SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
[sub]Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en [url=http
[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 16-09-2011 09:27:54 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
(vanuit oude topic ging het over Mogelijke leuke helikopter, en andere te kopen dingen.. ideeën posten maar!)
Shiznuts raade mij de Great Wall 9958 aan (Linkje)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Over heli's gesproken.
Ik heb deze van focalprice http://www.focalprice.com/detail_YE038R.html, onverwoestbaar ding. Is van daken gevallen, per ongeluk in het zwembad gevlogen. Maar doet het nog steeds. 1 groot nadeel: De accu...![]()
Heb ik ook, OERSTERK.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:50 schreef Repeating het volgende:
Over heli's gesproken.
Ik heb deze van focalprice http://www.focalprice.com/detail_YE038R.html, onverwoestbaar ding. Is van daken gevallen, per ongeluk in het zwembad gevlogen. Maar doet het nog steeds. 1 groot nadeel: De accu...
Tegen muren aangevlogen, vallen van +4 meter alles overleeft.
Maar ja mag inderdaad blij zijn als hij 6 minuten vliegt. Hij heeft mij dan uiteindelijk ook maar 15 euro gekost.leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.![]()
Speel er nog regelmatig wat mee (alleen ik fail best wel in kleine ruimtes). Heb er totaal 3 batterijen bij dus kan lang doorvliegen. Met 1 accu ben je het snel zat omdat je steeds 20 min moet wachten voordat je weer kan vliegen.quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Of voor de dames met een fluit in de mond pakketjes bestellen, ha... ha...
Dat gehalte is bij chinashopping trouwens erg laag.Vrouwen zijn niet van de nutteloze aankopen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Niet echt hé? Mja komt er soms een langs die tasjes en make up zoekt..quote:Op donderdag 15 september 2011 23:05 schreef shiznuts het volgende:
Of voor de dames met een fluit in de mond pakketjes bestellen, ha... ha...
Dat gehalte is bij chinashopping trouwens erg laag.Vrouwen zijn niet van de nutteloze aankopen?
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Best wel een homobar deze topic![]()
Je ziet ook regelmatig iemand vrouwen wegjagen, heel apart.
Lokken met gratis varkentjes?
Iedere vrouw die een week post in deze topic krijgt van mij een gratis varkentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 16-09-2011 11:27:08 ]![]()
ja.. brief kreeg ik pas 2 weken NA ontvangst van mn pakje ... en daarna wille ze innenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:40 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Goede optie, ze vernietigen het pakketje toch na 1 maand.![]()
![]()
Zolang ik nog geen helikopter heb gevonden die een MD80 fatsoenlijk kan tillen (zeg 40 gram) zoek ik verder!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:36 schreef tokko1 het volgende:
(vanuit oude topic ging het over Mogelijke leuke helikopter, en andere te kopen dingen.. ideeën posten maar!)
Shiznuts raade mij de Great Wall 9958 aan (Linkje)Friettent dikke Willie, met Willie![]()
De Key 808 is veel eenvoudiger te monteren.
En haast helft van het gewicht (en in 640x480 als ook 720p-versie te koop).
Again, Volitation o.i.d. anders. QS8005 blijft ook leuk.
Als je groter wil, is indoors vliegen eigenlijk niet meer zo'n goed idee, buiten heeft vrijwel elke heli moeite met wind...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat zei ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 06:43 schreef BigD033 het volgende:
hey die link van de gratis varkentjes doesnotwork!
Dus iemand een wel werkende link?![]()
Esky Belt CP v2quote:Op donderdag 15 september 2011 23:57 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zolang ik nog geen helikopter heb gevonden die een MD80 fatsoenlijk kan tillen (zeg 40 gram) zoek ik verder!jaja, en azo...![]()
Eergisteren thuis gekomen was mijn pakketje eindelijke binnen.
Oordopjes en headset werken naar behoren.OMGROFL![]()
mijn (volgens DX op 31-08 geshipte) 18650 batterijen zijn nog nergens te bekennen..
zo'n klein pakketje?
dat past gewoon door de brievenbus lijkt mij..
en nee, geen tracking genomen..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Bij order-tracking op DX-site kun je gewoon op Tracking klikken, toch? En daar staat dan altijd een trackingnummer.Jonge, ik bin op de weaze![]()
niet onder $15 dollar ;-)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
En je maakt je zorgen omdat dit hoe niet onder de standaard '2 tot 3 weken meestal' valt?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:02 schreef mickeyD het volgende:
mijn (volgens DX op 31-08 geshipte) 18650 batterijen zijn nog nergens te bekennen..
zo'n klein pakketje?
dat past gewoon door de brievenbus lijkt mij..
en nee, geen tracking genomen..
(En dan te bedenken dat langer ook lang geen uitzondering is)
Sowieso, hier zijn geen magische (glazenbol-)antwoorden, als je meer wilt weten ben je bij ons verkeerd, vraag het na bij de webshop, het postagentuur, customs, whatever.Tenzij verboden hier over te praten (!), wel handig als je iets aan kunt bevelen daar dan ook meer informatie bij hebt, anders kunnen mensen er niks mee. Maak het leuk om te lezen voor iedereen, nu lijkt het meer een Twitterbericht met 0-inhoud, interessant voor niemand behalve jezelf, omdat de context ontbreekt (welke shop? 'Eindelijk'? Heeft het langer dan normaal geduurd dan? Oordopjes? Headset? Hama oordopjes van Conrad.nl, of wat? Wat is er dan goed aan? Zijn er dan geen minpunten voor die prijs (welke prijs?)? etc.).quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:17 schreef Silencee het volgende:
Eergisteren thuis gekomen was mijn pakketje eindelijke binnen.
Oordopjes en headset werken naar behoren.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
omdat verzonden bij DX bij mij meestal binnen (of na) een week op de mat ligt
maak mij geen "zorgen" om de levertijd, maar maak mij zorgen om de nieuwe postbodes die hier sinds kort lopen..
er had er 1 een pakketje op de deurpost gelegd waar iedereen zomaar bij kan..
leuk voor een item van 5 dollar, maar niet voor een zaklamp van 50 euro.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Dan moet je het topic eens volgen hier.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:27 schreef mickeyD het volgende:
Tegenwoordig na die 16 dagen is het nog geen eens verzonden door DX.![]()
zeg, ben niet nieuw hoor?!?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Dan weet je ook dat er altijd gezegd wordt 'er is geen pijl op te trekken'.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:27 schreef mickeyD het volgende:
maak mij geen "zorgen" om de levertijd, maar maak mij zorgen om de nieuwe postbodes die hier sinds kort lopen..
er had er 1 een pakketje op de deurpost gelegd waar iedereen zomaar bij kan..
leuk voor een item van 5 dollar, maar niet voor een zaklamp van 50 euro.De ene keer gaat het goed, de andere keer gaat het mis. De ene keer is het er in 5 dagen, de andere keer in 5 dagen en een maand! Niemand hoeft maar te denken dat hij (of zij) daar een uitzondering op is. De een heeft gewoon door stom toeval, omdat de wind net goed staat ofzo, wat vaker een goede afloop.
En als je niet wilt dat de postbode dat doet, ga daar dan vooral tegen ons over klagen, dan gaan wij dat voor je oplossen.Hang een briefje op de deur (Geen pakketjes achterlaten bij de deur!) of neem contact op met je lokale verdeelpunt waar hij in dienst is en geef dat door...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
mijn provincie is al een jaar aangepast in: NIET BIJ DE BUREN AFGEVEN op het adres label bij alle site's
ik begrijp dat posten dat de post er al weer langer over doet een maand na de vakanties ook al niet meer mag?
of hebben jullie nou gewoon slecht geslapen?
daarbij: in welke wereld leef jij?
briefjes op de deur dat je niet thuis bent, resulteerd hier over het algemeen in een inbraak, dus NIET SLIM!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik heb niet slecht geslapen hoor![]()
Als ik elke keer te horen krijg dat er iets bij DX nog niet verzonden is wordt ik daar wel gek van![]()
![]()
Word.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:42 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb niet slecht geslapen hoor![]()
Als ik elke keer te horen krijg dat er iets bij DX nog niet verzonden is wordt ik daar wel gek van
Ik leef in een complexje, dus daar komen alleen buren langs, of eigenlijk maar eentje, zelfs al woon je in een rijtjeshuis met een klein voortuintje ofzo, dan heb je nog de mogelijkheid dat vanaf de straat onopzichtelijk te doen. Hoeft geen A4-tje te zijn met lettertype 72 in 'bold' natuurlijk. 1cm bij 1cm, klein schrijven, onder je deurbel plakken doet wonderen. Beetje creatief zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:39 schreef mickeyD het volgende:
mijn provincie is al een jaar aangepast in: NIET BIJ DE BUREN AFGEVEN op het adres label bij alle site's
ik begrijp dat posten dat de post er al weer langer over doet een maand na de vakanties ook al niet meer mag?
of hebben jullie nou gewoon slecht geslapen?
daarbij: in welke wereld leef jij?
briefjes op de deur dat je niet thuis bent, resulteerd hier over het algemeen in een inbraak, dus NIET SLIM!En zoals gezegd, als je dat niet wil en het niet aankomt (de boodschap dan bij de bezorger, dan moet je erover klagen bij het postagentuur, zoals ik ook nog als optie gaf).
Ipv 'NIET BIJ DE BUREN AFGEVEN' -> 'NIET THUIS? NIET ACHTERLATEN' (bij buren/deur) kan natuurlijk ook. Jij geeft zelf aan niet bij de buren dus denkt de postbode 'oh, hij wil vast dat ik het bij de deur achterlaat dan'.... Give the guy a break, hij is postbode, geen rocketscientist.
Maar eh, het is hier geen KLB natuurlijk.Mensen die zich zorgen maken zonder echte aanleiding en als het al tig keer gezegd is hoe lang zoiets normalerwijze duurt... beetje onnodig, ook in mijn ogen.
Uiteraard màg het wel, maar onze reacties mogen ook, ik neem aan dat je iets van een reply behoefte.
Wij hebben hier (ook een complexje) iemand die vrijwel altijd thuis is en die voor iedereen de post aanneemt. Postbode belt direct bij hem aan als iemand op mijn verdieping niet antwoord. Al zo'n 10 pakketjes van hem gekregen sinds de 8 maanden dat ik hier woon, die ik anders de volgende dag zou krijgen. Ideaal.
Wat dames betreft: denk dat zij vooral willen gaan shoppen, en wij het eigenlijk liever vanuit onze luie stoel doen. Daarnaast staan er ook voornamelijk electronica goodies op DX (waar vrijwel iedereen het eerst bestelt), en daar hebben wij gewoon meer mee?
[ Bericht 15% gewijzigd door Salamanderrr op 16-09-2011 13:42:44 ]![]()
Ah, dat wist ik nietquote:Nog nooit voor onder de $15 besteld dus ik dacht dat het standaard was.
Jonge, ik bin op de weaze![]()
Jaa zijn merken van apple en microsoft dus kan er niet veel over zeggen hier.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Tenzij verboden hier over te praten (!), wel handig als je iets aan kunt bevelen daar dan ook meer informatie bij hebt, anders kunnen mensen er niks mee. Maak het leuk om te lezen voor iedereen, nu lijkt het meer een Twitterbericht met 0-inhoud, interessant voor niemand behalve jezelf, omdat de context ontbreekt (welke shop? 'Eindelijk'? Heeft het langer dan normaal geduurd dan? Oordopjes? Headset? Hama oordopjes van Conrad.nl, of wat? Wat is er dan goed aan? Zijn er dan geen minpunten voor die prijs (welke prijs?)? etc.).OMGROFL![]()
Onofficiële accessoires zijn gewoon legaal? Zolang ze er niet bijzeggen dat het van het merk Apple of Microsoft is. Maar als iets voor bijvoorbeeld een iPhone werkt en er geen merknaam bijstaat, lijkt me dat je het gewoon kan bestellen. Zie dat soort dingen ook wel in wat winkels liggen (oordopjes waar bijvoorbeeld "ook voor iPhone" bijstaat).
Ik heb weleens zo'n dockingstation van BIC gekocht en daar gaf mijn iPhone soms aan dat het geen officiële accessoire was, maar die kon je gewoon wegdrukken. Als zo'n melding bestaat lijkt het me wel duidelijk.
[ Bericht 10% gewijzigd door Salamanderrr op 16-09-2011 14:56:34 ]![]()
Vandaag een envelop van FP ontvangen met als inhoud 1 batterij case.
Ik had een 4 pack besteld verdorie![]()
![]()
Gelijk een RMA request ingediend.![]()
Zijn controllers voor consoles (PS3) een beetje betrouwbaar en degelijk via dit soort winkeltjes? Zie dat ze echt spotgoedkoop zijn terwijl ze hier in Nederland minimaal het drievoudige kosten.![]()
2 topics terug heeft iemand er eentje gekocht. Eerst melde hij dat hij last had van vertraging. Maar enkele post later had hij er geen last meer van.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:35 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn controllers voor consoles (PS3) een beetje betrouwbaar en degelijk via dit soort winkeltjes? Zie dat ze echt spotgoedkoop zijn terwijl ze hier in Nederland minimaal het drievoudige kosten.
Trek je conclusie er maar uit.![]()
![]()
Eindelijk m'n shark watch binnen, en hij is echt gigantisch
Verder moest ik 3 schakels verwijderen, maar ik heb dan ook dunne polsen.
Pics komen later nog
Verzendtijd: 13 dagen
Plus heb ik ook nog een setje alpha's van mp4nation binnen, maar daarover kan ik nog niet oordelen want die zijn voor een vriend. Wel hele mooie verpakking trouwens, mooier dan de ProAlpha verpakking.
Verzendtijd: 12 dagen![]()
Ach so, okay, braaf dan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:13 schreef Silencee het volgende:
[..]
Jaa zijn merken van apple en microsoft dus kan er niet veel over zeggen hier.Ik vier schakels.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:05 schreef Ballsofsteel het volgende:
Eindelijk m'n shark watch binnen, en hij is echt gigantisch
Verder moest ik 3 schakels verwijderen, maar ik heb dan ook dunne polsen.
Pics komen later nog
Verzendtijd: 13 dagen
Plus heb ik ook nog een setje alpha's van mp4nation binnen, maar daarover kan ik nog niet oordelen want die zijn voor een vriend. Wel hele mooie verpakking trouwens, mooier dan de ProAlpha verpakking.
Verzendtijd: 12 dagenIk heb dunne polskes.
Maar hij is niet zo gigantisch hoor (vind ik, de SuperSpeedV6 (Ebay: 'black sport japan movt watch') die is pas enorm). Van glas tot achterplaat is 'ie wat dikker omdat er natuurlijk achtergrond LED en een chip e.d. inzit, maar niet zozeer oversized in diameter.
Heuh, is de verpakking niet gewoon een zilverkleurig halftransparant folietje met een sticker erop?
De M2 kwam wel netjes in een doosje én met een opbergpouch.Sowieso
M2! Voor house/electromuziek met bass waanzinnig natuurlijk. Voor all-range nog altijd onslaagbaar: de Xears XT2 Pro. Maar zoals hier wordt gezegd:
Voor de supertightbudget echt goed. Stuk beter dan wat ik heb vernomen als dopjes van 'karton'.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:18 schreef Moos. het volgende:
Ik heb de CKDUN CK-700 binnen, goede oortjes voor het geld! Ze zijn prefect als je voornamelijk elektronische muziek luistert, bij bijvoorbeeld rock vind ik ze wat minder, omdat het dan minder één eenklank is en de drums een stuk scheller zijn.Maar dan wel voor de prijs van haast niks (<$6). Wat Moos. zegt. En ik natuurlijk hier.
stel ik koop deze http://www.buyincoins.com(...)5ft-product-755.html en dan sluit ik hem aan op de laptop. loopt die rgb strip dan op de signalen van de laptop of wordt ie gewoon wit?BAM dit is 3KB![]()
je zou er iets tussen moeten bouwen, gaat niet lukken met alleen datquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:36 schreef Loll het volgende:
stel ik koop deze http://www.buyincoins.com(...)5ft-product-755.html en dan sluit ik hem aan op de laptop. loopt die rgb strip dan op de signalen van de laptop of wordt ie gewoon wit?![]()
je moet een apparaat tussen de kabel en de ledstrip hebben die de originele waarden door geeft aan de ledstrip, als je een ambilight of iets dergelijks wil maken. Zoek eens op google op DIY ambilight, als je handig bent is zo'n ding redelijk in elkaar te zetten. Maar het is niet makkelijk ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:54 schreef Loll het volgende:
oke moet ik weer ff zoeken heb je een zoek term?![]()
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:46 schreef monkeybrain het volgende:
Iedere vrouw die een week post in deze topic krijgt van mij een gratis varkentje
We hebben wel vrouwen in dit topic.. Alleen posten die nu net ff niet. Toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anders is Monkey mijn eerste keus om mijn billenmaatje te zijn!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Maar die vrouwen die hier waren hadden van die scherpe knieën, getver.....quote:Op donderdag 15 september 2011 23:46 schreef monkeybrain het volgende:
Je ziet ook regelmatig iemand vrouwen wegjagen, heel apart.![]()
Als je mijn 45-delige doppenset wilt lenen kun je dat ook gewoon vragen hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:18 schreef neo2000 het volgende:
[..]
We hebben wel vrouwen in dit topic.. Alleen posten die nu net ff niet. Toch?![]()
Anders is Monkey mijn eerste keus om mijn billenmaatje te zijn!![]()
Gisteren een PM van Tokko dat ie wel een jurk wilt aandoen voor gratis varkentjes, nu dit...![]()
![]()
Heb nog geen jurk weten te bemachtigen,, maar komt goed! VARKENTJES!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je mijn 45-delige doppenset wilt lenen kun je dat ook gewoon vragen hoor![]()
Gisteren een PM van Tokko dat ie wel een jurk wilt aandoen voor gratis varkentjes, nu dit...quote:Nja zolang ze neit ook andere sites gaan hacken waar ik wil bestellen en gaan Ddossen..
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik was diegene,quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:35 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn controllers voor consoles (PS3) een beetje betrouwbaar en degelijk via dit soort winkeltjes? Zie dat ze echt spotgoedkoop zijn terwijl ze hier in Nederland minimaal het drievoudige kosten.
Moet je weg zeggen dat je ze niet als 1e keus-controller moet kopen, ik heb em gekocht als 3e controller, en daarvoor is hij prima. Accu gaat minder lang mee, knopjes harder indrukken, allemaal net wat minder als de originele![]()
Bij sites gewoon nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef thethoryd het volgende:
Weet iemand trouwens of je kan afdingen bij taobao agents?![]()
maby anderen wel.... ik zeg try it?
Trouwens http://buyintaobao.com/ is weer gewoon de oude... zijn best snel om het te fixen moet ik zeggen
Ja, bij de agents die via msn werken kan dat. Gewoon een (enigzins gemodde) factuur van een andere agent laten zien en hen de keus geven. Wil je centen, of niet? Tiffany was wat dat betreft vrij duidelijk. Die zei gewoon als mijn prijs je niet aan staat dan ga je toch lekker naar een anderquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:04 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Bij sites gewoon nietmaby anderen wel.... ik zeg try it?
[ Bericht 1% gewijzigd door W00fer op 16-09-2011 22:20:24 ]Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Maar die vond ik over het algemeen dan ook redelijk met de prijs. Er zijn een paar die als je niet over de prijs zeurt gewoon teveel laten betalen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:08 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ja, bij de agents die via msn werken kan dat. Gewoon een (enigzins gemodde) factuur van een andere agent laten zien en hen de keus geven. Wil je centen, of niet? Tiffany was wat dat betreft vrij duidelijk. Die zei gewoon als mijn prijs je niet aan staat dan ga je toch lekker naar een anderMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Beloofde pics
Shark watch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpha vs. proAlphaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:35 schreef Ballsofsteel het volgende:
Beloofde pics
Shark watch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpha vs. proAlphaSinds wanneer worden de Brainwavz in zon sjieke verpakking gestopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kreeg ze altijd in een aluminium zakje
Shark watch ziet er ook tof uit![]()
![]()
De 'gewone" brainwavz worden nog in z'n zakkie gestoptquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden de Brainwavz in zon sjieke verpakking gestopt?![]()
Ik kreeg ze altijd in een aluminium zakje
Shark watch ziet er ook tof uit
Als je de wat duurdere brainwavz koopt komen ze in zulke mooie doosjes. (dit komen ze altijd al)
Zo kreeg ik vorrig jaar ook al m'n ProAlpha's
Voor de eerste keer iets gekocht bij BuyInCoins, voorheen altijd bij DX gedaan.
Eens kijken of dit (beter) bevalt...![]()
Ik vind zo'n zakje een stuk beter, scheelt weer met de pakkans bij de douane. Allerlei overbodige rotzooi.
Vraagje... Gaan bij jullie de dozen incl. de stomme opberghoesjes voor oordoppen ook meteen de vuilnisbak in?![]()
![]()
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:25 schreef Saninl het volgende:
Voor de eerste keer iets gekocht bij BuyInCoins, voorheen altijd bij DX gedaan.
Eens kijken of dit (beter) bevalt...
Het leuk van BIC is ook dat ze altijd een foto maken van je envelop/pakketje.
Ze zijn goedkoper dan anderen en ook sneller.
Helaas hebben ze niet zo uitgebreid assortiment als anderen.
Maar toch blijft BIC samen met TD favoriet bij mij.![]()
Oke, ik heb jullie hulp nodig.. na twee uur zoeken op ebay, chinaprices, webshops specefiek... kan ik iets niet vinden![]()
Ik weet dat ik het ooit langs heb zien komen op een "new items" pagina.. alleen de description komt niet overeen met ook maar een van mijn zoektermen
Ik zoek een sleeve voor mijn 10" tablet... maar ala "undercover sleeve" zodat het een pakketje lijkt.
Vind 'm zo vet.. moet hem hebben maar wel uit china natuurlijk (en niet voor 30 usd via ebay)
Het gaat om iets soortegelijks als:
Anyone who can help me find this?
Yo mattie, gewoon ff op chinaprices op 'envelop' zoeken...
'envelope' natuurlijk, want in het nederlands lukt het niet Broquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:04 schreef shiznuts het volgende:
Yo mattie, gewoon ff op chinaprices op 'envelop' zoeken...![]()
![]()
Ik bedoel toch wat ik seg, swa. Meer is minder, jwt.
Valt me nu pas op trouwens dat ons tokkie credit krijgt voor het logo.
Voor de 2e keer dit horloge besteld:
Iemand vond hem leuk, dus ga hem gewoon cadeau geven.. Was maar 2,88 dollar![]()
Da's vast zonder verzendkosten. Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:25 schreef xminator het volgende:
Voor de 2e keer dit horloge besteld:
[ afbeelding ]
Iemand vond hem leuk, dus ga hem gewoon cadeau geven.. Was maar 2,88 dollar
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Hehe, vond het zo zielig logotje toen we chinaprices ontdekte...quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:18 schreef shiznuts het volgende:
Ik bedoel toch wat ik seg, swa. Meer is minder, jwt.
Valt me nu pas op trouwens dat ons tokkie credit krijgt voor het logo.
Maar bedankt voor de betreffende en inderdaad goede zoekterm![]()
Was er echt zelf niet opgekomen
Zojuist twee deelleveringen van DX binnen. Na een maand vonden ze het toch wel handig alvast wat op te sturen. (nu anderhalve maand dus zo'n beetje)
Onder andere een keramisch mes. Dat schijnt tha bomb te zijn in kitchen ware tegenwoordig.
Inclusief verzendkostenquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:40 schreef Dromer het volgende:
[..]
Da's vast zonder verzendkosten. Heb je een linkje?, het is via ebay..
Moet je op m62 zoeken en dan alle horloges waarvan de verzendkosten gratis zijn op bidden via een ebay sniper. Na 1 dag had ik hem voor 2.88![]()
Ik kreeg een tegoedbon van 8 dollar maar moest wel minimaal x dollar besteden. Zonnebril kwam kapot aan. Verder wel een fijne winkel.quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door BrandX op 17-09-2011 16:14:11 ]![]()
Nee, nooit gehad. En kreeg pas te horen dat er een minimumbedrag aan zat nadat ik de Coupon code had gekregen.quote:
[ Bericht 19% gewijzigd door BrandX op 17-09-2011 16:14:24 ]![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:35 schreef Ballsofsteel het volgende:
Beloofde pics
Shark watch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpha vs. proAlphaVet horloge! Heb je linkje? Kan hem in dit topic niet vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Serieus, als je gezocht had had je het absoluut gevonden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:50 schreef jopiede het volgende:
[..]
Vet horloge! Heb je linkje? Kan hem in dit topic niet vinden
http://lmgtfy.com/?q=Shark+watch+fok
Vorrige topic is nog een seller genoemt...![]()
Tevens chinaprices/ebay doorzoeken geeft echt 99% van de gevallen een resultaat als het om een product uit dit topic gaat.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
mijn slechte ervaringen zijn vooral die coupons die je bij een bepaald bedrag pas kan bestedenquote:
[ Bericht 5% gewijzigd door BrandX op 17-09-2011 16:15:12 ]![]()
Hoppatee, zo hoort het: m'n Ebay bestelling van 8-9 kwam gisteren binnen; ofwel 6 werkdagen.
Heb alleen nog maar goede ervaringen (o.a. levertijden dus) met Ebay.![]()
Bij DX laatst weer wat besteld, maar toen kreeg ik een hele andere betaal interface. Het was wel gewoon op DX. Maar ik kan die order ook niet meer terugvinden in mijn history. Iemand ook zoiets gehad?![]()
Het is niet dat ik daardoor niet meer bij jullie bestel ofzo, maar ik vind het wel jammerquote:
[ Bericht 28% gewijzigd door BrandX op 17-09-2011 16:14:52 ]![]()
En, verdiend het een beetje?quote:
salaris hier in te voeren <$ >
[ Bericht 3% gewijzigd door BrandX op 17-09-2011 16:15:24 ]我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
I want to know to.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:20 schreef BigD033 het volgende:
[..]
En, verdiend het een beetje?
salaris hier in te voeren <$ >Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
wie dit ding kan vinden op een china site krijgt van mij een super bright super cool mini pig dual led flashlight.
-weg-
het is zo'n kutsite die alles van dx voor het 8voudige doorverkoopt.
[ Bericht 34% gewijzigd door kanovinnie op 18-09-2011 14:50:21 ]我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Als je dat gaat gebruiken... en ze pakken je ermee... dan ben je nog niet jarigquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:44 schreef BigD033 het volgende:
wie dit ding kan vinden op een china site krijgt van mij een super bright super cool mini pig dual led flashlight.
-weg-
het is zo'n kutsite die alles van dx voor het 8voudige doorverkoopt.
[ Bericht 13% gewijzigd door kanovinnie op 18-09-2011 14:50:31 ]![]()
wat een faal ding http://www.focalprice.com(...)ge.html?SSAID=465956ja ik heb op chinaprices gezocht. thnxquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:47 schreef Skiet het volgende:
Was niet zo moeilijk overigens.... heb je wel gezocht?
-weg-
[ Bericht 12% gewijzigd door kanovinnie op 18-09-2011 14:51:02 ]我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Ik ook. Gewoon License Plate intikken.. hij stond op de derde en laatste pagina.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:48 schreef BigD033 het volgende:
wat een faal ding http://www.focalprice.com(...)ge.html?SSAID=465956
[..]
ja ik heb op chinaprices gezocht. thnx![]()
gebrekkig inglish hequote:Op zaterdag 17 september 2011 15:50 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik ook. Gewoon License Plate intikken.. hij stond op de derde en laatste pagina.
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Heb je het niet besteld op http://offers.dealextreme.com? Daar komen elke dag nieuwe aanbiedingen voorbij. Dat staat inderdaad los van je DX order lijst.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:16 schreef Skiet het volgende:
Bij DX laatst weer wat besteld, maar toen kreeg ik een hele andere betaal interface. Het was wel gewoon op DX. Maar ik kan die order ook niet meer terugvinden in mijn history. Iemand ook zoiets gehad?
--
Denk dat ik me ook zo'n Shark Watch ga kopen, is toch een mooi ding! Wel even kijken hoe lang de band is. Het horloge wat ik op DX gekocht heb is volgens mij te klein voor me
Edit: is dat die van 365*1online? Deze dus?Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Bandje is vrij groot. Zelfs voor mij nog een beetje té. Bij mij viel het er wel na 2 weken vanaf.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:39 schreef DaFrenk het volgende:
Denk dat ik me ook zo'n Shark Watch ga kopen, is toch een mooi ding! Wel even kijken hoe lang de band is. Het horloge wat ik op DX gekocht heb is volgens mij te klein voor me
Edit: is dat die van 365*1online? Deze dus?
En ik heb hem ook daar gekocht.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Lol, ok danquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:45 schreef Dromer het volgende:
[..]
Bandje is vrij groot. Zelfs voor mij nog een beetje té. Bij mij viel het er wel na 2 weken vanaf.
En ik heb hem ook daar gekocht.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dat jullie allemaal voor die gaan...Die vind ik echt snoeilelijk.
Mijn Shark-watch (die stoere 'normale') hier ff aan het showen geweest, m'n zusje Brainwavz Alpha gegeven en meteen maar hoesjes voor haar nieuwe telefoon besteld, Shiz is weer in 't land.
Ik wilde de zwart/blauwe kopen. Ziet er wel stoer uit. Maar ja, als het bandje er al na 2 weken af valtquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:57 schreef shiznuts het volgende:
Mijn Shark-watch (die stoere 'normale') hier ff aan het showen geweest, m'n zusje Brainwavz Alpha gegeven en meteen maar hoesjes voor haar nieuwe telefoon besteld, Shiz is weer in 't land.
![]()
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Die van mij niet, maar ik heb de zwarte van het type bazenmodel die ik al dagelijks voor eh, hoe lang heb ik dat ding al? - Opsommingspost - Ah, 11 augustus.
Al een goede maand succes ermee.
Btw...http://chinaprices.us/?q=Double+movement+led+watch
[ Bericht 20% gewijzigd door shiz op 17-09-2011 17:40:07 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb je pakketjequote:Op zaterdag 17 september 2011 16:28 schreef MagischMannetje het volgende:
Leuk hoor supprice die je order naar de verkeerde persoon shipped.maar we regelen wel wat met supprice
-weg-
[ Bericht 8% gewijzigd door BrandX op 17-09-2011 17:33:06 ]![]()
Geen googlebait-postsquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:31 schreef shhulp het volgende:
[..]
Ik heb je pakketjemaar we regelen wel wat met supprice
-weg-
lolwut![]()
Omdat het totaal overbodig is? Het gaat hier om een Nederlands forum.. en in zijn post staat al dat het niet op het goede adres geleverd is. Waarom twee keer zeggen? En in een andere taal?quote:Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Normaal is saai.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:57 schreef shiznuts het volgende:
(can't argue with taste)
Bij altijdkopen zou ik 'm echt niet halen. Daar heb ik persoonlijk niet zo'n goede ervaringen mee. (en ik ben niet de enige als ik zo wat rondlees)quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:16 schreef shiznuts het volgende:
Btw...http://chinaprices.us/?q=Double+movement+led+watch
Net 2 stropdassen besteld voor 1,3 euro (inc. verzenden) via ebay..
Voor zo een prijs kan het niet mis gaan
Laatste aankopen via ebay:
[ Bericht 23% gewijzigd door xminator op 17-09-2011 18:23:31 ]![]()
ik zoek nog een mooie schilderij
auto,game
of wat anders mooie,s;)
even goed zoeken dan maar hij;P
als iemand wat weet zeg het maarXD
[ Bericht 5% gewijzigd door ferrariking op 17-09-2011 19:22:46 ]![]()
oke xDquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:56 schreef ferrariking het volgende:
ik zoek nog een mooie schilder
auto,game
of wat anders mooie,s;)
als iemand wat weet zeg het maarXD![]()
Personelijk zou ik je graag een van de onderstaande schilderijen willen aanbevelen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:56 schreef ferrariking het volgende:
ik zoek nog een mooie schilderij
auto,game
of wat anders mooie,s;)
als iemand wat weet zeg het maarXD
Dit zijn wereldberoemde schilderijen, deze hebben de wereld in meer dan een opaich verandert. Misschien zul je dit niet meteen beseffen maar kennis en begrip komt met de tijd zullen we maar zeggen.
http://www.lightinthebox.(...)F102371-_p90356.html
en
http://www.lightinthebox.(...)d-frame_p217511.htmlCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik heb hem voor 4,75 dollar. Had haast.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Inclusief verzendkosten, het is via ebay..
Moet je op m62 zoeken en dan alle horloges waarvan de verzendkosten gratis zijn op bidden via een ebay sniper. Na 1 dag had ik hem voor 2.88
Nu hopen dat ie wat minder snel uit elkaar valt.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Je kan beter linken naar een Ferrari poster voor die knulquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Personelijk zou ik je graag een van de onderstaande schilderijen willen aanbevelen.
Dit zijn wereldberoemde schilderijen, deze hebben de wereld in meer dan een opaich verandert. Misschien zul je dit niet meteen beseffen maar kennis en begrip komt met de tijd zullen we maar zeggen.
en
http://www.lightinthebox.(...)d-frame_p217511.html
Ik heb mijn tk45 binnen, toch geen belasting hoeven te betalen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je kan beter linken naar een Ferrari poster voor die knul
Hij is wel stevig, maar niet water proof.. Als er water inkomt, laat ik hem opdrogen met een haardroger.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:49 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 4,75 dollar. Had haast.
Nu hopen dat ie wat minder snel uit elkaar valt.![]()
Lag net een bestelling van BIC in de bus welke 9-9-2011 verzonden was![]()
Wel de snelste china bestelling ooit voor mij.![]()
Zoiets zou bijna als input kunnen dienen voor een DIY wordclock.quote:Op zondag 18 september 2011 01:56 schreef W00fer het volgende:
1 dollar LED watch
http://www.pickegg.com/activities/luckyproduct.html![]()
Ja, daar is nog niets van gekomen bij mij![]()
...
![]()
zelfs met bubbeltjesplastic komt die niet heel aanquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Personelijk zou ik je graag een van de onderstaande schilderijen willen aanbevelen.
en
http://www.lightinthebox.(...)d-frame_p217511.html我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Brainwavz beta zijn enkel vandaag te krijgen voor $14,50.
EDIT: zou iemand hier de facebook kortingcode willen posten aub? heb geen account en ga er ook niet speciaal een voor aanmaken
[ Bericht 43% gewijzigd door thecuriousone op 18-09-2011 08:24:36 (smoelboek) ]jaja, en azo...![]()
die enquete die je direct na de bestelling krijgt, hebben jullie die ingevuld? en wat gekegen?MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
ach, heb 13 us dollars betaald, of 10,25 euro met korting..MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Gratis verzending dus?quote:Op zondag 18 september 2011 01:56 schreef W00fer het volgende:
1 dollar LED watch
http://www.pickegg.com/activities/luckyproduct.htmlIk begrijp het niet helemaal.quote:.If your order is right on the position of A,you are the lucky star to get A with free express mail.If you are not lucky enough,do not be sad because you can still get B with free shippment and a good value with coupon code for A.![]()
![]()
hoeft niet, is gewoon een kutactie loterijquote:Op zondag 18 september 2011 11:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gratis verzending dus?
[..]
Ik begrijp het niet helemaal.我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Donequote:Op zondag 18 september 2011 09:55 schreef monkeybrain het volgende:
fokme is onze 5% code![]()
Dat is ¤10,28, doen?
Is dit je duurste lamp tot nu toe? Ik zie ze vanaf 120 dollar pasquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je kan beter linken naar een Ferrari poster voor die knul
Ik heb mijn tk45 binnen, toch geen belasting hoeven te betalen![]()
[ afbeelding ]Medicine must bring back the joy in the life of the patient.Medicine must give the patient something to celebrate.When medicine cannot achieve this, the goal must be to allow the patient to die a death as quickly and as painlessly as possible![]()
De 270 watch pins voor 2,89 euro die Bergdani me aanraadde zijn binnen en mijn Shark watch is gerepareerd.![]()
Nu nog 269 pins in diverse maten over.
Dan gooi je die op marktplaats?
Vliegen ze trouwens op zondag ook vanuit China? Hopelijk komen mijn pakjes komende week aan.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Hè hè. Geen idee of ze daar hard gaan lopen. En de 20mm varianten houd ik natuurlijk als reserve.quote:Op zondag 18 september 2011 18:35 schreef W00fer het volgende:
Dan gooi je die op marktplaats?
Vliegen ze trouwens op zondag ook vanuit China? Hopelijk komen mijn pakjes komende week aan.
En nee. Gistermiddag vergeten in de brievenbus te kijken.
Ik wacht ook nog op een pakje van DX dat is ingehaald door andere pakjes.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Ik ben op zoek naar een harde muismat, soort van Steel Series idee. Kan helaas niks vinden bij onze Chinese vrienden. Iemand hier weleens wat tegen gekomen?![]()
Wel hoor. Heb n leuke op m'n werk hangen en die is nog heelquote:Op zondag 18 september 2011 07:37 schreef BigD033 het volgende:
[..]
zelfs met bubbeltjesplastic komt die niet heel aanvoor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!![]()
Nog nooit gezien in china. Ik muis op een multo-map, ook hard en groot. Ooit ergens gevonden op het internetquote:Op zondag 18 september 2011 22:01 schreef Tjado het volgende:
Ik ben op zoek naar een harde muismat, soort van Steel Series idee. Kan helaas niks vinden bij onze Chinese vrienden. Iemand hier weleens wat tegen gekomen?![]()
![]()
jack mailen kan niet meer? Of doet hij het nog steeds,? Het is voor mij een tijd geleden dat ik voor het laatst bij taobao heb besteldquote:Op zondag 18 september 2011 23:36 schreef UncleSam het volgende:
Choobuy is makkelijk en betrouwbaar maar iets duurder dan bijv buyintaobao.com![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 23:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jack mailen kan niet meer? Of doet hij het nog steeds,? Het is voor mij een tijd geleden dat ik voor het laatst bij taobao heb besteldquote:Op donderdag 15 september 2011 23:46 schreef monkeybrain het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Dx heeft een pakhuis in amerika en engeland![]()
UK warehouse, we will add 9044 to the front, so the SKU number of the memory-LED-flashlight in the UK warehouse is 904436356.
At this time we have only some of the hottest DX products available in limited quantities since the warehouses were just recently completed. However, more products will be added in the future to better meet your requirements.
From the UK warehouse, 10 countries are currently available for delivery: France, Germany, Netherlands, Spain, Denmark, Ireland, Belgium, Switzerland, Italy, and Portugal.
En het terugsturen gaat ook minder geld kosten![]()
Ze garanderen nu een levertijd van 3 dagen zelfs al duurt het drie keer zo lang is het nog snel.
http://blog.dealextreme.com/overseas-warehouses-in-the-uk-and-us-completed/?r=90000202
[ Bericht 6% gewijzigd door BigD033 op 19-09-2011 06:55:05 ]我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Dat komt vast en zeker gebogen en kapot aan.quote:Op zondag 18 september 2011 22:01 schreef Tjado het volgende:
Ik zou voor Mistertao gaan, naar mijn ervaring zijn die proffesioneel en hebben ze zeer goede prijzenquote:Op zondag 18 september 2011 23:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jack mailen kan niet meer? Of doet hij het nog steeds,? Het is voor mij een tijd geleden dat ik voor het laatst bij taobao heb besteld
Bedrijf is gekoppeld aan BIC waar ik ook alleen maar goede ervaringen mee heb dus
Ook leuk, kleding bestellen op Chinese webshops. Overhemd veel te kort, en mouwen van bijna 2 meter te lang.![]()
www.itailor.com kan je alles op maat laten maken.quote:Op maandag 19 september 2011 08:45 schreef StevenKoelhart het volgende:
Ook leuk, kleding bestellen op Chinese webshops. Overhemd veel te kort, en mouwen van bijna 2 meter te lang.OMGROFL![]()
Die batterijen voor smartphones iemand die ooit durven proberen?"Stories happen only to those who are able to tell them."![]()
Heb twee dingetjes besteld via een Powerseller uit China en kreeg vrijdag dacht ik een mail dat ze verzonden waren. In ieder geval 1 wordt verstuurd in een bubble-envelop. Maar hoelang duurt het ongeveer voordat ik ze zou moeten hebben?♥ K, N, R en F ♥![]()
thanksquote:Op maandag 19 september 2011 08:38 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik zou voor Mistertao gaan, naar mijn ervaring zijn die proffesioneel en hebben ze zeer goede prijzen
Bedrijf is gekoppeld aan BIC waar ik ook alleen maar goede ervaringen mee heb dus
ik snap alleen weinig van de shipping fee.
zit die er al bij in?
ik zat te kijken naar dit product: http://item.taobao.com/item.htm?id=2868325682 maar kom er dus niet uit wat er nog aan shipping bijkomt, of dat dat niks is![]()
Lees de OP eens zou ik zeggen... In toevoeging daarop:quote:Op maandag 19 september 2011 12:41 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Heb twee dingetjes besteld via een Powerseller uit China en kreeg vrijdag dacht ik een mail dat ze verzonden waren. In ieder geval 1 wordt verstuurd in een bubble-envelop. Maar hoelang duurt het ongeveer voordat ik ze zou moeten hebben?
Een Powerseller op Ebay heeft vaak ook gewoon een webshop en daarmee is de afhandeling eigenlijk niet veel anders dan gebruikelijk. Je kunt dus rekenen op twee á drie weken die het normalerwijze duurt (uitzonderingen heb je altijd natuurlijk). Ervaring van sommigen leert dat Ebay-verkopers eigenlijk erg rap zenden, binnen 24-48hr en dan vaak in 7-14 dagen al in huis.
Is ook sterk afhankelijk van wat je besteld hebt. Als iets groot en zwaar is, of als er meerdere dingen in een zending zitten dan trekt dat al sneller de nieuwsgierigheid van de douane bijvoorbeeld, dan een enkel klein vederlicht envelopje. Als die daar naar gaan kijken, dan kun je rekenen op vertraging en papierwerk, misschien zelfs heffing/boete, afhankelijk van hetgeen je besteld hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Spoiler tags werken niet in Chrome (?) Maar goed het zijn twee kleine dingetje waaronder een usb kabeltje. Totaal bedrag zal nog onder de 10 euro. Dus ach dat risico durf ik wel te nemen.quote:Op maandag 19 september 2011 13:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lees de OP eens zou ik zeggen... In toevoeging daarop:
Een Powerseller op Ebay heeft vaak ook gewoon een webshop en daarmee is de afhandeling eigenlijk niet veel anders dan gebruikelijk. Je kunt dus rekenen op twee á drie weken die het normalerwijze duurt (uitzonderingen heb je altijd natuurlijk). Ervaring van sommigen leert dat Ebay-verkopers eigenlijk erg rap zenden, binnen 24-48hr en dan vaak in 7-14 dagen al in huis.
Is ook sterk afhankelijk van wat je besteld hebt. Als iets groot en zwaar is, of als er meerdere dingen in een zending zitten dan trekt dat al sneller de nieuwsgierigheid van de douane bijvoorbeeld, dan een enkel klein vederlicht envelopje. Als die daar naar gaan kijken, dan kun je rekenen op vertraging en papierwerk, misschien zelfs heffing/boete, afhankelijk van hetgeen je besteld hebt.♥ K, N, R en F ♥![]()
Risico? Is dit al een risico voor jou in dit leven?quote:Op maandag 19 september 2011 13:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Spoiler tags werken niet in Chrome (?) Maar goed het zijn twee kleine dingetje waaronder een usb kabeltje. Totaal bedrag zal nog onder de 10 euro. Dus ach dat risico durf ik wel te nemen.
"livin' on the edge".![]()
![]()
Risico dat je niets krijgt.quote:Op maandag 19 september 2011 13:19 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Risico? Is dit al een risico voor jou in dit leven?
"livin' on the edge".♥ K, N, R en F ♥![]()
Wist niet dat PayPal de bescherming had afgeschaft.quote:
Oftewel, maak je niet zo druk, en lees de topics gewoon door.![]()
Registered Air Mail :quote:Op maandag 19 september 2011 12:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
thanks
ik snap alleen weinig van de shipping fee.
zit die er al bij in?
ik zat te kijken naar dit product: http://item.taobao.com/item.htm?id=2868325682 maar kom er dus niet uit wat er nog aan shipping bijkomt, of dat dat niks is
Product: $7.74
Shipping: $8.08
Com. fee: $0.79
P P fee : $0.96
Totaal : $17.57
Dit is uitgaande van een product van 500 gram, geen idee wat dat ding echt weegt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Mijn bestelling bij DX was op 9-9 verzonden. Toen heeft ie 10 dagen in China gelegen en nu is ie ' Untrackable' als ik het trackingnummer check.
Iemand ervaring mee?Jonge, ik bin op de weaze![]()
Bij mij heeft digitalzone2010 (goede verkoper op ebay) zojuist mijn chinaverzendingstijdrecord overtroffen. 40 dagen, ik denk dat ik maar eens heel snel een refund ga regelenquote:Op maandag 19 september 2011 13:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lees de OP eens zou ik zeggen... In toevoeging daarop:
Is ook sterk afhankelijk van wat je besteld hebt. Als iets groot en zwaar is, of als er meerdere dingen in een zending zitten dan trekt dat al sneller de nieuwsgierigheid van de douane bijvoorbeeld, dan een enkel klein vederlicht envelopje. Als die daar naar gaan kijken, dan kun je rekenen op vertraging en papierwerk, misschien zelfs heffing/boete, afhankelijk van hetgeen je besteld hebt.![]()
offcourse is dit -hopelijk- een van de weinige uitzonderingen.我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Je kan nog beter 'tvp' zeggen dan zoiets stoms.quote:
Misschien iets voor jou?
tweakers.net
[ Bericht 0% gewijzigd door BigD033 op 20-09-2011 06:59:00 ]我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
![]()
Zeggen dat iemand iets stoms zegt en dan 'jouw' i.p.v. 'jou' neerzetten.
Zelf had ik die pin-tool om horloges mee te fixen nog altijd niet (maand), dus toen mail gestuurd, werd dan maar nog eens opgestuurd, misschien als ik over een paar dagen weer naar huis ga dat 'ie er dan is. Verder doen ze wel altijd netjes aan resenden en zo. Ook m'n FiiO was binnen, de dag nadat ik een mailtje stuurde met 'waar blijft 'ie?' en ze reageerde met 'feestdag dit en douane dat, kun je nog een weekje wachten?'.
De Beta's van gisteren in de actie ook besteld trouwens. Toch benieuwd.
Ik snap jouw reactie niet helemaal. Als je bestelt in het buitenland kan het toch ook zijn dat je niets opgestuurd krijgt of dat het nooit aankomt. Tuurlijk heb je via Paypal wel het voordeel dat je je geld weer terug kan krijgen.quote:Op maandag 19 september 2011 16:00 schreef BigD033 het volgende:
[..]
Je kan nog beter 'tvp' zeggen dan zoiets stoms.
Misschien iets voor jouw?
tweakers.net
En wat heeft Tweakers hier mee te maken ? Ik heb daar ook gekeken maar de kabels daar zijn een stuk duurder dan die uit China.
Zovaak bestel ik niet iets uit China, dus.♥ K, N, R en F ♥![]()
Dus wat is dan het risico nogmaals?quote:Op maandag 19 september 2011 16:33 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik snap jouw reactie niet helemaal. Als je bestelt in het buitenland kan het toch ook zijn dat je niets opgestuurd krijgt of dat het nooit aankomt. Tuurlijk heb je via Paypal wel het voordeel dat je je geld weer terug kan krijgen.![]()
Die lamballen in China hadden iets van China Moon festival ofzo, vandaar allemaal excuses over een late reactie![]()
Ik dacht dat ze daar meerdere support teams hadden verspreid over heel het land.
Of hebben meer dan een miljard Chinezen dat Moon Festival?Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Gedoe en dat je dan wel je geld terug hebt, maar nog geen spullen?quote:Op maandag 19 september 2011 17:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dus wat is dan het risico nogmaals?
(en wat maak je je druk om die opmerking)I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Ja is gewoon een nationaal feest zoals hier kerstmis oid. En ik denk dat chinezen trouwens harder werken dan nederlanders in het algemeenquote:Op maandag 19 september 2011 18:21 schreef W00fer het volgende:
Die lamballen in China hadden iets van China Moon festival ofzo, vandaar allemaal excuses over een late reactie![]()
Ik dacht dat ze daar meerdere support teams hadden verspreid over heel het land.
Of hebben meer dan een miljard Chinezen dat Moon Festival?![]()
![]()
Ja, maar goed, ik zou er ook moe van worden als ik de hele dag in de fabriek zou werken of op kantoor om producten half/half te verzenden. Nederlanders denken over het algemeen nogal eens na tijdens het werken en tonen eigen initiatief, bij Chinezen is de collective mind state erg aanwezig. Men produceert als robotjes en volgt de grote baas zonder zelf na te denken zo lijkt het. Dat is in ieder geval het idee wat ik krijg als ik zo soms eens zie wat ik aantref in de brievenbus.quote:Op maandag 19 september 2011 19:44 schreef Elco.. het volgende:
[..]
Ja is gewoon een nationaal feest zoals hier kerstmis oid. En ik denk dat chinezen trouwens harder werken dan nederlanders in het algemeen
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
http://www.dealextreme.co(...)50-1-17670-904436356
Is dit wat?
Ik zoek een extreem felle led zaklamp. Iemand tips?
Ik vond deze op die uk dx![]()
Vind het in ieder geval al een minpunt dat je er geen AA batterijen in kan doen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:17 schreef kikoooooo het volgende:
Is dit wat?Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Als je extreem fel wilt hebben kun je beter voor de 3x/5x/6x CREE LED versies gaan. Over het algemeen geldt ook 'bigger is better'. De SSC P7 is een best goed aangeschreven ding, de 900 lumen, zoals bij elke zaklamp eigenlijk wel, is natuurlijk wat aangedikt, maar het zal vele malen helderder zijn dan je huis en tuin-zaklamp die je misschien nu hebt liggen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:17 schreef kikoooooo het volgende:
Is dit wat?
Ik zoek een extreem felle led zaklamp. Iemand tips?
Ik vond deze op die uk dxKijk ook op de candlepower-fora e.d.
Heb nu een maglite 5d met ledkop. Maar wil kleiner met een dikke bak licht. Die cree led waar jijt over hebt kan ik die ook op dx vinden of is dat 'winkelspul'?quote:Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je extreem fel wilt hebben kun je beter voor de 3x/5x/6x CREE LED versies gaan. Over het algemeen geldt ook 'bigger is better'. De SSC P7 is een best goed aangeschreven ding, de 900 lumen, zoals bij elke zaklamp eigenlijk wel, is natuurlijk wat aangedikt, maar het zal vele malen helderder zijn dan je huis en tuin-zaklamp die je misschien nu hebt liggen.Kijk ook op de candlepower-fora e.d.
![]()
Eigenlijk is hier menigeen geslaagd bij de Ebaywinkels van cyberport888 en cwtco. Met name wordt dan gekeken naar de modellen met meerdere LED-elementen (3, 5 of zelfs 6) en geclaimde outputlumen van 1600 / 3800. Verder bieden die stores genoeg andere inspiratie. Altijd ff crosschecken met www.chinaprices.us of het echt het goedkoopst is. Verder ook opletten of je soms CR123A- of 18650-accu's (en lader) nodig hebt.
Ik trof een soort libelle vleugel aan in een pakje vorige weekquote:Op maandag 19 september 2011 19:49 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, maar goed, ik zou er ook moe van worden als ik de hele dag in de fabriek zou werken of op kantoor om producten half/half te verzenden. Nederlanders denken over het algemeen nogal eens na tijdens het werken en tonen eigen initiatief, bij Chinezen is de collective mind state erg aanwezig. Men produceert als robotjes en volgt de grote baas zonder zelf na te denken zo lijkt het. Dat is in ieder geval het idee wat ik krijg als ik zo soms eens zie wat ik aantref in de brievenbus.Iets minder erg dan de behoorlijk grote springende spin die ik dood moest trappen vorig jaar nadat ik een pakje van Jack had geopend...
![]()
![]()
![]()
Wutt springende spin?quote:Op maandag 19 september 2011 21:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik trof een soort libelle vleugel aan in een pakje vorige weekIets minder erg dan de behoorlijk grote springende spin die ik dood moest trappen vorig jaar nadat ik een pakje van Jack had geopend...
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
bummer, had gehoopt dat shipping gratis was.quote:Op maandag 19 september 2011 14:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Registered Air Mail :
Product: $7.74
Shipping: $8.08
Com. fee: $0.79
P P fee : $0.96
Totaal : $17.57
Dit is uitgaande van een product van 500 gram, geen idee wat dat ding echt weegt.
he ben je daar nou achter gekomen?![]()
wattes??quote:Op maandag 19 september 2011 21:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik trof een soort libelle vleugel aan in een pakje vorige weekIets minder erg dan de behoorlijk grote springende spin die ik dood moest trappen vorig jaar nadat ik een pakje van Jack had geopend...
![]()
[ afbeelding ]
spin? in een pakje uit china?![]()
Hij probeert alle nog overgebleven vrouwelijke volgers van dit topic weg te jagenquote:Op maandag 19 september 2011 22:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wattes??
spin? in een pakje uit china?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
thanks
was d'r maar een seller met een soortgelijk product met free shiping, maar dat gaat niet gebeuren denk ik![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 22:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bummer, had gehoopt dat shipping gratis was.
he ben je daar nou achter gekomen?quote:SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaalt dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij Taobao orders wel altijd verzendkosten betalen.![]()
Je was er toen ook bijquote:Op maandag 19 september 2011 22:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wattes??
spin? in een pakje uit china?![]()
Chinese webshops-topic #16 - Waar Downstar het topic vergat.![]()
oei; waar ik het topic vergat![]()
doordat zarmark vergeten was mijn naam op het pakket te zetten, is het pakket weer terug gegaan naar china en hebben ze het pas nu verstuurd weer.. z'n 2 weken later..
3de betaald, maar nu dus pas verzonden, maargoed daarin tegen zarmark service verder
![]()
heb nog wat storecredit daar staan, z'n 35 yuan ofzo..
iemand nog een leuk productje van taobao rond die prijsklasse?
[ Bericht 18% gewijzigd door Downstar op 19-09-2011 23:46:37 ]![]()
Ze zijn behoorlijk aan het kutten daar, of niet?
Ze waren ook 4 pakketten uiteindelijk vergeten te sturen. Valt mij toch wel tegen, ging altijd wel redelijk.![]()
Nouja, ze hebben het verder wel netjes opgelost daar niet van..
maargoed moet er daardoor zeker alweer 2 weken langer op wachten, geeft verder niet maar toch wil je pakketjes altijd zo snel mogelijk binnen hebben![]()
![]()
![]()
Top 10 voor reeks "Chinese Webshops" van 20-09-2010 t/m 20-09-2011
nr / aantal posts / gebruiker
001 1338 shiznuts
002 0954 monkeybrain
003 0888 08gnoT.
004 0804 Iemand91
005 0670 RobertNL
006 0632 ElmoFan
007 0617 tokko1
008 0504 mickeyD
009 0435 neo2000
010 0405 beeklaan
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Lijstje met top 10 Chinese webshop addicts van het afgelopen jaar
quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:32 schreef RobertNL het volgende:
001 1338 shiznuts
002 0954 monkeybrain
003 0888 08gnoT.
004 0804 Iemand91
005 0670 RobertNL
006 0632 ElmoFan
007 0617 tokko1
008 0504 mickeyD
009 0435 neo2000
010 0405 beeklaan
Lijstje met top 10 Chinese webshop addicts van het afgelopen jaar![]()
![]()
met aa baterijen krijg je vaak niet het maximale uit een sterke lamp.quote:Op maandag 19 september 2011 20:18 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Vind het in ieder geval al een minpunt dat je er geen AA batterijen in kan doen.我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Dat ik niet voorkom ik dit lijstje valt me nog enigszins meequote:Op dinsdag 20 september 2011 00:32 schreef RobertNL het volgende:
001 1338 shiznuts
002 0954 monkeybrain
003 0888 08gnoT.
004 0804 Iemand91
005 0670 RobertNL
006 0632 ElmoFan
007 0617 tokko1
008 0504 mickeyD
009 0435 neo2000
010 0405 beeklaan
![]()
13 370 Downstar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat ik niet voorkom ik dit lijstje valt me nog enigszins mee
Ondertussen 2 setjes oordopjes onderweg (Beta's)eens kijken hoe die bevallen naast mijn Xears. Waar ik ook nog een setje van onderweg heb voor een vriend
Doe hetzelfde lijstje eens van de laatste 3 maanden om een beter beeld te geven.
Ik heb een poging gedaan om minder te posten toen ik laatst op nr.1 stond![]()
![]()
08gnot kan nooit op nr. 3 staan, post nog maar weinig.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:51 schreef monkeybrain het volgende:
Doe hetzelfde lijstje eens van de laatste 3 maanden om een beter beeld te geven.
Ik heb een poging gedaan om minder te posten toen ik laatst op nr.1 stond
Net wakker, sorry![]()
![]()
Het is dan ook het laatste jaarquote:Op dinsdag 20 september 2011 07:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
08gnot kan nooit op nr. 3 staan, post nog maar weinig.
Net wakker, sorry
SPOILER: laatste 3 maand (top 5)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz, heb je nog 1 keer de naam van je nieuw ontdekte budget dopjes <3MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Net met DX via live chat gepraat. Aantal orders stonden al een tijdje op "order received". Naar de live chat stonden ze allemaal op "packaging". Ook een item die uit was verkocht kunnen laten veranderen naar een ander product. Prima service zo![]()
![]()
Vorige week stond hier een of andere muis van www.viigoo.com voor 1,50 dollar. Die had ik besteld kijk ik vandaag op mijn mail heeft paypal mijn geld terug gestort. Nog nooit meegemaakt zonder dat ik er om gevraagd heb. Zal wel iets mis zijn met die shop.![]()
Gebeurt ook als je bij een Ebay shop koopt die ebay dan sluit.. dan gaat paypal zo mogelijk terugbetalen. Dus vast iets met fraude van die shopquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:56 schreef Superlam het volgende:
Vorige week stond hier een of andere muis van www.viigoo.com voor 1,50 dollar. Die had ik besteld kijk ik vandaag op mijn mail heeft paypal mijn geld terug gestort. Nog nooit meegemaakt zonder dat ik er om gevraagd heb. Zal wel iets mis zijn met die shop.
Wait, whut?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:32 schreef RobertNL het volgende:
001 1338 shiznuts
002 0954 monkeybrain
003 0888 08gnoT.
004 0804 Iemand91
005 0670 RobertNL
006 0632 ElmoFan
007 0617 tokko1
008 0504 mickeyD
009 0435 neo2000
010 0405 beeklaan
Dat kan helemaal niet, ik zit hier haast nooit. Ik ben NIET verslaafd aan chinashopping. Heul echt niet.
Zeker een foutje in het script.
Ja, hier ook. Was geen pre-order actie, maar gewoon een zpecial zondag actie natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
13 370 Downstar.
Ondertussen 2 setjes oordopjes onderweg (Beta's)eens kijken hoe die bevallen naast mijn Xears. Waar ik ook nog een setje van onderweg heb voor een vriend
Ben benieuwd. Xears Xtreme XT2 PRO toevallig?
(Die zijn nu trouwens 25,- sonderpreis, van 79,90).
Dat lag niet aan jou joh, kijk, nu sta ik op nr1, wat natuurlijk niet kan. Dat script is gewoon wack.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:51 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb een poging gedaan om minder te posten toen ik laatst op nr.1 stondDat ondersteunt mijn theorie nog maar eens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
08gnot kan nooit op nr. 3 staan, post nog maar weinig.
Net wakker, sorry
quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Het is dan ook het laatste jaarCKDUN (maar eigenlijk XKDUN) CK-700. Alleen nu hebben naast Ever buying en onbekende webshops, nu ook Focal, Pandawill enz etc deze dopjes de afgelopen twee weken toegevoegd.SPOILER: laatste 3 maand (top 5)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz, heb je nog 1 keer de naam van je nieuw ontdekte budget dopjes <3Die listen ze alleen niet onder CK-700 maar onder iets generieks in de categorie earphones o.i.d. Ik geloof de beste zet was om er meteen drie te bestellen bij Focal, dan waren ze per stuk iets van $5,60 als ik het goed heb, en kon je dan ook een 10% coupon overheen mikken, dan waren ze net iets meer dan ¤3,- p/stuk. Da's nog eens leuk, of niet?
- correctie en link: http://www.focalprice.com/detail_EP771B.html -Altijd een goed idee om ff aan de bel te trekken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:54 schreef Bankpasje het volgende:
Net met DX via live chat gepraat. Aantal orders stonden al een tijdje op "order received". Naar de live chat stonden ze allemaal op "packaging". Ook een item die uit was verkocht kunnen laten veranderen naar een ander product. Prima service zoAansporen tot...
Goh, dat zag ik niet aankomen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:56 schreef Superlam het volgende:
Vorige week stond hier een of andere muis van www.viigoo.com voor 1,50 dollar. Die had ik besteld kijk ik vandaag op mijn mail heeft paypal mijn geld terug gestort. Nog nooit meegemaakt zonder dat ik er om gevraagd heb. Zal wel iets mis zijn met die shop.Ben ook blij met m'n in Europa gekochte eckte supertoffe Logitech M705.
Liever in een keer een goede muis, dan vijf kutmuisjes die telkens stukgaan.
Hoe kan je betalen bij mistertao nadat het pakketje is gewogen? Ik zie nergens check out of pay now staan.![]()
Volgends mij kan je dan bij je order op "Continue' drukken waarna je bij adres/payment komt...quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:47 schreef Repeating het volgende:
Hoe kan je betalen bij mistertao nadat het pakketje is gewogen? Ik zie nergens check out of pay now staan.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Dit is wat ik zie:quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:48 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Volgends mij kan je dan bij je order op "Continue' drukken waarna je bij adres/payment komt...![]()
![]()
Probeer is met IE/Chrome want volgens mij is de layout gewoon screwed bij jou.. want knop zit rechtsonder. Daar zit bij jou recommender ding overheen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:54 schreef Repeating het volgende:
[..]
Dit is wat ik zie:
[ afbeelding ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Dat was het idd. Thx.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:03 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Probeer is met IE/Chrome want volgens mij is de layout gewoon screwed bij jou.. want knop zit rechtsonder. Daar zit bij jou recommender ding overheen.![]()
Net mijn pakje met de CKDUN CK-700 oortjes erbij !
Klinken zonder ingespeeld te zijn al prima, zeker een aanrader.
Prima kwaliteit & goedkoop !![]()
Net deze besteld: http://www.tinydeal.com/h(...)y-12597-p-11098.html
voor verjaardagskado![]()
31ste order bij TD
toch?![]()
Wel hele slechte reviews voor een verjaardagskadoquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:35 schreef keesos het volgende:
Net deze besteld: http://www.tinydeal.com/h(...)y-12597-p-11098.html
voor verjaardagskado![]()
31ste order bij TD
waar zijn ze nou het goedkoopste? Ben mobiel dus kan het niet opzoekenquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:29 schreef jonasr het volgende:
Prima kwaliteit & goedkoop !![]()
Heb ze van focal, met 10% korting coupon & vanaf 3 krijgt je ook nog eens een mooie korting.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:29 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
waar zijn ze nou het goedkoopste? Ben mobiel dus kan het niet opzoeken
$ 4.94 ipv $5.78 !
Weet er nog trouwens iemand de officiele site van dat merk?
Wil nog eens de verschillende types met elkaar vergelijken en dan nog eens iets anders uitproberen. Heeft hier al gestaan in 1 vd vorige topics denk ik, iemand die het nog weet?![]()
Hebben dit ergens in China te koop? Schijnt goed te werken![]()
http://www.razorpit.com/
Beter dan scheve nep mesjes halen![]()
![]()
Een oude naakte man?quote:
Ik zag ook al iets met een spijkerbroek, maar de razorpit schijnt nog beter te werken.![]()
is dat inspelen geen fabeltje?quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:29 schreef jonasr het volgende:
Prima kwaliteit & goedkoop !我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
ik heb een paar vraagjes (ik heb al ingelezen):
1. die ck-700 oortjes hebben die veel bass?
2. zitten ze niet vervelend in je oor? ik gebruik nu de earphones van apple maar zie er best wel tegenop om zo'n ding helemaal je oor in te douwen.我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Heb een poosje geleden mesjes bij BIC gehaald (3 halen 2 betalen actie toen). Vallen beslist niet tegen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:17 schreef monkeybrain het volgende:
Hebben dit ergens in China te koop? Schijnt goed te werken![]()
http://www.razorpit.com/
Beter dan scheve nep mesjes halenMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Inderdaad prima mesjesquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb een poosje geleden mesjes bij BIC gehaald (3 halen 2 betalen actie toen). Vallen beslist niet tegen.
Dat dacht ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:29 schreef jonasr het volgende:
Prima kwaliteit & goedkoop !Dat zei ik dus net...quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:29 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
waar zijn ze nou het goedkoopste? Ben mobiel dus kan het niet opzoekenDát dus.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:58 schreef jonasr het volgende:
[..]
Heb ze van focal, met 10% korting coupon & vanaf 3 krijgt je ook nog eens een mooie korting.
$ 4.94 ipv $5.78 !
Weet er nog trouwens iemand de officiele site van dat merk?
Wil nog eens de verschillende types met elkaar vergelijken en dan nog eens iets anders uitproberen. Heeft hier al gestaan in 1 vd vorige topics denk ik, iemand die het nog weet?
En zoals ik ook al zei dus... 'XKDUN' is het eigenlijk... http://www.xkdun.com/En/main.asp
Ik zou niet zoveel hoeven te posten als jullie gewoon zouden lezen.Deels. Je hoeft geen magie te verwachten, maar er is wel een licht maar merkbaar verschil in warmte en ruimtelijkheid.quote:1. Als je je ingelezen hebt weet je dat die oortjes inderdaad best veel bass produceren. Vrij directe bass die de overige range niet vermoffelt en het 'muddy' maakt zoals de Alpha's wel doen, maar minder genuanceerd en vol zijn dan de M2 en XT2 bijvoorbeeld. De middenrange is erg helder en biedt veel detail, perfect voor electromuziek e.d. met dikke bass dus, zonder dat de rest van het nummer 'verdoft'. Echter, bij rock en pop kan het ietwat schel en leeg klinken, maar goed, ik verwacht dan ook geen ¤50,- kwaliteit van dopjes van zo'n ¤3,-. Voor die prijs lijkt me niet dat er iets ook maar dicht in de buurt komt. Het eerstvolgende zijn dan de Brainwavz Alpha, en die waren leuk voor minder dan $10, maar nu z'n $18,50 zijn vond ik het wel interessant om een supertightbudget alternatief te zoeken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:50 schreef BigD033 het volgende:
ik heb een paar vraagjes (ik heb al ingelezen):
1. die ck-700 oortjes hebben die veel bass?
2. zitten ze niet vervelend in je oor? ik gebruik nu de earphones van apple maar zie er best wel tegenop om zo'n ding helemaal je oor in te douwen.Die niet klinken en aanvoelen alsof het 'karton' is uiteraard.
2. Hoe groter, hoe beter is het meestal. Ik bedoel, de B2's prop je ook niet makkelijk in je oor lijkt me, maar daar komt wel een geluidje uit waar je 'U' tegen zegt (vermoedelijk dan, I couldn't tell). Je hebt techniek en luchtdoorstroming nodig om goede klanken te genereren. Het zit niet veel anders dan andere dopjes en gaat ook niet dieper in je oor in principe. Er steekt misschien wat meer uit dan normaal.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
![]()
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Ik had de CK-007 (of desnoods CK-H450) wel gewild, maar heb ik nergens kunnen vinden...
De rest van de oortjes zagen eruit als 'meuk'...Trouwens gevlogen met het Nine-Eagle vliegtuigje!quote:Hard en snel gaat 'ie jonge! Beetje te hard en te snel, en er stond aardig wat wind. Wel loopings gedraaid en wat gevlogen, maar nu moet 'ie na een crashlanding vanwege windvlaag toch wel eerst ff wat plakwerk ondergaan voor 'ie weer airborne-ready is. Thanks nog, ies leuk spul.
Linkje naar de site zelfquote:?
Zat mobiel, dat ging iets lastiger.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
We kunnen toch wel linktracen?
> http://e.dealextreme.com/promotion/benledm/MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik kan dat ook mobiel. Wat zo ben ik.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:33 schreef shiznuts het volgende:
Ik kan dat ook mobiel. Wat zo ben ik.![]()
iemand ervaring met deze? http://www.priceangels.co(...)m-Cable--s75938.html
weet iemand ook nog een goede zaklamp tot een 10,- met gewoone baterijen?BAM dit is 3KB![]()
Die vraag werd gisteren nog gesteld.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:56 schreef Loll het volgende:
iemand ervaring met deze? http://www.priceangels.co(...)m-Cable--s75938.html
weet iemand ook nog een goede zaklamp tot een 10,- met gewoone baterijen?
Lees je eens in.![]()
Pas op op DX, kreeg net een rare melding op het forum (Check your pc for virusus now bla bla..)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dit krijg ik net ook steeds op DX. Op een Mac.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:10 schreef RobertNL het volgende:
Pas op op DX, kreeg net een rare melding op het forum (Check your pc for virusus now bla bla..)Jonge, ik bin op de weaze![]()
Ik krijg net een pakket binnen, en ik voelde al dat dit iets is wat ik niet besteld heb. Ik maak het open en.. 5 but pluggs, een fleshlight, een wifi adapter met schotel en 5 wenkbrauw curlers ..
Ik heb echt geen idee van welke shop het vandaan komt, zoeken dmv het afzender adres kom ik uit op een transport bedrijf. Er zit trouwens ook een tracking nummer op, echter kan ik dit nummer nergens in mijn administratie terugvinden.
Ik denk dat er sprake is van een adres sticker verwisseling, maar ik heb geen idee met welke bestelling en welke de shop het verward heeft![]()
![]()
Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:09 schreef UncleSam het volgende:
Ik krijg net een pakket binnen, en ik voelde al dat dit iets is wat ik niet besteld heb. Ik maak het open en.. 5 but pluggs, een fleshlight, een wifi adapter met schotel en 5 wenkbrauw curlers ..
Ik heb echt geen idee van welke shop het vandaan komt, zoeken dmv het afzender adres kom ik uit op een transport bedrijf. Er zit trouwens ook een tracking nummer op, echter kan ik dit nummer nergens in mijn administratie terugvinden.
Ik denk dat er sprake is van een adres sticker verwisseling, maar ik heb geen idee met welke bestelling en welke de shop het verward heeft![]()
![]()
![]()
Heb vandaag ook net een pakketje binnen gehad van TNT met die R sticker erop en dat was van DX.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:16 schreef UncleSam het volgende:
Iemand die de verpakking/label herkent?
[ afbeelding ]
DX heeft ook een sexshop![]()
![]()
Zet het retour adres eens neer, dan ga ik even zoeken. Heb zoals een addict behoord de verpakkingen van sommige pakketjes bewaard <3.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:16 schreef UncleSam het volgende:
Iemand die de verpakking/label herkent?
[ afbeelding ]BIC doet ook veel via Chinapost... maar die heeft geen b-plugs toch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb vandaag ook net een pakketje binnen gehad van TNT met die R sticker erop en dat was van DX.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
DX heeft geprinte douane formulieren, deze is handgeschreven...quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dank je, naja vond de website ook niet met je tip over Xkdun, enkel een vage andere online shop van dat bedrijf xD.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dát dus.
En zoals ik ook al zei dus... 'XKDUN' is het eigenlijk... http://www.xkdun.com/En/main.asp
Ik zou niet zoveel hoeven te posten als jullie gewoon zouden lezen.
[..]
Deels. Je hoeft geen magie te verwachten, maar er is wel een licht maar merkbaar verschil in warmte en ruimtelijkheid.
[..]
Uhm, bwa inspelen... Je moet inderdaad geen wonderen verwachten maar het "membraanpje" word wat soepeler waardoor je geluid iets warmer word.
T'och, het zijn voor die prijs super oortjes, vind ze qua geluid vergelijkbaar met mijn oude EP630 van creative.
En, pgr, laat iets weten over die ck800's, ben ik wel benieuwd naar.
Lijkt me sterk dat er veel verschil inzit met de 700'erds
Ik hoop eerder dat de CK-139 of CK-B10 ergens verschijnen...![]()
Nee, niet gevonden tussen de verpakkingenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:21 schreef UncleSam het volgende:
FEDOU
Room 1607
Block A #38 HongLi Road
Futian, Shenzen, Guang Dong 518028
China...
Ook nog een ordernummer?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Zet maar neer ik zoek welquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:24 schreef UncleSam het volgende:
Waar zou ik een order nummer moeten vinden?
Op de artikelen zitten wel witte stickers met SKU codes.
Edit: kan ze net niet goed lezen
Edit 2: Focalprice...?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
De saikquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die vraag werd gisteren nog gesteld.
Lees je eens in.我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Het is inderdaad Focalprice, maar het product wat ik had moeten krijgen heb ik ook gewoon al gehad. Ik ben dus eigenlijk niets kwijt maar heb een pakket extra gratis gehad.
Oa deze zat er in: http://www.focalprice.com(...)s_Adapter_Black.html![]()
Is die cockring niet iets te groot?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:24 schreef UncleSam het volgende:
Waar zou ik een order nummer moeten vinden?
Op de artikelen zitten wel witte stickers met SKU codes.
[ afbeelding ]![]()
Naar Chinese maatstaven welquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef Skiet het volgende:
[..]
Is die cockring niet iets te groot?![]()
![]()
Op aanraden van Shizlnuts toch maar is een nieuwe helikopter gekocht
Eentje met 4 way controll, dus ook 'roll' .. tricky om te sturen schijnt het. Maar dat is dus weer een mooie uitdaging!
Hopen dat deze snel binnen is.. express shipping
Zullen we het dan maar weer positief bekijken ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef UncleSam het volgende:
Dat is de deksel van de flesh lightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar weer positief bekijken ?maar niet als het pakketje verwisseld isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Tip bestel ook even een paar extra accusquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef tokko1 het volgende:
Op aanraden van Shizlnuts toch maar is een nieuwe helikopter gekocht
Eentje met 4 way controll, dus ook 'roll' .. tricky om te sturen schijnt het. Maar dat is dus weer een mooie uitdaging!
[ link | afbeelding ]
Hopen dat deze snel binnen is.. express shipping. Anders loop je constant te wachten op het laden, ze gaan een minuut of 9/10 mee en laden duurt +-18 min..
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef BigD033 het volgende:
[..]
maar niet als het pakketje verwisseld isquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef UncleSam het volgende:
Het is inderdaad Focalprice, maar het product wat ik had moeten krijgen heb ik ook gewoon al gehad. Ik ben dus eigenlijk niets kwijt maar heb een pakket extra gratis gehad.
Oa deze zat er in: http://www.focalprice.com(...)s_Adapter_Black.htmlMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
*zuchtquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef Bankpasje het volgende:
welke dingen zijn er gewilt?
Ik bedoel mensen die zeggen woow die wil ik ook..![]()
![]()
Tablets, aanstekers, helicoptertjes, zaklampen, oordopjes.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef Bankpasje het volgende:
Ik bedoel mensen die zeggen woow die wil ik ook..
Lees eens een topic of 5 door en je weet het..en dat jaquote:
Lees de posts hierboven eens door. Met name de buttplugs zijn zeer gewiltquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef Bankpasje het volgende:
![]()
Spul dat hier niet besproken mag en gaat worden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef Bankpasje het volgende:
En bij de flesh lights krijg je nu een gratis cock ring. Koopjequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:52 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Lees de posts hierboven eens door. Met name de buttplugs zijn zeer gewilt
Er is ook zat spul dat wel gewoon mag en super leuk is om uit China te halen ipv de lokale Actionquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:55 schreef Repeating het volgende:
[..]
Spul dat hier niet besproken mag en gaat worden.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:52 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Lees de posts hierboven eens door. Met name de buttplugs zijn zeer gewiltVergeet de Fleshlights en Eitjes niet... (vrouwen komen hier toch niet
)
En als ze hier wel waren dan zijn ze nu wel weg
Btw, wat maken ze altijd mooie bloementjes voor de "edele delen"Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
wat een gehaat weer
Ik volg deze reeks uiteraard, en bestel regelmatig / wekelijks vanuit china. Het was gewoon eem vraagje, om wat nieuwere dingen te ontdekken..![]()
Free cute hate for you my friend <3quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:58 schreef Bankpasje het volgende:
wat een gehaat weer
Ik volg deze reeks uiteraard, en bestel regelmatig / wekelijks vanuit china. Het was gewoon eem vraagje, om wat nieuwere dingen te ontdekken..
Nieuwe TT: Waar je bij iedere wireless adapter een gratis plug krijgt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Maak eens een foto van de fleshlight en geef even een reviewtje. Ze zijn te duur om gewoon effe te bestellen en ben wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:09 schreef UncleSam het volgende:
Ik denk dat er sprake is van een adres sticker verwisseling, maar ik heb geen idee met welke bestelling en welke de shop het verward heeftIk lees telkens dat je hooguit je pink erin kan stoppen, schiet niet op
![]()
![]()
"easy to clean"quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:12 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb deze ontvangenhttp://www.focalprice.com(...)d_Mouth_Sex_Toy.html
![]()
![]()
En ook creepy as a motherfucker.quote:Fleshlight ala, maar zo'n rubber namaakmond alsof er bij iemand een stuk van d'r gezicht afgeslagen is..
Krijgen we een review?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:12 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb deze ontvangenhttp://www.focalprice.com(...)d_Mouth_Sex_Toy.html
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:33 schreef UncleSam het volgende:
Dat ding stinkt, ik ga er niet aan in zitten!MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Doet me denken aan zo'n 4chan topic waar iemand zijn penis in een neus van een koe stopt die in een vrieskelder ligtquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En ook creepy as a motherfucker.Fleshlight ala, maar zo'n rubber namaakmond alsof er bij iemand een stuk van d'r gezicht afgeslagen is..
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n 4chan topic waar iemand zijn penis in een neus van een koe stopt die in een vrieskelder ligt_!
Die friggin Chinees van Viigoo heeft van die 1.5 dollar muis het geld teruggestort!![]()
Ken hij niet leveren ofzo?
http://www.viigoo.com/mou(...)a3141b90d06671a2.htmFriettent dikke Willie, met Willie![]()
Lezen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:50 schreef W00fer het volgende:
Die friggin Chinees van Viigoo heeft van die 1.5 dollar muis het geld teruggestort!![]()
Ken hij niet leveren ofzo?
http://www.viigoo.com/mou(...)a3141b90d06671a2.htm
Zie vorige pagina dacht ik.![]()
Hmmm dealextreme heeft sinds kort een UK warehouse. Goede ontwikkeling imo.
http://e.dealextreme.com/albums/uk-warehouse/index.html![]()
Nja, inpakken traag.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:09 schreef xminator het volgende:
http://e.dealextreme.com/albums/uk-warehouse/index.html
Maar eens verzonden had ik men horloge op 3dagen!![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 00:14 schreef jonasr het volgende:
[..]
Nja, inpakken traag.
Maar eens verzonden had ik men horloge op 3dagen!
Volgens DX is het trouwens heel normaal dat postbedrijven de post niet scannen en daardoor staat mijn trackinstatus al 13 dagen op hetzelde.Jonge, ik bin op de weaze![]()
dat zei ik 5 pagina's geleden ookquote:Op woensdag 21 september 2011 00:09 schreef xminator het volgende:
http://e.dealextreme.com/albums/uk-warehouse/index.html我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Kan zijn maar deze reeks loopt vaak zo snel dat het vaak niet eens de moeite waard is om terug te lezen.quote:Op woensdag 21 september 2011 07:00 schreef BigD033 het volgende:
[..]
dat zei ik 5 pagina's geleden ook
Dan heb je eindelijk het topic doorgelezen en dan is er alweer een nieuw topic.
Dat soort dingen kun je beter meteen in de openingspost drukken.Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
Mensen die toch nog altijd een muis willen, na hun gestorneerde bestelling... deze bij de ALDI ziet er wel aardig uit, soms hoef je het niet al te ver te zoeken.
http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_39/OFF18.SHTMLThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Echt boeiende dingen komen er wel in.. is dat echt boeiend? Neah duurt shipping gewoon iets minder langquote:Op woensdag 21 september 2011 09:05 schreef classpc het volgende:
[..]
Kan zijn maar deze reeks loopt vaak zo snel dat het vaak niet eens de moeite waard is om terug te lezen.
Dan heb je eindelijk het topic doorgelezen en dan is er alweer een nieuw topic.
Dat soort dingen kun je beter meteen in de openingspost drukken.
Waarom van je zolderkamer afkomen als de postbode het ook aan de deur kan brengenquote:Op woensdag 21 september 2011 10:42 schreef shiznuts het volgende:
Mensen die toch nog altijd een muis willen, na hun gestorneerde bestelling... deze bij de ALDI ziet er wel aardig uit, soms hoef je het niet al te ver te zoeken.
http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_39/OFF18.SHTML
1. Dat is als je onder de veronderstelling bent dat je het zelf moet halen, vrouwen kunnen meer dan boterhammetjes beleggenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waarom van je zolderkamer afkomen als de postbode het ook aan de deur kan brengen![]()
2. In de winkel kun je iets bekijken voor je het koopt, misschien zeg je wel 'oh, ik had me dat anders voorgesteld, nou laat maar'
3. 't Is nog altijd sneller dan wachten en gedoe met China/Hong Kong Post XD
4. Frisse lucht, 't zal je goeddoen
2 Aldi muizen zijn bij mij al na een jaar versleten.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:42 schreef shiznuts het volgende:
http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_39/OFF18.SHTML
Dus ik hoef ze niet meer![]()
![]()
Kwam net deze oortjes tegen bij new arrivals van TD.
http://www.tinydeal.com/3(...)-42183.html?dp=N0102
En lego: wtf![]()
http://www.tinydeal.com/d(...)i-52775-p-42209.html![]()
Patent op LEGO-blokjes is verstreken, dus nu mag iedereen het maken.
Het is dus wel nep, maar ook weer niet.
Wel echt Chinees meteen, zo'n mobiele lanceertruck en gastjes met een geel gezicht...
Die oortjes lijken me niet alles, maar om het koord op te rollen is wel geinig.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ja, klopt.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:23 schreef shiznuts het volgende:
Patent op LEGO-blokjes is verstreken, dus nu mag iedereen het maken.
Het is dus wel nep, maar ook weer niet.
Die oortjes lijken me niet alles, maar om het koord op te rollen is wel geinig.
Jammer dat het patent opgeheven is though.
Echte Lego blijft het beste![]()
Ziet er wel grappig uit dat legerlego![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 12:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Jammer dat het patent opgeheven is though.
Echte Lego blijft het beste![]()
Ziet er wel grappig uit dat legerlegoNinjaedit.
True story.Bij mijn ouders staat een fortuin in waarde aan LEGO denk ik wel.
Van piratenschepen en ufo's, tot hele steden met wegen en onderwaterwerelden.
LEGO.
Het loopt onderhand wel de spuigaten uit, met alle reclame emails van Chinese webshops waar ik nog nooit heb besteld...
Autoyet? Madeinchina.com?
houwnouweensopw.![]()
Autoyet is van focalprice, en Madeinchina.com is gewoon een geheel apparte shop.. maar voglends mij wel iets related met DX...quote:Op woensdag 21 september 2011 12:42 schreef Poepoog het volgende:
Het loopt onderhand wel de spuigaten uit, met alle reclame emails van Chinese webshops waar ik nog nooit heb besteld...
Autoyet? Madeinchina.com?
houwnouweensopw.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Als je je rubberen eartips eens verloren hebt oid:
http://www.buyincoins.com(...)ps-product-7698.html
Die krengen verlies ik helaas wel eens af toe van mijn alpha's![]()
![]()
Hebben jullie ook last van trojans op DealExtreme ? Heeft dit iets met de SSL certificaten te maken ?leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.![]()
Nee nergens last van..?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:48 schreef AwesomeSauce het volgende:
Hebben jullie ook last van trojans op DealExtreme ? Heeft dit iets met de SSL certificaten te maken ?
(https://www.mcafeesecure.com/RatingVerify?ref=dealextreme.com ? )Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Nope, meerdere virusscanners hebben dit ?leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.![]()
Ik heb het ook. Ik kom dan op zo'n nep Mac-pagina en dan wordt er automatisch iets gedownload.Jonge, ik bin op de weaze![]()
Ja had vanmorgen ook een waarschuwing dat Avast iets geblokkeerd had.... Geen idee verder hoe of wat.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:48 schreef AwesomeSauce het volgende:
Hebben jullie ook last van trojans op DealExtreme ? Heeft dit iets met de SSL certificaten te maken ?Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Grappig, krijg een email van PayPal waar ze me wijzen op DX, FocalPrice etc.quote:Met PayPal winkel je makkelijk en veilig over de grens. Vind duizenden unieke producten tegen de laagste prijs in deze China en Hongkong nieuwsbrief.![]()
![]()
Op de paypal site ook wel eens, Dinodirect had ook wel is reclame op paypal site en email...quote:Op woensdag 21 september 2011 15:29 schreef Granaatappel het volgende:
Grappig, krijg een email van PayPal waar ze me wijzen op DX, FocalPrice etc.
[..]
[ afbeelding ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
En ligt het aan mij of is www.pandawill.com offline?
offlinequote:Op woensdag 21 september 2011 15:58 schreef tokko1 het volgende:
En ligt het aan mij of is www.pandawill.com offline?![]()
![]()
http://www.downforeveryoneorjustme.com/pandawill.comquote:Op woensdag 21 september 2011 15:58 schreef tokko1 het volgende:
En ligt het aan mij of is www.pandawill.com offline?quote:It's not just you! http://pandawill.com looks down from here.Jonge, ik bin op de weaze![]()
Nieuwe topic titel??
Waar we een plug bij elk pakketje krijgen!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Tablets, aanstekers, helicoptertjes, zaklampen, oordopjes én gratis plugs.
evt een paar dingen weghalen als het niet past我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Waar we een plug bij elk pakketje krijgen!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: