Risico? Is dit al een risico voor jou in dit leven?quote:Op maandag 19 september 2011 13:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Spoiler tags werken niet in Chrome (?) Maar goed het zijn twee kleine dingetje waaronder een usb kabeltje. Totaal bedrag zal nog onder de 10 euro. Dus ach dat risico durf ik wel te nemen.
Risico dat je niets krijgt.quote:Op maandag 19 september 2011 13:19 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Risico? Is dit al een risico voor jou in dit leven?
"livin' on the edge".
Wist niet dat PayPal de bescherming had afgeschaft.quote:
Registered Air Mail :quote:Op maandag 19 september 2011 12:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
thanks
ik snap alleen weinig van de shipping fee.
zit die er al bij in?
ik zat te kijken naar dit product: http://item.taobao.com/item.htm?id=2868325682 maar kom er dus niet uit wat er nog aan shipping bijkomt, of dat dat niks is
Bij mij heeft digitalzone2010 (goede verkoper op ebay) zojuist mijn chinaverzendingstijdrecord overtroffen. 40 dagen, ik denk dat ik maar eens heel snel een refund ga regelenquote:Op maandag 19 september 2011 13:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lees de OP eens zou ik zeggen... In toevoeging daarop:
Een Powerseller op Ebay heeft vaak ook gewoon een webshop en daarmee is de afhandeling eigenlijk niet veel anders dan gebruikelijk. Je kunt dus rekenen op twee á drie weken die het normalerwijze duurt (uitzonderingen heb je altijd natuurlijk). Ervaring van sommigen leert dat Ebay-verkopers eigenlijk erg rap zenden, binnen 24-48hr en dan vaak in 7-14 dagen al in huis.
Is ook sterk afhankelijk van wat je besteld hebt. Als iets groot en zwaar is, of als er meerdere dingen in een zending zitten dan trekt dat al sneller de nieuwsgierigheid van de douane bijvoorbeeld, dan een enkel klein vederlicht envelopje. Als die daar naar gaan kijken, dan kun je rekenen op vertraging en papierwerk, misschien zelfs heffing/boete, afhankelijk van hetgeen je besteld hebt.
Je kan nog beter 'tvp' zeggen dan zoiets stoms.quote:
Ik snap jouw reactie niet helemaal. Als je bestelt in het buitenland kan het toch ook zijn dat je niets opgestuurd krijgt of dat het nooit aankomt. Tuurlijk heb je via Paypal wel het voordeel dat je je geld weer terug kan krijgen.quote:Op maandag 19 september 2011 16:00 schreef BigD033 het volgende:
[..]
Je kan nog beter 'tvp' zeggen dan zoiets stoms.
Misschien iets voor jouw?
tweakers.net
Dus wat is dan het risico nogmaals?quote:Op maandag 19 september 2011 16:33 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik snap jouw reactie niet helemaal. Als je bestelt in het buitenland kan het toch ook zijn dat je niets opgestuurd krijgt of dat het nooit aankomt. Tuurlijk heb je via Paypal wel het voordeel dat je je geld weer terug kan krijgen.
Gedoe en dat je dan wel je geld terug hebt, maar nog geen spullen?quote:Op maandag 19 september 2011 17:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dus wat is dan het risico nogmaals?
Ja is gewoon een nationaal feest zoals hier kerstmis oid. En ik denk dat chinezen trouwens harder werken dan nederlanders in het algemeenquote:Op maandag 19 september 2011 18:21 schreef W00fer het volgende:
Die lamballen in China hadden iets van China Moon festival ofzo, vandaar allemaal excuses over een late reactie![]()
Ik dacht dat ze daar meerdere support teams hadden verspreid over heel het land.
Of hebben meer dan een miljard Chinezen dat Moon Festival?
Ja, maar goed, ik zou er ook moe van worden als ik de hele dag in de fabriek zou werken of op kantoor om producten half/half te verzenden. Nederlanders denken over het algemeen nogal eens na tijdens het werken en tonen eigen initiatief, bij Chinezen is de collective mind state erg aanwezig. Men produceert als robotjes en volgt de grote baas zonder zelf na te denken zo lijkt het. Dat is in ieder geval het idee wat ik krijg als ik zo soms eens zie wat ik aantref in de brievenbus.quote:Op maandag 19 september 2011 19:44 schreef Elco.. het volgende:
[..]
Ja is gewoon een nationaal feest zoals hier kerstmis oid. En ik denk dat chinezen trouwens harder werken dan nederlanders in het algemeen
Vind het in ieder geval al een minpunt dat je er geen AA batterijen in kan doen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:17 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)50-1-17670-904436356
Is dit wat?
Als je extreem fel wilt hebben kun je beter voor de 3x/5x/6x CREE LED versies gaan. Over het algemeen geldt ook 'bigger is better'. De SSC P7 is een best goed aangeschreven ding, de 900 lumen, zoals bij elke zaklamp eigenlijk wel, is natuurlijk wat aangedikt, maar het zal vele malen helderder zijn dan je huis en tuin-zaklamp die je misschien nu hebt liggen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:17 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)50-1-17670-904436356
Is dit wat?
Ik zoek een extreem felle led zaklamp. Iemand tips?
Ik vond deze op die uk dx
Heb nu een maglite 5d met ledkop. Maar wil kleiner met een dikke bak licht. Die cree led waar jijt over hebt kan ik die ook op dx vinden of is dat 'winkelspul'?quote:Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je extreem fel wilt hebben kun je beter voor de 3x/5x/6x CREE LED versies gaan. Over het algemeen geldt ook 'bigger is better'. De SSC P7 is een best goed aangeschreven ding, de 900 lumen, zoals bij elke zaklamp eigenlijk wel, is natuurlijk wat aangedikt, maar het zal vele malen helderder zijn dan je huis en tuin-zaklamp die je misschien nu hebt liggen.Kijk ook op de candlepower-fora e.d.
Ik trof een soort libelle vleugel aan in een pakje vorige weekquote:Op maandag 19 september 2011 19:49 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, maar goed, ik zou er ook moe van worden als ik de hele dag in de fabriek zou werken of op kantoor om producten half/half te verzenden. Nederlanders denken over het algemeen nogal eens na tijdens het werken en tonen eigen initiatief, bij Chinezen is de collective mind state erg aanwezig. Men produceert als robotjes en volgt de grote baas zonder zelf na te denken zo lijkt het. Dat is in ieder geval het idee wat ik krijg als ik zo soms eens zie wat ik aantref in de brievenbus.
Wutt springende spin?quote:Op maandag 19 september 2011 21:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik trof een soort libelle vleugel aan in een pakje vorige weekIets minder erg dan de behoorlijk grote springende spin die ik dood moest trappen vorig jaar nadat ik een pakje van Jack had geopend...
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |