Achter een lange lange rij met vrouwen met nog minder eigenwaarde.quote:
Hé, weer een pauper die niet om kan gaan met deze berichtgeving!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:24 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Achter een lange lange rij met vrouwen met nog minder eigenwaarde.
Vraag me eens of het me wat boeit wat jij vindt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:26 schreef DS4 het volgende:
Hé, weer een pauper die niet om kan gaan met deze berichtgeving!
Oude rijke mannen zijn niet in staat om liefde te geven dus we hebben er in feite geen bal aan.quote:
En jonge rijke mannen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oude rijke mannen zijn niet in staat om liefde te geven dus we hebben er in feite geen bal aan.
Je hebt het antwoord al gegeven door te reageren, dus waarom zou ik nu naar de bekende weg vragen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Vraag me eens of het me wat boeit wat jij vindt.
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oude rijke mannen zijn niet in staat om liefde te geven
Die maken 100-urige werkweken.quote:
Ik ook, er zijn genoeg van dat soort berekende geldwolven in omloop, en de meeste zullen het niet eens voor zichzelf willen toegeven.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:52 schreef Id_do_her het volgende:
Eerlijk gezegd had ik ook wel meer dan één op tien verwacht.
FTW!quote:
Work smart, not hard!quote:
36 uur is voor mietjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Work smart, not hard!
(ook wel: dat is niet noodzakelijk het geval)
Het liefst werk ik zo min mogelijk voor zoveel mogelijk geld...quote:
Dat is dan weer het andere uiterste, dat grenst aan jezelf vervelen (want zoveel vrije tijd... voor je het weet moet je door de Ikea gaan slenteren uit gekkigheid).quote:
Natuurlijk. Zowel man als vrouwen brengen een "asset" in de relatie. Zij haar uiterlijk, hij zijn centen. Het probleem is alleen dat haar inbreng over tijd afgeschreven wordt, terwijl rijke kerels over het algemeen steeds meer geld verzamelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:07 schreef Northside het volgende:
Niks mis mee, golddiggers. Je moet toch iets als je wel luxe wil leven maar niets kan? Zij blij, hij blij, win-win.
Ik zou het zelf niet kunnen, die afhankelijkheid van een ander lijkt me verschrikkelijk. Ik zou me dan mislukt voelen denk ik. Maar hey, als je daar geen last van hebt, laat gaan!
Klopt wel ja. Soort zoekt meestal soort. Niks mis mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:22 schreef Bajskorv het volgende:
Nog een grote misvatting trouwens: vrouwen die een rijke kerel zoeken, zijn niet noodzakelijk "golddiggers". Meeste carriere vrouwen houden ook wel van een succesvolle kerel. Niet dat zijn geld hen nou echt boeit, dat hebben ze zelf ook wel. Maar een succesvol advocate heeft nu eenmaal liever eenmaal iemand die een beetje tegenpartij biedt, en die ook wat status met zich mee brengt wellicht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |