Spreek jij nu je verbazing uit over alle gemiste kansen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef BountyHunter043 het volgende:
En dan ben ik jong en rijk, moet je nagaan wat een kansen.
De kansen die er nog bovenop komen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Spreek jij nu je verbazing uit over alle gemiste kansen?
Hoho, achteraan aansluiten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef BountyHunter043 het volgende:
Ook nog een grote piemel? Dan hoor je er pas bij hier op Fok hoor...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef BountyHunter043 het volgende:
Nee die moet ik compenseren met een dure auto.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:59 schreef Northside het volgende:
[..]
Ook nog een grote piemel? Dan hoor je er pas bij hier op Fok hoor...
40 miljoen pond, menig fokker komt daar zijn bed niet voor uit hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:12 schreef Hyperdude het volgende:
Als je echt poen hebt, hoef je niets te compenseren.![]()
[ afbeelding ]
Pete Townsend iig. niet.
(kijk maar op Wikipedia als je niet weet wie dat is)
Who is that?quote:
Rookie. Als je rijk bent, heb je ze voor het kiezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:19 schreef Slip het volgende:
Ja en dan ontmoet je er een en dan blijkt het dat i vol met allerlij SOA's zit, en jaaa. hoe wil je gaan trouwen zonder te neuken, want anders krijg je niks voorelkaar.
Waarom eigenlijk niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Prima, ik selecteer óók op geld. Zolang je de óók maar goed begrijpt, maar ik vind het er niet 'niet toe doen', zoals jij.
[..]Ik ben alleen maar inhoudelijk. En altijd.
[..]
Niks 'maar goed', oordeel! Waarom is dat nou weer zielig? Ik wil graag kunnen blijven doen wat ik tot nu toe heb kunnen doen, en als ik een man zou hebben die veel minder verdient dan ik kan dat dus niet meer. Dat vind ik geen goed vooruitzicht, nee.
Absoluut, maar jij verdient zelf ook vrij behoorlijk en da's niet echt vervelend, toch? Dan ben je niet schatrijk, maar voor de massa ben je ook goed welgesteld...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:46 schreef El_Matador het volgende:
Die chavs die op Bling vallen zijn net zo erg als de SexAndTheCity-hoeren. Het komt in alle laagjes van de beschaving voor. Oud is dan misschien leuk meegenomen omdat ie dan niet zo snel zal vreemdgaan, ik geloof toch echt niet dat er bizar veel vrouwen zijn die gaan zitten hopen dat hun man snel doodgaat. Dat is een grote minderheid.
Maar de juiste vrouw kiest voor het juiste. En er zijn veel sterkere dingen dan geld. Oppervlakkige vrouwen -en die zijn er helaas veel teveel- doorzien dat niet.
De kunst is om rijk genoeg te zijn om je dingen te veroorloven, maar er niet teveel mee te koop te lopen om golddiggers weg te houden.
Schatrijk zijn lijkt me sociaal verschrikkelijk, eerlijk gezegd.
Nee, zo werkt het niet. Je houdt niet dezelfde levensstijl als je partners tegelijkertijd moeite heeft om rond te komen. Dan heb je gewoon een bizarre relatie, je zal je toch aanpassen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet?
Jouw inkomen verandert toch niet? Dus je kunt precies hetzelfde blijven leven.
Nee, dat zie ik zo niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:01 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet. Je houdt niet dezelfde levensstijl als je partners tegelijkertijd moeite heeft om rond te komen. Dan heb je gewoon een bizarre relatie, je zal je toch aanpassen.
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:58 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Absoluut, maar jij verdient zelf ook vrij behoorlijk en da's niet echt vervelend, toch? Dan ben je niet schatrijk, maar voor de massa ben je ook goed welgesteld...
Je gaat niet zo snel meer duur uit eten, want dat is vaak voor de ander ook niet echt leuk. Dure dingen kopen wordt minder leuk als je partner daar juist moeite mee heeft, etc etc...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik zo niet.
Tuurlijk pas je je aan, maar waarom zou je levensstandaard minder worden met een man die wat minder verdient dan jij?
Jouw hypotheek wordt niet hoger als hij er bij intrekt, en hij kan bijdragen in de kosten naar draagkracht.
Ik zie het probleem niet eerlijk gezegd.
Ik lurk al langer op Fok, zodoende. En ik ben het helemaal met je eens, het is niet vervelend. Maar je moet wel even leren dat niet iedereen er hetzelfde op reageert. Maar dat zal ook wel aan jezelf liggen, genoeg lui die met wat centen op zak zelf ook meteen veranderen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?![]()
Nee, het is zeker niet vervelend, het is lekker, en ik deel het graag. Ik kan aardig inschatten wie digt en wie niet. Dat leer je wel.
Ja hoor, alleen betaal jij dan voor het eten. Als betreffende man er geen moeite mee heeft dat jij wat vaker de creditcard te voorschijn haalt dan hij is er geen probleem.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:17 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Je gaat niet zo snel meer duur uit eten, want dat is vaak voor de ander ook niet echt leuk. Dure dingen kopen wordt minder leuk als je partner daar juist moeite mee heeft, etc etc...
Daarom lijkt het me verschrikkelijk opeens schatrijk te zijn. Dat verandert hoe dan ook je sociale leven en je persoonlijkheid. Lijkt mij niet zo fijn. Al weet ik dat ik in een business zit die alleen maar rijker wordt. We willen dat zwarte goud nog steeds allemaal hebben...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:19 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik lurk al langer op Fok, zodoende. En ik ben het helemaal met je eens, het is niet vervelend. Maar je moet wel even leren dat niet iedereen er hetzelfde op reageert. Maar dat zal ook wel aan jezelf liggen, genoeg lui die met wat centen op zak zelf ook meteen veranderen natuurlijk.
Een man die niet de eerste date betaalt is het niet waard om aan te kijken, lijkt me, Lavenderr?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen betaal jij dan voor het eten. Als betreffende man er geen moeite mee heeft dat jij wat vaker de creditcard te voorschijn haalt dan hij is er geen probleem.
Duidelijk nooit in die situatie gezeten zeker? Op termijn is het gewoon niet respectvol naar je partner toe. In een relatie moet je samen leven, simpel zat. Toen mijn chick van baan wisselde en moest gaan budgeteren, ben ik daar ook netjes mee omgegaan door gezellig wat minder dure shit te doen. Als ik dat niet doe, moet ik alles lappen en daar wordt zij niet gelukkig van. Zeker niet omdat ze graag ook wat centjes spaart.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen betaal jij dan voor het eten. Als betreffende man er geen moeite mee heeft dat jij wat vaker de creditcard te voorschijn haalt dan hij is er geen probleem.
Ja, natuurlijk, dat over die eerste date ben ik met je eensquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een man die niet de eerste date betaalt is het niet waard om aan te kijken, lijkt me, Lavenderr?
Kom op, als je dat niet voor een vrouw over hebt, dan ben je een sukkel.
Het lijkt mij niet tof. Maar zal ook niet snel gebeuren. Natuurlijk is het prettig als je partner geld heeft, maar zelf geld hebben is wel erg lekker. Beetje goed verwennen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, dat over die eerste date ben ik met je eens.
Maar ik bedoel later, als de relatie een feit is.
Dan is het toch niet erg als de vrouw een beter inkomen heeft dan de man ? Kwestie van aanpassen en er niet te krampachtig over te doen. Zal zij wat meer voor haar rekening nemen, big deal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |