quote:Wie naar de boutades van de heer Wilders luisterde, kon zich niet aan de indruk onttrekken dat de man zo infantiel is dat hij het liefst met zijn eigen uitwerpselen zou willen spelen. De tijd zal komen dat de heer Wilders in de Tweede Kamer met zijn uitwerpselen speelt. Ook het spelen met zelfgeproduceerde fecaliën valt immers onder vrijheid van meningsuiting.
Terecht.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:48 schreef betyar het volgende:
Banken houden zich niet aan de bonus afspraken.
quote:"Het zijn allemaal zakkenvullers in de Den Haag", vertelt een man met een leeg krat bier onder zijn arm. "Wilders is de enige met visie."
Als het om het economische aspect gaat is het gepeupel, de arme man, de noeste arbeider, de peiler onder de samenleving en dienen we die te beschermen en respecteren...quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
Haha, de VK is gisteren op bezoek geweest in Venlo.
[..]
Knap dat jij weet dat het "een arme man, gepeupel, een noeste arbeider" is, aan de hand van deze informatie.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als het om het economische aspect gaat is het gepeupel, de arme man, de noeste arbeider, de peiler onder de samenleving en dienen we die te beschermen en respecteren...
... maar een minuut later brand je ze tot de grond af omdat ze schuifelen richting Wilders wat je niet aanstaat.
Lijkt erop dat je ze gebruikt voor je populisme, welke discussie je induikt. Je geeft er geen zak om.
Mijn excuses dat ik Koos zijn visie erop gebruik voor Koos zijn uitspraken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Knap dat jij weet dat het "een arme man, gepeupel, een noeste arbeider" is, aan de hand van deze informatie.
Je was eigenlijk een beetje de populist aan het uithangen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mijn excuses dat ik Koos zijn visie erop gebruik voor Koos zijn uitspraken.
Klopt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:06 schreef eriksd het volgende:
Dat die man een noeste arbeider kan zijn doet overigens natuurlijk niets af aan het feit dat het een droeftoeter is.
Geen probleem. Jouw kwalificaties zitten er 11 van de 10x naast.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je was eigenlijk een beetje de populist aan het uithangen...
Goedzo jongetje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen probleem. Jouw kwalificaties zitten er 11 van de 10x naast.
Ik kan ermee leven.
Nee, ik geef ook geen zak om die figuren. Ik gun een ieder een fijn leven, maar dan kan ik iemand nog wel een klapmongool vinden. En ik hoef al helemaal niets iets om zo'n figuur te geven.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als het om het economische aspect gaat is het gepeupel, de arme man, de noeste arbeider, de peiler onder de samenleving en dienen we die te beschermen en respecteren...
... maar een minuut later brand je ze tot de grond af omdat ze schuifelen richting Wilders wat je niet aanstaat.
Lijkt erop dat je ze gebruikt voor je populisme, welke discussie je induikt. Je geeft er geen zak om.
Sla je mij overquote:
Geen zorgen, jij komt nog aan de beurt.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:18 schreef eriksd het volgende:
En ze spelen nog Father Figure ook op radio 10 gold Waht. Het plaatje is compleet.
Ik heb gisteren nog een serveerster gezien die veel knapper is.quote:
Ik zou d'r geven.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:43 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vind Thieme echt een type. Het middelmatige type dat mooi gemaakt is.
Ik bedoelde remlof.quote:
Nee. Zo middelmatig lijk je mij ook niet.quote:
Waarom moet iedereen altijd Seabert hebbenquote:
Troetelbeertjes pels danquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen altijd Seabert hebben
Bedoel ik ook mede.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:51 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ben er geworpen. Ik woon er niet.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:54 schreef Nautilus. het volgende:
Dan zit je vol met slechte bedoelingen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Wij wonen aan de goede kant van de Boschweg.
Die de inspiratie voor uw dissertatie zullen vormen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:55 schreef TitusPullo het volgende:
Ik zit vol met slechte ervaringen.
Ga steppen manquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker boeiend, het is allebei aan de verkeerde kant van de rivieren.
Lahmacun.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:00 schreef Mutant01 het volgende:
Pizza, spaghetti, kipburger of patat. Zeg het eens Boze_Appel.
Niet in herkenbare of belijdende vorm.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Die de inspiratie voor uw dissertatie zullen vormen?
Spaghetti.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:00 schreef Mutant01 het volgende:
Pizza, spaghetti, kipburger of patat. Zeg het eens Boze_Appel.
Gebrek aan initiatief durven nemen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:14 schreef von_Preussen het volgende:
Waarom kraken zwervers eigenlijk geen huizen?
Ze kraken bruggen. Of kartonnen dozen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:14 schreef von_Preussen het volgende:
Dat gebeurt wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:14 schreef von_Preussen het volgende:
Die moet waarlijk wanhopig zijn geweest.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:52 schreef eriksd het volgende:
Er klampte zich net een baby vast aan mijn been.
Geef ze een baan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar waarom zijn deze mensen dan nog aanwezig in het straatbeeld, dat stoort me.
Doe normaal man, tjongejonge.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar waarom zijn deze mensen dan nog aanwezig in het straatbeeld, dat stoort me.
Hij zal ongetwijfeld ooit gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:48 schreef EchtGaaf het volgende:
v_P:
De E60 is allermooiste BMW ooit gemaakt
Je doet net alsof het spannend isquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
Het duurt me te lang, zit met m'n drinkpet op met wat tijgernootjes voor de TV met m'n Israelische vlag te wachten tot straks de VS haar Veto uitspreekt tegen de Palestijnen.
Maar dat wachten, argh.
Dat is dan wel zo, een trio met me, myself and I is nog altijd heerlijk.quote:
TMIquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is dan wel zo, een trio met me, myself and I is nog altijd heerlijk.
Zo bont maak ik het zelfs niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
Het duurt me te lang, zit met m'n drinkpet op met wat tijgernootjes voor de TV met m'n Israelische vlag te wachten tot straks de VS haar Veto uitspreekt tegen de Palestijnen.
Maar dat wachten, argh.
Neu de VN niet, maar de uitbarsting van woede en ongeloof een uurtje later in dat boevennest Gaza en Westerlijke Jordaanoever wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Je doet net alsof het spannend is
Nee nee, het gaat nu over Palestina.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben dan ook niet tegen een Palestijnse staat. Ik ben wel enigzins bezorgd om de gevolgen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zo bont maak ik het zelfs niet.
Aan de andere kant, bekijk het positief. Als het een staat is kan je er ook officieel sancties en oorlog aan verklaren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:53 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet tegen een Palestijnse staat. Ik ben wel enigzins bezorgd om de gevolgen.
Like what?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:55 schreef remlof het volgende:
Laat ze de sancties tegen Israël maar eens uitvoeren.
Dat zal niet gaan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:55 schreef remlof het volgende:
Laat ze de sancties tegen Israël maar eens uitvoeren.
Voor mij heeft alles gevolgen. Ik ben Gevolgenmeneertje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:54 schreef Picchia het volgende:
Voor mij zal het geen gevolgen hebben.
Dat vrees ik ook wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu de VN niet, maar de uitbarsting van woede en ongeloof een uurtje later in dat boevennest Gaza en Westerlijke Jordaanoever wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |