quote:Wie naar de boutades van de heer Wilders luisterde, kon zich niet aan de indruk onttrekken dat de man zo infantiel is dat hij het liefst met zijn eigen uitwerpselen zou willen spelen. De tijd zal komen dat de heer Wilders in de Tweede Kamer met zijn uitwerpselen speelt. Ook het spelen met zelfgeproduceerde fecaliën valt immers onder vrijheid van meningsuiting.
Terecht.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:48 schreef betyar het volgende:
Banken houden zich niet aan de bonus afspraken.
quote:"Het zijn allemaal zakkenvullers in de Den Haag", vertelt een man met een leeg krat bier onder zijn arm. "Wilders is de enige met visie."
Als het om het economische aspect gaat is het gepeupel, de arme man, de noeste arbeider, de peiler onder de samenleving en dienen we die te beschermen en respecteren...quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
Haha, de VK is gisteren op bezoek geweest in Venlo.
[..]
Knap dat jij weet dat het "een arme man, gepeupel, een noeste arbeider" is, aan de hand van deze informatie.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als het om het economische aspect gaat is het gepeupel, de arme man, de noeste arbeider, de peiler onder de samenleving en dienen we die te beschermen en respecteren...
... maar een minuut later brand je ze tot de grond af omdat ze schuifelen richting Wilders wat je niet aanstaat.
Lijkt erop dat je ze gebruikt voor je populisme, welke discussie je induikt. Je geeft er geen zak om.
Mijn excuses dat ik Koos zijn visie erop gebruik voor Koos zijn uitspraken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Knap dat jij weet dat het "een arme man, gepeupel, een noeste arbeider" is, aan de hand van deze informatie.
Je was eigenlijk een beetje de populist aan het uithangen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mijn excuses dat ik Koos zijn visie erop gebruik voor Koos zijn uitspraken.
Klopt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:06 schreef eriksd het volgende:
Dat die man een noeste arbeider kan zijn doet overigens natuurlijk niets af aan het feit dat het een droeftoeter is.
Geen probleem. Jouw kwalificaties zitten er 11 van de 10x naast.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je was eigenlijk een beetje de populist aan het uithangen...
Goedzo jongetje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen probleem. Jouw kwalificaties zitten er 11 van de 10x naast.
Ik kan ermee leven.
Nee, ik geef ook geen zak om die figuren. Ik gun een ieder een fijn leven, maar dan kan ik iemand nog wel een klapmongool vinden. En ik hoef al helemaal niets iets om zo'n figuur te geven.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als het om het economische aspect gaat is het gepeupel, de arme man, de noeste arbeider, de peiler onder de samenleving en dienen we die te beschermen en respecteren...
... maar een minuut later brand je ze tot de grond af omdat ze schuifelen richting Wilders wat je niet aanstaat.
Lijkt erop dat je ze gebruikt voor je populisme, welke discussie je induikt. Je geeft er geen zak om.
Sla je mij overquote:
Geen zorgen, jij komt nog aan de beurt.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:18 schreef eriksd het volgende:
En ze spelen nog Father Figure ook op radio 10 gold Waht. Het plaatje is compleet.
Ik heb gisteren nog een serveerster gezien die veel knapper is.quote:
Ik zou d'r geven.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:43 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vind Thieme echt een type. Het middelmatige type dat mooi gemaakt is.
Ik bedoelde remlof.quote:
Nee. Zo middelmatig lijk je mij ook niet.quote:
Waarom moet iedereen altijd Seabert hebbenquote:
Troetelbeertjes pels danquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen altijd Seabert hebben
Bedoel ik ook mede.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:51 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ben er geworpen. Ik woon er niet.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:54 schreef Nautilus. het volgende:
Dan zit je vol met slechte bedoelingen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Wij wonen aan de goede kant van de Boschweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |