Probeer is met IE/Chrome want volgens mij is de layout gewoon screwed bij jou.. want knop zit rechtsonder. Daar zit bij jou recommender ding overheen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:54 schreef Repeating het volgende:
[..]
Dit is wat ik zie:
[ afbeelding ]
Dat was het idd. Thx.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:03 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Probeer is met IE/Chrome want volgens mij is de layout gewoon screwed bij jou.. want knop zit rechtsonder. Daar zit bij jou recommender ding overheen.
Wel hele slechte reviews voor een verjaardagskadoquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:35 schreef keesos het volgende:
Net deze besteld: http://www.tinydeal.com/h(...)y-12597-p-11098.html
voor verjaardagskado![]()
31ste order bij TD
waar zijn ze nou het goedkoopste? Ben mobiel dus kan het niet opzoekenquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:29 schreef jonasr het volgende:
Net mijn pakje met de CKDUN CK-700 oortjes erbij !
Klinken zonder ingespeeld te zijn al prima, zeker een aanrader.
Prima kwaliteit & goedkoop !
Heb ze van focal, met 10% korting coupon & vanaf 3 krijgt je ook nog eens een mooie korting.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:29 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
waar zijn ze nou het goedkoopste? Ben mobiel dus kan het niet opzoeken
Een oude naakte man?quote:
is dat inspelen geen fabeltje?quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:29 schreef jonasr het volgende:
Heb een poosje geleden mesjes bij BIC gehaald (3 halen 2 betalen actie toen). Vallen beslist niet tegen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:17 schreef monkeybrain het volgende:
Hebben dit ergens in China te koop? Schijnt goed te werken![]()
http://www.razorpit.com/
Beter dan scheve nep mesjes halen
Inderdaad prima mesjesquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb een poosje geleden mesjes bij BIC gehaald (3 halen 2 betalen actie toen). Vallen beslist niet tegen.
Dat dacht ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:29 schreef jonasr het volgende:
Dat zei ik dus net...quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:29 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
waar zijn ze nou het goedkoopste? Ben mobiel dus kan het niet opzoeken
Dát dus.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:58 schreef jonasr het volgende:
[..]
Heb ze van focal, met 10% korting coupon & vanaf 3 krijgt je ook nog eens een mooie korting.
$ 4.94 ipv $5.78 !
Weet er nog trouwens iemand de officiele site van dat merk?
Wil nog eens de verschillende types met elkaar vergelijken en dan nog eens iets anders uitproberen. Heeft hier al gestaan in 1 vd vorige topics denk ik, iemand die het nog weet?
Deels. Je hoeft geen magie te verwachten, maar er is wel een licht maar merkbaar verschil in warmte en ruimtelijkheid.quote:
1. Als je je ingelezen hebt weet je dat die oortjes inderdaad best veel bass produceren. Vrij directe bass die de overige range niet vermoffelt en het 'muddy' maakt zoals de Alpha's wel doen, maar minder genuanceerd en vol zijn dan de M2 en XT2 bijvoorbeeld. De middenrange is erg helder en biedt veel detail, perfect voor electromuziek e.d. met dikke bass dus, zonder dat de rest van het nummer 'verdoft'. Echter, bij rock en pop kan het ietwat schel en leeg klinken, maar goed, ik verwacht dan ook geen ¤50,- kwaliteit van dopjes van zo'n ¤3,-. Voor die prijs lijkt me niet dat er iets ook maar dicht in de buurt komt. Het eerstvolgende zijn dan de Brainwavz Alpha, en die waren leuk voor minder dan $10, maar nu z'n $18,50 zijn vond ik het wel interessant om een supertightbudget alternatief te zoeken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:50 schreef BigD033 het volgende:
ik heb een paar vraagjes (ik heb al ingelezen):
1. die ck-700 oortjes hebben die veel bass?
2. zitten ze niet vervelend in je oor? ik gebruik nu de earphones van apple maar zie er best wel tegenop om zo'n ding helemaal je oor in te douwen.
Trouwens gevlogen met het Nine-Eagle vliegtuigje!quote:
Linkje naar de site zelfquote:
Zat mobiel, dat ging iets lastiger.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
We kunnen toch wel linktracen?
> http://e.dealextreme.com/promotion/benledm/
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:33 schreef shiznuts het volgende:
Ik kan dat ook mobiel. Wat zo ben ik.
Die vraag werd gisteren nog gesteld.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:56 schreef Loll het volgende:
iemand ervaring met deze? http://www.priceangels.co(...)m-Cable--s75938.html
weet iemand ook nog een goede zaklamp tot een 10,- met gewoone baterijen?
Dit krijg ik net ook steeds op DX. Op een Mac.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:10 schreef RobertNL het volgende:
Pas op op DX, kreeg net een rare melding op het forum (Check your pc for virusus now bla bla..)
Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:09 schreef UncleSam het volgende:
Ik krijg net een pakket binnen, en ik voelde al dat dit iets is wat ik niet besteld heb. Ik maak het open en.. 5 but pluggs, een fleshlight, een wifi adapter met schotel en 5 wenkbrauw curlers ..
Ik heb echt geen idee van welke shop het vandaan komt, zoeken dmv het afzender adres kom ik uit op een transport bedrijf. Er zit trouwens ook een tracking nummer op, echter kan ik dit nummer nergens in mijn administratie terugvinden.
Ik denk dat er sprake is van een adres sticker verwisseling, maar ik heb geen idee met welke bestelling en welke de shop het verward heeft
Heb vandaag ook net een pakketje binnen gehad van TNT met die R sticker erop en dat was van DX.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:16 schreef UncleSam het volgende:
Iemand die de verpakking/label herkent?
[ afbeelding ]
Zet het retour adres eens neer, dan ga ik even zoeken. Heb zoals een addict behoord de verpakkingen van sommige pakketjes bewaard <3.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:16 schreef UncleSam het volgende:
Iemand die de verpakking/label herkent?
[ afbeelding ]
BIC doet ook veel via Chinapost... maar die heeft geen b-plugs toch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb vandaag ook net een pakketje binnen gehad van TNT met die R sticker erop en dat was van DX.
DX heeft geprinte douane formulieren, deze is handgeschreven...quote:
Dank je, naja vond de website ook niet met je tip over Xkdun, enkel een vage andere online shop van dat bedrijf xD.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dát dus.
En zoals ik ook al zei dus... 'XKDUN' is het eigenlijk... http://www.xkdun.com/En/main.asp
Ik zou niet zoveel hoeven te posten als jullie gewoon zouden lezen.
[..]
Deels. Je hoeft geen magie te verwachten, maar er is wel een licht maar merkbaar verschil in warmte en ruimtelijkheid.
[..]
Nee, niet gevonden tussen de verpakkingenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:21 schreef UncleSam het volgende:
FEDOU
Room 1607
Block A #38 HongLi Road
Futian, Shenzen, Guang Dong 518028
China
Zet maar neer ik zoek welquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:24 schreef UncleSam het volgende:
Waar zou ik een order nummer moeten vinden?
Op de artikelen zitten wel witte stickers met SKU codes.
De saikquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die vraag werd gisteren nog gesteld.
Lees je eens in.
Is die cockring niet iets te groot?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:24 schreef UncleSam het volgende:
Waar zou ik een order nummer moeten vinden?
Op de artikelen zitten wel witte stickers met SKU codes.
[ afbeelding ]
Naar Chinese maatstaven welquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef Skiet het volgende:
[..]
Is die cockring niet iets te groot?
Zullen we het dan maar weer positief bekijken ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef UncleSam het volgende:
Dat is de deksel van de flesh light
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar weer positief bekijken ?maar niet als het pakketje verwisseld isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
Tip bestel ook even een paar extra accusquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef tokko1 het volgende:
Op aanraden van Shizlnuts toch maar is een nieuwe helikopter gekocht
Eentje met 4 way controll, dus ook 'roll' .. tricky om te sturen schijnt het. Maar dat is dus weer een mooie uitdaging!
[ link | afbeelding ]
Hopen dat deze snel binnen is.. express shipping
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef BigD033 het volgende:
[..]
maar niet als het pakketje verwisseld is
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef UncleSam het volgende:
Het is inderdaad Focalprice, maar het product wat ik had moeten krijgen heb ik ook gewoon al gehad. Ik ben dus eigenlijk niets kwijt maar heb een pakket extra gratis gehad.
Oa deze zat er in: http://www.focalprice.com(...)s_Adapter_Black.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |