quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:35 schreef Ballsofsteel het volgende:
Beloofde pics
Shark watch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpha vs. proAlphaVet horloge! Heb je linkje? Kan hem in dit topic niet vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serieus, als je gezocht had had je het absoluut gevonden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:50 schreef jopiede het volgende:
[..]
Vet horloge! Heb je linkje? Kan hem in dit topic niet vinden
mijn slechte ervaringen zijn vooral die coupons die je bij een bepaald bedrag pas kan bestedenquote:
Het is niet dat ik daardoor niet meer bij jullie bestel ofzo, maar ik vind het wel jammerquote:
En, verdiend het een beetje?quote:
I want to know to.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:20 schreef BigD033 het volgende:
[..]
En, verdiend het een beetje?
salaris hier in te voeren <$ >
Als je dat gaat gebruiken... en ze pakken je ermee... dan ben je nog niet jarigquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:44 schreef BigD033 het volgende:
wie dit ding kan vinden op een china site krijgt van mij een super bright super cool mini pig dual led flashlight.
-weg-
het is zo'n kutsite die alles van dx voor het 8voudige doorverkoopt.
ja ik heb op chinaprices gezocht. thnxquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:47 schreef Skiet het volgende:
Was niet zo moeilijk overigens.... heb je wel gezocht?
-weg-
Ik ook. Gewoon License Plate intikken.. hij stond op de derde en laatste pagina.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:48 schreef BigD033 het volgende:
wat een faal ding http://www.focalprice.com(...)ge.html?SSAID=465956
[..]
ja ik heb op chinaprices gezocht. thnx
gebrekkig inglish hequote:Op zaterdag 17 september 2011 15:50 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik ook. Gewoon License Plate intikken.. hij stond op de derde en laatste pagina.
Heb je het niet besteld op http://offers.dealextreme.com? Daar komen elke dag nieuwe aanbiedingen voorbij. Dat staat inderdaad los van je DX order lijst.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:16 schreef Skiet het volgende:
Bij DX laatst weer wat besteld, maar toen kreeg ik een hele andere betaal interface. Het was wel gewoon op DX. Maar ik kan die order ook niet meer terugvinden in mijn history. Iemand ook zoiets gehad?
Bandje is vrij groot. Zelfs voor mij nog een beetje té. Bij mij viel het er wel na 2 weken vanaf.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:39 schreef DaFrenk het volgende:
Denk dat ik me ook zo'n Shark Watch ga kopen, is toch een mooi ding! Wel even kijken hoe lang de band is. Het horloge wat ik op DX gekocht heb is volgens mij te klein voor me
Edit: is dat die van 365*1online? Deze dus?
Lol, ok danquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:45 schreef Dromer het volgende:
[..]
Bandje is vrij groot. Zelfs voor mij nog een beetje té. Bij mij viel het er wel na 2 weken vanaf.
En ik heb hem ook daar gekocht.
Ik wilde de zwart/blauwe kopen. Ziet er wel stoer uit. Maar ja, als het bandje er al na 2 weken af valtquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:57 schreef shiznuts het volgende:
Dat jullie allemaal voor die gaan...Die vind ik echt snoeilelijk.
Mijn Shark-watch (die stoere 'normale') hier ff aan het showen geweest, m'n zusje Brainwavz Alpha gegeven en meteen maar hoesjes voor haar nieuwe telefoon besteld, Shiz is weer in 't land.
Ik heb je pakketjequote:Op zaterdag 17 september 2011 16:28 schreef MagischMannetje het volgende:
Leuk hoor supprice die je order naar de verkeerde persoon shipped.
Geen googlebait-postsquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:31 schreef shhulp het volgende:
[..]
Ik heb je pakketjemaar we regelen wel wat met supprice
-weg-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |