abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:54:50 #51
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_102730646
Ik heb liever liefde dan geld, maarja je hebt overal gekken voor natuurlijk.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:03:11 #52
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102730895
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:52 schreef waht het volgende:

[..]

Het speelt altijd mee inderdaad. Of het op onze leeftijd doorslaggevend is vraag ik me af. Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Oh, doorslaggevend niet. Het is een contributing factor.
Een volwassen liefde ontstaat niet door de aanwezigheid van geld, maar het kan wel bijdragen met het vervolmaken van het “juiste plaatje”. Het heeft in ieder geval minder vrouwen afgeschrikt dan aangetrokken, echte golddiggers pik je er zo uit, maar een oprecht lieve meid die het een aangename bijkomstigheid vind zie je vaker.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_102734543
Het is toch wel heel armoedig om geld leidend te laten zijn in je zoektocht naar 'levens-geluk'. Neemt natuurlijk niet weg dat je wel voldoende geld moet hebben om je leven een beetje te kunnen leven dat jij dat voor ogen hebt.
pi_102734667
Je kunt beter een hoer nemen dan een vrouw, ik garandeer je dat je uiteindelijk veel goedkoper uit bent. Geen gezeik achteraf en ze weet teminste wat ze doet;)
pi_102735808
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:50 schreef MakkieR het volgende:
Je kunt beter een hoer nemen dan een vrouw, ik garandeer je dat je uiteindelijk veel goedkoper uit bent. Geen gezeik achteraf en ze weet teminste wat ze doet;)
Is een typisch standpunt van een dikke internetnerd met de sociale capaciteiten van een garnaal. Hiermee overigens niet implicerend dat jij dat bent.
pi_102735891
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:50 schreef MakkieR het volgende:
Nee, hoeren betaal je om weg te gaan. Vrouwen als Taurus verwen je om ze te laten blijven. :*
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_102737471
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:21 schreef waht het volgende:

[..]

Nee, hoeren betaal je om weg te gaan. Vrouwen als Taurus verwen je om ze te laten blijven. :*
^O^
pi_102737605
Gravediggers euh...... ik bedoel golddiggers :P
pi_102743565
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ja, dat kunnen we ons niet meer permitteren hoor. En alsof je met een goed bedeeld persoon geen leuk liefdesleven kunt hebben. Ik wil een rijke vent.
En ik wil een rijk meisje, maar ik zou een arm meisje op 100% zeker niet laten schieten en jij lijkt dat wel te doen :6
Rustig aan.
pi_102749114
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En ik wil een rijk meisje, maar ik zou een arm meisje op 100% zeker niet laten schieten en jij lijkt dat wel te doen :6
Ik kom helemaal geen arme mannen tegen. Je kunt mensen gewoon selecteren hoor, het is nu ook weer niet zo dat je plotsklaps verliefd wordt op de dame achter de snackbar.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:06:53 #61
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102749184
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:05 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik kom helemaal geen arme mannen tegen. Je kunt mensen gewoon selecteren hoor, het is nu ook weer niet zo dat je plotsklaps verliefd wordt op de dame achter de snackbar.
Eens.
pi_102749470
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:05 schreef Taurus het volgende:

[..]

Je komt nooit in een snackbar? Ik bedoel... je kunt ze selecteren, maar jij lijkt ze te selecteren op vermogen, ik probeer te zeggen dat die kwaliteiten nogal secundair zijn in mijn keuzen.. bij jou zijn ze dat duidelijk niet en verder ben je niet al te inhoudelijk waarom je ze zou afwijzen naast dat ze je gewoon niet tegenkomt.
Rustig aan.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:12:43 #63
349307 yes_no_maybe
Not tottaly sure
pi_102749558
Geloof er niks van. Liefde is niet te koop O+
Everything seems to be different.
pi_102750774
quote:
9s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik had liever een specifiekere vragenlijst gezien voor een indicatie hoelang ik nog moet sparen ;(

Voorbeeld:
70 jaar met 300.000 ja/nee
60 jaar met 200.000 ja/nee
50 jaar met 200.000 ja/nee
40 jaar met 100.000 ja/nee
30 jaar met 050.000 ja/nee
Er staat "rijk".

Of bedoel je netto jaarinkomen?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_102751326
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:12 schreef yes_no_maybe het volgende:
Geloof er niks van. Liefde is niet te koop O+
Waarom zou je niet verliefd kunnen worden op iemand die geld heeft?

Er staat nergens dat eenieder met veel geld voldoet. Het gaat meer om het idee van en dan is het niet zo vreemd dat 10% aangeeft dat een oudere man die zijn schaapjes op het droge heeft wel eens aantrekkelijk kan zijn, waar een oudere man die niet diezelfde basis kan bieden gewoon een oudere man is en daarmee niet aantrekkelijk.

Natuurlijk is het percentage vrouwen die alles accepteert zo lang als de partner maar rijk is kleiner. Maar dat veel geld hebben een pré is voor velen lijkt mij een open deur. Wat dat betreft vind ik 10% eigenlijk nog niet eens zo heel veel.
pi_102753707
Geld opent deuren. En achter elke deur zitten weer nieuwe vrouwen.
pi_102753785
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:25 schreef waht het volgende:
Geld opent deuren. En achter elke deur zitten weer nieuwe vrouwen.
En soms ook achter de ramen...
pi_102753834
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

En soms ook achter de ramen...
:D
pi_102754414
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je komt nooit in een snackbar? Ik bedoel... je kunt ze selecteren, maar jij lijkt ze te selecteren op vermogen, ik probeer te zeggen dat die kwaliteiten nogal secundair zijn in mijn keuzen.. bij jou zijn ze dat duidelijk niet en verder ben je niet al te inhoudelijk waarom je ze zou afwijzen naast dat ze je gewoon niet tegenkomt.
Ik lijk helemaal niets te selecteren, dit topic gaat over vrouwen die rijke mannen willen en dus zeg ik dat ook een rijke man wil en dat ik het niet raar vind. Zeg ik dat het me verder niets uit maakt wie deze meneer is? Neen.

Ik moet altijd alles tot in den treure uitleggen en nuanceren bij jou. Pfff. Ik zou ze afwijzen omdat een man zonder geld mij geen zekerheid kan bieden en ik een standaard gewend ben waar ik graag aan wil biljven voldoen. Dat jij dat minder belangrijk vindt is je goed recht, maar zo denk ik er niet over.
pi_102754946
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:38 schreef Taurus het volgende:

Ik lijk helemaal niets te selecteren, dit topic gaat over vrouwen die rijke mannen willen en dus zeg ik dat ook een rijke man wil en dat ik het niet raar vind. Zeg ik dat het me verder niets uit maakt wie deze meneer is? Neen.
Eigenlijk is het best gek dat het kennelijk gelezen wordt als "iedereen met geld voldoet". Zou zo iemand wel eens buiten komen denk ik dan...
  † In Memoriam † woensdag 5 oktober 2011 @ 22:55:01 #71
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_102755170
Het aanbod hoertjes gewillige vrouwen zal wel een factor of wat groter zijn dan het aanbod oude rijke mannen. :')
  woensdag 5 oktober 2011 @ 23:17:31 #72
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102756083
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:55 schreef NorthernStar het volgende:
Het aanbod hoertjes gewillige vrouwen zal wel een factor of wat groter zijn dan het aanbod oude rijke mannen. :')
Daar draait the Playboy Mansion dan ook op.
pi_102780029
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:38 schreef Taurus het volgende:

[..]

Zeg ik dat jij zegt dat het je verder niets uitmaakt wie deze meneer is? Neen misschien moet jij beter lezen? Ik vraag daar juist naar dmv ''primaire en secundaire voorwaarden''
Jij pleurt geld bij de primaire voorwaarde en dan zeg je nog tegen mij dat je mensen niet selecteert op geld!!! :') :')
quote:
Ik moet altijd alles tot in den treure uitleggen en nuanceren bij jou. Pfff. Ik zou ze afwijzen omdat een man zonder geld mij geen zekerheid kan bieden en ik een standaard gewend ben waar ik graag aan wil biljven voldoen. Dat jij dat minder belangrijk vindt is je goed recht, maar zo denk ik er niet over.
Jij bent totaal niet inhoudelijk,

Ok je zou ze afwijzen omdat ze geen zekerheid kunnen bieden (standaard gewend vind ik wel zielig als reden maargoed)! Antwoord! En tevens in instemming met mijn gedachte.. jezus hey wat zit je dan te zeiken...

[ Bericht 8% gewijzigd door kingtoppie op 06-10-2011 19:00:04 ]
Rustig aan.
pi_102780410
Het blijft toch een taboe om te zeggen dat je geld belangrijk vind bij het kiezen van een partner. Dat heet dan oppervlakkig en niet kiezen voor liefde.

Maar selecteren op uiterlijk kan dan weer wel... Wat net zo oppervlakkig is. Mind you, ik ben een warm voorstander van selecteren op uiterlijk... En van mooie vrouwen die kiezen voor rijke mannen, dat natuurlijk ook. ;)
pi_102780594
Maar uiterlijk is een persoonlijk kenmerk, het is toch logisch dat je verliefd wordt op het gezicht van iemand, en op die veiligheid die je dan voelt o.i.d.? al die voorwaarden, maar kapitaal heeft daar verder toch niks mee te maken? Als jij een knus gezellig klein huisje hebt waarom doet dan ten onder aan dat gevoel van zekerheid?
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')