Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:25 schreef Saninl het volgende:
Voor de eerste keer iets gekocht bij BuyInCoins, voorheen altijd bij DX gedaan.
Eens kijken of dit (beter) bevalt...
'envelope' natuurlijk, want in het nederlands lukt het niet Broquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:04 schreef shiznuts het volgende:
Yo mattie, gewoon ff op chinaprices op 'envelop' zoeken...
Da's vast zonder verzendkosten. Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:25 schreef xminator het volgende:
Voor de 2e keer dit horloge besteld:
[ afbeelding ]
Iemand vond hem leuk, dus ga hem gewoon cadeau geven.. Was maar 2,88 dollar
Hehe, vond het zo zielig logotje toen we chinaprices ontdekte...quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:18 schreef shiznuts het volgende:
Ik bedoel toch wat ik seg, swa. Meer is minder, jwt.
Valt me nu pas op trouwens dat ons tokkie credit krijgt voor het logo.
Inclusief verzendkostenquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:40 schreef Dromer het volgende:
[..]
Da's vast zonder verzendkosten. Heb je een linkje?
Ik kreeg een tegoedbon van 8 dollar maar moest wel minimaal x dollar besteden. Zonnebril kwam kapot aan. Verder wel een fijne winkel.quote:
Nee, nooit gehad. En kreeg pas te horen dat er een minimumbedrag aan zat nadat ik de Coupon code had gekregen.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:35 schreef Ballsofsteel het volgende:
Beloofde pics
Shark watch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpha vs. proAlphaVet horloge! Heb je linkje? Kan hem in dit topic niet vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serieus, als je gezocht had had je het absoluut gevonden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:50 schreef jopiede het volgende:
[..]
Vet horloge! Heb je linkje? Kan hem in dit topic niet vinden
mijn slechte ervaringen zijn vooral die coupons die je bij een bepaald bedrag pas kan bestedenquote:
Het is niet dat ik daardoor niet meer bij jullie bestel ofzo, maar ik vind het wel jammerquote:
En, verdiend het een beetje?quote:
I want to know to.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:20 schreef BigD033 het volgende:
[..]
En, verdiend het een beetje?
salaris hier in te voeren <$ >
Als je dat gaat gebruiken... en ze pakken je ermee... dan ben je nog niet jarigquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:44 schreef BigD033 het volgende:
wie dit ding kan vinden op een china site krijgt van mij een super bright super cool mini pig dual led flashlight.
-weg-
het is zo'n kutsite die alles van dx voor het 8voudige doorverkoopt.
ja ik heb op chinaprices gezocht. thnxquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:47 schreef Skiet het volgende:
Was niet zo moeilijk overigens.... heb je wel gezocht?
-weg-
Ik ook. Gewoon License Plate intikken.. hij stond op de derde en laatste pagina.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:48 schreef BigD033 het volgende:
wat een faal ding http://www.focalprice.com(...)ge.html?SSAID=465956
[..]
ja ik heb op chinaprices gezocht. thnx
gebrekkig inglish hequote:Op zaterdag 17 september 2011 15:50 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik ook. Gewoon License Plate intikken.. hij stond op de derde en laatste pagina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |