Oh sorryquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:37 schreef MadMaster het volgende:
Wat flik jij nou, meneer de mod?
Post #301 plaatsen en mijn topictitel verneuken?
Nee, wat je moet doen is je niet zo laten opnaaienquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh sorry. Moet ik deze op slot gooien? Of moet ik de TT wijzigen?
Nee, laat maar...quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh sorry. Moet ik deze op slot gooien? Of moet ik de TT wijzigen?
Ik zag eerst niet dat ie al op slot was, en toen duurde het even voordat jij een nieuwe opende, dus ik dacht, misschien wacht je wel op mij dus toen opende ik maar een nieuwequote:
Klaar...quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:40 schreef Bart het volgende:
Maar zeg maar wat je wil hoor, alles kan!
Volgens mij is MM serieus...quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, wat je moet doen is je niet zo laten opnaaien
En dat brengt ons naar een gewaardeerde voetbaltrainer:quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, wat je moet doen is je niet zo laten opnaaien
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:05 schreef MaJo het volgende:
Die TTWelke had jij bedacht dan MM?
Ik ben ook wel eens op tv geweest maar weet niet of dat nog ergens terug te vinden is. Twee keer in Hart van Nederland (:')) in 2001 en bij de val van het kabinet op de achtergrond op het NOS JournaalToen is er nog fanmail binnengekomen bij de NOS
Nee helaas nooit doorgestuurdquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hebben ze dat toen doorgestuurd ofzo? En hoe wisten ze dat jij het was?
Zo is er hier op Fok! een topic over een meisje dat ik ken van honkbal en hier in de buurt woont:quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee helaas nooit doorgestuurdDe grote baas in Den Haag vertelde dat er meerdere mailtjes waren binnen gekomen met de vraag wie dat leuke rooie meisje was
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:17 schreef MaJo het volgende:
Ik zit snooker te kijken. Mark Selby is sexy
Dat is inderdaad raar jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo is er hier op Fok! een topic over een meisje dat ik ken van honkbal en hier in de buurt woont:
The PhoneHouse reclame
Vreemd om dat zo te lezen...
Zeker.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad raar jaLeuk meisje is dat
Hoezo niet goed, dit zijn well sexy foto'squote:Op zaterdag 17 september 2011 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij is die jongen niet helemaal goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer aantrekkelijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad raar jaLeuk meisje is dat
Leuke meidquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)0565081310&sk=photos
Sexy? Hij trekt alleen maar gekke bekkenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo niet goed, dit zijn well sexy foto'sZal ik een fantopic aanmaken?
Zeker niet onbelangrijk.quote:
Op die foto's ja, maar normaal doet ie dat niet altijd hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sexy? Hij trekt alleen maar gekke bekken
Je weet, ik vind snooker saai. Geef mij maar curling of bowls. Of schansspringen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op die foto's ja, maar normaal doet ie dat niet altijd hoorZet Eurosport maar aan
En ja, ik kijk Eurosport
Snooker saai vinden en dan wel curling kijkenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet, ik vind snooker saai. Geef mij maar curling of bowls. Of schansspringen.
En ja, daar mogen mensen opmerkingen over maken
Snooker < Curlingquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snooker saai vinden en dan wel curling kijkenMaar we hebben het er al eens over gehad
Dat snap ik echt nietquote:
Yup. Vandaar ook de toestemming om er opmerkingen over te makenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snooker saai vinden en dan wel curling kijkenMaar we hebben het er al eens over gehad
Misschien moet ik curling dan ook eens een kans geven, misschien vind ik het wel fantastischquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup. Vandaar ook de toestemming om er opmerkingen over te maken
Tja, je vindt het leuk of niet. Ik vind het gewoon bijzonder rustgevend. Er is 0 spanning. En als je ooit jeu de boulles hebt gespeeld, dan heb je er een beetje gevoel bij en "doe je mee". Net als met darts.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien moet ik curling dan ook eens een kans geven, misschien vind ik het wel fantastisch
Dat is wel een typische MaJo-smoesquote:G. is vandaag weg en hij had me gevraagd 1 ding te doen: de vaat. Nog steeds helemaal niks gedaanIs ook lastig omdat Noa de hele tijd zo lief op me ligt, dan kan ik natuurlijk niet opstaan
Fixedquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel een typische vrouwen-smoes![]()
Rustgevend is het zekerquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, je vindt het leuk of niet. Ik vind het gewoon bijzonder rustgevend. Er is 0 spanning. En als je ooit jeu de boulles hebt gespeeld, dan heb je er een beetje gevoel bij en "doe je mee". Net als met darts.
Hij belt net dat hij nu naar huis kwam dus ik ga snel de vaat doenquote:Dat is wel een typische MaJo-smoes![]()
Laat me raden, hij leest hier niet mee?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij belt net dat hij nu naar huis kwam dus ik ga snel de vaat doenIk vertelde dat ik het al gedaan had maar dat geloofde hij uiteraard niet
Nopequote:Op zaterdag 17 september 2011 18:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Laat me raden, hij leest hier niet mee?
En dat heb ik dus met snookerquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Rustgevend is het zekerTegen het slaapverwekkende aan
Dat is dus hetzelfde, maar dan met glijdende stenenquote:Jeu de Boulles vond ik altijd wel leuk trouwens
Je moet ook niet twijfelen als je antwoord geeftquote:Hij belt net dat hij nu naar huis kwam dus ik ga snel de vaat doenIk vertelde dat ik het al gedaan had maar dat geloofde hij uiteraard niet
Als een vrouw van 40quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:57 schreef wyccie het volgende:
MaJo, ik vind je helemaal niet kakkerig klinken. Maar bij je eerste zin klonk je wel een beetje als een vrouw van 40.
Wat Nem zegt over Curling begrijp ik helemaal. Daar kan ik in trance naar zitten kijken.
Meuningquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
MeuningVannacht weer nachtdienst?
Nee, het 'Hallo Coen en Frank'-stuk. Je klonk ook alsof jij degene was die hun verwelkomt, in plaats van dat jij de gast was.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:31 schreef MaJo het volgende:
Als een vrouw van 40![]()
Het antwoord op de vraag bedoel je?
Wel aardig, ga zo naar de kroeg voor een verjaardagsfeestje maar heb eigenlijk niet zoveel zinquote:
Omdat ik heb gezegd dat ik er zou zijn, dus dan ben ik er ookquote:
Primaquote:
Valt best meequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die voornemens... altijd moeilijk vol te houden haha
Veel plezier morgen!quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, heel gewoontjes...
Naar bed, morgen heel vroeg op en naar Maastricht...
Iemand die we kennen?quote:
Haha dat is wel grappigquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, het 'Hallo Coen en Frank'-stuk. Je klonk ook alsof jij degene was die hun verwelkomt, in plaats van dat jij de gast was.
Nope!quote:
quote:
Zou die het winnen van mijn nieuwe koekjes?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat is wel grappig
Net The Big Lebowski gekekenHad hem al eens gezien jaren geleden maar was veel alweer vergeten. Hij blijft tof
En net een brownie gebakken
Grappig dat jij ook aan het bakken bentquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou die het winnen van mijn nieuwe koekjes?
Volgens mij heb ik de jouwe nooit opquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig dat jij ook aan het bakken bentDit is zo'n instant recept maar wel erg lekker
Volgens mij heb je er wel een keer een stukje van gehad of ik alleen van jouw brownie?
Het is een kleine stap van Sensi Lowe naar Sensilubequote:Op zaterdag 17 september 2011 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)0565081310&sk=photos
Je zult je moeten inhouden met posten. Anders ga je MM nog voorbij.quote:
Ach welnee, daar zitten nog ruim 300 posts tussen. En aangezien ik in meer topics heb gepost (maar minder posts heb) ligt mijn gemiddelde per topic lager en haal ik dat dus nooitquote:Op zondag 18 september 2011 03:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je zult je moeten inhouden met posten. Anders ga je MM nog voorbij.
Geen idee eigenlijk. Weet wel dat PolCafe al boven de 2400 zit.quote:Op zondag 18 september 2011 03:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie gescoord!
@C4, wat is de SC met de meeste delen van heel Fok?
quote:Op zondag 18 september 2011 01:24 schreef Cobra4 het volgende:
VH-1 Classic maar weer eens opgezet. Luisteren en kijken naar echte muziek.
quote:Op zondag 18 september 2011 03:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enige nadeel is dat die zender me altijd wakker houd, iedere keer denk ik na dit liedje ga ik naar bed. maar dan komt er weer een leuk liedje
Veel plezier, of toch niet.quote:Op zondag 18 september 2011 04:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
klaar om me klaar te gaan maken voor de avond. Nou ja, niet echt. Maar goed.
Ah, ok.quote:Op zondag 18 september 2011 04:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jawel hoorben alleen een beetje ziekig
Ik hoef niet te gokken denk ik.quote:Op zondag 18 september 2011 04:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
won't
En ik ga denk ik eerst sowieso nog 'gewoon' party hoppen. Er is een thema feest vanavond; Mayhem. We dragen allemaal witte shirts en er wordt met markers opgeschreven. Drie maal raden waar ik altijd het meest krijgMeestal iets als "... was here".
quote:De nieuwe (en enige andere) Nederlander en ik hebben matchende shirts. Allebei een vlag er op getekend en hij heeft "If it ain't Dutch..." op de voorkant en "it ain't much!" En ik heb: "As a finishing touch..." "God made the Dutch!"
quote:
Dan moet je VH-1 uitzetten.quote:Op zondag 18 september 2011 04:32 schreef Yurithemaster het volgende:
kan het een beetje rustig hier, er proberen mensen te slapen ja
Omdat alle leuke mensen in februari jarig zijn natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2011 03:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En 7 van de 25 drukste in februari! Dat is eigenlijk nog vreemder. Van de 25 drukste was er geen topic in de maanden november of december.
quote:Op zondag 18 september 2011 05:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Omdat alle leuke mensen in februari jarig zijn natuurlijk
hier is het weer nog prachtig.quote:
Moggequote:
Is dat vandaag?quote:Op zondag 18 september 2011 10:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Mogge. En de rest ook natuurlijk
.
Zeker niet voor de mensen die de Dam tot Damloop rennen.
Nou, het is zand op straat dus het zal meevallen..hoop ikquote:Op zondag 18 september 2011 10:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
hier is het weer nog prachtig.
Maarre straks lig je dus in de modder te rollen?
quote:
Leuk gehad?quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 11:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja. M'n shirt ziet er goed uit haha
nee is al uitquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 11:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee is al uitIk heb mijn slaapshirt aan welke niet fotowaardig is. En nu ga ik me nog es omdraaien en slapen
Ja hij is tof he!quote:Op zondag 18 september 2011 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
Met vertraging, nu eindelijk toch nog "The Kings speech" gezien. Wat een goede film!
Echt wel! Toch weer even vier gordijnrails opgehangen!quote:Op zondag 18 september 2011 17:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
alweer wakker. Jullie hebben ook niet veel voor mekaar gekregen in de tussentijd
quote:Op zondag 18 september 2011 13:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vermoedelijk heeft een medewerker van McDonald's een milkshake over het toetsenbord gegooid en daar een plakkende spatiebalk aan over gehouden. Anders kan ik dit niet verklaren.
had daar over gesc't danquote:Op zondag 18 september 2011 17:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Echt wel! Toch weer even vier gordijnrails opgehangen!
Ik moest tennissen metquote:
Gaat lastig met een rail in je ene hand, een boormachine in de ander, en vier schroeven in je mondquote:
Ik heb me de kolere gerend en heb wel genoeg gedaan voor vandaag. De calzone shoarma is er over een kwartierquote:Op zondag 18 september 2011 17:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
alweer wakker. Jullie hebben ook niet veel voor mekaar gekregen in de tussentijd
het was gewoon zo saai om terug te lezen toen ik wakker wasquote:Op zondag 18 september 2011 17:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Gaat lastig met een rail in je ene hand, een boormachine in de ander, en vier schroeven in je mond.
Klinkt niet echt appetijtelijkquote:Op zondag 18 september 2011 17:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb me de kolere gerend en heb wel genoeg gedaan voor vandaag. De calzone shoarma is er over een kwartier
Maar dat is het welquote:Op zondag 18 september 2011 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het was gewoon zo saai om terug te lezen toen ik wakker was
[..]
Klinkt niet echt appetijtelijk
Meegedaan aan de Dam tot Dam?quote:Op zondag 18 september 2011 17:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb me de kolere gerend en heb wel genoeg gedaan voor vandaag. De calzone shoarma is er over een kwartier
Sollyquote:Op zondag 18 september 2011 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het was gewoon zo saai om terug te lezen toen ik wakker was
en hoe kreeg je toen de schroeven op je bitje?quote:Op zondag 18 september 2011 17:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Gaat lastig met een rail in je ene hand, een boormachine in de ander, en vier schroeven in je mond.
Magnetisch bitjequote:Op zondag 18 september 2011 17:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en hoe kreeg je toen de schroeven op je bitje?
Neuh. gewoon voetballenquote:
Uit ervaring weet ik dat dat niet gaat.quote:
Sedert wanneer is dit? Ik ben al een paar maanden lid en dit zie ik voor 't eerst.quote:Je hebt in de afgelopen week gebruik gemaakt van software die onze advertenties blokkeert (zoals Adblock Plus of vergelijkbare software die als browser plug-in of firewall actief is). Dit is in strijd met onze Algemene Voorwaarden. Wanneer je deze software uitschakelt en onze advertenties weer ziet, zal deze melding binnen een dag verdwijnen.
Bij mij wel. Schroef vooraf al op bitje doen, rail vastpakken, vastschroeven, daarna heb je weer een hand vrij om de andere schroeven uit je mond te pakkenquote:Op zondag 18 september 2011 20:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat dat niet gaat.
Je kunt toch gewoon met je ene hand de boormachine naar één van de schroeven in je mond toe bewegen? Eventueel je hoofd een beetje meebuigen.quote:Op zondag 18 september 2011 20:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Uit ervaring weet ik dat dat niet gaat.
Staat sinds vandaag weer aan. En ik zie niet in wat er onzin aan is eigenlijk...quote:Op zondag 18 september 2011 20:29 schreef Wasknijper21 het volgende:
Ik krijg net dus gewoon dit bericht bij het poesten:
[..]
Sedert wanneer is dit? Ik ben al een paar maanden lid en dit zie ik voor 't eerst.
Ik vind het trouwens complete onzin
is wel heel kut hoor, om de schroef er dan recht op te krijgen. Maar onmogelijk is het nietquote:Op zondag 18 september 2011 20:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon met je ene hand de boormachine naar één van de schroeven in je mond toe bewegen? Eventueel je hoofd een beetje meebuigen.
En dan per ongeluk de boormachine aanzetten.....quote:Op zondag 18 september 2011 20:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon met je ene hand de boormachine naar één van de schroeven in je mond toe bewegen? Eventueel je hoofd een beetje meebuigen.
Ik vind het een beetje belachelijk mensen te willen dwingen gebruik te maken van adblockers. Ik bepaal zelf wel wat ik doe. Bovendien gebruikt het gros ze niet dus adverteerders lijden er niet echt onder.quote:Op zondag 18 september 2011 20:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Staat sinds vandaag weer aan. En ik zie niet in wat er onzin aan is eigenlijk...
niemand dwingt je. Je hoeft niet op fok te posten, en je kan ook een betaald abonnement nemen waardoor je banners kan uitschakelen. Maar waar denk jij dat deze site van betaald wordt? Je hebt hier een hoop plezier, maar als iedereen zou denken zoals jij, dan had FOK! niet eens kunnen bestaan. Servers en bandbreedte worden niet uit liefdadigheid weggegeven tegenwoordig. Dus ja, als jij gebruik maakt en lol hebt van deze site, lijkt het me niet meer dan normaal dat je ook je steentje bijdraagt door banners toe te staan.quote:Op zondag 18 september 2011 20:43 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje belachelijk mensen te willen dwingen gebruik te maken van adblockers. Ik bepaal zelf wel wat ik doe. Bovendien gebruikt het gros ze niet dus adverteerders lijden er niet echt onder.
Ha PSquote:Op zondag 18 september 2011 20:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk niet dat de AKQ Sc de juiste plek is voor deze discussie
Okequote:Op zondag 18 september 2011 20:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk niet dat de AKQ Sc de juiste plek is voor deze discussie
Alles goed daar in de States?quote:
Ja hoor. Alles relaxed hier.quote:
Zal ze al een kwartier aan het typen zijn?quote:
Een heel logboek van haar date van minuut tot minuut zorgvuldig bijgehouden!quote:Op zondag 18 september 2011 21:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal ze al een kwartier aan het typen zijn?
Zo meteen Jersey Shore
Mja ik heb om details gevraagd he, dan krijg je datquote:Op zondag 18 september 2011 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een heel logboek van haar date van minuut tot minuut zorgvuldig bijgehouden!
19:05 lopen over straat.
19:06 Over steken bij oversteekplaats
en ga zo maar door...
Ah de Guido's en Guidettes zijn er weer?
je had beter om al the dirty details kunnen vragen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja ik heb om details gevraagd he, dan krijg je dat
Enne, yeah
Neuh ik vind gewone details ook wel interessant hoorquote:Op zondag 18 september 2011 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
je had beter om al the dirty details kunnen vragen.
Wel komisch programma. Verbazingwekkend dat mensen zo ordinair zijn.
Daarom is PS dus nog tot zeker 01:15 aan het typen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neuh ik vind gewone details ook wel interessant hoor
Ik vind het echt briljantSuper ordi inderdaad, fantastisch
Ha Fokwoutquote:
quote:
quote:
Jij snapt het!quote:
Ja toch Coffee and Donuts make cops very happy!quote:
Trustequote:
quote:Op zondag 18 september 2011 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Thuis na 16 uur reizen (leuk de A2 dichtgooien... NOT!!) en tientallen whiskies inschenken in Vroenshove, Belgie, net over de grens bij Maastricht.
Gesloopt nu, heb geen voeten meer over. Maar het was een topdag, met zowaar veel zon en een piepklein buitje...
Minpuntje: Vaatwasser thuis doet het sinds vandaag niet meer...
quote:Op zondag 18 september 2011 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
Zo
Vrij brak en een verstuikte enkel opgelopen. Was wel erg gezellig. 6 van de 8 wedstrijden gewonnen en dan nog geen eerste zijn
En ook één voor E. natuurlijk.quote:Op zondag 18 september 2011 22:38 schreef Etcetera het volgende:
E. is verstandskiezen kwijtmaar hij had er weinig last van, soms zeurde het een beetje. Volgens mij heeft hij een te hoge pijngrens
quote:Bijna een heel lang koolmonoxide slaapje gedaan. Gelukkig dat de brandweer me wakker maakte
Dan is die er goed vanaf gekomen!quote:Op zondag 18 september 2011 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, een vriend van me schreef dit op zijn facebook:
[..]
Dan wil ik er ook eentje. Geen pijnstillers nodig gehad, geen last bij eten en dezelfde dag nog gesport.quote:Op zondag 18 september 2011 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
En ook één voor E. natuurlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 september 2011 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan wil ik er ook eentje. Geen pijnstillers nodig gehad, geen last bij eten en dezelfde dag nog gesport.
Oh, bedankt.quote:
Heel goedquote:Op zondag 18 september 2011 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, bedankt.![]()
Ik heb trouwens ook 8 km gerend.
quote:En een deel van mijn bureau opgeruimd (waarbij ik erachter kwam dat de koffie die ik een half jaar geleden had gemorst ervoor had gezorgd dat de papieren onderaan de stapel aan mijn bureau vastgeplakt zaten).
Heb vandaag niet heel veel geproefd, stond dit keer aan de andere kant van de stand.quote:Op zondag 18 september 2011 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog bijzondere whiskies gevonden?
16 uur rijden is kutquote:Op zondag 18 september 2011 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb vandaag niet heel veel geproefd, stond dit keer aan de andere kant van de stand.
Maar een 21 jarige Old Malt Cask Linkwood was wel erg goed. En een 33 jarige Highland Park van Douglas Laing, maar die is ietsje boven mijn budget (¤395 per fles) om aan te schaffen...
8 Uur rijden en de rest van de tijs stand inrichten, adviseren/informeren en schenken.quote:Op zondag 18 september 2011 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
16 uur rijden is kut
Dat is trouwens een dure fles
WAT ZEG JE?quote:Op zondag 18 september 2011 23:08 schreef wyccie het volgende:
Voor de goede orde: ik had destijds de gemorste koffie natuurlijk wel opgeveegd en mijn studieboek kunnen redden, alleen had ik dus niet door dat de koffie veel verder weg was gesijpeld. En ja, die stapel met papieren lag daar al veel te lang. Dat klopt.
Dat klinkt toch wel erg leukquote:Op zondag 18 september 2011 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
8 Uur rijden en de rest van de tijs stand inrichten, adviseren/informeren en schenken.
Weet je of zo'n fles ook te drinken is? Oftewel, heb je er wel eens van geproefd?quote:Van die whisky zijn er maar 216 flessen. Toch nog 1 verkocht vandaag...
Mick O'Connells.quote:Op zondag 18 september 2011 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Nem jij quizte wel eens in Utrecht toch? Bij welk café was/is dat?
Dan had ik het toch goed onthoudenquote:
Geen flauw ideequote:Op zondag 18 september 2011 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan had ik het toch goed onthouden. Doen ze het nog steeds? De informatie op de site vond ik hier en daar wat wazig.
Ergens anders op de site staat het wat duidelijker. Lijkt er op dat ze het nog steeds op maandagavond doenquote:Op zondag 18 september 2011 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen flauw idee
Al 2-3 jaar niet meer geweest denk ik.
Ze speelden altijd op maandag. Anders moet je ze morgen even bellen.
Mooiquote:Op zondag 18 september 2011 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ergens anders op de site staat het wat duidelijker. Lijkt er op dat ze het nog steeds op maandagavond doen
Dat klinkt best okayquote:Op zondag 18 september 2011 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi
Je hebt een A en een B-poule. Kosten: 2.50. Prijzen varieren van rondje tot 75 euro meen ik. En een fles whiskey
Ja hallo, jij post iets dat ze heel graag wilquote:
De vragen zijn pittig. Lees je in in sport, vooral Olympische dingen, klassieke literatuur en meer van dat soort dingen.quote:Op zondag 18 september 2011 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat klinkt best okay. Misschien maar eens mee doen
Truste.quote:Op zondag 18 september 2011 23:45 schreef MaJo het volgende:
Ik ga tukkenDe komende week echt een te drukke week voor de boeg dus ik pak alle uurtjes slaap die ik kan pakken nu
Heel verstandigquote:Op zondag 18 september 2011 23:45 schreef MaJo het volgende:
Ik ga tukkenDe komende week echt een te drukke week voor de boeg dus ik pak alle uurtjes slaap die ik kan pakken nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hierna? Geen idee nog. Eerst nog maar eens zien oftie smst
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Kreeg je rode oortjes?quote:
quote:@Majo Ja was goedwas een beetje gedoe om elkaar te vinden, hij was eerder terug dan zijn football wedstrijd dan gedacht en ik was met vrienden. Maar elkaar uiteindelijk op het feest gevonden en de hele tijd gedanst en uiteindelijk met een groep bij zijn frathuis geëindigd. En daarna heeft hij me netjes naar huis gelopen
Kreeg je rode oortjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hierna? Geen idee nog. Eerst nog maar eens zien oftie smst
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op maandag 19 september 2011 00:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
maar voor het hw alleen nog maar 100%-en gehaald
He? Je ging van de week toch wanhopig naar een test?quote:Op maandag 19 september 2011 00:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
we hebben nog geen echte quiz gehad. Morgen.
nee, naar mijn eerste lesquote:Op maandag 19 september 2011 00:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He? Je ging van de week toch wanhopig naar een test?
Doe dat dan ook niet?quote:Op maandag 19 september 2011 08:20 schreef Etcetera het volgende:
Knorrig wakker worden is echt zo ontzettend kut he
Ja, maar dan heb je dus geen rail meer in je handenquote:Op zondag 18 september 2011 20:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij mij wel. Schroef vooraf al op bitje doen, rail vastpakken, vastschroeven, daarna heb je weer een hand vrij om de andere schroeven uit je mond te pakken.
Ik hoop het voor je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 19 september 2011 08:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik toon het niet zo snel aan de mensen om me heenhet is niet hun schuld
Dan niet meer mee, maar in eerste instantie had ik dus wel een boormachine in de ene en een rail in de andere hand, en schroeven in mijn mondquote:Op maandag 19 september 2011 08:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je dus geen rail meer in je handen
quote:Op maandag 19 september 2011 08:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik toon het niet zo snel aan de mensen om me heenhet is niet hun schuld
En een schroef op je bitje, ik snap je ook helemaal hoor, ik heb het afgelopen jaar zo vaak zo gestaan, maar dan met rachels/balken/latten/kozijnen ipv gordijnrailsquote:Op maandag 19 september 2011 08:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan niet meer mee, maar in eerste instantie had ik dus wel een boormachine in de ene en een rail in de andere hand, en schroeven in mijn mond.
En bij E. ?quote:Op maandag 19 september 2011 08:44 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Dat geldt overigens niet voor iedereen hoor, bij m'n ouders en zus ben ik best chagrijnig als ik dat ben
Bij mij straalt dat er gewoon altijd van af, wel zo duidelijkquote:Op maandag 19 september 2011 08:44 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Dat geldt overigens niet voor iedereen hoor, bij m'n ouders en zus ben ik best chagrijnig als ik dat ben
Voor dat soort momenten heb ik ooit dit shirt gekocht:quote:Op maandag 19 september 2011 08:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Bij mij straalt dat er gewoon altijd van af, wel zo duidelijk
Het is zijn schuldquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 08:52 schreef Mark het volgende:
Maar nu is het gewoon tijd voor een kopje thee. Jij ook, Etcie?
Oeps, per ongeluk goed gegokt dus.quote:Op maandag 19 september 2011 08:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is zijn schuld![]()
en hij wist dondersgoed dat ik pissig was geloof ik - ook al had hij ergens best wel gelijk. Heb ook wel gezegd wat me dwars zit maar blijkbaar was dat gevoel nog niet helemaal weg vanochtend.
quote:Op maandag 19 september 2011 09:03 schreef Etcetera het volgende:
Och
Wat zeker ook niet geholpen heeft: om 00.08 wakker worden, denken dat ik me verslapen had (want 8 over moet ik er allang uit zijn. 8 over 6, that is), ben naar de douche gelopen met kleren enzo en daar bedacht ik me dat ik nog maar een uur in bed lag.
What. The. Fuck.
Mogguh Diaan.quote:Op maandag 19 september 2011 09:08 schreef Diaan73 het volgende:
Cobra, wij hebben sinds kort 192TV ontdekt, ook geweldige muziek.VH1 is idd ook
![]()
Goedemorgen
quote:Op maandag 19 september 2011 09:03 schreef Etcetera het volgende:
Och
Wat zeker ook niet geholpen heeft: om 00.08 wakker worden, denken dat ik me verslapen had (want 8 over moet ik er allang uit zijn. 8 over 6, that is), ben naar de douche gelopen met kleren enzo en daar bedacht ik me dat ik nog maar een uur in bed lag.
What. The. Fuck.
Ahum, die zit nog steeds in de auto en ik heb er sinds woensdag niets meer mee gedaan.quote:Op maandag 19 september 2011 09:11 schreef Bart het volgende:
Mogge Diaan! Hoe is het nou met de accu?
Wij zappen vaak tussen VH-1, 192TV en VH-1 classic... soms zijn er ook echt bzggerplaten, soms ook lang vergeten pareltjes.quote:Op maandag 19 september 2011 09:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh Diaan.
Ik kwam afgelopen nacht ook 192TV tegen. Maar daar was Sandra Kim te zien. Gauw weer terug naar VH-1 gegaan dus.
Okequote:Op maandag 19 september 2011 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ahum, die zit nog steeds in de auto en ik heb er sinds woensdag niets meer mee gedaan.![]()
Ik heb de auto (nog) niet nodig gehad.
Ik zal die zender komende nacht nog een kans geven.quote:Op maandag 19 september 2011 09:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij zappen vaak tussen VH-1, 192TV en VH-1 classic... soms zijn er ook echt bzggerplaten, soms ook lang vergeten pareltjes.
quote:Op maandag 19 september 2011 09:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal die zender komende nacht nog een kans geven.
Ik moet nog steeds wennen aan het hebben van al die zenders, ben ook wel weer eens toe aan een muziekzender waar muziek gedraaid wordtquote:Op maandag 19 september 2011 09:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal die zender komende nacht nog een kans geven.
Wij vergaten ze ook vaak, maar hebben nu meestal op zondagochtend wel die zenders erop staan.quote:Op maandag 19 september 2011 09:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds wennen aan het hebben van al die zenders, ben ook wel weer eens toe aan een muziekzender waar muziek gedraaid wordt
Nou.... VH-1 Classic is muziek uit de jaren 70 en 80. VH-1 is voor de latere periode.quote:Op maandag 19 september 2011 09:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds wennen aan het hebben van al die zenders, ben ook wel weer eens toe aan een muziekzender waar muziek gedraaid wordt
Heb die botteling gisteren geproefd en die was smakelijk.quote:Op zondag 18 september 2011 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je of zo'n fles ook te drinken is? Oftewel, heb je er wel eens van geproefd?
Ach ja, in ons pakket zitten ook kanjers als TV Oranje en SchlagerTVquote:Op maandag 19 september 2011 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Veel plezier, Mark! Soms ook niet... gisteren zagen we Zangeres Zonder Naam voorbij komen. Ieks.
Ik heb daar 1 uur van gezien. Ik had er wel twee goed!quote:Op maandag 19 september 2011 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
Wat wij een leuk programma vinden, is "guess the year"! Dat is nog best lastig.
Dat heb je goed gedaan dan. Ik vind het soms erg moeilijk. Zelfs onze muziekkenner thuis heeft er moeite mee.quote:Op maandag 19 september 2011 09:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb daar 1 uur van gezien. Ik had er wel twee goed!
Het was 2 x Blondie.quote:Op maandag 19 september 2011 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan dan. Ik vind het soms erg moeilijk. Zelfs onze muziekkenner thuis heeft er moeite mee.
Ik vind het jaartal waarop iets is uitgebracht totaal niet interessant, dus ik zal er ook wel moeite mee hebben. In periodes indelen lukt meestal welquote:Op maandag 19 september 2011 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan dan. Ik vind het soms erg moeilijk. Zelfs onze muziekkenner thuis heeft er moeite mee.
Jij bent fan?quote:
Ik denk dat Peace dat ook wel een beetje heeft inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2011 09:54 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik vind het jaartal waarop iets is uitgebracht totaal niet interessant, dus ik zal er ook wel moeite mee hebben. In periodes indelen lukt meestal wel
Ja. Ik denk dat Debby Harry de eerste vrouw was waar ik verliefd op was. Of was dat nou Olivia Newton John?quote:
Debby Harry is ook een erg mooie vrouw. Net als ONJ en Doris Day...quote:Op maandag 19 september 2011 09:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat Debby Harry de eerste vrouw was waar ik verliefd op was. Of was dat nou Olivia Newton John?
En ja, ik was toen 6 of 7
quote:Op maandag 19 september 2011 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Debby Harry is ook een erg mooie vrouw. Net als ONJ en Doris Day...
ONJ heeft plastische chirurgie toegepast...quote:Op maandag 19 september 2011 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Debby Harry was ook een erg mooie vrouw. Net als ONJ en Doris Day...
quote:Op maandag 19 september 2011 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
Nu bedoel je? Destijds was het wel een hele mooie vrouw..
Mwa, voor een vrouw van 63......quote:
Op die leeftijd zullen er wel meer dingen zijn die gaan hangen.quote:Op maandag 19 september 2011 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True, maar die wangen vind ik wel erg ieks hoor.
Goed gelukt dus.quote:Op maandag 19 september 2011 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
... met plastische chirurgie dus.
Insert smiley met sigaar.quote:
Die wangen hangen juist niet.quote:Op maandag 19 september 2011 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op die leeftijd zullen er wel meer dingen zijn die gaan hangen.
Wat zijn die kwabben dan?quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 11:33 schreef Bart het volgende:
Voor een 63-jarige vind ik haar er goed uit zien...
Ik mag hopen dat jouw vrouw er op die leeftijd uitziet als nu.quote:Op maandag 19 september 2011 11:34 schreef Bart het volgende:
Mag hopen dat mijn vrouw er op die leeftijd zo uitziet.
Okay, ik begrijp wel wat je bedoelt... maar zonder cosmetische ingreep zou het veel erger zijn denk ik.quote:
Ja dat zou nog beter zijnquote:Op maandag 19 september 2011 11:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jouw vrouw er op die leeftijd uitziet als nu.
Ik hoor net dat we de komende 30 jaar elke maand een foto van de vrouw van Bart te zien gaan krijgen. Dit om te zien hoe ouder worden verloopt.quote:Op maandag 19 september 2011 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, ik begrijp wel wat je bedoelt... maar zonder cosmetische ingreep zou het veel erger zijn denk ik.
quote:Op maandag 19 september 2011 11:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat we de komende 30 jaar elke maand een foto van de vrouw van Bart te zien gaan krijgen. Dit om te zien hoe ouder worden verloopt.
Ik hoorde net dat jij dat mooie idee van je zelf eerst aan mijn vrouw mag voorleggen, en ook de klap mag ontvangen.quote:Op maandag 19 september 2011 11:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat we de komende 30 jaar elke maand een foto van de vrouw van Bart te zien gaan krijgen. Dit om te zien hoe ouder worden verloopt.
Welke mooie vrouw kan er nu tegen zo'n idee zijn?quote:Op maandag 19 september 2011 11:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat jij dat mooie idee van je zelf eerst aan mijn vrouw mag voorleggen, en ook de klap mag ontvangen.
Omdat ze wel weet wat het resultaat over 30 jaar toch wel wat minder mooi isquote:Op maandag 19 september 2011 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welke mooie vrouw kan er nu tegen zo'n idee zijn?
Zit ze over jouw schouder mee te kijken?quote:Op maandag 19 september 2011 11:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat ze wel weet wat het resultaat over 30 jaar toch wel wat minder mooi is.
Nee hoezo?quote:Op maandag 19 september 2011 11:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zit ze over jouw schouder mee te kijken?
Hoe weet je haar antwoord dan?quote:
Ik ken d'r wel een beetje.quote:
quote:
Een juiste constatering.quote:Op maandag 19 september 2011 11:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, weer thuis,
Dublin blijft een gave stad en de Ieren sporen niet helemaal
weet jij hoe zijn vrouw eruit ziet dan??quote:Op maandag 19 september 2011 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer voor ons natuurlijk. Elke maand een foto van jouw vrouw had ik geen ramp gevonden.
Vraag het haar nog eens voor de zekerheid wil je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |