Bij sites gewoon nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef thethoryd het volgende:
Weet iemand trouwens of je kan afdingen bij taobao agents?![]()
Ja, bij de agents die via msn werken kan dat. Gewoon een (enigzins gemodde) factuur van een andere agent laten zien en hen de keus geven. Wil je centen, of niet? Tiffany was wat dat betreft vrij duidelijk. Die zei gewoon als mijn prijs je niet aan staat dan ga je toch lekker naar een anderquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:04 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Bij sites gewoon nietmaby anderen wel.... ik zeg try it?
Maar die vond ik over het algemeen dan ook redelijk met de prijs. Er zijn een paar die als je niet over de prijs zeurt gewoon teveel laten betalen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:08 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ja, bij de agents die via msn werken kan dat. Gewoon een (enigzins gemodde) factuur van een andere agent laten zien en hen de keus geven. Wil je centen, of niet? Tiffany was wat dat betreft vrij duidelijk. Die zei gewoon als mijn prijs je niet aan staat dan ga je toch lekker naar een ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpha vs. proAlphaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:35 schreef Ballsofsteel het volgende:
Beloofde pics
Shark watch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpha vs. proAlphaSinds wanneer worden de Brainwavz in zon sjieke verpakking gestopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kreeg ze altijd in een aluminium zakje
Shark watch ziet er ook tof uit![]()
De 'gewone" brainwavz worden nog in z'n zakkie gestoptquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden de Brainwavz in zon sjieke verpakking gestopt?![]()
Ik kreeg ze altijd in een aluminium zakje
Shark watch ziet er ook tof uit
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:25 schreef Saninl het volgende:
Voor de eerste keer iets gekocht bij BuyInCoins, voorheen altijd bij DX gedaan.
Eens kijken of dit (beter) bevalt...
'envelope' natuurlijk, want in het nederlands lukt het niet Broquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:04 schreef shiznuts het volgende:
Yo mattie, gewoon ff op chinaprices op 'envelop' zoeken...
Da's vast zonder verzendkosten. Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:25 schreef xminator het volgende:
Voor de 2e keer dit horloge besteld:
[ afbeelding ]
Iemand vond hem leuk, dus ga hem gewoon cadeau geven.. Was maar 2,88 dollar
Hehe, vond het zo zielig logotje toen we chinaprices ontdekte...quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:18 schreef shiznuts het volgende:
Ik bedoel toch wat ik seg, swa. Meer is minder, jwt.
Valt me nu pas op trouwens dat ons tokkie credit krijgt voor het logo.
Inclusief verzendkostenquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:40 schreef Dromer het volgende:
[..]
Da's vast zonder verzendkosten. Heb je een linkje?
Ik kreeg een tegoedbon van 8 dollar maar moest wel minimaal x dollar besteden. Zonnebril kwam kapot aan. Verder wel een fijne winkel.quote:
Nee, nooit gehad. En kreeg pas te horen dat er een minimumbedrag aan zat nadat ik de Coupon code had gekregen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |