U bedoelt dopelingen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Helaas, u hebt nog drie sessies als vervangend schachtenmeester te gaan.
Het spijt me dat ik je middelmatig genoemd heb.quote:
Ik werk al bijna 20 jaar met Linux.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik je middelmatig genoemd heb.
Ik ken Mint niet, maar de kernel draait sowieso wel. Maar ik zou gaan voor de lichtste grafische schil.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ga ik proberen
Welke is beter: Ubuntu of Linux Mint?
Mijn berouw staat daar los van.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik werk al bijna 20 jaar met Linux.
Een onkarakteristieke bezigheid.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik tracht me aan plaatselijke gebruiken aan te passen.
Hoe komt u daarbij?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:41 schreef Reya het volgende:
[..]
U mag haar toch niet zien tot de bruiloft?
Ik ga het gewoon proberen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken Mint niet, maar de kernel draait sowieso wel. Maar ik zou gaan voor de lichtste grafische schil.
ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:04 schreef De_Nuance het volgende:
NOS journaal praat over financiële rampen
En over sneller reizen dan het licht.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:04 schreef De_Nuance het volgende:
NOS journaal praat over financiële rampen
Uiteraard.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon proberen.
Er zit toch wel een vuurmuur op Ubuntu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |