quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 00:24 schreef Leandra het volgende:Het gaat in dit topic dan ook over dames die zijn financiële status doorslaggevend vinden en dat zo belangrijk vinden dat ze het geen probleem vinden als de heer in kwestie een klasgenoot van hun opa was.
Dit soort berichten moet je niet te serieus nemen. Ik denk dat de eerste zin het meeste waarheid bevat: 10% van de vrouwen zou best een oudere man overwegen, mits deze geld heeft. Dat wil dus niet zeggen dat geld doorslaggevend is, dat wil zeggen dat geld die oudere leeftijd kan compenseren.
Waarbij aangetekend dat men dan waarschijnlijk ook een wat te romantisch beeld zal hebben van de gemiddelde oude man.
quote:
Als het om relaties gaat waarbij niet zo'n groot verschil en leeftijd en status is ben ik het met je eens.
Zelfs als die verschillen er wel zijn kan het zo werken. Je hebt bepaalde zaken op basis waarvan je iemand de gelegenheid geeft om je te leren kennen en v.v. Dat zijn meestal hele oppervlakkige zaken.
Als je vervolgens iemand echt leert kennen heb je de kans dat je het helemaal niets vindt, of helemaal geweldig, of iets daar tussenin natuurlijk en met verloop van tijd zal toch niet alleen het geld bepalend zijn, want anders was het al snel genoeg misgegaan (uitzonderingen daargelaten, maar een lelijke oude kerel die ook nog een hork van een man is, die kan nog zoveel geld hebben, dan stapt een vrouw die ook nog wat anders kan krijgen toch wel op).
quote:
Een steenrijke 70-jarige weet ook wel dat ze niet bij hem is omdat hij zo lekker losjes in z'n vel zit.
Er zijn ook relaties met enorme leeftijdsverschillen waarbij beide partners geen nagel hebben om de kont te krabben.
Het is lastig om van buitenaf te beoordelen. Ik scheel ook nog wel wat jaartjes met mijn vrouw. We hebben het financieel best aardig. Mijn vrouw is zeer aantrekkelijk.
Ja, dan kun je denken dat ik bij haar ben omdat ze zo mooi is en dat zij bij mij is vanwege de centen, maar mijn vrouw en ik kennen elkaar al vanuit de studententijd en ik kan je met mijn hand op mijn hart vertellen dat ik niet met haar getrouwd ben vanwege haar uiterlijk.
Ik kan mij wel herinneren dat ik haar voor het eerst zag en op basis daarvan enorme interesse had. Maar dat soort oppervlakkige zaken zijn zo oppervlakkig dat ze na verloop van tijd leuk en aardig blijven, maar geen solide basis zullen zijn.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]
Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.