Dit krijg ik net ook steeds op DX. Op een Mac.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:10 schreef RobertNL het volgende:
Pas op op DX, kreeg net een rare melding op het forum (Check your pc for virusus now bla bla..)
Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:09 schreef UncleSam het volgende:
Ik krijg net een pakket binnen, en ik voelde al dat dit iets is wat ik niet besteld heb. Ik maak het open en.. 5 but pluggs, een fleshlight, een wifi adapter met schotel en 5 wenkbrauw curlers ..
Ik heb echt geen idee van welke shop het vandaan komt, zoeken dmv het afzender adres kom ik uit op een transport bedrijf. Er zit trouwens ook een tracking nummer op, echter kan ik dit nummer nergens in mijn administratie terugvinden.
Ik denk dat er sprake is van een adres sticker verwisseling, maar ik heb geen idee met welke bestelling en welke de shop het verward heeft
Heb vandaag ook net een pakketje binnen gehad van TNT met die R sticker erop en dat was van DX.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:16 schreef UncleSam het volgende:
Iemand die de verpakking/label herkent?
[ afbeelding ]
Zet het retour adres eens neer, dan ga ik even zoeken. Heb zoals een addict behoord de verpakkingen van sommige pakketjes bewaard <3.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:16 schreef UncleSam het volgende:
Iemand die de verpakking/label herkent?
[ afbeelding ]
BIC doet ook veel via Chinapost... maar die heeft geen b-plugs toch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb vandaag ook net een pakketje binnen gehad van TNT met die R sticker erop en dat was van DX.
DX heeft geprinte douane formulieren, deze is handgeschreven...quote:
Dank je, naja vond de website ook niet met je tip over Xkdun, enkel een vage andere online shop van dat bedrijf xD.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dát dus.
En zoals ik ook al zei dus... 'XKDUN' is het eigenlijk... http://www.xkdun.com/En/main.asp
Ik zou niet zoveel hoeven te posten als jullie gewoon zouden lezen.
[..]
Deels. Je hoeft geen magie te verwachten, maar er is wel een licht maar merkbaar verschil in warmte en ruimtelijkheid.
[..]
Nee, niet gevonden tussen de verpakkingenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:21 schreef UncleSam het volgende:
FEDOU
Room 1607
Block A #38 HongLi Road
Futian, Shenzen, Guang Dong 518028
China
Zet maar neer ik zoek welquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:24 schreef UncleSam het volgende:
Waar zou ik een order nummer moeten vinden?
Op de artikelen zitten wel witte stickers met SKU codes.
De saikquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die vraag werd gisteren nog gesteld.
Lees je eens in.
Is die cockring niet iets te groot?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:24 schreef UncleSam het volgende:
Waar zou ik een order nummer moeten vinden?
Op de artikelen zitten wel witte stickers met SKU codes.
[ afbeelding ]
Naar Chinese maatstaven welquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef Skiet het volgende:
[..]
Is die cockring niet iets te groot?
Zullen we het dan maar weer positief bekijken ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef UncleSam het volgende:
Dat is de deksel van de flesh light
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar weer positief bekijken ?maar niet als het pakketje verwisseld isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
Tip bestel ook even een paar extra accusquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef tokko1 het volgende:
Op aanraden van Shizlnuts toch maar is een nieuwe helikopter gekocht
Eentje met 4 way controll, dus ook 'roll' .. tricky om te sturen schijnt het. Maar dat is dus weer een mooie uitdaging!
[ link | afbeelding ]
Hopen dat deze snel binnen is.. express shipping
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef BigD033 het volgende:
[..]
maar niet als het pakketje verwisseld is
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef UncleSam het volgende:
Het is inderdaad Focalprice, maar het product wat ik had moeten krijgen heb ik ook gewoon al gehad. Ik ben dus eigenlijk niets kwijt maar heb een pakket extra gratis gehad.
Oa deze zat er in: http://www.focalprice.com(...)s_Adapter_Black.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |