http://www.viigoo.com/wholesale-Bags-Shoes/quote:Op woensdag 14 september 2011 22:18 schreef Tjado het volgende:
Iemand hier al eens toffe (leren) schoudertassen of andere tassen tegengekomen?
Humm... is voor 98% zekerheid van Pandawill afkomstig. Het Ref no op het pakketje, verschilt er een getal met een order die ik gedaan heb (ergens een 7 i.p.v. een 8) dus ik hoop dat ik die andere order wel gewoon krijg en niet dat iemand anders nu mijn shizzle ontvangt.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:43 schreef shiznuts het volgende:
Trouwens zomaar voor de deur een dikke envelop met daarin een 15cm zwarte Angrybird met zuignap. Nooit besteld.Of ze vinden met een toffe peer, of ze hebben iets verkeerds gedaan. Alleen de vraag is dan... wie zit er dan in godsnaam verkeerd en krijg ik m'n bestelde shizzle nu niet?
Returnadres is de eerste hit hier, post verdeelcentrum, word je ook niks wijzer van.
Frizzle shizzle, never give upquote:Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Humm... is voor 98% zekerheid van Pandawill afkomstig. Het Ref no op het pakketje, verschilt er een getal met een order die ik gedaan heb (ergens een 7 i.p.v. een 8) dus ik hoop dat ik die andere order wel gewoon krijg en niet dat iemand anders nu mijn shizzle ontvangt.Oh happy days...
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Frizzle shizzle, never give up![]()
[ afbeelding ]
Ik heb die optie "I've payed before" niet, en kan het dus niet gratis bestellen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:05 schreef W00fer het volgende:
De beste 1 cent deal was een varkentje, komt me een partij licht af!.
En natuurlijk de gratis Budgetgadgets Fok! Sleutelhanger met eigen plaatje erop die nog steeds te bestellen is dankzij een mede Fok!ker.
http://www.budgetgadgets.com/fok.nl.freeflashlight.php
Ik heb hem een paar weken geleden besteld en hij kwam vrij vlot binnen.
Die oordopjes waren echt het meest ongelofelijk kartongeluid. En de sleutelhanger microSD readers zijn ook rotzooikwaliteit. De derde die ik binnen heb gehad was een microSD naar SD adapter. Dat plastic was zo dun dat het heel broos was en snel kapot ging, en de schrijfbeveiligings lock gewoon meegegoten was![]()
Maargoed voor 1 dollarcent (dus nog minder in euro's) inclusief de handtekening van een Chinees én een gratis bubbelenvelop mag je echt niet klagen
Ook maar besteld. Ziet er goed uit, en heb nog een muis nodigquote:Op woensdag 14 september 2011 16:55 schreef xminator het volgende:
Deze muis besteld voor 5,5 dollar
:
[ afbeelding ]
Np, wel via ebay neem ik aan?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:52 schreef Tjado het volgende:
[..]
Ook maar besteld. Ziet er goed uit, en heb nog een muis nodigthanks!
totale waarde?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:35 schreef Stevennn het volgende:
Vandaag een enorm pakket binnengekregen van bijna 8 kilo van DealExtreme.
Gevuld met enorm veel spul wat ik besteld heb. Echt van alles. Telefoonladers, hoesjes, onzindingen.
Was zo leuk om uit te pakken, voelde me net een klein kind. Er zaten iets van 40 dingen in
Bofkont. Niet dus. Dit is veel.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:50 schreef Stevennn het volgende:
Rond de 100 dollar. Valt mee toch?
Ik ben zelfs nog een paar keer bij Marjon Keller thuis geweestquote:Op woensdag 14 september 2011 22:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Frizzle shizzle, never give up![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat 150 dollar was?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:35 schreef Repeating het volgende:
[..]
Bofkont. Niet dus. Dit is veel.
Je weet dat je boven de 20 euro invoerrechten moet betalen? Beter had je alles kunnen splitsen.
Wat was je levertijd als ik vragen mag?
Uit een niet-EU-landquote:Op donderdag 15 september 2011 16:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat 150 dollar was?
Een waarde van boven de 20 euro per artikel ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:35 schreef Repeating het volgende:
[..]
Bofkont. Niet dus. Dit is veel.
Je weet dat je boven de 20 euro invoerrechten moet betalen? Beter had je alles kunnen splitsen.
Wat was je levertijd als ik vragen mag?
Niet dus:quote:Op donderdag 15 september 2011 16:50 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Een waarde van boven de 20 euro per artikel ja.
Als hij honderd artikelen had, en 1 artikel was 50 euro (de rest onder de 20). Dan had hij gewoon ongeveer 10 euro moeten betalen o.i.d.
Zelfs meer dan 150 dollar/euroquote:Op donderdag 15 september 2011 16:48 schreef UncleSam het volgende:
Dat is als je het persoonlijk meeneemt (vliegtuig, boot) per post is het 22 euro.
Bijna.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:50 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Een waarde van boven de 20 euro per artikel ja.
Als hij honderd artikelen had, en 1 artikel was 50 euro (de rest onder de 20). Dan had hij gewoon ongeveer 10 euro moeten betalen o.i.d.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:02 schreef pgrferrari het volgende:
BIC heeft weer interessante dingen bij new arrivals.
http://www.buyincoins.com/products_new.html
Klopt, ook van eBay. Voor dat geld kan het bijna geen miskoop zijn! (en ik ga hem ook gebruiken voor LoL -> username Tjadoquote:Op donderdag 15 september 2011 13:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Np, wel via ebay neem ik aan?
Dat is ook gewoon tomtop je krijgt zelfs nog een bevestiging ed. Via een tomtop mail. Alleen is het 3 dOllar oid. Goedkoper :p
Vraag me af wie hem sneller ontvangt.
Klopt je moet gewoon naar checkout gaan, die speciale gratis coupon invullen (dan gaat er 2.99 af) en dan heb je dat Fok! ledlampje gratis van Budgetgadgets.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:30 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik heb die optie "I've payed before" niet, en kan het dus niet gratis bestellen?
Hier werkt de link niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:09 schreef W00fer het volgende:
[..]
Klopt je moet gewoon naar checkout gaan, die speciale gratis coupon invullen (dan gaat er 2.99 af) en dan heb je dat Fok! ledlampje gratis van Budgetgadgets.
Vergeet niet een mailtje te sturen, met daarin je ordernummer en een plaatje (wat je maar wil) als attachment, dan drukken ze hem erop
7 euro daarbovenop bedoel ik. Als ik geschenk had gekozen, had ik die 12.50 ook betaald maar geen 7 euro belasting.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef Skiet het volgende:
7 euro, dat zou knap zijn. Via TNT betaal je sowieso 12,50 ongeacht het bedrag. Inklaringskosten zijn dat.
Eindelijk iemand die niet komt vragen hoe je de belasting komt ontduiken maar hoe je het wél moet doen verteldquote:Op donderdag 15 september 2011 20:47 schreef witbiertje het volgende:
Hier een brief ontvangen met de vraag een formuliertje in te vullen met de waarde... in totaal 37 euro, ga d'r niet moeilijk over doen en die 7 euro belasting gewoon betalen. Hoop alleen niet dat DX die 3 zonnebrillen die ik besteld heb volgeplakt heeft met RayBan logo's... Dat was namelijk niet de bedoeling.
gewoon brief negeren... na 2 maand nog steeds niks gehoordquote:Op donderdag 15 september 2011 20:54 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die niet komt vragen hoe je de belasting komt ontduiken maar hoe je het wél moet doen verteld![]()
+1
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:21 schreef Syphixx het volgende:
[..]
gewoon brief negeren... na 2 maand nog steeds niks gehoord
Goede optie, ze vernietigen het pakketje toch na 1 maand.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:21 schreef Syphixx het volgende:
[..]
gewoon brief negeren... na 2 maand nog steeds niks gehoord
Is het alweer tijd voor een nieuw topic? Denk het wel! Iemand al bezig met nieuwe topic tietel bedenken?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:40 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Goede optie, ze vernietigen het pakketje toch na 1 maand.
Die nog niet binnen is?quote:
Nee, alleen op xbox 360 ps3's. 14.gifquote:Op donderdag 15 september 2011 18:06 schreef thijs1994 het volgende:
http://www.ahappydeal.com/products/product_37368.htm
Is dit ding gewoon te gebruiken op normale Ps3's?
Got a link? (PM, of voor iedereenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:29 schreef shiznuts het volgende:
Je hebt van die senseopads die je zelf kunt navullen, maar die zijn ook wel vrij goedkoop bij de Blokker/Marskramer/Xenos/e.d... Melkopschuimers zijn ook cheap in NL, dus dat is het ook niet waard. Misschien leuke aardewerken kopjes, oh wacht... China/Hong Kong Post...Heli's zijn altijd wel leuk. Vier kanaals Xieda/Great Wall 9958? Maar check ook perlikst (Ebay) uit Duitsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |