Over theorieën in het algemeen, je vroeg of ik gewoon een hekel heb aan theorieën. Theorieën brengen zowel vreugde als ellende.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:23 schreef waht het volgende:
[..]
Oh, je hebt het gewoon over politieke tegenstellingen.
Ik denk liever aan theorieën in de natuurwetenschappen.
Wut?quote:
Oh nee?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Je meent het nog serieus ook...
Laten we het erop houden dat we geen theorieën gaan onderzoeken waar mensenlevens op het spel staan.
Nee, zwart graag.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Is prima. Koffie met wat Buisman?
Zie #54.quote:
Daar heb je (deels) gelijk. Alhoewel de medische industrie het tegen probeert te spreken wordt er inderdaad in 3de wereld landen wel gespeeld met mensenlevens tijdens proeven.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh nee?
Medisch onderzoek wordt niet deels theoretisch gedaan om mensenlevens te voorkomen?
Zag het. No problem.quote:
Ach, onzinnige discussie is dat. Afhankelijkheid van brandstoffen die we moeten importeren is stupide. Of die brandstoffen wel of niet voor opwarming zorgen is niet eens relevant.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moest me beter uitdrukken: klimaat en de theorie van opwarming ervan.
Deze? http://pvv.nl/quote:
Jakkes.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:25 schreef TitusPullo het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-laughing-stock.html
De nieuwe opzet heeft dezelfde kwaliteit als het land waar deze hacker vandaan komt.quote:
Ik denk dat je het theoretisch onderzoek in de bouwkunde onderschat, maar het is prima als je denkt dat ik aan een flauwekulfaculteit studeer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar heb je (deels) gelijk. Alhoewel de medische industrie het tegen probeert te spreken wordt er inderdaad in 3de wereld landen wel gespeeld met mensenlevens tijdens proeven.
Maar dat van die torenflat was natuurlijk flauwekul.
Zou jij het kunnen weerstaan?quote:
Er was ook ooit zo'n docu-serie over de politie in de nachtelijke uurtjes in uitgaangsgebieden in GB. Wat mij opviel was dat vooral vrouwen zich enorm kunnen misdragen en geen schaamte lijken te kennen. Maar goed, dat gezegd: wij hebben Oh Oh Cherzo.quote:
Zeker niet als er agenten bij staan. Uitdaging jwtz.quote:
Ben bekend met de bouw. Wat jij beweerd is niet zo. Tenzij je het kunt bewijzen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat je het theoretisch onderzoek in de bouwkunde onderschat, maar het is prima als je denkt dat ik aan een flauwekulfaculteit studeer.
De wereld wordt steeds asocialer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was ook ooit zo'n docu-serie over de politie in de nachtelijke uurtjes in uitgaangsgebieden in GB. Wat mij opviel was dat vooral vrouwen zich enorm kunnen misdragen en geen schaamte lijken te kennen. Maar goed, dat gezegd: wij hebben Oh Oh Cherzo.
De brug van Millau is een technisch hoogstandje gebaseerd op een oeroude techniek.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat je het theoretisch onderzoek in de bouwkunde onderschat, maar het is prima als je denkt dat ik aan een flauwekulfaculteit studeer.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Toegang verboden! U hebt niet de toestemming om toegang te krijgen tot de gevraagde map. Er is of wel geen index document of de map is beveiligd tegen lezen. Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren. Error 403 www.geertwilders.nl Fri Sep 23 13:37:28 2011 Apache/2.2.17 (Unix) DAV/2 mod_ssl/2.2.17 OpenSSL/1.0.0d FrontPage/5.0.2.2635 |
Wat stond er dan eerst?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:38 schreef remlof het volgende:
www.geertwilders.nl is al offline:
[ code verwijderd ]
Slecht geintegreerde server.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:39 schreef remlof het volgende:
Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.
Fraai Nederlands
Ah, wraak van de handlangers van de Islamitische aap.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit en een koranvers:
[ afbeelding ]
En een foto van Erdogan.
Ik heb de source nog open, ik maak wel even een mirror.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah, wraak van de handlangers van de Islamitische aap.
Vraag me meer af waarom het jou opvalt...quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:43 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Trekt dit jou nou aan VS?
Voor het archiefquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:38 schreef remlof het volgende:
www.geertwilders.nl is al offline:
[ code verwijderd ]
Ik ben aan het eten... denk je veilig te zijn in de POL SC... nee hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:44 schreef eriksd het volgende:
Ik moet omzichtig om de compromitterende plaatsjes heenscrollen. Zit in de bieb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |