Maakt niet uit. Herhalen is bewijzen en haalt de glanslaag "theorie" er vanaf.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe vaak? 1.000 keer? 1.000.000 keer?
Heb je iets tegen theorie of zo? Kom op zeg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Theorieën om theorieën levend te houden....
Nee hoor helemaal niks, Theorieën brengen een hoop vooruitgang maar helaas ook een hoop ellende.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:14 schreef waht het volgende:
[..]
Heb je iets tegen theorie of zo? Kom op zeg.
Doet er toch niet toe.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe vaak? 1.000 keer? 1.000.000 keer?
Herhalen is vooral onpraktisch.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Herhalen is bewijzen en haalt de glanslaag "theorie" er vanaf.
Hulde. Je kon ook geen dommer voorbeeld noemenquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Herhalen is vooral onpraktisch.
100 keer een gebouw maken totdat je er één vind met voldoende bescherming tegen aardbevingen kost een hoop mensenlevens en geld.
Celebrex geeft wat maagklachten, ik moest wachten tot mijn vrouw Rennies meenam.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, ik dacht al, waarom duurt het zo lang.
Voorbeeld?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niks, Theorieën brengen een hoop vooruitgang maar helaas ook een hoop ellende.
Met een jong borreltje erbij.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hou het nog even bij koffie, if you don't mind![]()
Klimaat.quote:
Leg uit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hulde. Je kon ook geen dommer voorbeeld noemen
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:20 schreef waht het volgende:
[..]
Voorbeeld?
Overigens hanteren we allemaal theorieën, niet in de minste plaats in het dagelijks leven. Maar dat terzijde.
Politieke keuzes.quote:
Oh, je hebt het gewoon over politieke tegenstellingen.quote:
Lol. Je meent het nog serieus ook...quote:
Laat dom rechts nou maarquote:
Oh nee?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Je meent het nog serieus ook...
Laten we het erop houden dat we geen theorieën gaan onderzoeken waar mensenlevens op het spel staan.
Moest me beter uitdrukken: klimaat en de theorie van opwarming ervan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |