaarden, maar kapitaal heeft daar verder toch niks mee te maken? Als jij een knus gezellig klein huisje hebt waarom doet dan ten onder aan dat gevoel van zekerheid?
Dat lijkt mij zelfs precies hetzelfde, maar ik hoor toch wel dat mannen juist eerder problemen hebben met een relatie waar de vrouw meer verdient dan zij... Dat is waarschijnlijk een beetje maatschappelijk bepaald.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:20 schreef Leandra het volgende:
Er zijn ook voldoende mannen die geen relatie zouden willen met een vrouw die niet of niet voldoende geld verdient, in feite is dat niet veel anders dan vrouwen die een voorkeur hebben voor een man met een fatsoenlijke bankrekening.
Maar het lichaam / persoon in questie die dan 70 jaar is.... Hell no, geen man die leeftijd ondergeschikt maakt aan geld.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:20 schreef Leandra het volgende:
Er zijn ook voldoende mannen die geen relatie zouden willen met een vrouw die niet of niet voldoende geld verdient, in feite is dat niet veel anders dan vrouwen die een voorkeur hebben voor een man met een fatsoenlijke bankrekening.
Convivium en conubium.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:20 schreef Leandra het volgende:
Ja, in een bepaalde mate, maar in dat topic waren er meer dan genoeg die ook een vrouw zouden afwijzen wiens verdiencapaciteit nadelig beïnvloed was door bijvoorbeeld een fysiek probleem.quote:
Het is wat oppervlakkig maar ik kan het wel begrijpen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, in een bepaalde mate, maar in dat topic waren er meer dan genoeg die ook een vrouw zouden afwijzen wiens verdiencapaciteit nadelig beïnvloed was door bijvoorbeeld een fysiek probleem.
Dat kan dan dus iemand zijn die voor dat probleem wel in jouw kringen verkeerde, maar door dat probleem niet meer in staat is daar gelijke tred mee te houden.
Nou ja, ik moet feitelijk constateren dat ik voor zo'n dame ook niet snel zou gaan, aangezien vrijwel alle dames waar ik het enige tijd mee uitgehouden heb ondernemer waren, ondernemer zijn geworden, of in ieder geval een leidinggevende functie gekregen hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:25 schreef Leandra het volgende:
Ik kan me een topic (van Maanvis?) herinneren over een meisje van vroeger dat helemaalwas, en nu in een frikandellenfabriek werkte, wat een dusdanig afknapper was dat een volgende date er niet inzat.
O, die zijn er natuurlijk ook wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:25 schreef kingtoppie het volgende:
Maar het lichaam / persoon in questie die dan 70 jaar is.... Hell no, geen man die leeftijd ondergeschikt maakt aan geld.
Prima, ik selecteer óók op geld. Zolang je de óók maar goed begrijpt, maar ik vind het er niet 'niet toe doen', zoals jij.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeg ik dat jij zegt dat het je verder niets uitmaakt wie deze meneer is? Neen misschien moet jij beter lezen? Ik vraag daar juist naar dmv ''primaire en secundaire voorwaarden''
Jij pleurt geld bij de primaire voorwaarde en dan zeg je nog tegen mij dat je mensen niet selecteert op geld!!!![]()
quote:Jij bent totaal niet inhoudelijk,
Niks 'maar goed', oordeel! Waarom is dat nou weer zielig? Ik wil graag kunnen blijven doen wat ik tot nu toe heb kunnen doen, en als ik een man zou hebben die veel minder verdient dan ik kan dat dus niet meer. Dat vind ik geen goed vooruitzicht, nee.quote:Ok je zou ze afwijzen omdat ze geen zekerheid kunnen bieden (standaard gewend vind ik wel zielig als reden maargoed)! Antwoord! En tevens in instemming met mijn gedachte.. jezus hey wat zit je dan te zeiken...
Jawel, "Alles is liefde" te koop voor 1,29 ¤ bij Itunes.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:12 schreef yes_no_maybe het volgende:
Geloof er niks van. Liefde is niet te koop
Vieze gast en een uitbuiter. Ik snap ook niet wat mannen zo tof aan hem vinden. Hij leeft in een huis met een aantal geblondeerde ordinaire pornohoeren, niet echt mijn droom.quote:
Voor de chavvy lezeressen van de Daily Mirror is rijk al meer dan 2000 pond aan banksaldo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er staat "rijk".
Of bedoel je netto jaarinkomen?
Zonder fobo natuurlijk nergens.quote:
Achter een lange lange rij met vrouwen met nog minder eigenwaarde.quote:
Hé, weer een pauper die niet om kan gaan met deze berichtgeving!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:24 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Achter een lange lange rij met vrouwen met nog minder eigenwaarde.
Vraag me eens of het me wat boeit wat jij vindt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:26 schreef DS4 het volgende:
Hé, weer een pauper die niet om kan gaan met deze berichtgeving!
Oude rijke mannen zijn niet in staat om liefde te geven dus we hebben er in feite geen bal aan.quote:
En jonge rijke mannen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oude rijke mannen zijn niet in staat om liefde te geven dus we hebben er in feite geen bal aan.
Je hebt het antwoord al gegeven door te reageren, dus waarom zou ik nu naar de bekende weg vragen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Vraag me eens of het me wat boeit wat jij vindt.
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oude rijke mannen zijn niet in staat om liefde te geven
Die maken 100-urige werkweken.quote:
Ik ook, er zijn genoeg van dat soort berekende geldwolven in omloop, en de meeste zullen het niet eens voor zichzelf willen toegeven.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:52 schreef Id_do_her het volgende:
Eerlijk gezegd had ik ook wel meer dan één op tien verwacht.
FTW!quote:
Work smart, not hard!quote:
36 uur is voor mietjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Work smart, not hard!
(ook wel: dat is niet noodzakelijk het geval)
Het liefst werk ik zo min mogelijk voor zoveel mogelijk geld...quote:
Dat is dan weer het andere uiterste, dat grenst aan jezelf vervelen (want zoveel vrije tijd... voor je het weet moet je door de Ikea gaan slenteren uit gekkigheid).quote:
Natuurlijk. Zowel man als vrouwen brengen een "asset" in de relatie. Zij haar uiterlijk, hij zijn centen. Het probleem is alleen dat haar inbreng over tijd afgeschreven wordt, terwijl rijke kerels over het algemeen steeds meer geld verzamelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:07 schreef Northside het volgende:
Niks mis mee, golddiggers. Je moet toch iets als je wel luxe wil leven maar niets kan? Zij blij, hij blij, win-win.
Ik zou het zelf niet kunnen, die afhankelijkheid van een ander lijkt me verschrikkelijk. Ik zou me dan mislukt voelen denk ik. Maar hey, als je daar geen last van hebt, laat gaan!
Klopt wel ja. Soort zoekt meestal soort. Niks mis mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:22 schreef Bajskorv het volgende:
Nog een grote misvatting trouwens: vrouwen die een rijke kerel zoeken, zijn niet noodzakelijk "golddiggers". Meeste carriere vrouwen houden ook wel van een succesvolle kerel. Niet dat zijn geld hen nou echt boeit, dat hebben ze zelf ook wel. Maar een succesvol advocate heeft nu eenmaal liever eenmaal iemand die een beetje tegenpartij biedt, en die ook wat status met zich mee brengt wellicht...
Dan is hun productiviteit te laag.quote:
Spreek jij nu je verbazing uit over alle gemiste kansen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef BountyHunter043 het volgende:
En dan ben ik jong en rijk, moet je nagaan wat een kansen.
De kansen die er nog bovenop komen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Spreek jij nu je verbazing uit over alle gemiste kansen?
Hoho, achteraan aansluiten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef BountyHunter043 het volgende:
Ook nog een grote piemel? Dan hoor je er pas bij hier op Fok hoor...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef BountyHunter043 het volgende:
Nee die moet ik compenseren met een dure auto.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:59 schreef Northside het volgende:
[..]
Ook nog een grote piemel? Dan hoor je er pas bij hier op Fok hoor...
40 miljoen pond, menig fokker komt daar zijn bed niet voor uit hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:12 schreef Hyperdude het volgende:
Als je echt poen hebt, hoef je niets te compenseren.![]()
[ afbeelding ]
Pete Townsend iig. niet.
(kijk maar op Wikipedia als je niet weet wie dat is)
Who is that?quote:
Rookie. Als je rijk bent, heb je ze voor het kiezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:19 schreef Slip het volgende:
Ja en dan ontmoet je er een en dan blijkt het dat i vol met allerlij SOA's zit, en jaaa. hoe wil je gaan trouwen zonder te neuken, want anders krijg je niks voorelkaar.
Waarom eigenlijk niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Prima, ik selecteer óók op geld. Zolang je de óók maar goed begrijpt, maar ik vind het er niet 'niet toe doen', zoals jij.
[..]Ik ben alleen maar inhoudelijk. En altijd.
[..]
Niks 'maar goed', oordeel! Waarom is dat nou weer zielig? Ik wil graag kunnen blijven doen wat ik tot nu toe heb kunnen doen, en als ik een man zou hebben die veel minder verdient dan ik kan dat dus niet meer. Dat vind ik geen goed vooruitzicht, nee.
Absoluut, maar jij verdient zelf ook vrij behoorlijk en da's niet echt vervelend, toch? Dan ben je niet schatrijk, maar voor de massa ben je ook goed welgesteld...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:46 schreef El_Matador het volgende:
Die chavs die op Bling vallen zijn net zo erg als de SexAndTheCity-hoeren. Het komt in alle laagjes van de beschaving voor. Oud is dan misschien leuk meegenomen omdat ie dan niet zo snel zal vreemdgaan, ik geloof toch echt niet dat er bizar veel vrouwen zijn die gaan zitten hopen dat hun man snel doodgaat. Dat is een grote minderheid.
Maar de juiste vrouw kiest voor het juiste. En er zijn veel sterkere dingen dan geld. Oppervlakkige vrouwen -en die zijn er helaas veel teveel- doorzien dat niet.
De kunst is om rijk genoeg te zijn om je dingen te veroorloven, maar er niet teveel mee te koop te lopen om golddiggers weg te houden.
Schatrijk zijn lijkt me sociaal verschrikkelijk, eerlijk gezegd.
Nee, zo werkt het niet. Je houdt niet dezelfde levensstijl als je partners tegelijkertijd moeite heeft om rond te komen. Dan heb je gewoon een bizarre relatie, je zal je toch aanpassen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet?
Jouw inkomen verandert toch niet? Dus je kunt precies hetzelfde blijven leven.
Nee, dat zie ik zo niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:01 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet. Je houdt niet dezelfde levensstijl als je partners tegelijkertijd moeite heeft om rond te komen. Dan heb je gewoon een bizarre relatie, je zal je toch aanpassen.
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:58 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Absoluut, maar jij verdient zelf ook vrij behoorlijk en da's niet echt vervelend, toch? Dan ben je niet schatrijk, maar voor de massa ben je ook goed welgesteld...
Je gaat niet zo snel meer duur uit eten, want dat is vaak voor de ander ook niet echt leuk. Dure dingen kopen wordt minder leuk als je partner daar juist moeite mee heeft, etc etc...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik zo niet.
Tuurlijk pas je je aan, maar waarom zou je levensstandaard minder worden met een man die wat minder verdient dan jij?
Jouw hypotheek wordt niet hoger als hij er bij intrekt, en hij kan bijdragen in de kosten naar draagkracht.
Ik zie het probleem niet eerlijk gezegd.
Ik lurk al langer op Fok, zodoende. En ik ben het helemaal met je eens, het is niet vervelend. Maar je moet wel even leren dat niet iedereen er hetzelfde op reageert. Maar dat zal ook wel aan jezelf liggen, genoeg lui die met wat centen op zak zelf ook meteen veranderen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?![]()
Nee, het is zeker niet vervelend, het is lekker, en ik deel het graag. Ik kan aardig inschatten wie digt en wie niet. Dat leer je wel.
Ja hoor, alleen betaal jij dan voor het eten. Als betreffende man er geen moeite mee heeft dat jij wat vaker de creditcard te voorschijn haalt dan hij is er geen probleem.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:17 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Je gaat niet zo snel meer duur uit eten, want dat is vaak voor de ander ook niet echt leuk. Dure dingen kopen wordt minder leuk als je partner daar juist moeite mee heeft, etc etc...
Daarom lijkt het me verschrikkelijk opeens schatrijk te zijn. Dat verandert hoe dan ook je sociale leven en je persoonlijkheid. Lijkt mij niet zo fijn. Al weet ik dat ik in een business zit die alleen maar rijker wordt. We willen dat zwarte goud nog steeds allemaal hebben...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:19 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik lurk al langer op Fok, zodoende. En ik ben het helemaal met je eens, het is niet vervelend. Maar je moet wel even leren dat niet iedereen er hetzelfde op reageert. Maar dat zal ook wel aan jezelf liggen, genoeg lui die met wat centen op zak zelf ook meteen veranderen natuurlijk.
Een man die niet de eerste date betaalt is het niet waard om aan te kijken, lijkt me, Lavenderr?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen betaal jij dan voor het eten. Als betreffende man er geen moeite mee heeft dat jij wat vaker de creditcard te voorschijn haalt dan hij is er geen probleem.
Duidelijk nooit in die situatie gezeten zeker? Op termijn is het gewoon niet respectvol naar je partner toe. In een relatie moet je samen leven, simpel zat. Toen mijn chick van baan wisselde en moest gaan budgeteren, ben ik daar ook netjes mee omgegaan door gezellig wat minder dure shit te doen. Als ik dat niet doe, moet ik alles lappen en daar wordt zij niet gelukkig van. Zeker niet omdat ze graag ook wat centjes spaart.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen betaal jij dan voor het eten. Als betreffende man er geen moeite mee heeft dat jij wat vaker de creditcard te voorschijn haalt dan hij is er geen probleem.
Ja, natuurlijk, dat over die eerste date ben ik met je eensquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een man die niet de eerste date betaalt is het niet waard om aan te kijken, lijkt me, Lavenderr?
Kom op, als je dat niet voor een vrouw over hebt, dan ben je een sukkel.
Het lijkt mij niet tof. Maar zal ook niet snel gebeuren. Natuurlijk is het prettig als je partner geld heeft, maar zelf geld hebben is wel erg lekker. Beetje goed verwennen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, dat over die eerste date ben ik met je eens.
Maar ik bedoel later, als de relatie een feit is.
Dan is het toch niet erg als de vrouw een beter inkomen heeft dan de man ? Kwestie van aanpassen en er niet te krampachtig over te doen. Zal zij wat meer voor haar rekening nemen, big deal
Ga eens even heel snel achter je vrouwtje aanhobbelen (terwijl je drankjes, etentjes, uitstapjes, vakanties, auto's en huizen voor haar betaalt.)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een man die niet de eerste date betaalt is het niet waard om aan te kijken, lijkt me, Lavenderr?
Gast, dat meen je niet serieus? Als jij een vrouw wil versieren, laat jij haar op de eerste date betalen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ga eens even heel snel achter je vrouwtje aanhobbelen (terwijl je drankjes, etentjes, uitstapjes, vakanties, auto's en huizen voor haar betaalt.)
Je gebrek aan ruggengraat en assertiviteit hoef je niet niet te verhullen hoor, hebben meer mannen last van. Mag je best voor uit komen.
Ze is barones, maar ze hebben amper geld genoeg om hun bezittingen te onderhouden, dus ja, dan zegt zo'n titel ook niet veel he?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:48 schreef Specularium het volgende:
Dr zat er net weer 1 bij DWDD, dacht eerst dat het zijn dochter was.
Maar nu is ze wel barones.
Whoah, van een eerste date betalen meteen doorstiften naar auto's en huizen... Good thinking, Watson...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ga eens even heel snel achter je vrouwtje aanhobbelen (terwijl je drankjes, etentjes, uitstapjes, vakanties, auto's en huizen voor haar betaalt.)
Je gebrek aan ruggengraat en assertiviteit hoef je niet niet te verhullen hoor, hebben meer mannen last van. Mag je best voor uit komen.
Als het even kan voor ons beiden, als ze te weinig geld heeft dan ben ik bereid om haar tijdelijk krediet te verstrekken / mijn eigen deel te betalen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gast, dat meen je niet serieus? Als jij een vrouw wil versieren, laat jij haar op de eerste date betalen?
Alleen omdat er een gleuf inzit betekent niet dat je een subassertieve plumpudding moet zijn.quote:Dat heeft niets met "achter vrouwen aanhobbelen" te maken,
Als je niet betaald omdat je het niet kan betalen dan maak je een slechte indruk, niet omdat je zo je principes hebt.quote:maar alles met haar een goeie ervaring meegeven.
Nee hoor, je wilt niet weten hoe duur (veel) daten is als jij alles betaald.quote:Je moet nog een beetje beter daten,
Je bent vooral bang wat een vrouw van je denkt.quote:ben ik bang.
Gelukkig niet.quote:Of je bent getrouwd met een grijs bankstel.
Ja, heeft te maken met welke toon je een relatie begint.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:55 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Whoah, van een eerste date betalen meteen doorstiften naar auto's en huizen... Good thinking, Watson...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als het even kan voor ons beiden, als ze te weinig geld heeft dan ben ik bereid om haar tijdelijk krediet te verstrekken / mijn eigen deel te betalen.
[..]
Alleen omdat er een gleuf inzit betekent niet dat je een subassertieve plumpudding moet zijn.
[..]
Als je niet betaald omdat je het niet kan betalen dan maak je een slechte indruk, niet omdat je zo je principes hebt.
[..]
Nee hoor, je wilt niet weten hoe duur (veel) daten is als jij alles betaald.
[..]
Je bent vooral bang wat een vrouw van je denkt.
[..]
Gelukkig niet.
[..]
Ja, heeft te maken met welke toon je een relatie begint.
Kijk tip:
(vanaf 6:18)
Een man die een vrouw krijgt puur om zn geld weet dat heus wel en is er tevreden mee om zo'n relatie te hebben. Dus het is denk ik uiteindelijk altijd een relatie waar beide moeten kunnen leven, het is geen verplichting.quote:
Gast, grow up. Als je een goeie chick vindt, is het een goeie chick. Een relatie is geen trainingskamp, je hoeft je vriendin niet op te voeden, maar wellicht is dat in jouw geval anders...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ja, heeft te maken met welke toon je een relatie begint.
Kijk tip:
(vanaf 6:18)
Van die hele mooie, met van die tieten. Nooit geweten dat dat de verkeerde zijn?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef El_Matador het volgende:
Fliepke date de verkeerde vrouwen.
Ik weet niet hoeveel jij waard ben, kijk eens in de Forbes list of billionaires / quote ofzo. Als je daar niet in staat moet je je werkgever is een belletje geven met die vraag.quote:En ik zei: als je een date niet voor een vrouw over hebt, wat ben je dan waard.
Ook al kost een goede date 42384573495734634 triljoen, ik heb er geen cent voorover.quote:Goeie dates hoeven helemaal niet veel te kosten.
Oja wat de kwaliteit van de date word bepaald door de locatie?quote:Beetje creatief zijn, lui varken. Krijg je ook luie bedpartners van
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een man die een vrouw krijgt puur om zn geld weet dat heus wel en is er tevreden mee om zo'n relatie te hebben. Dus het is denk ik uiteindelijk altijd een relatie waar beide moeten kunnen leven, het is geen verplichting.
Potverdorie, de vrouwen staan vast in de rij voor jequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:12 schreef Flepke het volgende:
[..]
Van die hele mooie, met van die tieten. Nooit geweten dat dat de verkeerde zijn?
[..]
Ik weet niet hoeveel jij waard ben, kijk eens in de Forbes list of billionaires / quote ofzo. Als je daar niet in staat moet je je werkgever is een belletje geven met die vraag.
[..]
Ook al kost een goede date 42384573495734634 triljoen, ik heb er geen cent voorover.
[..]
Oja wat de kwaliteit van de date word bepaald door de locatie?
Dus dan heb jij daar drankjes, etentjes, uitstapjes, vakanties, auto's en huizen voor over?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Gast, grow up. Als je een goeie chick vindt, is het een goeie chick.
Heropvoeden? Dit is wie ik ben, take it or leave it.quote:Een relatie is geen trainingskamp, je hoeft je vriendin niet op te voeden, maar wellicht is dat in jouw geval anders...
Als ze morgen bij je aanklopt voor een nieuwe auto met puppie ogen en lief lachend, jij kan het geld zonder enig gevolgen missen. Doe je het dan?quote:Mijn dame is onafhankelijk, heeft een erg goeie baan en doet haar eigen ding. Centjes verdient ze ook genoeg, en van dure spullen houdt ze niet - zeker niet als ik ze betaal...
En de tweede? En de derde? En de vierde? En toen ze je gisteren voor wat geld vroeg voor boodschappen/uitgaan/kleding?quote:Maar ik betaalde wel onze eerste date. Da's gewoon een nette kerel zijn.
Wat jij wilt kerel!quote:Van die onzekere nerds die bang zijn voor dames en ze denken te moeten africhten, die maken stupide opmerkingen zoals jij.
Mijn telefoonboek zit vol van deze telefoon die ik hier heb liggen, anders was je welkom geweest om in de rij aan te sluiten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Potverdorie, de vrouwen staan vast in de rij voor je
Oh, Bajskorv mag van mij de eer hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef DS4 het volgende:
Zou iemand even een draadje willen openen waarin men Epenissen kan vergelijken?
Ik gun deze eer graag aan een andere damequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:19 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mijn telefoonboek zit vol van deze telefoon die ik hier heb liggen, anders was je welkom geweest om in de rij aan te sluiten.En trouwens, jij weet toch hopelijk ook wel dat de rekening komt pas aan het einde van de date komt?
[..]
Oh, Bajskorv mag van mij de eer hoor.
..in de kosten naar draagkracht. Dus dan gaan we naar een goed restaurant, en dan eet hij gewoon alleen een slaatje. Nee dank je.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik zo niet.
Tuurlijk pas je je aan, maar waarom zou je levensstandaard minder worden met een man die wat minder verdient dan jij?
Jouw hypotheek wordt niet hoger als hij er bij intrekt, en hij kan bijdragen in de kosten naar draagkracht.
Ik zie het probleem niet eerlijk gezegd.
Heel goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
..in de kosten naar draagkracht. Dus dan gaan we naar een goed restaurant, en dan eet hij gewoon alleen een slaatje. Nee dank je.
Als hij minder verdient kan ik natuurlijk niet dezelfde levensstandaard behouden, ik heb geen zin in rekeningen uittellen, ik wil samen geld opmaken. Hij moet dus minstens hetzelfde inkomen hebben. Ik wil gewoon niet dat geld een issue is in onze relatie. Dat kan wat mij betreft alleen als er genoeg van is.
Erg betrouwbaar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:44 schreef hydroven het volgende:
Dat blijkt volgens de Daily Mirror uit een enquête van de sociaalnetwerksite LocalSin
Nee drol, dat is juist een bizarre conclusie die jij trekt op basis van onze mening dat het galant is om een date te betalen...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef Flepke het volgende:
Dus dan heb jij daar drankjes, etentjes, uitstapjes, vakanties, auto's en huizen voor over?
Nogmaals; je trekt domme conclusies. Het antwoord is nee. Daarbij heb ik niet een chick die daar om vraagt, ik hou niet van dat soort dames..quote:Als ze morgen bij je aanklopt voor een nieuwe auto met puppie ogen en lief lachend, jij kan het geld zonder enig gevolgen missen. Doe je het dan?
Is dit een soort misplaatste jaloesie ofzo?quote:En de tweede? En de derde? En de vierde? En toen ze je gisteren voor wat geld vroeg voor boodschappen/uitgaan/kleding?
nice nice. die is vast rijk en goed met arsenicumquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat eerste, jaEen vent van 80 lijkt me niet het meest aantrekkelijke als je zelf 20 bent. Tweede geen idee. De laatste heeft het best lang volgehouden trouwens, maar is pasgeleden ook overleden.
Dat dus, zelfs kamerbewoonsters met vaste vriend willen wel een maandje ruilen voor een nachtjequote:Op maandag 3 oktober 2011 13:47 schreef TonyVermicelli het volgende:
Tja vrouwen zijn hoeren, wat is nieuw.
pics?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat dus, zelfs kamerbewoonsters met vaste vriend willen wel een maandje ruilen voor een nachtje
Oh, want stel je voor dat jij een keer dat etentje betaalt , dat kán natuurlijk niet he?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
..in de kosten naar draagkracht. Dus dan gaan we naar een goed restaurant, en dan eet hij gewoon alleen een slaatje. Nee dank je.
Als hij minder verdient kan ik natuurlijk niet dezelfde levensstandaard behouden, ik heb geen zin in rekeningen uittellen, ik wil samen geld opmaken. Hij moet dus minstens hetzelfde inkomen hebben. Ik wil gewoon niet dat geld een issue is in onze relatie. Dat kan wat mij betreft alleen als er genoeg van is.
Een hoop mannen kunnen er niet mee omgaan als een vrouw meer verdient of meer vermogen heeft dan zij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:25 schreef Northside het volgende:
Andersom denk ik dat het toch minder voorkomt. Mannen die op rijke vrouwen jagen. Toch iets met mannelijke trots en/of cultureel bepaald misschien?
Historisch bepaald in zo ongeveer alle culturen. De man zorgt voor het geld en de vrouw voor de kinderen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:25 schreef Northside het volgende:
Andersom denk ik dat het toch minder voorkomt. Mannen die op rijke vrouwen jagen. Toch iets met mannelijke trots en/of cultureel bepaald misschien?
Weer niet of dat het is, vind het erg negatief klinken. Gelijkwaardig zijn (waarbij de vrouw ook zonder hem kan) is bijvoorbeeld geen probleem. Het wordt een probleem als je als man afhankelijk bent (voelt?) van een vrouw.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:29 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk vinden die mannen dus ook dat de vrouw niet zo zelfstandig mag zijn dat ze het ook wel zonder hem kunnen en dan net zo goed af zijn.
Dat zijn vaak geen aangename mannen, die onafhankelijkheid van een vrouw niet kunnen verdragen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een hoop mannen kunnen er niet mee omgaan als een vrouw meer verdient of meer vermogen heeft dan zij.
Eigenlijk vinden die mannen dus ook dat de vrouw niet zo zelfstandig mag zijn dat ze het ook wel zonder hem kunnen en dan net zo goed af zijn.
Meer verdienen en meer vermogen hebben zijn twee verschillende dingen. Ik geloof graag dat veel kerels moeite hebben met een vrouw die meer verdient. Daarentegen heb ik meer dan genoeg vrienden die vriendinnen hebben die uit welgesteld families komen. Daar klaagt echt geen enkele kerel over, in mijn ervaring. Dan is de "trots" toch gered als de kerel een betere baan of carriere heeft, maar hebben ze samen wel voldoende centjes voor een comfortabel leven...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een hoop mannen kunnen er niet mee omgaan als een vrouw meer verdient of meer vermogen heeft dan zij.
Wellicht. Ik heb juist het tegenovergesteld. Lijkt me vreselijk als je weet dat iemand van je afhankelijk is. Het is hardstikke leuk om je vriendin een keer te kunnen trakteren op iets leuks, en dat is ook wederzijds. Maar ik zou het onaantrekkelijk vinden als ze van mij afhankelijk was. Nu moet ik tenminste mijn best blijven doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou zelfs denken dat het vroeger nog veel erger was, toen vrouwen nog niet zelfstandig waren en eigenlijk niets te kiezen hadden. Nu ze een eigen inkomen hebben kunnen ze kritisch zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:17 schreef Godshand het volgende:
Niks nieuws, dit was 10 jaar geleden waarschijnlijk ook al zo.
Dit vind ik dus niet aantrekkelijk. Waarom ben ik een 'geldwolf' in negatieve zin als ik het gewoon goed wil hebben op dat vlak en dat dus ook van hem verwacht (die ambitie te hebben)? Sowieso, waarom voel jij kennelijk de behoefte daarover te oordelen? Ik vind het vreselijk lelijk als de vrouw vanalles betaalt en de man niet, vind ik niet passen bij de rol die ik een man op allerlei gebieden toedeel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
EchtDan ben je toch een geldwolf ook he.
Je gaat een relatie aan met iemand die je leuk vind, waartoe je je aangetrokken voelt. Mee kan lachen, mee kan praten en leuke dingen deelt.. geld lijkt mij van het minst belang.
Of jij nou naar een minder chique restaurant gaat om te eten heeft daar helemaal niks mee van doen toch?
Overigens, nu heb je een bepaalde standaard, als je een partner krijgt hoeft daar helemaal niks aan af te doen, betekent misschien dat jij de rekening betaald omdat jij zonodig in dat dure restaurant wilde eten met zn 2, maar hij zal je dan waarschijnlijk weer verrassen met andere dingen,
Dat kan inderdaad niet. Wel als jij dat doet hoor; hoor je mij niet over. Betaal jij fijn voor je man. Ik vind het niet kunnen en laat graag voor me betalen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, want stel je voor dat jij een keer dat etentje betaalt , dat kán natuurlijk niet he?
Ik had het niet over 'elk stel', ik had het over mijn voorkeur en ik ga graag uit eten, liefst drie keer per week. Dus die lat moet hoog inderdaad.quote:Verder gaat niet elk stel altijd uit eten lijkt mij en wie weet hoe lekker hij kan koken thuis, om het over andere kwaliteiten maar niet te hebben.
Maar goed, leg jij je lat maar hoog hoor, in de zin van financieel dan.
Jij gaat heel vaak in een 3 sterren restaurant eten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:57 schreef Taurus het volgende:
[Daarnaast wil ik echter dat hij financieel zeker is en zich bepaalde luxe kan veroorloven, ja. Net als ik.
Het is meer zo dat door alle culturen en alle eeuwen heen de man de rol heeft van 'protector' en de vrouw de rol heeft van 'nurturer'. Dit getuigt zich in verschil van lichaamsbouw, verschil in karakter en verschil in sociaal handelen. Dit uit zich in praktijk dat de man vaak de resources zoekt om het gezin te kunnen onderhouden en beschermen (de jager het vlees, de zakenman het geld). Tja, een vrouw waardeert deze 'protector' eigenschappen in ee man, en het is een beetje plat dat dit dan een veel verdienende man is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Historisch bepaald in zo ongeveer alle culturen. De man zorgt voor het geld en de vrouw voor de kinderen.
Dat... ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 05:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk dat ik wel een verschuiving zie. Bijv over het uiterlijk. Meiden.vrouwen zoeken toch veelal hele vrouwleijke trekken in het gezicht van een potentiele partner. Ik weet niet of dit altijd al zo is geweest. Of dat het komt dat ik altijd ben gehersenspoeld met reklame met mannen met een vierkante uitpuilende kaaklijn.
Dat doet vrijwel niemand. Maar als je ook de 1 en 2 sterrenrestaurants meeneemt en de betere tenten die net geen ster hebben... ach, dan is het al weer een stuk minder apart.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 04:15 schreef Godshand het volgende:
Jij gaat heel vaak in een 3 sterren restaurant eten?
Wie heeft het over drie sterren restaurants? Als jij denkt dat alleen die restaurants goed kunnen zijn valt meer te twijfelen over jouw levenservaring.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 04:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij gaat heel vaak in een 3 sterren restaurant eten?
Ow wacht, jij bent 18.-19 en eet nog steeds met je ouders samenSorry schat, de wereld ziet er toch echt wat anders uit
vrouwen die willen profiteren daar heb ik het snel mee gehad, ik heb al kinderen opgevoed en die kosten ook nu nog geld zo nu en dan, en dan geld aan een vreemde tante geven, die je net zo makkelijk laat vallen als er iemand meer geeft, /?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad niet. Wel als jij dat doet hoor; hoor je mij niet over. Betaal jij fijn voor je man. Ik vind het niet kunnen en laat graag voor me betalen.
[..]
Ik had het niet over 'elk stel', ik had het over mijn voorkeur en ik ga graag uit eten, liefst drie keer per week. Dus die lat moet hoog inderdaad.
Iemand die liefst 3 keer per week het dineren moet betalen? En dat is dan slechts het begin neem ik aan, de weekendjes weg en de cadeaus en de algehele luxe levensstijl etc komen daar nog boven op. Tsja, dan kom je eigenlijk wel bij een oudere man uit, maar weinig jonge mannen die zoveel verdienen lijkt me?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:59 schreef Taurus het volgende:
Dat kan inderdaad niet. Wel als jij dat doet hoor; hoor je mij niet over. Betaal jij fijn voor je man. Ik vind het niet kunnen en laat graag voor me betalen.
&
Ik had het niet over 'elk stel', ik had het over mijn voorkeur en ik ga graag uit eten, liefst drie keer per week. Dus die lat moet hoog inderdaad.
ook oudere mannen hebben daar geen zin in, voor minder heb je een bloedmooie escort , die loopt ook niet te zeurenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:08 schreef Northside het volgende:
[..]
Iemand die liefst 3 keer per week het dineren moet betalen? En dat is dan slechts het begin neem ik aan, de weekendjes weg en de cadeaus en de algehele luxe levensstijl etc komen daar nog boven op. Tsja, dan kom je eigenlijk wel bij een oudere man uit, maar weinig jonge mannen die zoveel verdienen lijkt me?
Oudere mannen zouden het kunnen, jongere mannen dat niet eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:15 schreef michaelmoore het volgende:
ook oudere mannen hebben daar geen zin in, voor minder heb je een bloedmooie escort , die loopt ook niet te zeuren
Ja dat jonge grut op de middelbare school, niet al wat oudere leeftijdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:31 schreef SeLang het volgende:
In oost Azie houden de vrouwen van hele verwijfde kerels. Ze houden daar van lang, slank, weinig gespierd, met lang haar + kleurspoeling, kettinkjes, oorbellen etc.
Nee, dat betalen we natuurlijk ook gezamenlijk. Ik heb nergens gezegd dat ik minder wil verdienen/betalen dan hij. Ik heb het zelf ook goed, ik wil dat mijn partner dat ook heeft. Dat was m'n punt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:08 schreef Northside het volgende:
[..]
Iemand die liefst 3 keer per week het dineren moet betalen? En dat is dan slechts het begin neem ik aan, de weekendjes weg en de cadeaus en de algehele luxe levensstijl etc komen daar nog boven op. Tsja, dan kom je eigenlijk wel bij een oudere man uit, maar weinig jonge mannen die zoveel verdienen lijkt me?
Vreemde tante?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
vrouwen die willen profiteren daar heb ik het snel mee gehad, ik heb al kinderen opgevoed en die kosten ook nu nog geld zo nu en dan, en dan geld aan een vreemde tante geven, die je net zo makkelijk laat vallen als er iemand meer geeft, /?
nee dank je
Maar ik heb wel kamerbewoonsters gehad die graag een maand willen omruilen voor een verwenpartij , en terwijl ze een vaste vriend hadden
Jouw kennelijke voorkeur voor hoeren is nu duidelijk toegelicht.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:15 schreef michaelmoore het volgende:
ook oudere mannen hebben daar geen zin in, voor minder heb je een bloedmooie escort , die loopt ook niet te zeuren
Maar... als alles op 1 hoop gaat betaal je toch eigenlijk zelf je diners?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:29 schreef Taurus het volgende:
Nee, dat betalen we natuurlijk ook gezamenlijk. Ik heb nergens gezegd dat ik minder wil verdienen/betalen dan hij. Ik heb het zelf ook goed, ik wil dat mijn partner dat ook heeft. Dat was m'n punt.
Het betalen van dinertjes is weer een andere discussie, dat komt nu een beetje krom over inderdaad. Ik vind het gewoon niet mooi als een vrouw betaalt bij uit eten gaan, maar dat wil niet zeggen dat hij dan álles moet betalen en ik niets. Je geeft gewoon met z'n tweeen alles uit, dat is het meer. Niet dat gedoe van gescheiden bankrekeningen en wat van mij is, is van mij. Daar hou ik niet van in een relatie.
Dan betaal je het toch van de algemene rekening?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:29 schreef Taurus het volgende:
Het betalen van dinertjes is weer een andere discussie, dat komt nu een beetje krom over inderdaad. Ik vind het gewoon niet mooi als een vrouw betaalt bij uit eten gaan, maar dat wil niet zeggen dat hij dan álles moet betalen en ik niets. Je geeft gewoon met z'n tweeen alles uit, dat is het meer. Niet dat gedoe van gescheiden bankrekeningen en wat van mij is, is van mij. Daar hou ik niet van in een relatie.
Wat is het verschil tussen zon golddiger en een escort?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jouw kennelijke voorkeur voor hoeren is nu duidelijk toegelicht.
Wat triest voor je dat je het verschil niet kent...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:58 schreef 3-voud het volgende:
Wat is het verschil tussen zon golddiger en een escort?
Enige wat ik kan bedenken is dat zon escort niet om alimentatie kan zeuren. Voor de rest 1 pot nat.
Een man op zakenreis in Moskou loopt een hotel in en ziet een bloedmooie vrouw zitten in de lobby.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jouw kennelijke voorkeur voor hoeren is nu duidelijk toegelicht.
Dus ook sex voor geld. 1 pot nat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat triest voor je dat je het verschil niet kent...
Een escort heeft sex voor geld. Een golddigger heeft alleen relaties (en JA, dat is een wezenlijk verschil), met mannen met veel geld.
Weinig overeenkomst, nietwaar?
En hoe beoordeel jij of een vrouw die een relatie heeft met een man die beduidend meer verdient dan zij (of beduidend meer vermogen heeft) een golddigger is of gewoon iemand die toevallig verliefd geworden is op iemand die meer geld heeft cq verdient dan zij?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus ook sex voor geld. 1 pot nat.
Je gaat mij niet vertellen dat zon jong popje met zon rijke ouwe lul een voorbeeld zijn voor "2 handen op 1 buik" relatie. Misschien spelen ze dat graag naar de buitenwereld toe om de shitload te compenseren...
Als ie voor je wil betalen maakt ie geen goede indruk hoor. Het is veel netter en fijner als ze het gewoon zelf kan betalen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gast, dat meen je niet serieus? Als jij een vrouw wil versieren, laat jij haar op de eerste date betalen?
Dat heeft niets met "achter vrouwen aanhobbelen" te maken, maar alles met haar een goeie ervaring meegeven.
Je moet nog een beetje beter daten, ben ik bang. Of je bent getrouwd met een grijs bankstel.
Jullie maken het er voor ons mannen ook niet makkelijker op he? Wel betalen, niet betalen, de helft betalen... hoe moeten wij nou weten wat de bedoeling is!?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:03 schreef Deliah het volgende:
Als ie voor je wil betalen maakt ie geen goede indruk hoor. Het is veel netter en fijner als ze het gewoon zelf kan betalen.
dom jochie danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:32 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij beginnen de generatieverschillen hier door te spelen
Overigens weet ik dat mijn zoon (19) het ook niet meer dan normaal vindt dat hij de drankjes van zijn vriendin betaalt, ongeacht het feit dat zij meer bijverdient dan hij.
Als je het zo stelt gaat het niet op. Ik baseer me dan ook op de OP en TT dat het jonge mooie meiden betreffen die een oudere rijke man zoeken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoe beoordeel jij of een vrouw die een relatie heeft met een man die beduidend meer verdient dan zij (of beduidend meer vermogen heeft) een golddigger is of gewoon iemand die toevallig verliefd geworden is op iemand die meer geld heeft cq verdient dan zij?
zoals die toyboys van allerlei sterren??quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoe beoordeel jij of een vrouw die een relatie heeft met een man die beduidend meer verdient dan zij (of beduidend meer vermogen heeft) een golddigger is of gewoon iemand die toevallig verliefd geworden is op iemand die meer geld heeft cq verdient dan zij?
quote:What am I doing wrong?
Okay, I'm tired of beating around the bush. I'm a beautiful
(spectacularly beautiful) 25 year old girl. I'm articulate and classy.
I'm not from New York. I'm looking to get married to a guy who makes at
least half a million a year. I know how that sounds, but keep in mind
that a million a year is middle class in New York City, so I don't think
I'm overreaching at all.
Are there any guys who make 500K or more on this board? Any wives? Could
you send me some tips? I dated a business man who makes average around
200 - 250. But that's where I seem to hit a roadblock. 250,000 won't get
me to central park west. I know a woman in my yoga class who was married
to an investment banker and lives in Tribeca, and she's not as pretty as
I am, nor is she a great genius. So what is she doing right? How do I
get to her level?
Here are my questions specifically:
- Where do you single rich men hang out? Give me specifics- bars,
restaurants, gyms
-What are you looking for in a mate? Be honest guys, you won't hurt my
feelings
-Is there an age range I should be targeting (I'm 25)?
- Why are some of the women living lavish lifestyles on the upper east
side so plain? I've seen really 'plain jane' boring types who have
nothing to offer married to incredibly wealthy guys. I've seen drop dead
gorgeous girls in singles bars in the east village. What's the story
there?
- Jobs I should look out for? Everyone knows - lawyer, investment
banker, doctor. How much do those guys really make? And where do they
hang out? Where do the hedge fund guys hang out?
- How you decide marriage vs. just a girlfriend? I am looking for
MARRIAGE ONLY
Please hold your insults - I'm putting myself out there in an honest
way. Most beautiful women are superficial; at least I'm being up front
about it. I wouldn't be searching for these kind of guys if I wasn't
able to match them - in looks, culture, sophistication, and keeping a
nice home and hearth.
it's NOT ok to contact this poster with services or other commercial
interests
PostingID: 432279810
THE ANSWER
Dear Pers-431649184:
I read your posting with great interest and have thought meaningfully
about your dilemma. I offer the following analysis of your predicament.
Firstly, I'm not wasting your time, I qualify as a guy who fits your
bill; that is I make more than $500K per year. That said here's how I
see it.
Your offer, from the prospective of a guy like me, is plain and simple a
crappy business deal. Here's why. Cutting through all the B.S., what you
suggest is a simple trade: you bring your looks to the party and I bring
my money. Fine, simple. But here's the rub, your looks will fade and my
money will likely continue into perpetuity...in fact, it is very likely
that my income increases but it is an absolute certainty that you won't
be getting any more beautiful!
So, in economic terms you are a depreciating asset and I am an earning
asset. Not only are you a depreciating asset, your depreciation
accelerates! Let me explain, you're 25 now and will likely stay pretty
hot for the next 5 years, but less so each year. Then the fade begins in
earnest. By 35 stick a fork in you!
So in Wall Street terms, we would call you a trading position, not a buy
and hold...hence the rub...marriage. It doesn't make good business sense
to "buy you" (which is what you're asking) so I'd rather lease. In case
you think I'm being cruel, I would say the following. If my money were
to go away, so would you, so when your beauty fades I need an out. It's
as simple as that. So a deal that makes sense is dating, not marriage.
Separately, I was taught early in my career about efficient markets. So,
I wonder why a girl as "articulate, classy and spectacularly beautiful"
as you has been unable to find your sugar daddy. I find it hard to
believe that if you are as gorgeous as you say you are that the $500K
hasn't found you, if not only for a tryout.
By the way, you could always find a way to make your own money and then
we wouldn't need to have this difficult conversation.
With all that said, I must say you're going about it the right way.
Classic "pump and dump."
I hope this is helpful, and if you want to enter into some sort of
lease, let me know.
Nee, dat is geen sex voor geld.quote:
Het is vrij lastig om van buitenaf een relatie te beoordelen...quote:Je gaat mij niet vertellen dat zon jong popje met zon rijke ouwe lul een voorbeeld zijn voor "2 handen op 1 buik" relatie. Misschien spelen ze dat graag naar de buitenwereld toe om de shitload te compenseren...
Dan heb je de OP niet gelezen kennelijk, want daar staat dat vrouwen eventueel een oudere man zouden willen als partner, maar dan moet hij wel geld hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:19 schreef 3-voud het volgende:
Ik baseer me dan ook op de OP en TT dat het jonge mooie meiden betreffen die een oudere rijke man zoeken.
Nou jij bent altijd nogal van "kijk mijn huis eens! kost heel duurquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan heb je de OP niet gelezen kennelijk, want daar staat dat vrouwen eventueel een oudere man zouden willen als partner, maar dan moet hij wel geld hebben.
Dat is wezenlijk anders!
Volgens mij heb ik gewoon een K&W topic als ieder ander en in mijn geval is het huis duurder dan gemiddeld... Dus je verzint er wel het e.e.a. bij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Nou jij bent altijd nogal van "kijk mijn huis eens! kost heel duurhihihi". Als ik dat combineer met dit topic ben ik wel benieuwd wat je vrouw / vriendin voor werk doet en hoe de inkomstenverdeling tussen jullie 2 is.
Ach welnee, hij weet gewoon hoe het hoort, en toen ze verkering kregen verdienden ze geen van beiden wat.quote:
Wat flauw, er zijn meer "wij (ver)bouwen een huis topics" maar als het een huis is dat duurder dan gemiddeld is dan is het gelijk een patser-topic? Wat een nonsens zeg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nou jij bent altijd nogal van "kijk mijn huis eens! kost heel duurhihihi". Als ik dat combineer met dit topic ben ik wel benieuwd wat je vrouw / vriendin voor werk doet en hoe de inkomstenverdeling tussen jullie 2 is.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik gun deze eer graag aan een andere dame
Nee jij bent een lekkertje... Heb je al beetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Potverdorie, de vrouwen staan vast in de rij voor je
Klopt, maar dan is de vent van die golddigger wel erg dom bezig als ie zich laat gebruiken, want dat is het. Naief als hij denkt dat er meer is. Dan kun je inderdaad beter de escort bestellen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat triest voor je dat je het verschil niet kent...
Een escort heeft sex voor geld. Een golddigger heeft alleen relaties (en JA, dat is een wezenlijk verschil), met mannen met veel geld.
Weinig overeenkomst, nietwaar?
ik zeg, 5 jaar ouder, iets sociaals (zo compenseer je elkaar uit zeg maarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gewoon een K&W topic als ieder ander en in mijn geval is het huis duurder dan gemiddeld... Dus je verzint er wel het e.e.a. bij.
Maar voordat ik de vraag over mijn vrouw beantwoord: wat denk je zelf? Is ze veel ouder, ongeveer even oud, of veel jonger? Is ze lelijk als de nacht, gewoontjes, lekker? Is ze vooral goed in mijn geld opmaken, legt ze zelf ook redelijk wat bij, of is ze veel rijker dan ik?
Nou, kom maar op met de vooroordelen, dan zal ik straks vertellen wat de realiteit is.
Heel simpel, ze is in zo'n geval dan met je getrouwd voor je geld, nou dat is een lekkere basis en gedachte.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:53 schreef DS4 het volgende:
Hoezo laten gebruiken? Het is voor golddiggers gewoon een noodzakelijke eigenschap, dat geld hebben, maar dat is iets anders als dat iedereen met veel geld voldoet.
Leeftijdsverschil is groter (8 jaar, wat nu niet meer zoveel is, maar toen ze 18 was wel), ze is nog altijd een bijzonder aantrekkelijke dame en ze is net als ik ondernemer en beiden zijn wij rijk... niet alleen als echtpaar, maar ook los van elkaar (dat is wel een tijdje flink scheef geweest, maar inmiddels is mijn vrouw prima in staat om haar eigen rok op te houden zegmaar),quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik zeg, 5 jaar ouder, iets sociaals (zo compenseer je elkaar uit zeg maar), en om jou er 1 te geven die je mag corrigeren, ze is graflelijk denk ik.
normaal ben ik hier sooooow goed in, dus niet te streng zijn aub.
Wat een onzin. Ik stel hoge eisen aan het uiterlijk van vrouwen waar ik mee omga, maar dat wil toch niet zeggen dat ik dan een relatie met ze heb vanwege hun uiterlijk? Dat is misschien een voorwaarde, maar verder...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:03 schreef BountyHunter043 het volgende:
Heel simpel, ze is in zo'n geval dan met je getrouwd voor je geld, nou dat is een lekkere basis en gedachte.
Dan weet ze in elk geval nog dat je voor haar gaat en niet voor haar geld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik stel hoge eisen aan het uiterlijk van vrouwen waar ik mee omga, maar dat wil toch niet zeggen dat ik dan een relatie met ze heb vanwege hun uiterlijk? Dat is misschien een voorwaarde, maar verder...
Echt, zo moeilijk is het allemaal niet.
Maar niet omdat ze zo lief is, als ze niet mooi zou zijn dan zou hij minder interesse hebben, net zoals een golddigger geen interesse in een minimumloner zal hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:12 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Dan weet ze in elk geval nog dat je voor haar gaat en niet voor haar geld.
Precies. Ik ben gewoon net zo oppervlakkig. En ook weer niet, want fuck it... iedereen heeft van die oppervlakkige dingen op basis waarvan je selecteert in wie je tijd gaat steken om hem/haar te leren kennen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:17 schreef Leandra het volgende:
Maar niet omdat ze zo lief is, als ze niet mooi zou zijn dan zou hij minder interesse hebben, net zoals een golddigger geen interesse in een minimumloner zal hebben.
Klopt, het is dan ook meer dat iemand die voor het geld gaat asocialer of triester klinkt dan iemand die voor het uiterlijk gaat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar niet omdat ze zo lief is, als ze niet mooi zou zijn dan zou hij minder interesse hebben, net zoals een golddigger geen interesse in een minimumloner zal hebben.
Kunstwereld toevallig? Of iets anders 'creatiefs'?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:06 schreef DS4 het volgende:
Leeftijdsverschil is groter (8 jaar, wat nu niet meer zoveel is, maar toen ze 18 was wel), ze is nog altijd een bijzonder aantrekkelijke dame en ze is net als ik ondernemer en beiden zijn wij rijk... niet alleen als echtpaar, maar ook los van elkaar (dat is wel een tijdje flink scheef geweest, maar inmiddels is mijn vrouw prima in staat om haar eigen rok op te houden zegmaar),
Das hetzelfde...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan heb je de OP niet gelezen kennelijk, want daar staat dat vrouwen eventueel een oudere man zouden willen als partner, maar dan moet hij wel geld hebben.
Dat is wezenlijk anders!
Mwah, dat ligt vooral aan degene die de eisen stelt, als ik een oh, oh Cherso figuur hoor zeggen dat iemand er niet goed genoeg uitziet voor hem/haar dan is dat weinig minder asociaal dan wanneer ik een rechtenstudente hoor blaten dat iemand wel genoeg moet verdienen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:24 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Klopt, het is dan ook meer dat iemand die voor het geld gaat asocialer of triester klinkt dan iemand die voor het uiterlijk gaat.
Mijn vrouw? Nee, hoor...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:29 schreef Northside het volgende:
Kunstwereld toevallig? Of iets anders 'creatiefs'?
Als je tweedimensionaal denkt wel misschien...quote:
apotheek maybe?quote:
Hoe raad je het zo?quote:
wist ikquote:
Dat wist ik dan weer...quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:18 schreef michaelmoore het volgende:
wist ik
Heb je een keer ergens neergepend
Ik ken ze wel. Sommigen nog vrijgezel ook. Heb je iets ter tafel te brengen op basis waarvan ze interesse zouden hebben? En zo ja, waarom kan jij ze dan niet vinden?quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:52 schreef deelnemer het volgende:
Ik zoek ook nog een hot babe, wel loaded natuurlijk
Ik vrees van niet. Ik was ook niet helemaal serieus.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ken ze wel. Sommigen nog vrijgezel ook. Heb je iets ter tafel te brengen op basis waarvan ze interesse zouden hebben?
Mijn hart.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:05 schreef DS4 het volgende:
Ik ken ze wel. Sommigen nog vrijgezel ook. Heb je iets ter tafel te brengen op basis waarvan ze interesse zouden hebben? En zo ja, waarom kan jij ze dan niet vinden?
O zich interessant voor een rijke dame die een harttransplantatie nodig heeft, maar ik heb begrepen dat die ingreep zelden goed afloopt voor de donoren...quote:
Jij schaart jezelf ook onder die 1 op 10?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 03:32 schreef NaughtyBuns het volgende:
1 op de 10? En de rest dus niet... had echt meer verwacht hahaha!
Yup - hoewel het dan af hangt van hoeveel je vrouw met zich mee neemt...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:29 schreef draaijer het volgende:
Als ik dan wat ouder ben en ik word aan de kant geschoven door mijn huidige vrouw dan is er dus toch nog licht aan het einde van de tunnel.
Hoe fijn
Naar het schijnt is er altijd licht aan het einde van de tunnel. Alleen als overleden bekenden en familieleden je gaan roepen is het zaak om heel hard de andere kant op te rennen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:29 schreef draaijer het volgende:
Als ik dan wat ouder ben en ik word aan de kant geschoven door mijn huidige vrouw dan is er dus toch nog licht aan het einde van de tunnel.
Verstand komt natuurlijk met de jaren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:41 schreef ArtistA het volgende:
Gelukkig gaat dit artikel over 'meisjes' en niet over vrouwen.
Niks mis met 18 tot 35 jaar. Liever 25-35 persoonlijk, maar daarboven wordt het al snel minder aantrekkelijk qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:41 schreef ArtistA het volgende:
Gelukkig gaat dit artikel over 'meisjes' en niet over vrouwen.
Ook niet in alle gevallen helaas.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Verstand komt natuurlijk met de jaren.
Ook dat is discutabel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:45 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Niks mis met 18 tot 35 jaar. Liever 25-35 persoonlijk, maar daarboven wordt het al snel minder aantrekkelijk qua uiterlijk.
Dan moet je natuurlijk wel met een normale foto komenquote:
Toch vermoed ik dat Mevrouw Brard nu iets verstandiger is dan in haar begin jaren. Nog altijd niet heel veel voor ons, maar voor haar misschien een enorme verbetering.quote:
Wat is een 'normale' foto?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel met een normale foto komen
1/10 lijkt me trouwens erg weinig. Zal wel verminderd zijn omdat ze anders gezeik krijgen oid.
Eentje waarop geen chirurgische ingrepen zijn gedaan door een photoshopper.quote:
Dan zit ik later dus goedquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:44 schreef hydroven het volgende:
Eén op tien jonge vrijgezelle vrouwen is bereid om het groene blaadje van een oudere man te worden. De dames hebben maar één voorwaarde: hij moet rijk zijn!
Dat blijkt volgens de Daily Mirror uit een enquête van de sociaalnetwerksite LocalSin, die gebruik maakt van smartphone-applicaties om potentiële dates in jouw omgeving te zoeken.
Van de 2.500 vrouwelijke deelnemers die de datingsite ondervroeg, zei maar liefst één op tien dat ze onmiddellijk met een oude man zouden trouwen als hij genoeg geld had.
Bovendien gaf ook 6 procent van de 18- tot 35-jarigen aan dat ze met een 70-jarige man naar bed zouden gaan in ruil voor 'veelvuldig gebruik' van zijn kredietkaart of het krijgen van cash geld.
En ook vrouwen die niet echt op zoek zijn naar een oudere man, hechten veel belang aan geld. Zo zei 8 procent van de ondervraagden dat ze een man veeleer kiezen op basis van de waarde van zijn auto, dan op basis van zijn looks en persoonlijkheid. (lbs)
Bron
Ten eerste een volledig geshopte foto en ten tweede zijn er altijd uitzonderingen... Maar over het algemeen worden vrouwen er niet mooier op, of wel?quote:
Mannen gelukkig welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:59 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ten eerste een volledig geshopte foto en ten tweede zijn er altijd uitzonderingen... Maar over het algemeen worden vrouwen er niet mooier op, of wel?
Exact. En succesvolle mannen hebben steeds meer geld om zich goed te verzorgen en kleden...quote:
Naar mate je zelf ouder wordt gaan oudere vrouwen weldegelijk aantrekkelijker worden. Misschien niet noodzakelijk op uiterlijkheden, maar wel als "totaalpakket".quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:59 schreef Bajskorv het volgende:
Maar over het algemeen worden vrouwen er niet mooier op, of wel?
dank jequote:
Ik lees:quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:44 schreef hydroven het volgende:
Eén op tien jonge vrijgezelle vrouwen is bereid om het groene blaadje van een oudere man te worden. De dames hebben maar één voorwaarde: hij moet rijk zijn!
Dat blijkt volgens de Daily Mirror uit een enquête van de sociaalnetwerksite LocalSin, die gebruik maakt van smartphone-applicaties om potentiële dates in jouw omgeving te zoeken.
Van de 2.500 vrouwelijke deelnemers die de datingsite ondervroeg, zei maar liefst één op tien dat ze onmiddellijk met een oude man zouden trouwen als hij genoeg geld had.
Bovendien gaf ook 6 procent van de 18- tot 35-jarigen aan dat ze met een 70-jarige man naar bed zouden gaan in ruil voor 'veelvuldig gebruik' van zijn kredietkaart of het krijgen van cash geld.
Bron
Kloptquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:12 schreef DS4 het volgende:
Inderdaad, alle mannen gaan erop vooruit als ze ouder worden...
[ afbeelding ]
Allemaal!
Jack Nicholsonquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:12 schreef DS4 het volgende:
Inderdaad, alle mannen gaan erop vooruit als ze ouder worden...
[ afbeelding ]
Allemaal!
Dat is toch wel een oude rijke man waar de doorsnee dame geen probleem mee zou hebben denk ik zoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jack Nicholson
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:di 18 okt 2011, 19:02
Jennifer Aniston in pikante mini-jurk van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO- De 42-jarige actrice Jennifer Aniston ziet er nog steeds supersexy uit in een laag uitgesneden cocktailjurk.
De sexy actrice verscheen tijdens het '18th Annual Women in Hollywood Tribute' van magazine Elle in wel erg kort uitgesneden jurkje met pailletten. Samen met haar man Justin Theroux (40), die niet op de foto werd vastgelegd, schitterde de actrice op de rode loper in Beverly Hills.
Dan zal ik wel niet doorsnee zijn, want ik vind het niks.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is toch wel een oude rijke man waar de doorsnee dame geen probleem mee zou hebben denk ik zo
Je zou toch denken dat zij wel wat meer te eten zou krijgen van haar rijke ouwe man. Mijn hemel wat een mager geval. Weet niet wie van de twee er het slechtste uitzietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:17 schreef meth77 het volgende:
Ronnie Wood 67 met zijn nieuwe liefje 25
[ afbeelding ]
Hij lijkt me ook niet het type dat dagelijks bij de McDonalds over de vloer komt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat zij wel wat meer te eten zou krijgen van haar rijke ouwe man. Mijn hemel wat een mager geval. Weet niet wie van de twee er het slechtste uitziet
Ze gaat iig zijn geld niet opmaken aan voedsel. Kleding zal het wel worden. En de duurste sportschool, ehm personal trainer bedoel ik, want ze moet dat skinny lijfje wel topfit houden natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij lijkt me ook niet het type dat dagelijks bij de McDonalds over de vloer komt.
Je hebt wel vaker van dit soort Health-fanatics.
Ach Berlusconi loopt dank zij de Viagra ook nog trots te zijn, dus Ronnie zal zijn internetbestellingen wel wat opvoerenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:50 schreef DS4 het volgende:
Ieder zijn meug toch?
Nou zie ik vrouwen ook liever minder magertjes dan deze oogt op de foto, maar voor Ronnie Wood (zou hij die naam nog waarmaken?) is het een prima vangst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |