Die de inspiratie voor uw dissertatie zullen vormen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:55 schreef TitusPullo het volgende:
Ik zit vol met slechte ervaringen.
Ga steppen manquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker boeiend, het is allebei aan de verkeerde kant van de rivieren.
Lahmacun.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:00 schreef Mutant01 het volgende:
Pizza, spaghetti, kipburger of patat. Zeg het eens Boze_Appel.
Niet in herkenbare of belijdende vorm.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Die de inspiratie voor uw dissertatie zullen vormen?
Spaghetti.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:00 schreef Mutant01 het volgende:
Pizza, spaghetti, kipburger of patat. Zeg het eens Boze_Appel.
Gebrek aan initiatief durven nemen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:14 schreef von_Preussen het volgende:
Waarom kraken zwervers eigenlijk geen huizen?
Ze kraken bruggen. Of kartonnen dozen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:14 schreef von_Preussen het volgende:
Dat gebeurt wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:14 schreef von_Preussen het volgende:
Die moet waarlijk wanhopig zijn geweest.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:52 schreef eriksd het volgende:
Er klampte zich net een baby vast aan mijn been.
Geef ze een baan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar waarom zijn deze mensen dan nog aanwezig in het straatbeeld, dat stoort me.
Doe normaal man, tjongejonge.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar waarom zijn deze mensen dan nog aanwezig in het straatbeeld, dat stoort me.
Hij zal ongetwijfeld ooit gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:48 schreef EchtGaaf het volgende:
v_P:
De E60 is allermooiste BMW ooit gemaakt
Je doet net alsof het spannend isquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
Het duurt me te lang, zit met m'n drinkpet op met wat tijgernootjes voor de TV met m'n Israelische vlag te wachten tot straks de VS haar Veto uitspreekt tegen de Palestijnen.
Maar dat wachten, argh.
Dat is dan wel zo, een trio met me, myself and I is nog altijd heerlijk.quote:
TMIquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is dan wel zo, een trio met me, myself and I is nog altijd heerlijk.
Zo bont maak ik het zelfs niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
Het duurt me te lang, zit met m'n drinkpet op met wat tijgernootjes voor de TV met m'n Israelische vlag te wachten tot straks de VS haar Veto uitspreekt tegen de Palestijnen.
Maar dat wachten, argh.
Neu de VN niet, maar de uitbarsting van woede en ongeloof een uurtje later in dat boevennest Gaza en Westerlijke Jordaanoever wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Je doet net alsof het spannend is
Nee nee, het gaat nu over Palestina.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben dan ook niet tegen een Palestijnse staat. Ik ben wel enigzins bezorgd om de gevolgen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zo bont maak ik het zelfs niet.
Aan de andere kant, bekijk het positief. Als het een staat is kan je er ook officieel sancties en oorlog aan verklaren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:53 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet tegen een Palestijnse staat. Ik ben wel enigzins bezorgd om de gevolgen.
Like what?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:55 schreef remlof het volgende:
Laat ze de sancties tegen Israël maar eens uitvoeren.
Dat zal niet gaan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:55 schreef remlof het volgende:
Voor mij heeft alles gevolgen. Ik ben Gevolgenmeneertje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:54 schreef Picchia het volgende:
Voor mij zal het geen gevolgen hebben.
Dat vrees ik ook wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu de VN niet, maar de uitbarsting van woede en ongeloof een uurtje later in dat boevennest Gaza en Westerlijke Jordaanoever wel.
Waren die er maar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:55 schreef remlof het volgende:
Uiteraard, al die idioten hebben hun hoop gevestigd op de VN terwijl ieder weldenkend mens al weet dat het Westen daar toch bij voorbaat al een stokje voor steekt. Wanneer dat eindelijk eens bij die idioten kenbaar wordt dan breekt uiteraard de hel los.quote:
Nee hoor, dat betekent dat de status quo je wel bevalt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:01 schreef du_ke het volgende:
Is het heel erg als die hele Israël-Palestina kwestie me geen ene drol kan boeien?
Een zwik relimafkezen, met een berg ofzo, die moeilijk doen over een stukje land. De verzinplaats van de drie woestijnreligies.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:01 schreef du_ke het volgende:
Is het heel erg als die hele Israël-Palestina kwestie me geen ene drol kan boeien?
Volgens mij kunnen we het hele Midden-Oosten het beste flink opblazenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een zwik relimafkezen, met een berg ofzo, die moeilijk doen over een stukje land. De verzinplaats van de drie woestijnreligies.
Zolang je Oman maar heel laat....daar is het veel te leuk!quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we het hele Midden-Oosten het beste flink opblazen
Het blijft daar leuk. Hou je van vuurwerk?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je Oman maar heel laat....daar is het veel te leuk!
Heul erg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:01 schreef du_ke het volgende:
Vanzelfsprekende vanzelfsprekendheid is dan ook vaak een teleurstelling.quote:
Nee....vind ik eng.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het blijft daar leuk. Hou je van vuurwerk?
Het was gister wel leuk toen alle Westerse landen de zaal verlieten bij Ahmadinejad.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vanzelfsprekende vanzelfsprekendheid is dan ook vaak een teleurstelling.
Hij vraagt er zelf om zo behandeld te worden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was gister wel leuk toen alle Westerse landen de zaal verlieten bij Ahmadinejad.
Als je weet dat hij komt gewoon niet eens naar binnen gaan. Je weet dat er een shitload aan idioterie uit zijn mond komt, dus lekker voor een lege zaal laten fulmineren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was gister wel leuk toen alle Westerse landen de zaal verlieten bij Ahmadinejad.
Ja toch blijft het leuk dat al die likmevestje landjes blijven zitten en alle Westerse mogendheden tegelijkertijd hun biezen pakken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je weet dat hij komt gewoon niet eens naar binnen gaan. Je weet dat er een shitload aan idioterie uit zijn mond komt, dus lekker voor een lege zaal laten fulmineren.
Zouden ze ook moeten doen als Wilders aan het woord is in de TK. Gewoon allemaal de zaal uitgaan. Eens kijken of de mensen die het nu leuk vinden het dan ook leuk vinden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoor, heb niks met Wilders.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zouden ze ook moeten doen als Wilders aan het woord is in de TK. Gewoon allemaal de zaal uitgaan. Eens kijken of de mensen die het nu leuk vinden het dan ook leuk vinden.
Populist.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zouden ze ook moeten doen als Wilders aan het woord is in de TK. Gewoon allemaal de zaal uitgaan. Eens kijken of de mensen die het nu leuk vinden het dan ook leuk vinden.
Blechquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Mmmhh, ik heb net een flesje takkensap gekocht. Zag er wel leuk uit, maar het is meer iets voor de categorie Reya.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |