Oh sorryquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:37 schreef MadMaster het volgende:
Wat flik jij nou, meneer de mod?
Post #301 plaatsen en mijn topictitel verneuken?
Nee, wat je moet doen is je niet zo laten opnaaienquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh sorry. Moet ik deze op slot gooien? Of moet ik de TT wijzigen?
Nee, laat maar...quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh sorry. Moet ik deze op slot gooien? Of moet ik de TT wijzigen?
Ik zag eerst niet dat ie al op slot was, en toen duurde het even voordat jij een nieuwe opende, dus ik dacht, misschien wacht je wel op mij dus toen opende ik maar een nieuwequote:
Klaar...quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:40 schreef Bart het volgende:
Maar zeg maar wat je wil hoor, alles kan!
Volgens mij is MM serieus...quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, wat je moet doen is je niet zo laten opnaaien
En dat brengt ons naar een gewaardeerde voetbaltrainer:quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, wat je moet doen is je niet zo laten opnaaien
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:05 schreef MaJo het volgende:
Die TTWelke had jij bedacht dan MM?
Ik ben ook wel eens op tv geweest maar weet niet of dat nog ergens terug te vinden is. Twee keer in Hart van Nederland (:')) in 2001 en bij de val van het kabinet op de achtergrond op het NOS JournaalToen is er nog fanmail binnengekomen bij de NOS
Nee helaas nooit doorgestuurdquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hebben ze dat toen doorgestuurd ofzo? En hoe wisten ze dat jij het was?
Zo is er hier op Fok! een topic over een meisje dat ik ken van honkbal en hier in de buurt woont:quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee helaas nooit doorgestuurdDe grote baas in Den Haag vertelde dat er meerdere mailtjes waren binnen gekomen met de vraag wie dat leuke rooie meisje was
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:17 schreef MaJo het volgende:
Ik zit snooker te kijken. Mark Selby is sexy
Dat is inderdaad raar jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo is er hier op Fok! een topic over een meisje dat ik ken van honkbal en hier in de buurt woont:
The PhoneHouse reclame
Vreemd om dat zo te lezen...
Zeker.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad raar jaLeuk meisje is dat
Hoezo niet goed, dit zijn well sexy foto'squote:Op zaterdag 17 september 2011 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij is die jongen niet helemaal goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer aantrekkelijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad raar jaLeuk meisje is dat
Leuke meidquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)0565081310&sk=photos
Sexy? Hij trekt alleen maar gekke bekkenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo niet goed, dit zijn well sexy foto'sZal ik een fantopic aanmaken?
Zeker niet onbelangrijk.quote:
Op die foto's ja, maar normaal doet ie dat niet altijd hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sexy? Hij trekt alleen maar gekke bekken
Je weet, ik vind snooker saai. Geef mij maar curling of bowls. Of schansspringen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op die foto's ja, maar normaal doet ie dat niet altijd hoorZet Eurosport maar aan
En ja, ik kijk Eurosport
Snooker saai vinden en dan wel curling kijkenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet, ik vind snooker saai. Geef mij maar curling of bowls. Of schansspringen.
En ja, daar mogen mensen opmerkingen over maken
Snooker < Curlingquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snooker saai vinden en dan wel curling kijkenMaar we hebben het er al eens over gehad
Dat snap ik echt nietquote:
Yup. Vandaar ook de toestemming om er opmerkingen over te makenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snooker saai vinden en dan wel curling kijkenMaar we hebben het er al eens over gehad
Misschien moet ik curling dan ook eens een kans geven, misschien vind ik het wel fantastischquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup. Vandaar ook de toestemming om er opmerkingen over te maken
Tja, je vindt het leuk of niet. Ik vind het gewoon bijzonder rustgevend. Er is 0 spanning. En als je ooit jeu de boulles hebt gespeeld, dan heb je er een beetje gevoel bij en "doe je mee". Net als met darts.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien moet ik curling dan ook eens een kans geven, misschien vind ik het wel fantastisch
Dat is wel een typische MaJo-smoesquote:G. is vandaag weg en hij had me gevraagd 1 ding te doen: de vaat. Nog steeds helemaal niks gedaanIs ook lastig omdat Noa de hele tijd zo lief op me ligt, dan kan ik natuurlijk niet opstaan
Fixedquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel een typische vrouwen-smoes![]()
Rustgevend is het zekerquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, je vindt het leuk of niet. Ik vind het gewoon bijzonder rustgevend. Er is 0 spanning. En als je ooit jeu de boulles hebt gespeeld, dan heb je er een beetje gevoel bij en "doe je mee". Net als met darts.
Hij belt net dat hij nu naar huis kwam dus ik ga snel de vaat doenquote:Dat is wel een typische MaJo-smoes![]()
Laat me raden, hij leest hier niet mee?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij belt net dat hij nu naar huis kwam dus ik ga snel de vaat doenIk vertelde dat ik het al gedaan had maar dat geloofde hij uiteraard niet
Nopequote:Op zaterdag 17 september 2011 18:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Laat me raden, hij leest hier niet mee?
En dat heb ik dus met snookerquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Rustgevend is het zekerTegen het slaapverwekkende aan
Dat is dus hetzelfde, maar dan met glijdende stenenquote:Jeu de Boulles vond ik altijd wel leuk trouwens
Je moet ook niet twijfelen als je antwoord geeftquote:Hij belt net dat hij nu naar huis kwam dus ik ga snel de vaat doenIk vertelde dat ik het al gedaan had maar dat geloofde hij uiteraard niet
Als een vrouw van 40quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:57 schreef wyccie het volgende:
MaJo, ik vind je helemaal niet kakkerig klinken. Maar bij je eerste zin klonk je wel een beetje als een vrouw van 40.
Wat Nem zegt over Curling begrijp ik helemaal. Daar kan ik in trance naar zitten kijken.
Meuningquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
MeuningVannacht weer nachtdienst?
Nee, het 'Hallo Coen en Frank'-stuk. Je klonk ook alsof jij degene was die hun verwelkomt, in plaats van dat jij de gast was.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:31 schreef MaJo het volgende:
Als een vrouw van 40![]()
Het antwoord op de vraag bedoel je?
Wel aardig, ga zo naar de kroeg voor een verjaardagsfeestje maar heb eigenlijk niet zoveel zinquote:
Omdat ik heb gezegd dat ik er zou zijn, dus dan ben ik er ookquote:
Primaquote:
Valt best meequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die voornemens... altijd moeilijk vol te houden haha
Veel plezier morgen!quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, heel gewoontjes...
Naar bed, morgen heel vroeg op en naar Maastricht...
Iemand die we kennen?quote:
Haha dat is wel grappigquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, het 'Hallo Coen en Frank'-stuk. Je klonk ook alsof jij degene was die hun verwelkomt, in plaats van dat jij de gast was.
Nope!quote:
quote:
Zou die het winnen van mijn nieuwe koekjes?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat is wel grappig
Net The Big Lebowski gekekenHad hem al eens gezien jaren geleden maar was veel alweer vergeten. Hij blijft tof
En net een brownie gebakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |