Gratis verzending dus?quote:Op zondag 18 september 2011 01:56 schreef W00fer het volgende:
1 dollar LED watch
http://www.pickegg.com/activities/luckyproduct.html
Ik begrijp het niet helemaal.quote:.If your order is right on the position of A,you are the lucky star to get A with free express mail.If you are not lucky enough,do not be sad because you can still get B with free shippment and a good value with coupon code for A.
hoeft niet, is gewoon een kutactie loterijquote:Op zondag 18 september 2011 11:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gratis verzending dus?
[..]
Ik begrijp het niet helemaal.
Donequote:Op zondag 18 september 2011 09:55 schreef monkeybrain het volgende:
fokme is onze 5% code![]()
Dat is ¤10,28, doen?
Is dit je duurste lamp tot nu toe? Ik zie ze vanaf 120 dollar pasquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je kan beter linken naar een Ferrari poster voor die knul
Ik heb mijn tk45 binnen, toch geen belasting hoeven te betalen![]()
[ afbeelding ]
Hè hè. Geen idee of ze daar hard gaan lopen. En de 20mm varianten houd ik natuurlijk als reserve.quote:Op zondag 18 september 2011 18:35 schreef W00fer het volgende:
Dan gooi je die op marktplaats?
Vliegen ze trouwens op zondag ook vanuit China? Hopelijk komen mijn pakjes komende week aan.
Wel hoor. Heb n leuke op m'n werk hangen en die is nog heelquote:Op zondag 18 september 2011 07:37 schreef BigD033 het volgende:
[..]
zelfs met bubbeltjesplastic komt die niet heel aan
Nog nooit gezien in china. Ik muis op een multo-map, ook hard en groot. Ooit ergens gevonden op het internetquote:Op zondag 18 september 2011 22:01 schreef Tjado het volgende:
Ik ben op zoek naar een harde muismat, soort van Steel Series idee. Kan helaas niks vinden bij onze Chinese vrienden. Iemand hier weleens wat tegen gekomen?
jack mailen kan niet meer? Of doet hij het nog steeds,? Het is voor mij een tijd geleden dat ik voor het laatst bij taobao heb besteldquote:Op zondag 18 september 2011 23:36 schreef UncleSam het volgende:
Choobuy is makkelijk en betrouwbaar maar iets duurder dan bijv buyintaobao.com
quote:Op zondag 18 september 2011 23:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jack mailen kan niet meer? Of doet hij het nog steeds,? Het is voor mij een tijd geleden dat ik voor het laatst bij taobao heb besteld
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:46 schreef monkeybrain het volgende:
Best wel een homobar deze topic![]()
Je ziet ook regelmatig iemand vrouwen wegjagen, heel apart.
Lokken met gratis varkentjes?
Iedere vrouw die een week post in deze topic krijgt van mij een gratis varkentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
Dat komt vast en zeker gebogen en kapot aan.quote:Op zondag 18 september 2011 22:01 schreef Tjado het volgende:
Ik ben op zoek naar een harde muismat, soort van Steel Series idee. Kan helaas niks vinden bij onze Chinese vrienden. Iemand hier weleens wat tegen gekomen?
Ik zou voor Mistertao gaan, naar mijn ervaring zijn die proffesioneel en hebben ze zeer goede prijzenquote:Op zondag 18 september 2011 23:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jack mailen kan niet meer? Of doet hij het nog steeds,? Het is voor mij een tijd geleden dat ik voor het laatst bij taobao heb besteld
www.itailor.com kan je alles op maat laten maken.quote:Op maandag 19 september 2011 08:45 schreef StevenKoelhart het volgende:
Ook leuk, kleding bestellen op Chinese webshops. Overhemd veel te kort, en mouwen van bijna 2 meter te lang.
thanksquote:Op maandag 19 september 2011 08:38 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik zou voor Mistertao gaan, naar mijn ervaring zijn die proffesioneel en hebben ze zeer goede prijzen
Bedrijf is gekoppeld aan BIC waar ik ook alleen maar goede ervaringen mee heb dus
Lees de OP eens zou ik zeggen... In toevoeging daarop:quote:Op maandag 19 september 2011 12:41 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Heb twee dingetjes besteld via een Powerseller uit China en kreeg vrijdag dacht ik een mail dat ze verzonden waren. In ieder geval 1 wordt verstuurd in een bubble-envelop. Maar hoelang duurt het ongeveer voordat ik ze zou moeten hebben?
Spoiler tags werken niet in Chrome (?) Maar goed het zijn twee kleine dingetje waaronder een usb kabeltje. Totaal bedrag zal nog onder de 10 euro. Dus ach dat risico durf ik wel te nemen.quote:Op maandag 19 september 2011 13:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lees de OP eens zou ik zeggen... In toevoeging daarop:
Een Powerseller op Ebay heeft vaak ook gewoon een webshop en daarmee is de afhandeling eigenlijk niet veel anders dan gebruikelijk. Je kunt dus rekenen op twee á drie weken die het normalerwijze duurt (uitzonderingen heb je altijd natuurlijk). Ervaring van sommigen leert dat Ebay-verkopers eigenlijk erg rap zenden, binnen 24-48hr en dan vaak in 7-14 dagen al in huis.
Is ook sterk afhankelijk van wat je besteld hebt. Als iets groot en zwaar is, of als er meerdere dingen in een zending zitten dan trekt dat al sneller de nieuwsgierigheid van de douane bijvoorbeeld, dan een enkel klein vederlicht envelopje. Als die daar naar gaan kijken, dan kun je rekenen op vertraging en papierwerk, misschien zelfs heffing/boete, afhankelijk van hetgeen je besteld hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |