Ga eens even heel snel achter je vrouwtje aanhobbelen (terwijl je drankjes, etentjes, uitstapjes, vakanties, auto's en huizen voor haar betaalt.)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een man die niet de eerste date betaalt is het niet waard om aan te kijken, lijkt me, Lavenderr?
Kom op, als je dat niet voor een vrouw over hebt, dan ben je een sukkel.
Gast, dat meen je niet serieus? Als jij een vrouw wil versieren, laat jij haar op de eerste date betalen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ga eens even heel snel achter je vrouwtje aanhobbelen (terwijl je drankjes, etentjes, uitstapjes, vakanties, auto's en huizen voor haar betaalt.)
Je gebrek aan ruggengraat en assertiviteit hoef je niet niet te verhullen hoor, hebben meer mannen last van. Mag je best voor uit komen.
Ze is barones, maar ze hebben amper geld genoeg om hun bezittingen te onderhouden, dus ja, dan zegt zo'n titel ook niet veel he?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:48 schreef Specularium het volgende:
Dr zat er net weer 1 bij DWDD, dacht eerst dat het zijn dochter was.
Maar nu is ze wel barones.
Whoah, van een eerste date betalen meteen doorstiften naar auto's en huizen... Good thinking, Watson...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ga eens even heel snel achter je vrouwtje aanhobbelen (terwijl je drankjes, etentjes, uitstapjes, vakanties, auto's en huizen voor haar betaalt.)
Je gebrek aan ruggengraat en assertiviteit hoef je niet niet te verhullen hoor, hebben meer mannen last van. Mag je best voor uit komen.
Als het even kan voor ons beiden, als ze te weinig geld heeft dan ben ik bereid om haar tijdelijk krediet te verstrekken / mijn eigen deel te betalen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gast, dat meen je niet serieus? Als jij een vrouw wil versieren, laat jij haar op de eerste date betalen?
Alleen omdat er een gleuf inzit betekent niet dat je een subassertieve plumpudding moet zijn.quote:Dat heeft niets met "achter vrouwen aanhobbelen" te maken,
Als je niet betaald omdat je het niet kan betalen dan maak je een slechte indruk, niet omdat je zo je principes hebt.quote:maar alles met haar een goeie ervaring meegeven.
Nee hoor, je wilt niet weten hoe duur (veel) daten is als jij alles betaald.quote:Je moet nog een beetje beter daten,
Je bent vooral bang wat een vrouw van je denkt.quote:ben ik bang.
Gelukkig niet.quote:Of je bent getrouwd met een grijs bankstel.
Ja, heeft te maken met welke toon je een relatie begint.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:55 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Whoah, van een eerste date betalen meteen doorstiften naar auto's en huizen... Good thinking, Watson...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als het even kan voor ons beiden, als ze te weinig geld heeft dan ben ik bereid om haar tijdelijk krediet te verstrekken / mijn eigen deel te betalen.
[..]
Alleen omdat er een gleuf inzit betekent niet dat je een subassertieve plumpudding moet zijn.
[..]
Als je niet betaald omdat je het niet kan betalen dan maak je een slechte indruk, niet omdat je zo je principes hebt.
[..]
Nee hoor, je wilt niet weten hoe duur (veel) daten is als jij alles betaald.
[..]
Je bent vooral bang wat een vrouw van je denkt.
[..]
Gelukkig niet.
[..]
Ja, heeft te maken met welke toon je een relatie begint.
Kijk tip:
(vanaf 6:18)
Een man die een vrouw krijgt puur om zn geld weet dat heus wel en is er tevreden mee om zo'n relatie te hebben. Dus het is denk ik uiteindelijk altijd een relatie waar beide moeten kunnen leven, het is geen verplichting.quote:
Gast, grow up. Als je een goeie chick vindt, is het een goeie chick. Een relatie is geen trainingskamp, je hoeft je vriendin niet op te voeden, maar wellicht is dat in jouw geval anders...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ja, heeft te maken met welke toon je een relatie begint.
Kijk tip:
(vanaf 6:18)
Van die hele mooie, met van die tieten. Nooit geweten dat dat de verkeerde zijn?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef El_Matador het volgende:
Fliepke date de verkeerde vrouwen.
Ik weet niet hoeveel jij waard ben, kijk eens in de Forbes list of billionaires / quote ofzo. Als je daar niet in staat moet je je werkgever is een belletje geven met die vraag.quote:En ik zei: als je een date niet voor een vrouw over hebt, wat ben je dan waard.
Ook al kost een goede date 42384573495734634 triljoen, ik heb er geen cent voorover.quote:Goeie dates hoeven helemaal niet veel te kosten.
Oja wat de kwaliteit van de date word bepaald door de locatie?quote:Beetje creatief zijn, lui varken. Krijg je ook luie bedpartners van
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een man die een vrouw krijgt puur om zn geld weet dat heus wel en is er tevreden mee om zo'n relatie te hebben. Dus het is denk ik uiteindelijk altijd een relatie waar beide moeten kunnen leven, het is geen verplichting.
Potverdorie, de vrouwen staan vast in de rij voor jequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:12 schreef Flepke het volgende:
[..]
Van die hele mooie, met van die tieten. Nooit geweten dat dat de verkeerde zijn?
[..]
Ik weet niet hoeveel jij waard ben, kijk eens in de Forbes list of billionaires / quote ofzo. Als je daar niet in staat moet je je werkgever is een belletje geven met die vraag.
[..]
Ook al kost een goede date 42384573495734634 triljoen, ik heb er geen cent voorover.
[..]
Oja wat de kwaliteit van de date word bepaald door de locatie?
Dus dan heb jij daar drankjes, etentjes, uitstapjes, vakanties, auto's en huizen voor over?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Gast, grow up. Als je een goeie chick vindt, is het een goeie chick.
Heropvoeden? Dit is wie ik ben, take it or leave it.quote:Een relatie is geen trainingskamp, je hoeft je vriendin niet op te voeden, maar wellicht is dat in jouw geval anders...
Als ze morgen bij je aanklopt voor een nieuwe auto met puppie ogen en lief lachend, jij kan het geld zonder enig gevolgen missen. Doe je het dan?quote:Mijn dame is onafhankelijk, heeft een erg goeie baan en doet haar eigen ding. Centjes verdient ze ook genoeg, en van dure spullen houdt ze niet - zeker niet als ik ze betaal...
En de tweede? En de derde? En de vierde? En toen ze je gisteren voor wat geld vroeg voor boodschappen/uitgaan/kleding?quote:Maar ik betaalde wel onze eerste date. Da's gewoon een nette kerel zijn.
Wat jij wilt kerel!quote:Van die onzekere nerds die bang zijn voor dames en ze denken te moeten africhten, die maken stupide opmerkingen zoals jij.
Mijn telefoonboek zit vol van deze telefoon die ik hier heb liggen, anders was je welkom geweest om in de rij aan te sluiten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Potverdorie, de vrouwen staan vast in de rij voor je
Oh, Bajskorv mag van mij de eer hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef DS4 het volgende:
Zou iemand even een draadje willen openen waarin men Epenissen kan vergelijken?
Ik gun deze eer graag aan een andere damequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:19 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mijn telefoonboek zit vol van deze telefoon die ik hier heb liggen, anders was je welkom geweest om in de rij aan te sluiten.En trouwens, jij weet toch hopelijk ook wel dat de rekening komt pas aan het einde van de date komt?
[..]
Oh, Bajskorv mag van mij de eer hoor.
..in de kosten naar draagkracht. Dus dan gaan we naar een goed restaurant, en dan eet hij gewoon alleen een slaatje. Nee dank je.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik zo niet.
Tuurlijk pas je je aan, maar waarom zou je levensstandaard minder worden met een man die wat minder verdient dan jij?
Jouw hypotheek wordt niet hoger als hij er bij intrekt, en hij kan bijdragen in de kosten naar draagkracht.
Ik zie het probleem niet eerlijk gezegd.
Heel goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een man die niet de eerste date betaalt is het niet waard om aan te kijken, lijkt me, Lavenderr?
Kom op, als je dat niet voor een vrouw over hebt, dan ben je een sukkel.
Echtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
..in de kosten naar draagkracht. Dus dan gaan we naar een goed restaurant, en dan eet hij gewoon alleen een slaatje. Nee dank je.
Als hij minder verdient kan ik natuurlijk niet dezelfde levensstandaard behouden, ik heb geen zin in rekeningen uittellen, ik wil samen geld opmaken. Hij moet dus minstens hetzelfde inkomen hebben. Ik wil gewoon niet dat geld een issue is in onze relatie. Dat kan wat mij betreft alleen als er genoeg van is.
Erg betrouwbaar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:44 schreef hydroven het volgende:
Dat blijkt volgens de Daily Mirror uit een enquête van de sociaalnetwerksite LocalSin
Nee drol, dat is juist een bizarre conclusie die jij trekt op basis van onze mening dat het galant is om een date te betalen...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef Flepke het volgende:
Dus dan heb jij daar drankjes, etentjes, uitstapjes, vakanties, auto's en huizen voor over?
Nogmaals; je trekt domme conclusies. Het antwoord is nee. Daarbij heb ik niet een chick die daar om vraagt, ik hou niet van dat soort dames..quote:Als ze morgen bij je aanklopt voor een nieuwe auto met puppie ogen en lief lachend, jij kan het geld zonder enig gevolgen missen. Doe je het dan?
Is dit een soort misplaatste jaloesie ofzo?quote:En de tweede? En de derde? En de vierde? En toen ze je gisteren voor wat geld vroeg voor boodschappen/uitgaan/kleding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |