apotheek maybe?quote:
Hoe raad je het zo?quote:
wist ikquote:
Dat wist ik dan weer...quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:18 schreef michaelmoore het volgende:
wist ik
Heb je een keer ergens neergepend
Ik ken ze wel. Sommigen nog vrijgezel ook. Heb je iets ter tafel te brengen op basis waarvan ze interesse zouden hebben? En zo ja, waarom kan jij ze dan niet vinden?quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:52 schreef deelnemer het volgende:
Ik zoek ook nog een hot babe, wel loaded natuurlijk
Ik vrees van niet. Ik was ook niet helemaal serieus.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ken ze wel. Sommigen nog vrijgezel ook. Heb je iets ter tafel te brengen op basis waarvan ze interesse zouden hebben?
Mijn hart.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:05 schreef DS4 het volgende:
Ik ken ze wel. Sommigen nog vrijgezel ook. Heb je iets ter tafel te brengen op basis waarvan ze interesse zouden hebben? En zo ja, waarom kan jij ze dan niet vinden?
O zich interessant voor een rijke dame die een harttransplantatie nodig heeft, maar ik heb begrepen dat die ingreep zelden goed afloopt voor de donoren...quote:
Jij schaart jezelf ook onder die 1 op 10?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 03:32 schreef NaughtyBuns het volgende:
1 op de 10? En de rest dus niet... had echt meer verwacht hahaha!
Yup - hoewel het dan af hangt van hoeveel je vrouw met zich mee neemt...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:29 schreef draaijer het volgende:
Als ik dan wat ouder ben en ik word aan de kant geschoven door mijn huidige vrouw dan is er dus toch nog licht aan het einde van de tunnel.
Hoe fijn
Naar het schijnt is er altijd licht aan het einde van de tunnel. Alleen als overleden bekenden en familieleden je gaan roepen is het zaak om heel hard de andere kant op te rennen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:29 schreef draaijer het volgende:
Als ik dan wat ouder ben en ik word aan de kant geschoven door mijn huidige vrouw dan is er dus toch nog licht aan het einde van de tunnel.
Verstand komt natuurlijk met de jaren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:41 schreef ArtistA het volgende:
Gelukkig gaat dit artikel over 'meisjes' en niet over vrouwen.
Niks mis met 18 tot 35 jaar. Liever 25-35 persoonlijk, maar daarboven wordt het al snel minder aantrekkelijk qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:41 schreef ArtistA het volgende:
Gelukkig gaat dit artikel over 'meisjes' en niet over vrouwen.
Ook niet in alle gevallen helaas.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Verstand komt natuurlijk met de jaren.
Ook dat is discutabel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:45 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Niks mis met 18 tot 35 jaar. Liever 25-35 persoonlijk, maar daarboven wordt het al snel minder aantrekkelijk qua uiterlijk.
Dan moet je natuurlijk wel met een normale foto komenquote:
Toch vermoed ik dat Mevrouw Brard nu iets verstandiger is dan in haar begin jaren. Nog altijd niet heel veel voor ons, maar voor haar misschien een enorme verbetering.quote:
Wat is een 'normale' foto?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel met een normale foto komen
1/10 lijkt me trouwens erg weinig. Zal wel verminderd zijn omdat ze anders gezeik krijgen oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |