In jouw timmer-wereldje wellicht, maar zeggen dat de praktijk der wetenschap en natuurkunde altijd zichtbaar zijn is natuurlijk fout.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Praktijk is altijd zichtbaar, dat is immers de uitkomst van een theorie. Dat een theorie praktisch niet haalbaar is weerlegt de hele theorie.
Praktijk is altijd zichtbaar daar kun je niet omheen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In jouw timmer-wereldje wellicht, maar zeggen dat de praktijk der wetenschap en natuurkunde altijd zichtbaar zijn is natuurlijk fout.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:37 schreef betyar het volgende:
- Dat kan helemaal niet!!
Dat zie je toch?
- Volgens deze theorie kan dat niet
Je ziet het toch?
- Ja maar.......
Theorie........![]()
Ik wens te reciproceren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:51 schreef KoosVogels het volgende:
Godverdomme, wat ik heb ik een hekel aan jullie.
In dat geval, pak je telescoopje, microscoopje of welke meetlat je ook bij de hand hebt en ga Einstein ontkrachten of bekrachtigen als je het allemaal zo makkelijk in de praktijk voor de hand hebt liggen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Praktijk is altijd zichtbaar daar kun je niet omheen.
Anders kan het niet in de praktijk zijn gebracht.
Praktijk, veel makkelijker kan het natuurlijk niet.
[..]
Hint: het is midden op de dag.quote:
Dat zeg ik toch helemaal niet? Beetje zwak van je, om zo af te kappen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In dat geval, pak je telescoopje, microscoopje of welke meetlat je ook bij de hand hebt en ga Einstein ontkrachten of bekrachtigen als je het allemaal zo makkelijk in de praktijk voor de hand hebt liggen.
Niet te bijdehand, VS.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In dat geval, pak je telescoopje, microscoopje of welke meetlat je ook bij de hand hebt en ga Einstein ontkrachten of bekrachtigen als je het allemaal zo makkelijk in de praktijk voor de hand hebt liggen.
Win je de Nobelprijs en ook nog eens een grote som geld.
Met alle respect maar de wetenschap is al eeuwen verder dan het "praktijk is altijd zichtbaar"-idee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Praktijk is altijd zichtbaar daar kun je niet omheen.
Anders kan het niet in de praktijk zijn gebracht.
Praktijk, veel makkelijker kan het natuurlijk niet.
[..]
Natuurlijk is de wetenschap verder, gebaseerd op theorieën die ooit in de praktijk nog uitgevoerd moeten worden. De wetenschap ligt in dat geval altijd voor op de praktijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:56 schreef waht het volgende:
[..]
Met alle respect maar de wetenschap is al eeuwen verder dan het "praktijk is altijd zichtbaar"-idee.
Daar hebben we onvoorstelbaar veel aan te danken.
Dan ging het wel erg traag met de wereld.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:00 schreef eriksd het volgende:
Gelukkig wel zeg. Zou toch elke vooruitgang van toeval afhankelijk maken als we maar wat in de praktijk aankloten.
Met theorieën is dat ook niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:56 schreef waht het volgende:
[..]
Met alle respect maar de wetenschap is al eeuwen verder dan het "praktijk is altijd zichtbaar"-idee.
Daar hebben we onvoorstelbaar veel aan te danken.
Ook daaromtrent zijn allerlei theorieën bedacht. Over of we wel iets kunnen weten uit de praktijk. Hoe dat te meten. Et cetera.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk is de wetenschap verder, gebaseerd op theorieën die ooit in de praktijk nog uitgevoerd moeten worden. De wetenschap ligt in dat geval altijd voor op de praktijk.
Alleen aannemelijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:05 schreef GSbrder het volgende:
Het feit dat de theorie niet altijd overeen komt met de praktijk, maakt het niet onjuist.
Logisch. Mogelijkheid tot bewijzen blijft uit. Dus de theorie kan blijven staan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:05 schreef GSbrder het volgende:
Het feit dat de theorie niet altijd overeen komt met de praktijk, maakt het niet onjuist.
Theorieën om theorieën levend te houden....quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:06 schreef waht het volgende:
[..]
Ook daaromtrent zijn allerlei theorieën bedacht. Over of we wel iets kunnen weten uit de praktijk. Hoe dat te meten. Et cetera.
Er komt veel meer bij kijken dan je denkt.
Hoe bewijs je dat het praktisch voorbeeld geen stochastische uitzondering is?quote:
Door het te herhalen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe bewijs je dat het praktisch voorbeeld geen stochastische uitzondering is?
Hoe vaak? 1.000 keer? 1.000.000 keer?quote:
Maakt niet uit. Herhalen is bewijzen en haalt de glanslaag "theorie" er vanaf.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe vaak? 1.000 keer? 1.000.000 keer?
Heb je iets tegen theorie of zo? Kom op zeg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Theorieën om theorieën levend te houden....
Nee hoor helemaal niks, Theorieën brengen een hoop vooruitgang maar helaas ook een hoop ellende.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:14 schreef waht het volgende:
[..]
Heb je iets tegen theorie of zo? Kom op zeg.
Doet er toch niet toe.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe vaak? 1.000 keer? 1.000.000 keer?
Herhalen is vooral onpraktisch.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Herhalen is bewijzen en haalt de glanslaag "theorie" er vanaf.
Hulde. Je kon ook geen dommer voorbeeld noemenquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Herhalen is vooral onpraktisch.
100 keer een gebouw maken totdat je er één vind met voldoende bescherming tegen aardbevingen kost een hoop mensenlevens en geld.
Celebrex geeft wat maagklachten, ik moest wachten tot mijn vrouw Rennies meenam.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, ik dacht al, waarom duurt het zo lang.
Voorbeeld?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niks, Theorieën brengen een hoop vooruitgang maar helaas ook een hoop ellende.
Met een jong borreltje erbij.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hou het nog even bij koffie, if you don't mind![]()
Klimaat.quote:
Leg uit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hulde. Je kon ook geen dommer voorbeeld noemen
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:20 schreef waht het volgende:
[..]
Voorbeeld?
Overigens hanteren we allemaal theorieën, niet in de minste plaats in het dagelijks leven. Maar dat terzijde.
Politieke keuzes.quote:
Oh, je hebt het gewoon over politieke tegenstellingen.quote:
Lol. Je meent het nog serieus ook...quote:
Laat dom rechts nou maarquote:
Oh nee?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Je meent het nog serieus ook...
Laten we het erop houden dat we geen theorieën gaan onderzoeken waar mensenlevens op het spel staan.
Moest me beter uitdrukken: klimaat en de theorie van opwarming ervan.quote:
Over theorieën in het algemeen, je vroeg of ik gewoon een hekel heb aan theorieën. Theorieën brengen zowel vreugde als ellende.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:23 schreef waht het volgende:
[..]
Oh, je hebt het gewoon over politieke tegenstellingen.
Ik denk liever aan theorieën in de natuurwetenschappen.
Wut?quote:
Oh nee?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Je meent het nog serieus ook...
Laten we het erop houden dat we geen theorieën gaan onderzoeken waar mensenlevens op het spel staan.
Nee, zwart graag.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Is prima. Koffie met wat Buisman?
Zie #54.quote:
Daar heb je (deels) gelijk. Alhoewel de medische industrie het tegen probeert te spreken wordt er inderdaad in 3de wereld landen wel gespeeld met mensenlevens tijdens proeven.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh nee?
Medisch onderzoek wordt niet deels theoretisch gedaan om mensenlevens te voorkomen?
Zag het. No problem.quote:
Ach, onzinnige discussie is dat. Afhankelijkheid van brandstoffen die we moeten importeren is stupide. Of die brandstoffen wel of niet voor opwarming zorgen is niet eens relevant.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moest me beter uitdrukken: klimaat en de theorie van opwarming ervan.
Deze? http://pvv.nl/quote:
Jakkes.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:25 schreef TitusPullo het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-laughing-stock.html
De nieuwe opzet heeft dezelfde kwaliteit als het land waar deze hacker vandaan komt.quote:
Ik denk dat je het theoretisch onderzoek in de bouwkunde onderschat, maar het is prima als je denkt dat ik aan een flauwekulfaculteit studeer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar heb je (deels) gelijk. Alhoewel de medische industrie het tegen probeert te spreken wordt er inderdaad in 3de wereld landen wel gespeeld met mensenlevens tijdens proeven.
Maar dat van die torenflat was natuurlijk flauwekul.
Zou jij het kunnen weerstaan?quote:
Er was ook ooit zo'n docu-serie over de politie in de nachtelijke uurtjes in uitgaangsgebieden in GB. Wat mij opviel was dat vooral vrouwen zich enorm kunnen misdragen en geen schaamte lijken te kennen. Maar goed, dat gezegd: wij hebben Oh Oh Cherzo.quote:
Zeker niet als er agenten bij staan. Uitdaging jwtz.quote:
Ben bekend met de bouw. Wat jij beweerd is niet zo. Tenzij je het kunt bewijzen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat je het theoretisch onderzoek in de bouwkunde onderschat, maar het is prima als je denkt dat ik aan een flauwekulfaculteit studeer.
De wereld wordt steeds asocialer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was ook ooit zo'n docu-serie over de politie in de nachtelijke uurtjes in uitgaangsgebieden in GB. Wat mij opviel was dat vooral vrouwen zich enorm kunnen misdragen en geen schaamte lijken te kennen. Maar goed, dat gezegd: wij hebben Oh Oh Cherzo.
De brug van Millau is een technisch hoogstandje gebaseerd op een oeroude techniek.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat je het theoretisch onderzoek in de bouwkunde onderschat, maar het is prima als je denkt dat ik aan een flauwekulfaculteit studeer.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Toegang verboden! U hebt niet de toestemming om toegang te krijgen tot de gevraagde map. Er is of wel geen index document of de map is beveiligd tegen lezen. Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren. Error 403 www.geertwilders.nl Fri Sep 23 13:37:28 2011 Apache/2.2.17 (Unix) DAV/2 mod_ssl/2.2.17 OpenSSL/1.0.0d FrontPage/5.0.2.2635 |
Wat stond er dan eerst?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:38 schreef remlof het volgende:
www.geertwilders.nl is al offline:
[ code verwijderd ]
Slecht geintegreerde server.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:39 schreef remlof het volgende:
Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.
Fraai Nederlands
Ah, wraak van de handlangers van de Islamitische aap.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit en een koranvers:
[ afbeelding ]
En een foto van Erdogan.
Ik heb de source nog open, ik maak wel even een mirror.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah, wraak van de handlangers van de Islamitische aap.
Vraag me meer af waarom het jou opvalt...quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:43 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Trekt dit jou nou aan VS?
Voor het archiefquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:38 schreef remlof het volgende:
www.geertwilders.nl is al offline:
[ code verwijderd ]
Ik ben aan het eten... denk je veilig te zijn in de POL SC... nee hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:44 schreef eriksd het volgende:
Ik moet omzichtig om de compromitterende plaatsjes heenscrollen. Zit in de bieb.
quote:Wie naar de boutades van de heer Wilders luisterde, kon zich niet aan de indruk onttrekken dat de man zo infantiel is dat hij het liefst met zijn eigen uitwerpselen zou willen spelen. De tijd zal komen dat de heer Wilders in de Tweede Kamer met zijn uitwerpselen speelt. Ook het spelen met zelfgeproduceerde fecaliën valt immers onder vrijheid van meningsuiting.
Terecht.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:48 schreef betyar het volgende:
Banken houden zich niet aan de bonus afspraken.
quote:"Het zijn allemaal zakkenvullers in de Den Haag", vertelt een man met een leeg krat bier onder zijn arm. "Wilders is de enige met visie."
Als het om het economische aspect gaat is het gepeupel, de arme man, de noeste arbeider, de peiler onder de samenleving en dienen we die te beschermen en respecteren...quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
Haha, de VK is gisteren op bezoek geweest in Venlo.
[..]
Knap dat jij weet dat het "een arme man, gepeupel, een noeste arbeider" is, aan de hand van deze informatie.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als het om het economische aspect gaat is het gepeupel, de arme man, de noeste arbeider, de peiler onder de samenleving en dienen we die te beschermen en respecteren...
... maar een minuut later brand je ze tot de grond af omdat ze schuifelen richting Wilders wat je niet aanstaat.
Lijkt erop dat je ze gebruikt voor je populisme, welke discussie je induikt. Je geeft er geen zak om.
Mijn excuses dat ik Koos zijn visie erop gebruik voor Koos zijn uitspraken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Knap dat jij weet dat het "een arme man, gepeupel, een noeste arbeider" is, aan de hand van deze informatie.
Je was eigenlijk een beetje de populist aan het uithangen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mijn excuses dat ik Koos zijn visie erop gebruik voor Koos zijn uitspraken.
Klopt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:06 schreef eriksd het volgende:
Dat die man een noeste arbeider kan zijn doet overigens natuurlijk niets af aan het feit dat het een droeftoeter is.
Geen probleem. Jouw kwalificaties zitten er 11 van de 10x naast.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je was eigenlijk een beetje de populist aan het uithangen...
Goedzo jongetje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen probleem. Jouw kwalificaties zitten er 11 van de 10x naast.
Ik kan ermee leven.
Nee, ik geef ook geen zak om die figuren. Ik gun een ieder een fijn leven, maar dan kan ik iemand nog wel een klapmongool vinden. En ik hoef al helemaal niets iets om zo'n figuur te geven.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als het om het economische aspect gaat is het gepeupel, de arme man, de noeste arbeider, de peiler onder de samenleving en dienen we die te beschermen en respecteren...
... maar een minuut later brand je ze tot de grond af omdat ze schuifelen richting Wilders wat je niet aanstaat.
Lijkt erop dat je ze gebruikt voor je populisme, welke discussie je induikt. Je geeft er geen zak om.
Sla je mij overquote:
Geen zorgen, jij komt nog aan de beurt.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:18 schreef eriksd het volgende:
En ze spelen nog Father Figure ook op radio 10 gold Waht. Het plaatje is compleet.
Ik heb gisteren nog een serveerster gezien die veel knapper is.quote:
Ik zou d'r geven.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:43 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vind Thieme echt een type. Het middelmatige type dat mooi gemaakt is.
Ik bedoelde remlof.quote:
Nee. Zo middelmatig lijk je mij ook niet.quote:
Waarom moet iedereen altijd Seabert hebbenquote:
Troetelbeertjes pels danquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen altijd Seabert hebben
Bedoel ik ook mede.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:51 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ben er geworpen. Ik woon er niet.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:54 schreef Nautilus. het volgende:
Dan zit je vol met slechte bedoelingen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Wij wonen aan de goede kant van de Boschweg.
Die de inspiratie voor uw dissertatie zullen vormen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:55 schreef TitusPullo het volgende:
Ik zit vol met slechte ervaringen.
Ga steppen manquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker boeiend, het is allebei aan de verkeerde kant van de rivieren.
Lahmacun.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:00 schreef Mutant01 het volgende:
Pizza, spaghetti, kipburger of patat. Zeg het eens Boze_Appel.
Niet in herkenbare of belijdende vorm.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Die de inspiratie voor uw dissertatie zullen vormen?
Spaghetti.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:00 schreef Mutant01 het volgende:
Pizza, spaghetti, kipburger of patat. Zeg het eens Boze_Appel.
Gebrek aan initiatief durven nemen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:14 schreef von_Preussen het volgende:
Waarom kraken zwervers eigenlijk geen huizen?
Ze kraken bruggen. Of kartonnen dozen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:14 schreef von_Preussen het volgende:
Dat gebeurt wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:14 schreef von_Preussen het volgende:
Die moet waarlijk wanhopig zijn geweest.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:52 schreef eriksd het volgende:
Er klampte zich net een baby vast aan mijn been.
Geef ze een baan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar waarom zijn deze mensen dan nog aanwezig in het straatbeeld, dat stoort me.
Doe normaal man, tjongejonge.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar waarom zijn deze mensen dan nog aanwezig in het straatbeeld, dat stoort me.
Hij zal ongetwijfeld ooit gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:48 schreef EchtGaaf het volgende:
v_P:
De E60 is allermooiste BMW ooit gemaakt
Je doet net alsof het spannend isquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
Het duurt me te lang, zit met m'n drinkpet op met wat tijgernootjes voor de TV met m'n Israelische vlag te wachten tot straks de VS haar Veto uitspreekt tegen de Palestijnen.
Maar dat wachten, argh.
Dat is dan wel zo, een trio met me, myself and I is nog altijd heerlijk.quote:
TMIquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is dan wel zo, een trio met me, myself and I is nog altijd heerlijk.
Zo bont maak ik het zelfs niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
Het duurt me te lang, zit met m'n drinkpet op met wat tijgernootjes voor de TV met m'n Israelische vlag te wachten tot straks de VS haar Veto uitspreekt tegen de Palestijnen.
Maar dat wachten, argh.
Neu de VN niet, maar de uitbarsting van woede en ongeloof een uurtje later in dat boevennest Gaza en Westerlijke Jordaanoever wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Je doet net alsof het spannend is
Nee nee, het gaat nu over Palestina.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben dan ook niet tegen een Palestijnse staat. Ik ben wel enigzins bezorgd om de gevolgen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zo bont maak ik het zelfs niet.
Aan de andere kant, bekijk het positief. Als het een staat is kan je er ook officieel sancties en oorlog aan verklaren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:53 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet tegen een Palestijnse staat. Ik ben wel enigzins bezorgd om de gevolgen.
Like what?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:55 schreef remlof het volgende:
Laat ze de sancties tegen Israël maar eens uitvoeren.
Dat zal niet gaan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:55 schreef remlof het volgende:
Voor mij heeft alles gevolgen. Ik ben Gevolgenmeneertje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:54 schreef Picchia het volgende:
Voor mij zal het geen gevolgen hebben.
Dat vrees ik ook wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu de VN niet, maar de uitbarsting van woede en ongeloof een uurtje later in dat boevennest Gaza en Westerlijke Jordaanoever wel.
Waren die er maar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:55 schreef remlof het volgende:
Uiteraard, al die idioten hebben hun hoop gevestigd op de VN terwijl ieder weldenkend mens al weet dat het Westen daar toch bij voorbaat al een stokje voor steekt. Wanneer dat eindelijk eens bij die idioten kenbaar wordt dan breekt uiteraard de hel los.quote:
Nee hoor, dat betekent dat de status quo je wel bevalt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:01 schreef du_ke het volgende:
Is het heel erg als die hele Israël-Palestina kwestie me geen ene drol kan boeien?
Een zwik relimafkezen, met een berg ofzo, die moeilijk doen over een stukje land. De verzinplaats van de drie woestijnreligies.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:01 schreef du_ke het volgende:
Is het heel erg als die hele Israël-Palestina kwestie me geen ene drol kan boeien?
Volgens mij kunnen we het hele Midden-Oosten het beste flink opblazenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een zwik relimafkezen, met een berg ofzo, die moeilijk doen over een stukje land. De verzinplaats van de drie woestijnreligies.
Zolang je Oman maar heel laat....daar is het veel te leuk!quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we het hele Midden-Oosten het beste flink opblazen
Het blijft daar leuk. Hou je van vuurwerk?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je Oman maar heel laat....daar is het veel te leuk!
Heul erg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:01 schreef du_ke het volgende:
Vanzelfsprekende vanzelfsprekendheid is dan ook vaak een teleurstelling.quote:
Nee....vind ik eng.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het blijft daar leuk. Hou je van vuurwerk?
Het was gister wel leuk toen alle Westerse landen de zaal verlieten bij Ahmadinejad.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vanzelfsprekende vanzelfsprekendheid is dan ook vaak een teleurstelling.
Hij vraagt er zelf om zo behandeld te worden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was gister wel leuk toen alle Westerse landen de zaal verlieten bij Ahmadinejad.
Als je weet dat hij komt gewoon niet eens naar binnen gaan. Je weet dat er een shitload aan idioterie uit zijn mond komt, dus lekker voor een lege zaal laten fulmineren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was gister wel leuk toen alle Westerse landen de zaal verlieten bij Ahmadinejad.
Ja toch blijft het leuk dat al die likmevestje landjes blijven zitten en alle Westerse mogendheden tegelijkertijd hun biezen pakken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je weet dat hij komt gewoon niet eens naar binnen gaan. Je weet dat er een shitload aan idioterie uit zijn mond komt, dus lekker voor een lege zaal laten fulmineren.
Zouden ze ook moeten doen als Wilders aan het woord is in de TK. Gewoon allemaal de zaal uitgaan. Eens kijken of de mensen die het nu leuk vinden het dan ook leuk vinden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoor, heb niks met Wilders.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zouden ze ook moeten doen als Wilders aan het woord is in de TK. Gewoon allemaal de zaal uitgaan. Eens kijken of de mensen die het nu leuk vinden het dan ook leuk vinden.
Populist.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zouden ze ook moeten doen als Wilders aan het woord is in de TK. Gewoon allemaal de zaal uitgaan. Eens kijken of de mensen die het nu leuk vinden het dan ook leuk vinden.
Blechquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Mmmhh, ik heb net een flesje takkensap gekocht. Zag er wel leuk uit, maar het is meer iets voor de categorie Reya.
Een flagrante schoffering.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Mmmhh, ik heb net een flesje takkensap gekocht. Zag er wel leuk uit, maar het is meer iets voor de categorie Reya.
Sufferd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:16 schreef betyar het volgende:
![]()
Dankzij het ABC spaarplan hebben we zo'n 5000 euro minder dan wanneer we het gewoon op een spaarrekening zouden zetten in slecht 8 9 jaar tijd.
![]()
Ziet er uit als een of ander goedkoop drankje voor creabea's of junks.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is ouzo-light met een wazig bijsmaakje.
Jij kunt die fles op meerdere manieren gebruiken. Lucky bastard.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ziet er uit als een of ander goedkoop drankje voor creabea's of junks.
Via google (om te kijken wat er nou in zat) las ik dat het een hip drankje was wat ze tussen de Jägermeister en rode vodka enzo schenken op Mallorca. En wat betreft smaak zou die zoete ellende ellende er prima tussenpassen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ziet er uit als een of ander goedkoop drankje voor creabea's of junks.
Pff.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij kunt die fles op meerdere manieren gebruiken. Lucky bastard.
Een soort Scorpinno?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Via google (om te kijken wat er nou in zat) las ik dat het een hip drankje was wat ze tussen de Jägermeister en rode vodka enzo schenken op Mallorca. En wat betreft smaak zou die zoete ellende ellende er prima tussenpassen.
Even mijn mond spoelen met tequila.
Vreselijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Via google (om te kijken wat er nou in zat) las ik dat het een hip drankje was wat ze tussen de Jägermeister en rode vodka enzo schenken op Mallorca. En wat betreft smaak zou die zoete ellende ellende er prima tussenpassen.
Even mijn mond spoelen met tequila.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scroppinoquote:Volgens Fok-forum[5] is het drankje in 2005 in Nederland geïntroduceerd en kwam het toen op tv bij RTL-Boulevard en Talpa-Avond. Het recept zou afkomstig zijn uit Venetië.
Hee fijne zure zeur, zag dat je wat te miepen had over je notes. Om je FANNvanhetlaatsteuur-achtige behoefte even te bevredigen bij deze even een kleine uitleg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij kunt die fles op meerdere manieren gebruiken. Lucky bastard.
Poedel een eind op flauwe drol.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Du_ke, het woord drol en poedel mag je niet meer gebruiken.
Brengt het gezag zeer ernstige schade toe.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:36 schreef Voorschrift het volgende:
Of je tyft gewoon een end op teringlijer.
Tegen wie heb je het?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:36 schreef Voorschrift het volgende:
Of je tyft gewoon een end op teringlijer.
Waar?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welnee, geheugen is bijna nog nooit zo goedkoop geweest.
Computergeheugen heeft WEER veel MEER capaciteit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Poedelen is een prima Nederlands werkwoord.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Poedel is geen correct Nederlands werkwoord.
En drollen zijn erg vies.
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/poedelenquote:Gebiedende wijs
bv. `Ga weg!`
poedel
Stelletje graaier zijn die ook.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Computergeheugen heeft WEER veel MEER capaciteit.
Wiens verloofde zei dat ook vannacht?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben ook geen talenwonder.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Poedelen is een prima Nederlands werkwoord.
[..]
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/poedelen
Ik sta dan ook nog volledig achter mijn uitspraak.
Ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ow. daarom zijn ze zo duur...quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uhm, pc3200, misschien moet je een dan een museum proberen.
Hihi.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Je wil dat hij oppoedelt?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:38 schreef du_ke het volgende:
ik sta dan ook nog volledig achter mijn uitspraak.
U mag haar toch niet zien tot de bruiloft?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wiens verloofde zei dat ook vannacht?
Dank voor de tip.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)lect-vs1gb400c3.html
Niet aan te raden. Ik heb hier nog wat oude geheugenreepjes liggen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dank voor de tip.
Ubuntu 11.04 op 512mb, is dat te doen?
De VVD heeft een hekel aan alles en iedereen wat niet werkt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet aan te raden. Ik heb hier nog wat oude geheugenreepjes liggen.
Wat mij betreft mag je ze hebbenIk weet alleen niet of ze nog werken en of mijn ouders het goed vinden
Op niet lief zijn?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Iemand moet die nobele taak op zich nemen.
Helaas, u hebt nog drie sessies als vervangend schachtenmeester te gaan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:43 schreef TitusPullo het volgende:
Oftewel: ik heb spierpijn en ik wil naar huis.
Ik ken het alleen als in betekenis 3:quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:38 schreef du_ke het volgende:
Poedelen is een prima Nederlands werkwoord.
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/poedelen
ik sta dan ook nog volledig achter mijn uitspraak.
U bedoelt dopelingen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Helaas, u hebt nog drie sessies als vervangend schachtenmeester te gaan.
Het spijt me dat ik je middelmatig genoemd heb.quote:
Ik werk al bijna 20 jaar met Linux.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik je middelmatig genoemd heb.
Ik ken Mint niet, maar de kernel draait sowieso wel. Maar ik zou gaan voor de lichtste grafische schil.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ga ik proberen
Welke is beter: Ubuntu of Linux Mint?
Mijn berouw staat daar los van.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik werk al bijna 20 jaar met Linux.
Een onkarakteristieke bezigheid.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik tracht me aan plaatselijke gebruiken aan te passen.
Hoe komt u daarbij?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:41 schreef Reya het volgende:
[..]
U mag haar toch niet zien tot de bruiloft?
Ik ga het gewoon proberen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken Mint niet, maar de kernel draait sowieso wel. Maar ik zou gaan voor de lichtste grafische schil.
ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:04 schreef De_Nuance het volgende:
NOS journaal praat over financiële rampen
En over sneller reizen dan het licht.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:04 schreef De_Nuance het volgende:
NOS journaal praat over financiële rampen
Uiteraard.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon proberen.
Er zit toch wel een vuurmuur op Ubuntu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |