quote:Op woensdag 21 september 2011 13:11 schreef kees1988 het volgende:
Ik heb wel het een en ander gelezen, maar soaken is dus gewoon je broek in een bak met water leggen voor een half uurtje? Koud, als je wilt dat hij niet krimpt en heet als je wilt dat je broek krimpt? Als hij dan is opgedroogd moet hij weer fris ruiken?
Waterige oogjes is wel wat overdreven..Maar als er een mooi aanbod komt langzeilen dan ga ik er wel 100% achteraanquote:
Model is echt nog enorm onbekend..Denk persoonlijk dat iets meer tapered dan een AJ een iets lager kruis heeft..quote:Op woensdag 21 september 2011 14:46 schreef roelvdlende het volgende:
Heeft iemand al ervaring met de HR (Hank Rey)?
-edit: spam is niet gewenst
wil je toch adverteren? neem dan contact op met pr@fok.nl
Heb voorheen altijd AJ gedragen, is dit model verglijkbaar of hoe valt deze?
Afhankelijk van de wassing zijn er Joe's die meer uitlopen dan anders. Als het een pre wash betreft kun je em gewoon wassen tot die weer wat krimpt. Een dry moet je zo'n beetje altijd een maatje kleiner nemen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb in mei een Average Joe gekocht, echt een heerlijke broek, maar hij gaat steeds wijder/ruimer zitten, steeds meer eigenlijk als in te ruim. Is het normaal dat Nudies zo uitlopen? En kan ik dan eigenlijk beter een maat kleiner kopen de volgende keer?
Welke heb je precies?quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb in mei een Average Joe gekocht, echt een heerlijke broek, maar hij gaat steeds wijder/ruimer zitten, steeds meer eigenlijk als in te ruim. Is het normaal dat Nudies zo uitlopen? En kan ik dan eigenlijk beter een maat kleiner kopen de volgende keer?
Het is een pre-wash, dus dan ga ik hem maar eens wassen. Gewoon op 30 graden?quote:Op zaterdag 24 september 2011 08:57 schreef don-diablo het volgende:
Afhankelijk van de wassing zijn er Joe's die meer uitlopen dan anders. Als het een pre wash betreft kun je em gewoon wassen tot die weer wat krimpt. Een dry moet je zo'n beetje altijd een maatje kleiner nemen.
Melker Replica staat er in, deze is het:quote:
Pre-wash kan je gewoon altijd wassen. Te vaak is natuurlijk niet goed, maar 4 maanden niet wassen heeft bij een pre-wash weinig zin. Gewoon lekker met wat wasmiddel op 30 graden in de wasmachine, is ie weer schoon en fris.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is een pre-wash, dus dan ga ik hem maar eens wassen. Gewoon op 30 graden?
[..]
Melker Replica staat er in, deze is het:
[ afbeelding ]
Klopt, sommige pre-washes faden nog wel een beetje, maar je moet er enorm veel geduld mee hebben, en ik vind (maar da's persoonlijk) dat de resultaten de broek vaak echt lelijker maken. Gewoon wassen die handel eens in de 2 - 3 - 4 weken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:08 schreef Kasanova_ het volgende:
Op mynudies zijn er toch een paar gasten met een pre-wash die nog steeds faden.
Zij het niet als een dry natuurlijk maar toch.
Dat is een Average Joe. Die rekt niet meer uit dan normaal. Ik zelf vind dat een broek bij aanschaf eigenlijk net iets te strak moet zitten, dan zit ie na een dagje meer dan prima.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is een pre-wash, dus dan ga ik hem maar eens wassen. Gewoon op 30 graden?
[..]
Melker Replica staat er in, deze is het:
[ afbeelding ]
Dry Dirt/Dark Organic. Een van die twee. Als je twee koopt ben je 100 euro kwijt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:39 schreef Seam het volgende:
Welke Dry is het? Zijn er nog meer in de aanbieding op het moment?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |