Een flagrante schoffering.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Mmmhh, ik heb net een flesje takkensap gekocht. Zag er wel leuk uit, maar het is meer iets voor de categorie Reya.
Sufferd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:16 schreef betyar het volgende:
![]()
Dankzij het ABC spaarplan hebben we zo'n 5000 euro minder dan wanneer we het gewoon op een spaarrekening zouden zetten in slecht 8 9 jaar tijd.
![]()
Ziet er uit als een of ander goedkoop drankje voor creabea's of junks.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is ouzo-light met een wazig bijsmaakje.
Jij kunt die fles op meerdere manieren gebruiken. Lucky bastard.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ziet er uit als een of ander goedkoop drankje voor creabea's of junks.
Via google (om te kijken wat er nou in zat) las ik dat het een hip drankje was wat ze tussen de Jägermeister en rode vodka enzo schenken op Mallorca. En wat betreft smaak zou die zoete ellende ellende er prima tussenpassen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ziet er uit als een of ander goedkoop drankje voor creabea's of junks.
Pff.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij kunt die fles op meerdere manieren gebruiken. Lucky bastard.
Een soort Scorpinno?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Via google (om te kijken wat er nou in zat) las ik dat het een hip drankje was wat ze tussen de Jägermeister en rode vodka enzo schenken op Mallorca. En wat betreft smaak zou die zoete ellende ellende er prima tussenpassen.
Even mijn mond spoelen met tequila.
Vreselijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Via google (om te kijken wat er nou in zat) las ik dat het een hip drankje was wat ze tussen de Jägermeister en rode vodka enzo schenken op Mallorca. En wat betreft smaak zou die zoete ellende ellende er prima tussenpassen.
Even mijn mond spoelen met tequila.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scroppinoquote:Volgens Fok-forum[5] is het drankje in 2005 in Nederland geïntroduceerd en kwam het toen op tv bij RTL-Boulevard en Talpa-Avond. Het recept zou afkomstig zijn uit Venetië.
Hee fijne zure zeur, zag dat je wat te miepen had over je notes. Om je FANNvanhetlaatsteuur-achtige behoefte even te bevredigen bij deze even een kleine uitleg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij kunt die fles op meerdere manieren gebruiken. Lucky bastard.
Poedel een eind op flauwe drol.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Du_ke, het woord drol en poedel mag je niet meer gebruiken.
Brengt het gezag zeer ernstige schade toe.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:36 schreef Voorschrift het volgende:
Of je tyft gewoon een end op teringlijer.
Tegen wie heb je het?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:36 schreef Voorschrift het volgende:
Of je tyft gewoon een end op teringlijer.
Waar?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welnee, geheugen is bijna nog nooit zo goedkoop geweest.
Computergeheugen heeft WEER veel MEER capaciteit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welnee, geheugen is bijna nog nooit zo goedkoop geweest.
Poedelen is een prima Nederlands werkwoord.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Poedel is geen correct Nederlands werkwoord.
En drollen zijn erg vies.
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/poedelenquote:Gebiedende wijs
bv. `Ga weg!`
poedel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |