abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 september 2011 @ 17:24:44 #1
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_101715332

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

donderdag 8 september 2011 @ 17:28:00 #2
352736 BigD033
中國&#
pi_101715418
http://www.everbuy1ng.com(...)-Reader-p-21518.html

(even kopieren en plakken in adresbalk, en voor de 1 in everbuy** een i invullen w/

Dit kon nog wel eens een 1ct deal gaan worden, ga ik goed in de gaten houden.
Ik hou jullie op de hoogte 8-)
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_101718703
Ik moet wat leuke dingen voor op kantoor hebben. wat zijn de leuke bureau grappen/gadgets?
pi_101718783
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:12 schreef Skiet het volgende:
Ik moet wat leuke dingen voor op kantoor hebben. wat zijn de leuke bureau grappen/gadgets?
Een scheetkussen!

Echt Skiet, ga ergens anders zulke dingen vragen en mensen lastig vallen.
Je vraagt elke keer van die onzinnige dingen :X
  donderdag 8 september 2011 @ 19:38:13 #5
352736 BigD033
中國&#
pi_101719830
Ik had op 18 augustus wat gewonnen op ebay maar nog niet binnen, ik dacht dat ebay snel was?
Kweet dat je niet echt iets over de verzendtijden kan weten maar die berichten in het vorige forum over al die oplichters :o

quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:13 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Een scheetkussen!

http://lightake.com/detail.do/sku.Poo_Poo_Farting_Whoopee_Cushion__Practical_Joke_Small__-35084

quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:12 schreef Skiet het volgende:
http://chinaprices.us?q=practical%20joke

[ Bericht 9% gewijzigd door BigD033 op 08-09-2011 19:47:18 ]
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_101720198
Nog een paar toffe muizen gespot:
http://www.focalprice.com(...)ess_Mouse_Black.html
http://www.focalprice.com(...)ess_Mouse_Black.html
Zien er wel aardig uit. :)

En http://chinaprices.us/?q=prank natuurlijk. Maar eh, dat kun je zelf ook verzinnen, dus wat pgr zei, eerst zelf eens wat nadenken en dan pas hulptroepen inschakelen als het echt niet wil lukken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 8 september 2011 @ 19:56:22 #7
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_101720647
Iemand ervaringen met deze batts?

http://www.dealextreme.co(...)cted-18650-cell-1283

Zit er aan te den ken een setje van 4 te bestellen voor in m'n Romisen t6 mega zaklamp. Zijn iig protected, in tegenstelling tot die ontplof en ontvlam batterijen die er nu in zitten en ik niet op durf te laden. :X
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 8 september 2011 @ 19:58:29 #8
352736 BigD033
中國&#
pi_101720786
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:56 schreef neo2000 het volgende:

Zit er aan te den ken een setje van 4 te bestellen voor in m'n Romisen t6 mega zaklamp. Zijn iig protected, in tegenstelling tot die ontplof en ontvlam batterijen die er nu in zitten en ik niet op durf te laden. :X
kwil niet pessimistisch doen maar: http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/threadid.1113
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_101720870
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:13 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Een scheetkussen!

Echt he. Daar geef ik je gelijk in. Weinig goede bijdragen van mijn kant, vorige post was iets van. Wie weet er nog wat leuks? Gewoon lui. :)
pi_101720998
Hey,

ik heb zojuist mijn item gechecked na paar dagen weer.
En er staat nu:

arrival at inward office of exchange. Op 7 September stond dit er.
Wat betekend dit? En hoelang gaat het duren tot dat mijn pakketje er is?

Alvast bedankt.
pi_101721130
Als er NETHERLANDS bij staat is inward office of exchange de laatste stap voor "arrival at delivery office"
Als er GANZOU oid bij staat is het de postkantoor van Hong Kong, de laatste stap voordat er outward staat (vliegtuig in).
pi_101721166
Sorry dat ik dat er niet bij heb gezegd maar er staat NETHERLANDS AMSTERDAM.
pi_101721173
Vandaag op mijn werk zag ik een pakketje op het bureau van een collega liggen, herkende het natuurlijk uit duizenden. Dat was iets uit China! Tien minuten laten kwam iemand nog een klein pakketje neerleggen. Ze is nu op vakantie, maar eindelijk iemand met een China verslaving haha.
  donderdag 8 september 2011 @ 20:06:48 #14
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_101721213
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:06 schreef Skiet het volgende:
Vandaag op mijn werk zag ik een pakketje op het bureau van een collega liggen, herkende het natuurlijk uit duizenden. Dat was iets uit China! Tien minuten laten kwam iemand nog een klein pakketje neerleggen. Ze is nu op vakantie, maar eindelijk iemand met een China verslaving haha.
Moet je een post-it erbij plakken: Ik ken nog wel een paar andere goede adressen!
  donderdag 8 september 2011 @ 20:07:12 #15
48067 neo2000
pi_101721241
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:58 schreef BigD033 het volgende:

[..]

kwil niet pessimistisch doen maar: http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/threadid.1113
Gemengde ervaringen, maar goed, dat lees je vaker. Verschillende batches etc. Kwam deze ook nog tegen:

http://www.dealextreme.co(...)tteries-2-pack-20392

Eigenlijk vrij simpel. Ik wil gewoon wat bestellen, mocht het niet goed zijn/werken dan CSE contacten en geld terug vragen. Moeilijk doen = paypal claim. Maar ik ga liever uit van ervaringen van mensen hier dan van mensen op DX forum aangezien er daar nogal eens mensen rond lopen die net zelfstandig adem kunnen halen zeg maar.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_101721545
Hoelang kan het nu duren nadat er arrival at inward office of exchange staat?
  donderdag 8 september 2011 @ 20:14:21 #17
48067 neo2000
pi_101721599
Ik zou m'n post nog even kicken als ik jou was, allicht heeft niet iedereen het gezien die 3 posts binnen 10 minuten. 14.gif
pi_101721654
Kicken?
pi_101722400
CK-700 zijn verzonden door Everybuying, heeft 5 dagen geduurd, nu nog wachten op m'n andere 3 bij Focalprice. :)
pi_101722487
Hoelang kan het nu duren nadat er arrival at inward office of exchange NETHERLANDS AMSTERDAM staat?

Uit een eerdere post van mij.

A;vast bedankt.
pi_101722499
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:30 schreef Waiting.. het volgende:
Hoelang kan het nu duren nadat er arrival at inward office of exchange NETHERLANDS AMSTERDAM staat?

Uit een eerdere post van mij.

A;vast bedankt.
dude :{
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_101722570
Ik zie geen reden waarom jij gelijk met dude komt, ik stel toch een normale vraag.
pi_101722676
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 17:47 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

:')
Ben je genaaid en heb je de verkeerde batch ontvangen :D _O-
pi_101722709
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:31 schreef Waiting.. het volgende:
Ik zie geen reden waarom jij gelijk met dude komt, ik stel toch een normale vraag.
Binnen een week
  donderdag 8 september 2011 @ 20:34:32 #25
48067 neo2000
pi_101722734
Twee keer de helft van de tijd die het duurt. Seriously. Denk je dat als je 100 keer dezelfde vraag stelt, mensen eerder in de rij staan je vraag te beantwoorden? of juist minder geneigd zijn om het te doen? U just trollin'?
pi_101722765
He He eindelijk iemand die reageerd op een post van mij. Tnx
pi_101722920
quote:
18s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:35 schreef Waiting.. het volgende:
He He eindelijk iemand die reageerd op een post van mij. Tnx
Het is een gokje hoor
  donderdag 8 september 2011 @ 20:39:44 #28
352736 BigD033
中國&#
pi_101722974
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Gemengde ervaringen, maar goed, dat lees je vaker. Verschillende batches etc. Kwam deze ook nog tegen:

Eigenlijk vrij simpel. Ik wil gewoon wat bestellen, mocht het niet goed zijn/werken dan CSE contacten en geld terug vragen. Moeilijk doen = paypal claim. Maar ik ga liever uit van ervaringen van mensen hier dan van mensen op DX forum aangezien er daar nogal eens mensen rond lopen die net zelfstandig adem kunnen halen zeg maar.
je hebt helemaal gelijk maar ik weet geen ene ruk van batterijen + zaklampen dus aan mij heb je dan niet zoveel :P
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_101723008
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:38 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Het is een gokje hoor
hmm, nee zoiets heb ik eerder gelezen sommige zeiden een dag of 2 dus verwacht hem morgen of zaterdag.
  donderdag 8 september 2011 @ 20:41:43 #30
352736 BigD033
中國&#
pi_101723073
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:31 schreef Waiting.. het volgende:
een normale vraag x 10 is annoying
dit is geen msn, wacht gwn ff tot je antwoord krijgt.
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_101723276
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:41 schreef BigD033 het volgende:

[..]

een normale vraag x 10 is annoying
dit is geen msn, wacht gwn ff tot je antwoord krijgt.
Wie zegt dat ik het 10x stel? Ach nervermind korte lontjes blijkbaar
  donderdag 8 september 2011 @ 20:47:48 #32
48067 neo2000
pi_101723352
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:46 schreef Waiting.. het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het 10x stel? Ach nervermind korte lontjes blijkbaar
他媽的關閉和消失惱人的新手。
pi_101723744
quote:
14s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:47 schreef neo2000 het volgende:

[..]

他媽的關閉和消失惱人的新手。
ZOZO:
他媽的關閉和消失惱人的新手。 translated
Fuck off and dissapear annoying newbie.

Jij durft.
pi_101723824
quote:
14s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:54 schreef Waiting.. het volgende:

[..]

ZOZO:
他媽的關閉和消失惱人的新手。 translated
Fuck off and dissapear annoying newbie.

Jij durft.
Stil.
  donderdag 8 september 2011 @ 20:57:42 #35
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_101723945
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ik wilde even linken maar nu doe je het zelf. Deze vlammen trustfire staan bekend als de beste cheapo's op DX. Nog steeds dubieuze kwaliteit natuurlijk.

Ik heb deze xstar (Sanyo) 2600 gekocht via een $13,50 actieprijs 2 stuks, misschien dat je ze via de mail nog kunt regelen bij Serena.
http://budgetlightforum.com/node/2476
http://www.qualitychinago(...)tarb2600-p-1943.html

Prima gematched, lopen gelijkmatig leeg, zien er netjes uit.
pi_101723967
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:40 schreef Waiting.. het volgende:

[..]

hmm, nee zoiets heb ik eerder gelezen sommige zeiden een dag of 2 dus verwacht hem morgen of zaterdag.
Ik weet dat het meestal binnen 2 dagen er is, maar als dat niet zo is heb je hem pas dinsdag
pi_101724049
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:58 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ik weet dat het meestal binnen 2 dagen er is, maar als dat niet zo is heb je hem pas dinsdag
Ok dankjewel, en door wie word het bezorgd TNT? weet je dat toevallig?
pi_101724216
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef Waiting.. het volgende:

[..]

Gewoon met post of pakketpost ligt aan de grote van het pakketje
pi_101724221
Hoe zit het eigenlijk met garantie bij DX. Bestel er al heel lang maar stel dat er nu echt wat kapot gaat (vaak bestel ik kleine dingen, die mogen van mij wel kapot dat maakt me niet zoveel uit) maar als er nou echt iets van 30 euro direct kapot is, krijg je dan gewoon je geld weer?
  donderdag 8 september 2011 @ 21:02:20 #40
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_101724245
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef Waiting.. het volgende:

[..]

Anders doe je even normaal en vraag je niet 3 keer 'tzelfde achter elkaar.
Dit forum (en topic) is als de post. Heb geduld en u zult beloont worden.
quote:
14s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:47 schreef neo2000 het volgende:

[..]

他媽的關閉和消失惱人的新手。
Geen idee wat er staat, maar als er staat wat er volgens die googletranslate staat is het niet nodig.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_101724327
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef thijs1994 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met garantie bij DX. Bestel er al heel lang maar stel dat er nu echt wat kapot gaat (vaak bestel ik kleine dingen, die mogen van mij wel kapot dat maakt me niet zoveel uit) maar als er nou echt iets van 30 euro direct kapot is, krijg je dan gewoon je geld weer?
Dat staat allemaal op de website van DX.
pi_101724399
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:01 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Gewoon met post of pakketpost ligt aan de grote van het pakketje
ok tnx
  donderdag 8 september 2011 @ 21:23:30 #43
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_101725998
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef thijs1994 het volgende:
Dan moet je het terugsturen maar dat kost tegenwoordig 25 euro, dus doe je niet.
Dat weten die Chinezen ook, daarom geven ze garantie op producten _O-
pi_101726426
Haha en bied een Paypal geschil dan ook geen uitkomst?
  donderdag 8 september 2011 @ 21:48:33 #45
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_101727888
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:29 schreef thijs1994 het volgende:
Haha en bied een Paypal geschil dan ook geen uitkomst?
Ik merk dat Paypal niks doet als het product is aangekomen. Voortaan jok ik dat het niet is aangekomen als het niet goed is :')
pi_101728891
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik merk dat Paypal niks doet als het product is aangekomen. Voortaan jok ik dat het niet is aangekomen als het niet goed is :')
Haha ja dat weet ik inmiddels ook en ik doe hetzelfde. Als zij zich niet aan de beschrijving houden is dat hun probleem, daar hoef ik niet voor te dokken.
  donderdag 8 september 2011 @ 22:20:28 #47
48067 neo2000
pi_101730492
Is lullig maar waar. Zoals Monkey al eerder zei, Chinezen begrijpen niet dat Europeanen vaak zeggen wat ze bedoelen. Bestellen ze iets wat rood en rond is, dan verwachten ze ook iets wat rood en rond is te ontvangen. Helemaal niet moeilijk, maar die Chinezen weten het regelmatig up te fucken.

Eigenlijk zijn veel van die gasten best ratten, want ze weten dat terugsturen vaak geld kost, dus gaan ze er van uit dat men dat toch niet doet vanwege hoge kosten. Ze komen met een hoop shit weg, andere, goedkopere items versturen, iets wat er op lijkt "want die gasten zien toch het verschil niet". Daarom is de niet ontvangen methode soms de beste. Helaas. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:57 schreef monkeybrain het volgende:
Prima gematched, lopen gelijkmatig leeg, zien er netjes uit.
K thnx.. Zal er eens naar kiekn!

quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
Geen idee wat er staat, maar als er staat wat er volgens die googletranslate staat is het niet nodig.
Soort van moderne FOAD, maar dan zonder het 'DIE' gedeelte stond er inderdaad. ;) Was gewoon benieuwd of deze geweldige toevoeging aan dit topic wel de moeite vond om dat op te zoeken. Aangezien ie het niet de moeite vond OP te bekijken of 2 seconden geduld op te brengen en zo. My 2 cents. :o
pi_101730940
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:04 schreef Waiting.. het volgende:

[..]

ok tnx
Komt wel goed schatje :'(
  donderdag 8 september 2011 @ 22:56:45 #49
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_101733275
Net maar even wat besteld bij BIC, nadat ik bij DX op 20-08 besteld heb en nog niets binnen heb.

Even voor wat collega´s extra kabeltjes en toebehoren besteld:
http://www.buyincoins.com(...)-01-product-806.html
http://www.buyincoins.com(...)od-product-1148.html
http://www.buyincoins.com(...)4g-product-2069.html
http://www.buyincoins.com(...)40-product-2413.html
http://www.buyincoins.com(...)es-product-5132.html :7

ps. kan het kloppen dat de couponcode voor BIC niet meer werkt? o|O
pi_101733641
Heeft iemand hier wel wel eens de BRAINWAVZ B2 gekocht? Ja, die van 160$. Vraag me af waarom het grootte prijs verschil, HEEL veel beter kan het toch niet? :P
pi_101733869
deze wil ik :D
pi_101736299
Dat gezeik met Paypal met die uitgestelde bankbetaling ben ik nu echt wel zat.
Agent van Taobao stuurde me een payment request, ik op bevestigen geklikt, krijg ik een pincode te zien die ik moet opgeven in een telefoongesprek, nog geen 5 sec later gaat de telefoon en krijg ik een bandje, moet dat nummer invoeren en weer ophangen. Wat denk je? Hop uitgestelde bankbetaling we clearen hem 15 september :(

Ik Paypal mailen, met de vraag hoe kan ik het zonder creditcard sneller fixen: wat zeggen ze: zet voortaan een credit card erbij. OF laat de verkoper de payment request cancellen, gooi geld naar je Paypal (3 a 4 werkdagen) en doe opnieuw een Payment request.

Het is toch van de zotte. Hoezo kunnen ze niet gewoon opnieuw een incasso doen van je bank :| Nee in verband met de veiligheid en omdat je misschien rood Paypal saldo had (nee) of een van de andere redenen (nee), is het een uitgestelde bankbetaling daar kunnen we niets aan doen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_101736571
Vraag een credit card aan bij Moneybookers.com, voor een tientje per jaar heb je je eigen credit card zonder extra kosten.
pi_101736691
Heb je dan een fysieke van plastic of alleen eentje online? En hoe werkt dat met rente en valutakosten? Want ik heb een prepaid van het benzinestation (3VCash, is van Visa) en die rekenen vlot tientallen centen als je in dollars koopt.
  vrijdag 9 september 2011 @ 00:10:03 #55
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_101737017
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:04 schreef Ballsofsteel het volgende:
deze wil ik :D
Weet je hoe zielig voor die vissen! :'(
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:01 schreef Berend. het volgende:
Heeft iemand hier wel wel eens de BRAINWAVZ B2 gekocht? Ja, die van 160$. Vraag me af waarom het grootte prijs verschil, HEEL veel beter kan het toch niet? :P
Vriend. :P De gebruikelijke sub $100,- oortjes zijn allemaal met dynamische (neodym)drivers.
De Brainwavz B2 zijn zogenaamde Dual Balanced Armature In-ears. Dat levert als het goed is een wereld van verschil op.
quote:
Balanced Armature Drivers:
These drivers are much smaller then dynamic drivers can be. Although these drivers are unstable, they provide more sound using the less power then any other type of driver can. These drivers have a moving magnetic armature that is position in a way that allows them to move in the magnetic field of the permanent magnet that surrounds them while being perfectly balanced when not moving, hence the name.

When a current is run though these drivers it causes the armature to twist one way or the other, tugging or pulling on the diaphragm, this diaphragm manipulation creates the sound.
De B2 wordt vergeleken met Fishers DBA-02: http://www.fischeraudio.com/card.php?id=118 , en hier meer: http://www.headfonia.com/(...)2-sf5pro-and-jh5pro/ .

Voor mij te duur. Ik krijg genoeg bang-for-buck uit m'n Xears (zonder korting (30,- welke oortjes dan ook, ook de nieuwe van over de 100,- met coupon KLANGFUZZIS) had ik ze echter nooit gehaald). Ook erg tevreden met m'n Brainwavz M2, voor de extra bassy clubvibes. Maar ook de normale Alpha's en de CK-700 zijn goed hun geld waard. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_101737077
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:02 schreef W00fer het volgende:
Heb je dan een fysieke van plastic of alleen eentje online? En hoe werkt dat met rente en valutakosten? Want ik heb een prepaid van het benzinestation (3VCash, is van Visa) en die rekenen vlot tientallen centen als je in dollars koopt.
Het is echt een van plastic. Je kan kiezen welke valuta je wilt, usd, gbp of eur.
pi_101737319
Waar ik een beetje moeite mee heb is waarom zou je oordopjes kopen van > 15 euro? Alsof je op zulke kleine drivers het verschil hoort. Ok je hebt ook die kartonnen zooi van die 1 cent oordopjes, maar een beetje normale Sony / insert other brandname oordopjes met bass ondersteuning zijn toch al goed?
pi_101737400
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:11 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Het is echt een van plastic. Je kan kiezen welke valuta je wilt, usd, gbp of eur.
En hoe zit het dan met valutakosten? Wordt het rechtstreeks van je bank afgeboekt trouwens?
  vrijdag 9 september 2011 @ 00:26:57 #59
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_101737684
Je kunt het pas waarderen als je het gehoord hebt. ;) Voor mij zijn de XT2 Pro (my current favo) bijvoorbeeld weer een wereld van verschil met de Alpha's. De bass is directer, de middenrange is helder, er is veel detail. Mijn eerste in-ears waren Creatives van zo'n 20 euro. Dat is een groot - groot - verschil. :Y Ik vond die Creatives zo onprettig dat mijn eerstvolgende luisterervaring van een headphone, in plaats van een earphone kwam, de Beats Solo van Dr Dré van 135,- euro in Duitsland gekocht. De XT2 Pro zijn alleen net zo goed, missen dan alleen het ruimtelijke gevoel van de Solo's, omdat het gewoonweg in-ears zijn. Ze hoeven veel minder moeite te doen omdat ze al in je oren zitten en de overdracht veel directer verloopt.

Het is wat voor de een een auto is. De ene zegt, ja ik hoef alleen van A -> B, dus ik heb vier wielen en een motor erin nodig, die niet na een paar honderd meter ermee ophoudt. Maar de ander waardeert het gevoel van een auto waar goed overnagedacht is, waar een mooi geluid in zit, comfort en afwerking hoog is... bij oordopjes noem je ze niet automobilisten maar audiofielen. :P
pi_101738659
Ik blijf erbij dat bij een headphone je meer ruimte hebt, wat weer fungeert als klankkast. 50mm drivers heb ik, daar kunnen de 10mm of zelfs minder drivers niet tegenop.
Of ik moet echt het verschil een keer horen.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:56:02 #61
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101745491
Jack gaat weer op de oude tour,,, Gratis varkentjes!
Bij orders van zarmark.. en andere gratis dingen bij meer besteeding ..
Zie mailtje:

SPOILER
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:03:35 #62
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_101745708
'Scheme' kun je ook vertalen als 'gemeen spelletje'/'oplichtingspraktijk'. :P
Ben niet zo van Zarmark e.d. Ik haal m'n shizzle wel afhankelijk van het assortiment bij de freeshippingwebshops. Laat me door hen ook inspireren tot nieuwe aankopen, zelden dat ik zelf ergens naar opzoek ben.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:10:21 #63
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101745933
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:03 schreef shiznuts het volgende:
'Scheme' kun je ook vertalen als 'gemeen spelletje'/'oplichtingspraktijk'. :P
Ben niet zo van Zarmark e.d. Ik haal m'n shizzle wel afhankelijk van het assortiment bij de freeshippingwebshops. Laat me door hen ook inspireren tot nieuwe aankopen, zelden dat ik zelf ergens naar opzoek ben.
Koop ook al tijden neit meer bij Zarmark...

Tiffany/Emma oud Jack's, buyincoins's Mistertao of buyintaobao.com
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_101746199
Ik had dat gezeik met uitgestelde bankbetaling tijdje terug ook met paypal, maar gaat dan wel gewoon direct(of volgende werkdag) van je bankrekening, en vervolgens houdt paypal het een paar dagen vast, lekker rentrekken :r

Ot: 1ste bestelling bij Ioffer is goed aangekomen, ging om een zonnebrilletje :)
toch?
pi_101746951
Leuk dingetje over Tinydeal.
Ik had contact opgenomen over hun product notifications.

Dit staat namelijk vermeldt bij my account -> summary -> View or change Your product notification list.

quote:
To add products to your product notification list, click on the notification link available on the detailed product information page.
Nergens die link kunnen vinden bij geen 1 product.
Dus ik heb contact opgenomen en dit kreeg ik als antwoord:

quote:
Thank you for your contact.
Sorry for the inconvenience, for the function Product Notifications, we have contacted our related department and we don't use the function now and will soon put it off.
Thanks for your support!
If you have any question, please contact us, and we will try our best serve you.
Thank you for your understanding.

Thank you so much and best regards. :)
Truely yours,
Bleek dat de functie dus niet actief is en ze er nu aan gaan werken w/
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:08:03 #66
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_101747451
Nou leuk. :P Ik had dan minstens verwacht dat je een kortingscoupon zou krijgen. :+
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:30:06 #67
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_101748094
Bah, brief ontvangen van de douane :r

Ik moet ook ruiken om welke bestelling het gaat, 1 of andere vaag nummer dat ik nergens herken :X
Het zal wel om mijn grote Fenix gaan, zal eens niet, dag korting :r
pi_101750008
ister iemand die eigelijk die extra BTW betaald ? :')
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:49:16 #69
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_101750277
Nou... op m'n tweede vakantiedag knalde de schakelband van m'n Shark watch af.
Hij bleek op het punt waar de band aan het horloge vastzit los te zijn geraakt. Dit is een constructie van kleine pinnetjes en een veer. Natuurlijk kon ik niet alles terugvinden, dus weer in elkaar zetten gaat niet lukken.
Ik zal het zo eens aankaarten bij de verkoper, maar of daar iets uitkomt...
Verder vraag ik me af of die pinnetjes ook ergens los te verkrijgen zijn. Ik vind zo snel alleen sets voor pinnetjes voor de schakels zelf. (zo nog maar eens verder zoeken)
Het horloge zelf doet het wel nog goed. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_101750417
http://www.horlogebanden.(...)n-maten-10-t-m-30-mm

die??

Heb ik zelf ook wel eens gehad met andere horloges, die dingetjes zijn wel makkelijk te vervangen

En juweliers hebben ze vaak ook wel
toch?
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:56:47 #71
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_101750474
Nee, deze versmallen niet naar het einde. Zijn gewoon massief metalen pinnen. ;)

-edit- Nou ja, die van het bandje... waar 'ie aan het horloge vastzit idd wel zoeen geloof ik. :@
pi_101750494
Oke, jammer.

-Haha,
toch?
pi_101752682
Goedenmiddag mede shoppers,

Zelf ben ik een lezer, maar voor dit wil ik graag delen;

Afgelopen maandag bestelde ik wat onzin troep bij http://www.mixwall.co.uk/. Vanmorgen stond de postbode voor de deur met een redelijk grote grijze zak waar in 3 bekende enveloppen uit honkong zaten O+

Dus voor de chinese spoedbestellingen, maandag besteld en vrijdag in huis!

SPOILER
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_101753278
Chinaprices werkt hier niet. (de zoekfucntie althans)
Bij jullie wel?
  vrijdag 9 september 2011 @ 16:41:18 #75
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_101753501
Neeeee PayPal wat doe je?
wisselkoers 1 euro = 1,35164 Amerikaanse dollars
pi_101755554
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 16:16 schreef Marvelous het volgende:
Goedenmiddag mede shoppers,

Zelf ben ik een lezer, maar voor dit wil ik graag delen;

Afgelopen maandag bestelde ik wat onzin troep bij http://www.mixwall.co.uk/. Vanmorgen stond de postbode voor de deur met een redelijk grote grijze zak waar in 3 bekende enveloppen uit honkong zaten O+

Dus voor de chinese spoedbestellingen, maandag besteld en vrijdag in huis!

SPOILER
http://www.mixwall.co.uk/.

Chinees ?
  vrijdag 9 september 2011 @ 17:57:31 #77
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_101755788
ziet er allemaal chinees uit, ze hebben weinig keuze, maar een paar tablets, geen goeie omschrijving er bij (capacitief of resistief scherm bijvoorbeeld) alleen versies met weinig ram, en je krijgt er geen AC lader bij?!?
who the fuck ga je dat ding opladen dan???
nee, mijn tent wordt t niet, hoe snel ook..

voorbeeldje:
http://www.mixwall.co.uk/(...)camera-black_4567334
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:02:32 #78
131319 mickeyD
pi_101755924
de Dollar is trouwens vandaag weer bijna 4 cent gestegen t.o.v. de Euro in 1 dag, vraag me niet hoe, die lui en dat land zijn geen donder meer waard! :(
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_101756544
Moet een pakje altijd via Guangzhou naar Europa? Pakje van Choobuy ligt nu in Tianjin.

Volgens Google Maps is dat meer dan 2100 km :D
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:24:56 #80
45722 Dromer
pi_101756592
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:54 schreef keesos het volgende:
http://www.horlogebanden.(...)n-maten-10-t-m-30-mm

die??

Heb ik zelf ook wel eens gehad met andere horloges, die dingetjes zijn wel makkelijk te vervangen

En juweliers hebben ze vaak ook wel
Hey... dat ziet er goed uit! Ik zal zo ff het horloge checken en meten of één van de maten gaat passen. Uiteraard vervang ik dan ook de andere kant aangezien ik het nu niet meer vertrouw. Thanks iig!
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:37:05 #81
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_101757000
Whoee 1000 views.
pi_101757459
[quote]0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:50 schreef Downstar het volgende:

[..]

http://www.mixwall.co.uk/.

Chinees ?
[/quote]

Indirect, aangezien ze de spullen zelfs versturen in de orginele bubbeltjes enveloppen waar de inklaringen enzo vanuit honkong ook staan... Die stoppen ze in 1 zak en sturen ze hem op naar NL. Zo zaten bij mij 3 enveloppen in een zak.

De prijzen zijn niet slecht... En je betaald via paypal de engelse koers
pi_101757551
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:49 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Indirect, aangezien ze de spullen zelfs versturen in de orginele bubbeltjes enveloppen waar de inklaringen enzo vanuit honkong ook staan... Die stoppen ze in 1 zak en sturen ze hem op naar NL. Zo zaten bij mij 3 enveloppen in een zak.

De prijzen zijn niet slecht... En je betaald via paypal de engelse koers
Werk je voor dit bedrijf ofzo? :P
pi_101757609
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:52 schreef Berend. het volgende:

[..]

Werk je voor dit bedrijf ofzo? :P
Nee, maar ik mij laten vertellen dat dit via FP is... zelf niks van terug kunnen vinden

-edit-

voorbeeld:
http://www.focalprice.com(...)_Shipping_Black.html

http://www.mixwall.co.uk/(...)onitor-black_0425493

[ Bericht 25% gewijzigd door Marvelous op 09-09-2011 19:17:47 ]
pi_101759594
Ik zou graag deze kopen:

RF draadloze presenter die in mijn laptop past.
18 dollar bij DX. Via infrarood is dat allemaal rot

Maar is er geen goedkoper alternatief?
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:38:36 #86
352736 BigD033
中國&#
pi_101759765
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 16:34 schreef pgrferrari het volgende:
Chinaprices werkt hier niet. (de zoekfucntie althans)
Bij jullie wel?
bij mij ook niet
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:39:55 #87
352736 BigD033
中國&#
pi_101759824
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:35 schreef W00fer het volgende:
Ik zou graag deze kopen:

[ afbeelding ]

RF draadloze presenter die in mijn laptop past.
18 dollar bij DX. Via infrarood is dat allemaal rot

Maar is er geen goedkoper alternatief?
infrarood, wat wil je dan? een gewone afstandsbediening werk toch ook op infrarood en dat werkt ook goed volgens mij.
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_101762117
Het punt is als je gaat presenteren in een zaal, dan richt je je niet continue op dat ding, je wilt gewoon doorgaan met presenteren.
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:53:08 #89
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_101763051
pi_101765020
Bedankt voor het zoeken, maar het is nog niet helemaal wat ik zoek.

Mistertao maakt trouwens, net als BIC, gratis foto's van je bestelling! Een foto deed het niet, en de derde liet een wazige soort knuffeldeken zien ofzo. Nu is het wachten totdat het aankomt. In ieder geval in een soort van vuilniszak verzonden.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:23:39 #91
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_101767199
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:37 schreef W00fer het volgende:
Bedankt voor het zoeken, maar het is nog niet helemaal wat ik zoek.

Mistertao maakt trouwens, net als BIC, gratis foto's van je bestelling! Een foto deed het niet, en de derde liet een wazige soort knuffeldeken zien ofzo. Nu is het wachten totdat het aankomt. In ieder geval in een soort van vuilniszak verzonden.
Is bekend ja, zijn al wat foto's in dit topic van voorbijgekomen. :P

Je hebt liever iets waarmee je ook de muis kunt bedienen en meer toetsen hebt ofzo?
http://www.ebay.com/itm/W(...)&hash=item415d2f8760
pi_101768738
quote:
8s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:49 schreef Dromer het volgende:
Nou... op m'n tweede vakantiedag knalde de schakelband van m'n Shark watch af.
Hij bleek op het punt waar de band aan het horloge vastzit los te zijn geraakt. Dit is een constructie van kleine pinnetjes en een veer. Natuurlijk kon ik niet alles terugvinden, dus weer in elkaar zetten gaat niet lukken.
Ik zal het zo eens aankaarten bij de verkoper, maar of daar iets uitkomt...
Verder vraag ik me af of die pinnetjes ook ergens los te verkrijgen zijn. Ik vind zo snel alleen sets voor pinnetjes voor de schakels zelf. (zo nog maar eens verder zoeken)
Het horloge zelf doet het wel nog goed. :P
Dat had ik ook. Eerst een keer in het midden bij de sluiting, toen kon ik het pinnetje nog vinden. De keer daarna was het weer raak op dezelfde plek, maar was ik het pinnetje kwijt. Gelukkig heb ik een hele doos met van die pinnetjes in alle formaten, ooit van Taobao besteld, dus kon ik hem vervangen met een ander pinnetje. Afgelopen donderdag viel hij weer uit elkaar, maar nu op dezelfde plek als bij jou. Sindsdien heb ik hem niet meer gerepareerd. Van het weekend ga ik kijken of ik hem weer kan repareren. Feit blijft dat het bandje niet echt deugd. :P

Edit: Ik heb dit doosje dus: http://cgi.ebay.nl/340-18(...)&hash=item5d30412272
Maar deze is goedkoper en denk ik ook wel goed: http://cgi.ebay.nl/New-27(...)&hash=item3cb9a7d92d

Altijd handig die reserve pinnetjes! De Shark heeft 20mm pinnetjes. ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door bergdani op 09-09-2011 23:10:09 ]
  vrijdag 9 september 2011 @ 23:51:06 #93
45722 Dromer
pi_101771425
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:55 schreef bergdani het volgende:
Edit: Ik heb dit doosje dus: http://cgi.ebay.nl/340-18(...)&hash=item5d30412272
Maar deze is goedkoper en denk ik ook wel goed: http://cgi.ebay.nl/New-27(...)&hash=item3cb9a7d92d

Altijd handig die reserve pinnetjes! De Shark heeft 20mm pinnetjes. ;)
Interessant. Zijn dat alleen (split?)pinnetjes voor de schakels of ook pushpins voor de aansluiting naar het horloge?
pi_101772593
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 23:51 schreef Dromer het volgende:

[..]

Interessant. Zijn dat alleen (split?)pinnetjes voor de schakels of ook pushpins voor de aansluiting naar het horloge?
Ik heb er eerder het midden van het bandje bij de sluiting weer opnieuw mee vastgemaakt. En net vanavond de aansluiting naar het horloge aan de onderkant, je weet wel dat stukje wat het uurwerk met het bandje verbind. Want de originele pinnetjes was ik kwijtgeraakt. Deze pinnetjes zijn dus voor de sluiting in het midden van het bandje en de bovenkant van het bandje. De schakels hebben namelijk veel dikkere pinnen en die zullen er dan ook niet zomaar uitvallen.
  zaterdag 10 september 2011 @ 00:33:39 #95
45722 Dromer
pi_101773144
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 00:19 schreef bergdani het volgende:

[..]

Ik heb er eerder het midden van het bandje bij de sluiting weer opnieuw mee vastgemaakt. En net vanavond de aansluiting naar het horloge aan de onderkant, je weet wel dat stukje wat het uurwerk met het bandje verbind. Want de originele pinnetjes was ik kwijtgeraakt. Deze pinnetjes zijn dus voor de sluiting in het midden van het bandje en de bovenkant van het bandje. De schakels hebben namelijk veel dikkere pinnen en die zullen er dan ook niet zomaar uitvallen.
Dus precies wat ik nodig heb. 270 stuks lijkt wel wat overdreven, maar voor dat geld... net even aangekocht bij de eBay-chinees. :)
  zaterdag 10 september 2011 @ 08:04:46 #96
131319 mickeyD
pi_101776894
Onenigheid binnen de Europese Centrale Bank veroorzaakt wisselkoers eur/usd ↓ 1,3649 De eurobashing is begonnen. http://t.co/LyDOyDS
wat een kansloze kut homo's zijn het toch ook!
pi_101777904
Wat is het gemiddeld gewicht van 2 t shirts? Mistertao zegt dat het 700 gram in totaal is, vind nogal veel maar misschien vergis ik me.
  zaterdag 10 september 2011 @ 10:17:01 #98
352736 BigD033
中國&#
pi_101777917
Op dx een order al 8 dagen op packaging ;(
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_101782615
Mijn VW sleutelhanger en toslink kabel van DX zijn onderweg! En de bretels voor m'n pa zijn ook al verzonden, maar achteraf vermoed ik dat ze een beetje te klein zijn :D Volgens mij voor de kleine Chinezen gemaakt :P

Ben benieuwd naar de "Military watch" van de DX Offers van enkele dagen terug, hij staat op packaging. ^O^

Edit: damn DX werkt verslavend, zoveel spullen al in m'n wishlist staan die binnenkort ook nog besteld gaan worden :D
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zaterdag 10 september 2011 @ 14:20:13 #100
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_101783523
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:43 schreef DaFrenk het volgende:
Edit: damn DX werkt verslavend, zoveel spullen al in m'n wishlist staan die binnenkort ook nog besteld gaan worden :D
Toptip: Verzend je spullen zoveel mogelijk apart. Als ze iets niet op voorraad hebben duurt het eeuwen voordat ze aan split-packaging doen. Daarnaast wanneer ze iets van die spullen ook bij een andere chinese wehshop hebben (zie OP) koop het dan daar. Veel sneller. DX is traag.
pi_101784155
Hmm ik wil een koptelefoon kopen via DX, maar ik heb geen zin om 30 dagen te wachten. Hebben hier veel mensen nou al is EMS gebruikt? Ik weet, ze controleren vaker enzovoort. Maar toch heb ik hier er nog weinig verhalen over gehoord, terwijl ik hier al echt lang mee lees :P
pi_101784511
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 14:20 schreef Repeating het volgende:

[..]

Toptip: Verzend je spullen zoveel mogelijk apart. Als ze iets niet op voorraad hebben duurt het eeuwen voordat ze aan split-packaging doen. Daarnaast wanneer ze iets van die spullen ook bij een andere chinese wehshop hebben (zie OP) koop het dan daar. Veel sneller. DX is traag.
Ja idd, had eerst nog een Android figuur in die 1e order zitten maar die bleek niet meer op voorraad. Heb ik uiteindelijk contact gezocht en nadat ze die verwijderd hadden werd de rest de dag erna al verzonden.

Zal die andere shops ook eens bekijken. ^O^
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zaterdag 10 september 2011 @ 15:03:10 #103
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_101784568
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:56 schreef neo2000 het volgende:

deze kopen: http://www.dealextreme.co(...)2-battery-pack-51988

zijn veel sterker en protected, heb ze nog maar 2 x opgeladen in bijna n jaar :P
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_101784793
;( Blanco batterijen bestellen. :P Ik bedoel, als dat geen voorbode is weet ik het niet.
Deze worden aanbevolen: http://www.dealextreme.co(...)tteries-2-pack-20392 als je van DX wilt kopen.
Kijk gewoon op die zaklampfora en lees overal de comments. ;)

Die hebben tenminste echt een 'protected circuitry':
pi_101788865
Zijn er afstandsbedieningen te koop waarmee ik vlc media player kan besturen vanuit mijn bed? :P
  zaterdag 10 september 2011 @ 18:05:27 #106
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101788942
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:02 schreef larry_flynt het volgende:
Zijn er afstandsbedieningen te koop waarmee ik vlc media player kan besturen vanuit mijn bed? :P
Ik heb z'n Rii keyboard/muis mini ding.. werkt prima vanuit de bank lui in m'n thuisbioscoop ;)
Kan je ook nog muizen als je wilt :p
pi_101789300
quote:
16s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:05 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik heb z'n Rii keyboard/muis mini ding.. werkt prima vanuit de bank lui in m'n thuisbioscoop ;)
Kan je ook nog muizen als je wilt :p
Rii keyboard/muis? Heb je een link? :P
pi_101790139
VLC Remote app voor je smartphone...
pi_101790461
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:43 schreef shiznuts het volgende:
VLC Remote app voor je smartphone...
En dan een ontvanger aan je pc hangen?
pi_101790695
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:52 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

En dan een ontvanger aan je pc hangen?
dat gaat via je (draadloze) netwerk, je hebt een app nodig op je smartphone en VLC media player op je pc
pi_101791361
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:57 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

dat gaat via je (draadloze) netwerk, je hebt een app nodig op je smartphone en VLC media player op je pc
PowerDVD heeft dat ook.
woef
pi_101791461
Thanks allen!
  zaterdag 10 september 2011 @ 19:24:49 #113
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_101791647
Van mijn coins deze gekocht.
  zaterdag 10 september 2011 @ 22:47:29 #114
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101799964
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:17 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Rii keyboard/muis? Heb je een link? :P
http://chinaprices.ru?q=rii

Chinaprices.us is kapot? Dus dan maar op die manier.. veel site hebben ze.. laser voor presenaties, muis voor muizen en keyboard voor het typen natuurlijk!
pi_101800108
quote:
16s.gif Op zaterdag 10 september 2011 22:47 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Chinaprices.us is kapot? Dus dan maar op die manier.. veel site hebben ze.. laser voor presenaties, muis voor muizen en keyboard voor het typen natuurlijk!
Veel site hebben ze?
Muis voor muizen?
Presenaties?
:P Dat toetsenbord is wack!
  zaterdag 10 september 2011 @ 23:01:33 #116
48067 neo2000
pi_101800546
quote:
16s.gif Op zaterdag 10 september 2011 22:47 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Viel mij vandaag ook al op. Dacht dat het aan mijn zoekopdracht zelf lag, maar toch de site dan schijnbaar.
  zaterdag 10 september 2011 @ 23:03:45 #117
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101800640
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 22:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Veel site hebben ze?
Muis voor muizen?
Presenaties?
:P Dat toetsenbord is wack!
Wackverhaal, maar echt leuk toetsenbordje ;) ( heb 'm al tijden)
  zondag 11 september 2011 @ 01:03:18 #118
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_101804203
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:01 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Viel mij vandaag ook al op. Dacht dat het aan mijn zoekopdracht zelf lag, maar toch de site dan schijnbaar.
Wat voor zoekopdrachten voer jij in waardoor computers gaan roken? _O-
  zondag 11 september 2011 @ 01:12:49 #119
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_101804439
"Magic cute sexy CREE LED ledpig tool with build-in spycam mp4player lcd 3g gps china cheap free shipment"
  zondag 11 september 2011 @ 11:57:38 #120
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101810282
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:12 schreef shiznuts het volgende:
"Magic cute sexy CREE LED ledpig tool with build-in spycam mp4player lcd 3g gps china cheap free shipment"
:( geen zoekresultaten
  zondag 11 september 2011 @ 12:02:07 #121
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_101810423
Mijn mooie digitale horloge is binnen ben er zeker blij mee. Maar die mensen van china zijn nog steeds niet goed om handleidingen te maken. Ben er uiteindelijk zelf achter gekomen en nu werkt die perfect! :)
pi_101810448
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:17 schreef bbfakir het volgende:

[..]

PowerDVD heeft dat ook.
Vlc vind ik persoonlijk beter dan powerdvd
pi_101810678
Net deze besteld :D

http://www.tinydeal.com/e(...)g-51223-p-41461.html

Stond bij New Arrivals en vond ik wel tof om op mijn bureau te zetten voor mij iPod.
  zondag 11 september 2011 @ 12:14:56 #124
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_101810836
Had ik nog niet langs zien komen:

FocalPrice geeft 10% discount op alles: couponcode: FPCUS10OFF ^O^
pi_101813474
Heb voor de 3e keer wat bij DX besteld, hij staat nu al 7 dagen op waiting for suppliers >.<
De keren ervoor hadden ze alles binnen 3 dagen en konden ze inpakken (wat overigens 2-3 dagen duurde voordat ze het hadden verzonden maar ok)
  zondag 11 september 2011 @ 13:37:06 #126
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101813608
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 13:33 schreef marsPlanets het volgende:
Heb voor de 3e keer wat bij DX besteld, hij staat nu al 7 dagen op waiting for suppliers >.<
De keren ervoor hadden ze alles binnen 3 dagen en konden ze inpakken (wat overigens 2-3 dagen duurde voordat ze het hadden verzonden maar ok)
Als je dit topic had gelezen wordt sterk afgeraden om bij DX te bestellen omdat ze je soms ENORM lang laten wachten. En slechte service hebbben, én je niet mag zeiken over dat je pakketje lang duurt (7 dagen is kort.).
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_101813795
quote:
16s.gif Op zondag 11 september 2011 13:37 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Als je dit topic had gelezen wordt sterk afgeraden om bij DX te bestellen omdat ze je soms ENORM lang laten wachten. En slechte service hebbben, én je niet mag zeiken over dat je pakketje lang duurt (7 dagen is kort.).
Ja ik heb zeker wel gelezen dat DX traag is en alles, maar de keren ervoor had ik alles wel netjes binnen 2 weken in huis, had niet verwacht dat het dit keer waarschijnlijk een maand zal duren.
  zondag 11 september 2011 @ 15:04:05 #128
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_101817181
Hier op 20-08 al een pakketje besteld nog niets binnen. Ruim 3 weken al dus. Denk dat mijn bestellingen op Focal vandaag, en BIC afgelopen week, eerder aankomen.
pi_101821778
quote:
16s.gif Op zondag 11 september 2011 13:37 schreef tokko1 het volgende:

[..]

T'och ik heb bij DX besteld, 2dagen later was het pakje verzonden. Heb het vrijdag mogen ontvangen (7dagen na verzending) dat is echt niet slecht denk ik.
Dus zeker niet alles bij DX is slecht;
  zondag 11 september 2011 @ 17:19:47 #130
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_101822719
Ik heb momenteel een paar bestellingen bij DX staan. Natuurlijk allemaal apart. Ben benieuwd wanneer ik alles binnen krijg.
pi_101824107
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:19 schreef Repeating het volgende:
Ik heb momenteel een paar bestellingen bij DX staan. Natuurlijk allemaal apart. Ben benieuwd wanneer ik alles binnen krijg.
Same here.
  zondag 11 september 2011 @ 18:30:29 #132
45722 Dromer
pi_101825089
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 15:04 schreef witbiertje het volgende:
Hier op 20-08 al een pakketje besteld nog niets binnen. Ruim 3 weken al dus. Denk dat mijn bestellingen op Focal vandaag, en BIC afgelopen week, eerder aankomen.
Ik zit op 5 weken voor 2 orders. Gaat om relatief lage bedragen en ik heb geduld zat. ;)
Als ze iets toevallig op voorraad hebben liggen is een order snel opgestuurd, maar als dat niet het geval is, heb je veel geduld nodig.
  zondag 11 september 2011 @ 18:54:05 #133
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_101825957
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:19 schreef Repeating het volgende:
Waarom apart?
Jonge, ik bin op de weaze
  zondag 11 september 2011 @ 19:01:05 #134
45722 Dromer
pi_101826249
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 18:54 schreef Stevennn het volgende:

[..]

Waarom apart?
Omdat dan niet je hele bestelling op 1 niet te leveren item blijft hangen for ages...
pi_101826618
http://www.dealextreme.co(...)ock-game-3-aaa-45720

Gekocht. Ik ben benieuwd hoe lang 'ie het volhoudt :')
  zondag 11 september 2011 @ 19:11:18 #136
48067 neo2000
pi_101826719
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:12 schreef shiznuts het volgende:
Nee, eerder "explodable inflatable cr123a battery dildo piggy webcam super mario". ^O^

Heb ontdekt dat mijn zaklamp het beter doet op cr123a batterijen. :') Lader had ik al eens eerder besteld, da's zo'n ding:
http://www.dealextreme.com/p/since-cr123a-battery-charger-1212

Nu nog oplaadbare, niet ontplofbare batterijen. Allicht zijn de cr123a batts minder gevaarlijk als 18650's?
  zondag 11 september 2011 @ 20:11:29 #137
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101829639

Is weer hélemaal online, en beter! Nieuwe engine, echt verbazingwekkend snel ;)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_101829856
quote:
16s.gif Op zondag 11 september 2011 20:11 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]

*O*
pi_101835898
Iemand ervaring met een 3rd party flitser voor Canon?
pi_101837155
ik ben op zoek naar oordoppies maar dan wel met mic en liefst ook remote erin, voor de iphone. heb nu wederom van die goedkope 2 USD dingetjes (verschillende modellen maar allemaal dezelfde mic die volgens mij van karton gemaakt is want mensen verstaan echt geen woord meer van wat ik zeg). geluidskwaliteit staat voorop maar die mic moet het wel gewoon doen.... tips?
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  zondag 11 september 2011 @ 22:35:28 #141
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_101838503
Ik kan echt niet wachten op mijn USB-microscoop, straks kan ik eindelijk mijn lieve diertjes van dichtbij zien.

SPOILER
This isn't even my final form.
pi_101839171
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef Levolution het volgende:
Ik kan echt niet wachten op mijn USB-microscoop, straks kan ik eindelijk mijn lieve diertjes van dichtbij zien.

SPOILER
welke ? ( link)

die dingen lagen ook voor 30 euro bij de lidl ofzo( althans dat begreep ik uit het microscoop foto topic hin in GC :P )

update: deze reeks Microscoopfoto's #4
pi_101839543
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:14 schreef knuppelhout het volgende:
ik ben op zoek naar oordoppies maar dan wel met mic en liefst ook remote erin, voor de iphone. heb nu wederom van die goedkope 2 USD dingetjes (verschillende modellen maar allemaal dezelfde mic die volgens mij van karton gemaakt is want mensen verstaan echt geen woord meer van wat ik zeg). geluidskwaliteit staat voorop maar die mic moet het wel gewoon doen.... tips?
Xears.com heeft wel wat dingen inclusief mic.

vergeet de code "KLANGFUZZIS" niet, daarmee wordt alles ¤25 ;)
  maandag 12 september 2011 @ 06:38:34 #144
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_101846985
quote:
16s.gif Op zondag 11 september 2011 20:11 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]

woow NICE!
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  maandag 12 september 2011 @ 08:22:43 #145
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_101847534
dit gaat een 1ct deal worden!
http://bit.ly/nalzSm
ik heb bit.ly gebruikt omdat anders ********** gecensored wordt.
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  maandag 12 september 2011 @ 13:19:20 #146
222912 lobotm
Prutsers aan de macht
pi_101854206
Voor het eerst besteld bij DX en vond het wel meevallen sneller dan het mainboard uit amerika lol.
24 augustus besteld vandaag 12 september binnen. dus binnen een maand dus wel ok.
Al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel.
pi_101854379
Wat was die horloge winkel van Focalprice ook alweer? :@
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  maandag 12 september 2011 @ 14:48:11 #148
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_101856943
  maandag 12 september 2011 @ 16:34:07 #149
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_101860820
ehm weten jullie een goeie PC controllers, ik wil het liefst van xbox naar PC (oude xbox)
of anders xbox style controllers voor PC. het liefst van DX :P
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 12 september 2011 @ 16:45:23 #150
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_101861315
nog 85 buyers! w/
http://bit.ly/nalzSm

quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 16:34 schreef bobbernaut het volgende:
ehm weten jullie een goeie PC controllers, ik wil het liefst van xbox naar PC (oude xbox)
of anders xbox style controllers voor PC. het liefst van DX :P
misschien deze: http://www.tomtop.com/usb-dual-shock-pc-joypad-joystick-gamepad-controller.html?SSAID=465956

je had ook zelf even kunnen zoek op chinaprices.us dankuwel

p.s. dx is kut!

[ Bericht 15% gewijzigd door BigD033 op 12-09-2011 16:51:03 ]
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  maandag 12 september 2011 @ 16:47:00 #151
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_101861379
na maakt niet uit welke site, zolang t maar betrouwbaar is :)
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 12 september 2011 @ 16:51:29 #152
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_101861562
ik heb mn post geedit
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  maandag 12 september 2011 @ 16:53:42 #153
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_101861653
(oude) xbox - pc converter :P geen ps2 :P

is buyincoins snel?
http://www.buyincoins.com(...)ter-product-604.html

[ Bericht 32% gewijzigd door bobbernaut op 12-09-2011 17:27:08 ]
pi_101863347
Wie raadt mij een niet-rode toffe laser aan :D ?
  maandag 12 september 2011 @ 17:53:12 #155
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101864018
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 17:36 schreef Rem-koe het volgende:
Wie raadt mij een niet-rode toffe laser aan :D ?
Alleen maar onder de 5Mw hé? :)
Gewoon blauwe ofzo :D
pi_101864376
quote:
16s.gif Op maandag 12 september 2011 17:53 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Alleen maar onder de 5Mw hé? :)
Gewoon blauwe ofzo :D
Oh, boven de 5Mw mag niet right? Zijn die van 5Mw nog wel tof :P ?
  maandag 12 september 2011 @ 18:09:41 #157
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101864648
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 18:02 schreef Rem-koe het volgende:

[..]

Ja heel tof, maar wel heel gevaarlijk :o
Dus eigenlijk moet je dat maar niet kopen :|W
pi_101864844
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 18:02 schreef Rem-koe het volgende:

[..]

Je hebt er niks aan, na wat geklooi leg je hem ergens in een laatje waar je hem nooit weer ziet

quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 16:53 schreef bobbernaut het volgende:

is buyincoins snel?
Ja, snelste webshop die ik ken
pi_101864905
quote:
2s.gif Op maandag 12 september 2011 18:14 schreef ElmoFan het volgende:
Je hebt er niks aan, na wat geklooi leg je hem ergens in een laatje waar je hem nooit weer ziet
Precies wat ik zoek!

* Rem-koe kickt op gadgets
pi_101864960
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 18:16 schreef Rem-koe het volgende:

[..]

Precies wat ik zoek!

* Rem-koe kickt op gadgets
_O-

Hoe herkenbaar! :')
pi_101865246
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 18:17 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

_O-

Hoe herkenbaar! :')
Ik heb er maar aan toegegeven, ik weet dat ik nutteloze dingen tof vind. Dus ik koop ze gewoon eens in de zoveel tijd.

De vorige keer heb ik toffe magnetische balletjes gekocht én silly putty :D

(Aanraders zijn altijd welkom natuurlijk O-) )
  maandag 12 september 2011 @ 18:40:47 #162
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_101865834
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 18:25 schreef Rem-koe het volgende:

[..]

Ik heb er maar aan toegegeven, ik weet dat ik nutteloze dingen tof vind. Dus ik koop ze gewoon eens in de zoveel tijd.

De vorige keer heb ik toffe magnetische balletjes gekocht én silly putty :D

(Aanraders zijn altijd welkom natuurlijk O-) )
waar heb je die silly putty vandaan?
ik zocht bij chinaprices op silly putty maar vond niks.
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_101865865
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef BigD033 het volgende:

[..]

waar heb je die silly putty vandaan?
ik zocht bij chinaprices op silly putty maar vond niks.
www.puttyworld.com
  maandag 12 september 2011 @ 19:52:21 #164
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_101869885
0.01 cent dollar:

http://bit.ly/nalzSm *O*

thanks to BigD033 _O_
  maandag 12 september 2011 @ 20:01:41 #165
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_101870466
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 16:53 schreef bobbernaut het volgende:

is buyincoins snel?
ja!
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_101872937
Binnekort maar is even een mobieltje in china erbij bestellen, als er wap ofzo opzit op zon mobiel kan ik er toch gewoon mee internetten?
  maandag 12 september 2011 @ 20:58:49 #167
242879 Onnoman
The On And Only
pi_101873807
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 12 september 2011 @ 21:13:29 #168
327191 RobertNL
For your gear.
pi_101874956
quote:
ziet er goed uit maar ik kan er niet afrekenen. Het lijkt op een site van een fabrikant, zelf kosten de opladers (auto) 9 dollar op een andere site.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 12 september 2011 @ 21:20:52 #169
242879 Onnoman
The On And Only
pi_101875435
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 21:13 schreef RobertNL het volgende:

[..]

ziet er goed uit maar ik kan er niet afrekenen. Het lijkt op een site van een fabrikant, zelf kosten de opladers (auto) 9 dollar op een andere site.
prima met paypal.. checkout is moeilijk te vinden ;)

http://www.osungoods.com/checkout/
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_101876343
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 21:20 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Maar is het legit :') ?
  maandag 12 september 2011 @ 21:40:25 #171
242879 Onnoman
The On And Only
pi_101876801
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 12 september 2011 @ 21:48:14 #172
242879 Onnoman
The On And Only
pi_101877324
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 12 september 2011 @ 21:52:07 #173
242879 Onnoman
The On And Only
pi_101877574
mooie site gevonden...

http://www.dhgate.com/
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_101878842
quote:
Een Asus muis voor $1,50 :o.. besteld!
pi_101885341
Mijn firewall blokkeert gelijk die Viigoo website.
114.80.67.15 (Type: outgoing, Port: 49855, Process: chrome.exe)
pi_101885921
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 22:10 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Een Asus muis voor $1,50 :o.. besteld!
Hier ook. Eens kijken of ie aankomt. Anders Paypal claim. Ik kende heel dat Viigoo niet.

EDIT: Geweldig, als je besteld krijg je een loterij met 2 doosjes :D Helaas zat er niks in, maarja no worries.

[ Bericht 7% gewijzigd door W00fer op 13-09-2011 00:30:28 ]
pi_101886052
quote:
Wat is dat voor kettingkasten sticker fabrikant :')
  dinsdag 13 september 2011 @ 00:31:57 #178
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_101886315
Ik heb me nog niet verdiept in die 0,01 deals, maar zijn het er veel tegelijk? M.a.w., kun je in één keer 100 producten bestellen voor slechts een euro? Dat is toch niet rendabel voor ze, met gratis verzending enzo?
pi_101886394
Met die gratis varkens toen was het max 3 of 5 stuks ofzo. Als je 10 orders deed (ook apart) vanaf 1 username of 1 paypal dan werden die verwijderd.

Die http://www.maoyiba.com/ hebben trouwens echt veel zeg!

Koelkasten, babymelk in poedervorm, bankschroeven je kunt het zo gek niet bedenken. Dit wordt een nieuwe hit!

Rol staal van 4500 kilo met gratis verzending :D :D
  dinsdag 13 september 2011 @ 00:50:21 #180
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_101886819
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 00:34 schreef W00fer het volgende:
Met die gratis varkens toen was het max 3 of 5 stuks ofzo. Als je 10 orders deed (ook apart) vanaf 1 username of 1 paypal dan werden die verwijderd.
Ik doelde niet op 100x hetzelfde product, dus geen handel ofzo. Ik doelde meer op 100 verschillende zinloze producten voor jezelf binnenhalen voor slechts een euro, gewoon voor de leuk. Maar ik neem aan dat er niet 100 verschillende aanbiedingen tegelijk zijn.
pi_101886950
Meestal is er maar een enkele 1 cent aanbieding tegelijk.
  dinsdag 13 september 2011 @ 01:02:14 #182
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_101887130
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 00:55 schreef W00fer het volgende:
Meestal is er maar een enkele 1 cent aanbieding tegelijk.
Duidelijk, bedankt!
Een scheetzak is me iets té overbodig, ik houd het nog wel in de gaten. :P
pi_101887174
De beste 1 cent deal was een varkentje, komt me een partij licht af!.

En natuurlijk de gratis Budgetgadgets Fok! Sleutelhanger met eigen plaatje erop die nog steeds te bestellen is dankzij een mede Fok!ker.

http://www.budgetgadgets.com/fok.nl.freeflashlight.php

Ik heb hem een paar weken geleden besteld en hij kwam vrij vlot binnen.

Die oordopjes waren echt het meest ongelofelijk kartongeluid. En de sleutelhanger microSD readers zijn ook rotzooikwaliteit. De derde die ik binnen heb gehad was een microSD naar SD adapter. Dat plastic was zo dun dat het heel broos was en snel kapot ging, en de schrijfbeveiligings lock gewoon meegegoten was :')
Maargoed voor 1 dollarcent (dus nog minder in euro's) inclusief de handtekening van een Chinees én een gratis bubbelenvelop mag je echt niet klagen :D
  dinsdag 13 september 2011 @ 07:56:21 #184
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_101889421
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 21:20 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ik krijg mn paypal daar niet aan de praat :?

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 01:05 schreef W00fer het volgende:

En natuurlijk de gratis Budgetgadgets Fok! Sleutelhanger met eigen plaatje erop die nog steeds te bestellen is dankzij een mede Fok!ker.

Die oordopjes waren echt het meest ongelofelijk kartongeluid. En de sleutelhanger microSD readers zijn ook rotzooikwaliteit. De derde die ik binnen heb gehad was een microSD naar SD adapter. Dat plastic was zo dun dat het heel broos was en snel kapot ging, en de schrijfbeveiligings lock gewoon meegegoten was :')
Maargoed voor 1 dollarcent (dus nog minder in euro's) inclusief de handtekening van een Chinees én een gratis bubbelenvelop mag je echt niet klagen :D
link does not work

Edit: It's not just you! http://www.budgetgadgets.com looks down from here.
de hele site is down
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_101890532
departure from outward office of exchange NETHERLANDS GUANGZHOU 2011-09-02

Al 11 dagen is het zo waarom duurd dat zo lang om het in nederland te krijgen heb veel besteld maar nooit zo lang moeten wachten.
Wacht nu al bijna 4 weken.
OMGROFL
  dinsdag 13 september 2011 @ 11:30:31 #186
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_101893173
quote:
Al 11 dagen is het zo waarom duurd dat zo lang om het in nederland te krijgen heb veel besteld maar nooit zo lang moeten wachten.
Heb je scheidingsformulieren besteld?

http://www.nu.nl/opmerkel(...)centage-drukken.html

ps "duurd" }:|
  dinsdag 13 september 2011 @ 11:39:00 #187
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_101893400
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 09:31 schreef Silencee het volgende:

Haha
Hier hetzelfde bij DX. Maarja gewoon maar wachteN
pi_101896239
Lol, ik heb een Chinese fluit besteld :') Ik wil hem meenemen naar een workshop weekend, maar dan moet hij wel op tijd binnen zijn. Hij staat nu op packaging :{
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:38:00 #189
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_101897195
Ja, daar heb je dan letterlijk geen fluit aan!

Haha, wahawhahahwiewewwhoweehehahehehehe... _O- ... :{

Laat me raden, je hebt 'em eigenlijk ook vorige week pas besteld? ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 09:31 schreef Silencee het volgende:

We gaan het magisch oplossen voor je... ^O^

:P Maar em, of je gaat hier lopen klagen en schiet niks op, of je gaat er even druk achter zetten of zelf achterheen.
pi_101897526
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:38 schreef shiznuts het volgende:
Ja, daar heb je dan letterlijk geen fluit aan!

Haha, wahawhahahwiewewwhoweehehahehehehe... _O- ... :{

Laat me raden, je hebt 'em eigenlijk ook vorige week pas besteld? ;(

[..]

We gaan het magisch oplossen voor je... ^O^

:P Maar em, of je gaat hier lopen klagen en schiet niks op, of je gaat er even druk achter zetten of zelf achterheen.
Boh, ik heb ook een tin whistle hoor :P Alleen was een mooie Chinese fluit leuker geweest.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:54:03 #191
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_101897769
Die workshop heb je niet nodig joh. Je kunt al fluiten (naar je geld). :D ;(
Wat een slechte grapjes weer vandaag, Shiz...
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:10:21 #192
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_101898302
Hangt er ook een klein Chinees jongetje aan die Chinese fluit? Viespeuk :D
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:14:07 #193
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_101898395
hoe werkt dat Osun goods ik heb paypal sandbox nodig maar dat werkt voor geen flikker.
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_101898534
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:10 schreef monkeybrain het volgende:
Hangt er ook een klein Chinees jongetje aan die Chinese fluit? Viespeuk :D
Waar het hart van vol is... :')
pi_101901843
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Xears.com heeft wel wat dingen inclusief mic.

vergeet de code "KLANGFUZZIS" niet, daarmee wordt alles ¤25 ;)
30¤ + 8¤ verzendkosten..., maar toch flinke korting. zit de nature n3i te bekijken... in review best goed maar wel de slechtste uit de test.
nog andere suggesties?
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:56:59 #196
48067 neo2000
pi_101903867
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:19 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Waar het hart van vol is... :')
..lopen Chinese webshops van over.
pi_101904359
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:56 schreef neo2000 het volgende:

[..]

..lopen Chinese webshops van over.
Gelukkig staat mijn Chinese fluit op geshipped :)
pi_101904853
Hej, ik heb op 30 augustus wat bij DE besteld
ik zie alleen niks veranderen bij order tracking..
Quantity en confirm receipt status staan op pending en no received..
Status: waiting for supplier

Iemand bekend met dit?
Heb ik iets verkeerd gedaan?

Betaling is gewoon gelukt tho
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:24:37 #199
48067 neo2000
pi_101904945
Was het op voorraad?
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:50:24 #200
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_101905744
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:21 schreef xylimo het volgende:
Hej, ik heb op 30 augustus wat bij DE besteld
ik zie alleen niks veranderen bij order tracking..
Quantity en confirm receipt status staan op pending en no received..
Status: waiting for supplier

Iemand bekend met dit?
Heb ik iets verkeerd gedaan?

Betaling is gewoon gelukt tho
Het is niet op voorraad, dus je zult nog zoon 2 a 3 weken moeten wachten voordat het op voorraad is en dan nog een 2 weken voordat het in nederland is.
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:44:06 #201
327191 RobertNL
For your gear.
pi_101907316
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:14 schreef BigD033 het volgende:
hoe werkt dat Osun goods ik heb paypal sandbox nodig maar dat werkt voor geen flikker.
Zoals ik het nu zie is die site gewoon van de fabrikant als showroom. Ze verkopen er niks, vandaar dat ze ook de checkout niet als link op de site hebben staan. Paypal sandbox is gewoon een tool voor devellopers om te testen of het betaal systeem werkt (of zie ik dat verkeerd?)
pi_101911407
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:08 schreef knuppelhout het volgende:

[..]

30¤ + 8¤ verzendkosten..., maar toch flinke korting. zit de nature n3i te bekijken... in review best goed maar wel de slechtste uit de test.
nog andere suggesties?
Die had ik gekocht, kwam mooi geluid uit, maar ze pastte niet :N
pi_101916471
quote:
Huh? Hoe kan ik hier nou bestellen? Ik zie nergens een bestelknop ofzo...
  dinsdag 13 september 2011 @ 22:14:49 #204
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_101917989
quote:
Fijn. Die computer animaties als verkoop foto's... :|
  dinsdag 13 september 2011 @ 22:31:51 #205
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_101919232
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:08 schreef knuppelhout het volgende:

[..]

nog andere suggesties?
Kijk ook ff naar de 'Communicate C100iP Highend Headset'.
quote:
Sonderpreis! Statt 39,90¤ nur 19,95¤ !
;)
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:52 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Huh? Hoe kan ik hier nou bestellen? Ik zie nergens een bestelknop ofzo...
Anders lees je even wat er hier in de reacties over gezegd wordt...
pi_101925513
Trouwens zomaar voor de deur een dikke envelop met daarin een 15cm zwarte Angrybird met zuignap. Nooit besteld. :P Of ze vinden met een toffe peer, of ze hebben iets verkeerds gedaan. Alleen de vraag is dan... wie zit er dan in godsnaam verkeerd en krijg ik m'n bestelde shizzle nu niet? ;(

Returnadres is de eerste hit hier, post verdeelcentrum, word je ook niks wijzer van.
pi_101925599
7 september order geannuleerd bij DX, vandaag 14 september nog steeds niks terug.

Normale gang van zaken of zal ik maar via paypal een dispute openen?
  woensdag 14 september 2011 @ 06:13:31 #208
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_101927765
omdat ik over 2 maanden weer naar nl terug ga ( en waarschijnlijk de 1e maand bij me ouders weer moet gaan wonen.. ) en die ik niet al te veel last van me wil laten hebben ( ik youtube s'nachs en zal denk ik wel gaan chatten met me vrienden hierzo.. )

heb ik deze gekocht voor me imac :D
http://lightake.com/detai(...)ereo_Headphone-28764

was me iphone dopjes zat.. kijken of dit wat lekkerder zit :)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  woensdag 14 september 2011 @ 09:06:38 #209
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_101929001
Fenix, aansteker, pen en een gratis kinky touwtje om aan je piemel te hangen ~O>

De Fenix geeft behoorlijk licht voor zo'n klein ding, mooi zacht witte kleur. De aansteker is ook fantastisch, beste tot nu toe. Was wel $10 maar het is echt een massief metalen ding met dubbele vlam.

http://www.dinodirect.com(...)in-Double-Flame.html
pi_101930563
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:46 schreef xminator het volgende:
7 september order geannuleerd bij DX, vandaag 14 september nog steeds niks terug.

Normale gang van zaken of zal ik maar via paypal een dispute openen?
je krijgt dan geen geld terug maar store credit.
pi_101931349
Net een brief ontvangen dat mijn pakketje van DX in Nederland is aangekomen maar dat ze de waarde van het pakket en de inhoud niet kunnen bepalen en dat heeft tot gevolg dat ze geen douaneaangifte kunnen doen.

Nu moet ik binnen 30 dagen een formulier invullen en opsturen. Wat ik heb besteld? Deze jammer; http://www.dealextreme.co(...)-signal-jammer-24229

Als ik nu op dat formulier ga zetten 'GSM Jammer' en waarde '$75.15' dan zal dat problemen gaan opleveren lijkt me. Iemand tips?
  woensdag 14 september 2011 @ 11:34:44 #212
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_101932415
Misschien kun je zeggen dat het een zender is voor draadloze microfoons :P Die lijken daar wel wat op.
pi_101933098
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:21 schreef UncleSam het volgende:

[..]

je krijgt dan geen geld terug maar store credit.
Dus dan is het beter om nog maar af te wachten :')
pi_101933833
Net mijn tracking nummer ingevoerd bij www.17track.net en daar blijkt dat me pakket al een week in amsterdam is (de andere zegt dat hij nog in china is). Dus hopelijk snel binnen.
En ook hebben ze de rest van de producten gestuurd die niet op voorraad waren.

We wachten maar weer af.
OMGROFL
  woensdag 14 september 2011 @ 13:01:12 #215
327191 RobertNL
For your gear.
pi_101934873
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:23 schreef Silencee het volgende:
Net mijn tracking nummer ingevoerd bij www.17track.net en daar blijkt dat me pakket al een week in amsterdam is (de andere zegt dat hij nog in china is). Dus hopelijk snel binnen.
En ook hebben ze de rest van de producten gestuurd die niet op voorraad waren.

We wachten maar weer af.
Tip op de tracking site zelf (van Chinapost) moet je niet Status tracking doen maar Item tracking ;) daar kun je meer stappen zien (zoals douane etc)
pi_101935094
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tip op de tracking site zelf (van Chinapost) moet je niet Status tracking doen maar Item tracking ;) daar kun je meer stappen zien (zoals douane etc)
Ja daar staat het ook al idd. Zou het kunnen dat de douane hem tegen heeft gehouden omdat die al 7 dagen in amsterdam ligt?
OMGROFL
pi_101935837
Weet iemand of Deal-Cool een beetje vlot is met verzenden?
pi_101936659
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:36 schreef Helly het volgende:
Weet iemand of Deal-Cool een beetje vlot is met verzenden?
Ja ik had het in 1.5 week binnen ofzo.
OMGROFL
pi_101936765
Zo, net 2 van die muizen besteld voor ¤2,40 :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 14 september 2011 @ 14:50:43 #220
332810 Sloeber94
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_101938210
Ik heb vandaag een Gibson ES-335 replica besteld :)

Ze kosten 3000 euro in de winkel, heb zelf 300 (koffer was 50) betaald. Ben erg benieuwd hoe het klinkt, en zal wel een review maken als ik hem binnen heb :)
  woensdag 14 september 2011 @ 14:58:52 #221
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_101938465
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:50 schreef Sloeber94 het volgende:

Ze kosten 3000 euro in de winkel, heb zelf 300 (koffer was 50) betaald. Ben erg benieuwd hoe het klinkt, en zal wel een review maken als ik hem binnen heb :)
Hoop voor jou dat ie niet wordt ingenomen door de douane. ;)
pi_101938942
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:50 schreef Sloeber94 het volgende:

Je mag toch niet over replica dingen praten hier? iig ik niet
OMGROFL
pi_101939463
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:06 schreef Marco001 het volgende:
Zo, net 2 van die muizen besteld voor ¤2,40 :)
Wie wat waar?
pi_101939829
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 15:28 schreef xminator het volgende:

[..]

Wie wat waar?
Zelf zoeken / terugkijken,

moeilijk sinds donderdag 23 maart 2006.
pi_101939854
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:58 schreef Repeating het volgende:

[..]

Wat denk je zelf zo'n groot pakket.
pi_101939883
Kan iemand nog antwoord op me vraag geven (mensen die al in contact geweest zijn met de douane)
Normaal als het in Amsterdam is heb ik het binnen 2 dagen thuis nu ligt het pakketje al 7 dagen in Amsterdam.
OMGROFL
pi_101939908
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 15:40 schreef Silencee het volgende:
Kan iemand nog antwoord op me vraag geven (mensen die al in contact geweest zijn met de douane)
Normaal als het in Amsterdam is heb ik het binnen 2 dagen thuis nu ligt het pakketje al 7 dagen in Amsterdam.
Momentje we starten de glazen bol voor je op.
pi_101939958
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 15:41 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Momentje we starten de glazen bol voor je op.
Bijdehandje
OMGROFL
pi_101940333
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 15:28 schreef xminator het volgende:

[..]

Wie wat waar?
Ik doe even aardig: http://www.viigoo.com/mou(...)a3141b90d06671a2.htm
  woensdag 14 september 2011 @ 16:08:07 #230
332810 Sloeber94
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_101940831
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:58 schreef Repeating het volgende:

[..]

Hoop ik ook, maar meestal plakken ze merken e.d. af.
pi_101940912
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:08 schreef Sloeber94 het volgende:

[..]

Hoop ik ook, maar meestal plakken ze merken e.d. af.
Tot nu toe nog geen problemen met merken gehad, maar die waren natuurlijk ook niet zo groot als een gitaar.
OMGROFL
  woensdag 14 september 2011 @ 16:28:56 #232
332810 Sloeber94
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_101941759
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:10 schreef Silencee het volgende:

[..]

Tot nu toe nog geen problemen met merken gehad, maar die waren natuurlijk ook niet zo groot als een gitaar.
Ik heb een keer een lading van 2x 6 stuks beats by dre in NL gekregen (die grote studio versies). Nou dat waren flinke dozen, en heb er alleen maar 50 euro voor moeten dokken.
pi_101942010
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:53 schreef EdNoolk het volgende:
Net een brief ontvangen dat mijn pakketje van DX in Nederland is aangekomen maar dat ze de waarde van het pakket en de inhoud niet kunnen bepalen en dat heeft tot gevolg dat ze geen douaneaangifte kunnen doen.

Nu moet ik binnen 30 dagen een formulier invullen en opsturen. Wat ik heb besteld? Deze jammer; http://www.dealextreme.co(...)-signal-jammer-24229

Als ik nu op dat formulier ga zetten 'GSM Jammer' en waarde '$75.15' dan zal dat problemen gaan opleveren lijkt me. Iemand tips?
wat wil je er mee doen dan? Die dingen zijn niet voor niets illegaal.
pi_101942017
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:28 schreef Sloeber94 het volgende:

[..]

Ik heb een keer een lading van 2x 6 stuks beats by dre in NL gekregen (die grote studio versies). Nou dat waren flinke dozen, en heb er alleen maar 50 euro voor moeten dokken.
sst mag niet anders gaan ze weer zeiken
OMGROFL
  woensdag 14 september 2011 @ 16:44:42 #235
332810 Sloeber94
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_101942284
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:36 schreef Silencee het volgende:

[..]

sst mag niet anders gaan ze weer zeiken
Okay sorry, maar wat ik probeer te zeggen is dat de douane echt wel meevalt op dat gebied.
  woensdag 14 september 2011 @ 16:45:10 #236
332810 Sloeber94
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_101942297
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:36 schreef UncleSam het volgende:

[..]

wat wil je er mee doen dan? Die dingen zijn niet voor niets illegaal.
Zal iets van signaal-versterker erop zetten ,als je het dan toch nog wilt proberen.
pi_101942698
Deze muis besteld voor 5,5 dollar
:

woensdag 14 september 2011 @ 18:59:56 #238
242879 Onnoman
The On And Only
pi_101947074
quote:
ik heb iedereen enthousiast gemaakt met vigoo :D
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 14 september 2011 @ 19:01:46 #239
242879 Onnoman
The On And Only
pi_101947167
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 14 september 2011 @ 19:06:26 #240
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_101947387
waarom niet? zijn genoeg tablet al besteld :)
DHgate is een betrouwbare site.. dus waarom niet!
heb zelf hier een tabletje liggen ( eigenlijk ligt hij hier letterlijk.. want pak altijd me ipad )
leuk dingetje angry birds er op enz! handig voor me meisje als we in het vliegtuig zitten, en ik heb de ipad :)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_101947864
Ik snap geen knoop van die tracking via 17track.net

2011-09-12 departure from outward office of exchange, , NETHERLANDS,
2011-09-11 arrival at transit office of exchange, , NETHERLANDS,
2011-09-09 departure from transit office of exchange, TIANJIN, NETHERLANDS,
2011-09-09 arrival at transit office of exchange, TIANJIN, NETHERLANDS,
2011-09-08 posting, , NETHERLANDS,

Maar PostNL Webcare zegt dat de zending nog niet in NL is.
pi_101948030
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:55 schreef xminator het volgende:
:

[ afbeelding ]
Hoe krijg je die muis zo goedkoop? Via Tomtop is ie 8.89 dollar.
  woensdag 14 september 2011 @ 19:52:34 #243
48067 neo2000
pi_101949355
quote:
:

[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar de ervaringen. ;)
pi_101950015
Dr zijn hier toch mensen die een shark led watch hebben besteld? Wil dr graag 1 bestellen
pi_101950051
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:21 schreef W00fer het volgende:

[..]

Hoe krijg je die muis zo goedkoop? Via Tomtop is ie 8.89 dollar.
Klopt, via ebay worden ze voor minder verkocht :D
  woensdag 14 september 2011 @ 20:33:36 #246
45722 Dromer
pi_101951339
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:06 schreef mtchel112 het volgende:
Dr zijn hier toch mensen die een shark led watch hebben besteld? Wil dr graag 1 bestellen
Bij mij viel na 2 weken het bandje eraf. Ik heb nu pinnetjes besteld om het te repareren. :P
pi_101951551
:% Zeg, blijven we aan de topicpointer en OpeningsPost denken, mensen...
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:06 schreef mtchel112 het volgende:
Ebay's your friend. Ik heb mijne nu al enige tijd, geen problemen mee, EUR 13,33 zeker waard! :Y
  woensdag 14 september 2011 @ 21:07:43 #248
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_101953204
Ik ben op zoek naar een mooie portemonnee. Iemand positieve ervaringen of tips met China?
pi_101955181
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:37 schreef shiznuts het volgende:
:% Zeg, blijven we aan de topicpointer en OpeningsPost denken, mensen...

[..]

Ebay's your friend. Ik heb mijne nu al enige tijd, geen problemen mee, EUR 13,33 zeker waard! :Y
normaal komt er toch een pak zendingskosten erbij toch ? of van welke dealer heb je hem gehaald dan ?

edit: overal 23.09 erbij... maar die blauwe is zo cool ;(

[ Bericht 8% gewijzigd door Syphixx op 14-09-2011 21:49:28 ]
  woensdag 14 september 2011 @ 21:45:39 #250
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_101955319
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:07 schreef Koen. het volgende:
Ik ben op zoek naar een mooie portemonnee. Iemand positieve ervaringen of tips met China?
Bij Tinydeals hebben ze mooie van mensenleer. Wel een beetje prijzig, tenzij je de donkere kleuren neemt want die kosten bijna niets.
  woensdag 14 september 2011 @ 22:00:01 #251
242879 Onnoman
The On And Only
pi_101956194
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_101957371
Iemand hier al eens toffe (leren) schoudertassen of andere tassen tegengekomen?
  woensdag 14 september 2011 @ 22:19:40 #253
242879 Onnoman
The On And Only
pi_101957434
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:18 schreef Tjado het volgende:
Iemand hier al eens toffe (leren) schoudertassen of andere tassen tegengekomen?
http://www.viigoo.com/wholesale-Bags-Shoes/
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_101957651
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:43 schreef shiznuts het volgende:
Trouwens zomaar voor de deur een dikke envelop met daarin een 15cm zwarte Angrybird met zuignap. Nooit besteld. :P Of ze vinden met een toffe peer, of ze hebben iets verkeerds gedaan. Alleen de vraag is dan... wie zit er dan in godsnaam verkeerd en krijg ik m'n bestelde shizzle nu niet? ;(

Returnadres is de eerste hit hier, post verdeelcentrum, word je ook niks wijzer van.
Humm... is voor 98% zekerheid van Pandawill afkomstig. Het Ref no op het pakketje, verschilt er een getal met een order die ik gedaan heb (ergens een 7 i.p.v. een 8) dus ik hoop dat ik die andere order wel gewoon krijg en niet dat iemand anders nu mijn shizzle ontvangt. ;( Oh happy days...
  woensdag 14 september 2011 @ 22:44:45 #255
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_101959003
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Humm... is voor 98% zekerheid van Pandawill afkomstig. Het Ref no op het pakketje, verschilt er een getal met een order die ik gedaan heb (ergens een 7 i.p.v. een 8) dus ik hoop dat ik die andere order wel gewoon krijg en niet dat iemand anders nu mijn shizzle ontvangt. ;( Oh happy days...
Frizzle shizzle, never give up ^O^

pi_101959285
Wel m'n bestelde 'Alice' capo (gitaarklem) ontvangen van PW vandaag.
Goed spulletje wel, werkt ook wel best. :Y
  woensdag 14 september 2011 @ 22:53:53 #257
48067 neo2000
pi_101959522
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:44 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_101966336
iemand toevallig labelprinters tegengekomen op 1 van die webshops?
pi_101966879
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 01:05 schreef W00fer het volgende:

Ik heb die optie "I've payed before" niet, en kan het dus niet gratis bestellen?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_101973108
quote:
:

[ afbeelding ]
Ook maar besteld. Ziet er goed uit, en heb nog een muis nodig ;) thanks!
pi_101973937
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:52 schreef Tjado het volgende:

[..]

Ook maar besteld. Ziet er goed uit, en heb nog een muis nodig ;) thanks!
Np, wel via ebay neem ik aan?

Dat is ook gewoon tomtop je krijgt zelfs nog een bevestiging ed. Via een tomtop mail. Alleen is het 3 dOllar oid. Goedkoper :p

Vraag me af wie hem sneller ontvangt.
  donderdag 15 september 2011 @ 14:35:04 #262
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_101976298
Vandaag een enorm pakket binnengekregen van bijna 8 kilo van DealExtreme.
Gevuld met enorm veel spul wat ik besteld heb. Echt van alles. Telefoonladers, hoesjes, onzindingen.

Was zo leuk om uit te pakken, voelde me net een klein kind. Er zaten iets van 40 dingen in :P
  donderdag 15 september 2011 @ 14:41:10 #263
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_101976517
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:35 schreef Stevennn het volgende:
Vandaag een enorm pakket binnengekregen van bijna 8 kilo van DealExtreme.
Gevuld met enorm veel spul wat ik besteld heb. Echt van alles. Telefoonladers, hoesjes, onzindingen.

Was zo leuk om uit te pakken, voelde me net een klein kind. Er zaten iets van 40 dingen in :P
totale waarde?
wel risico met douane enzo
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  donderdag 15 september 2011 @ 14:50:24 #264
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_101976840
Rond de 100 dollar. Valt mee toch?
  donderdag 15 september 2011 @ 16:35:00 #265
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_101980568
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:50 schreef Stevennn het volgende:
Rond de 100 dollar. Valt mee toch?
Bofkont. Niet dus. Dit is veel.
Je weet dat je boven de 20 euro invoerrechten moet betalen? Beter had je alles kunnen splitsen.

Wat was je levertijd als ik vragen mag?
  donderdag 15 september 2011 @ 16:39:39 #266
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_101980722
Ging heel snel. Ongeveer 2 weken.

(Epic UI btw)
pi_101980850
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:44 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben zelfs nog een paar keer bij Marjon Keller thuis geweest :9
pi_101980905
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:35 schreef Repeating het volgende:

[..]

Je weet dat je boven de 20 euro invoerrechten moet betalen? Beter had je alles kunnen splitsen.

Ik dacht dat dat 150 dollar was? :{
pi_101981023
Dat is als je het persoonlijk meeneemt (vliegtuig, boot) per post is het 22 euro.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:49:00 #270
332810 Sloeber94
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_101981032

http://www.dealextreme.co(...)picks-24-piece-46549

Deze dingen _O_.

Een aanrader voor elke (elektrische) gitarist. Die dingen spelen zo fijn!
  donderdag 15 september 2011 @ 16:50:05 #271
327191 RobertNL
For your gear.
pi_101981070
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:45 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat 150 dollar was? :{
Uit een niet-EU-land

Tot ¤ 22 Geen douanerechten/Geen omzetbelasting

Van ¤ 22 tot ¤ 150 Geen douanerechten/Wel omzetbelasting

Van ¤ 150 tot xxx Wel douanerechten/Wel omzetbelasting
  donderdag 15 september 2011 @ 16:50:29 #272
332810 Sloeber94
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_101981078
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:35 schreef Repeating het volgende:

[..]

Een waarde van boven de 20 euro per artikel ja.

Als hij honderd artikelen had, en 1 artikel was 50 euro (de rest onder de 20). Dan had hij gewoon ongeveer 10 euro moeten betalen o.i.d.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:52:05 #273
327191 RobertNL
For your gear.
pi_101981138
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:50 schreef Sloeber94 het volgende:

[..]

Als hij honderd artikelen had, en 1 artikel was 50 euro (de rest onder de 20). Dan had hij gewoon ongeveer 10 euro moeten betalen o.i.d.
Niet dus:
U betaalt altijd voor de hele zending in het pakket belastingen bij invoer.
Zitten er 2 producten in het pakket, bijvoorbeeld 1 van ¤ 20 en 1 van ¤ 300, dan moet u toch over ¤ 320 de belastingen bij invoer berekenen

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:48 schreef UncleSam het volgende:
Dat is als je het persoonlijk meeneemt (vliegtuig, boot) per post is het 22 euro.
Zelfs meer dan 150 dollar/euro :)
Spullen gekocht buiten de EU? U mag tot een waarde van ¤ 430 belastingvrij invoeren.
Let op dit is dus per vliegtuig en niet per post!
pi_101981248
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:50 schreef Sloeber94 het volgende:

[..]

Bijna.
  donderdag 15 september 2011 @ 17:01:43 #275
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_101981466
Zo. Dit fabeltje ook weer de wereld uit geholpen.
pi_101982049
Ik heb de CKDUN CK-700 binnen, goede oortjes voor het geld! Ze zijn prefect als je voornamelijk elektronische muziek luistert, bij bijvoorbeeld rock vind ik ze wat minder, omdat het dan minder één eenklank is en de drums een stuk scheller zijn.
pi_101982966
Die chinezen mogen wel eens doorwerken.
pi_101983580
http://www.ahappydeal.com/products/product_37368.htm

Is dit ding gewoon te gebruiken op normale Ps3's?
pi_101985479
BIC heeft weer interessante dingen bij new arrivals.

http://www.buyincoins.com/products_new.html
  donderdag 15 september 2011 @ 19:08:04 #280
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_101985714
BIC was echt snel inderdaad, iedereen bedankt voor de aanbevelingen! Ik heb mijn microscoop en loep binnen, maar nog niet van kunnen genieten omdat ik op een ander adres ben.

quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:02 schreef pgrferrari het volgende:
BIC heeft weer interessante dingen bij new arrivals.

http://www.buyincoins.com/products_new.html
:')

Op zich wel leuk voor carnaval als man.
pi_101986141
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:20 schreef xminator het volgende:

[..]

Np, wel via ebay neem ik aan?

Dat is ook gewoon tomtop je krijgt zelfs nog een bevestiging ed. Via een tomtop mail. Alleen is het 3 dOllar oid. Goedkoper :p

Vraag me af wie hem sneller ontvangt.
Klopt, ook van eBay. Voor dat geld kan het bijna geen miskoop zijn! (en ik ga hem ook gebruiken voor LoL -> username Tjado ;) )
pi_101988808
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 08:30 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Ik heb die optie "I've payed before" niet, en kan het dus niet gratis bestellen?
Klopt je moet gewoon naar checkout gaan, die speciale gratis coupon invullen (dan gaat er 2.99 af) en dan heb je dat Fok! ledlampje gratis van Budgetgadgets.

Vergeet niet een mailtje te sturen, met daarin je ordernummer en een plaatje (wat je maar wil) als attachment, dan drukken ze hem erop ^O^
pi_101988944
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:09 schreef W00fer het volgende:

[..]

Klopt je moet gewoon naar checkout gaan, die speciale gratis coupon invullen (dan gaat er 2.99 af) en dan heb je dat Fok! ledlampje gratis van Budgetgadgets.

Vergeet niet een mailtje te sturen, met daarin je ordernummer en een plaatje (wat je maar wil) als attachment, dan drukken ze hem erop ^O^
Hier werkt de link niet.
Zowel in FF als IE.
  donderdag 15 september 2011 @ 20:47:24 #284
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_101990910
Hier een brief ontvangen met de vraag een formuliertje in te vullen met de waarde... in totaal 37 euro, ga d'r niet moeilijk over doen en die 7 euro belasting gewoon betalen. Hoop alleen niet dat DX die 3 zonnebrillen die ik besteld heb volgeplakt heeft met RayBan logo's... Dat was namelijk niet de bedoeling. O-)
pi_101991075
7 euro, dat zou knap zijn. Via TNT betaal je sowieso 12,50 ongeacht het bedrag. Inklaringskosten zijn dat.
  donderdag 15 september 2011 @ 20:52:46 #286
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_101991257
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef Skiet het volgende:
7 euro, dat zou knap zijn. Via TNT betaal je sowieso 12,50 ongeacht het bedrag. Inklaringskosten zijn dat.
7 euro daarbovenop bedoel ik. Als ik geschenk had gekozen, had ik die 12.50 ook betaald maar geen 7 euro belasting.
  donderdag 15 september 2011 @ 20:54:06 #287
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101991334
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:47 schreef witbiertje het volgende:
Hier een brief ontvangen met de vraag een formuliertje in te vullen met de waarde... in totaal 37 euro, ga d'r niet moeilijk over doen en die 7 euro belasting gewoon betalen. Hoop alleen niet dat DX die 3 zonnebrillen die ik besteld heb volgeplakt heeft met RayBan logo's... Dat was namelijk niet de bedoeling. O-)
Eindelijk iemand die niet komt vragen hoe je de belasting komt ontduiken maar hoe je het wél moet doen verteld ^O^

+1
pi_101993060
quote:
16s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:54 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die niet komt vragen hoe je de belasting komt ontduiken maar hoe je het wél moet doen verteld ^O^

+1
gewoon brief negeren... na 2 maand nog steeds niks gehoord ^O^
  donderdag 15 september 2011 @ 21:23:02 #289
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101993168
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:21 schreef Syphixx het volgende:

[..]

:') Tja zo kan het ook (mnaar op andere manier geen tekort, ik mee Stufi :7 )
pi_101994468
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:21 schreef Syphixx het volgende:

[..]

Goede optie, ze vernietigen het pakketje toch na 1 maand.
  donderdag 15 september 2011 @ 21:45:20 #291
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101994759
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:40 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Goede optie, ze vernietigen het pakketje toch na 1 maand.
Is het alweer tijd voor een nieuw topic? Denk het wel! Iemand al bezig met nieuwe topic tietel bedenken? :D
  donderdag 15 september 2011 @ 21:48:46 #292
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_101995041
Iets met een Chinese fluit? :Y
  donderdag 15 september 2011 @ 21:51:33 #293
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101995250
Geen titel?
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:48 schreef witbiertje het volgende:
Iets met een Chinese fluit? :Y
Die nog niet binnen is? :') Om maar te hopen dat hij dan binnenkomt?!
Haha, heb nog een bestelling staan.. Fnac, alhoewel niet chinees toch bestelling ;)
Binnenkort maar snel weer bestellen.. moet altijd het gevoel hebben dat er iets kán liggen :D whatever 't ook mag zijn.. Neah geen kleine verslaving... gewoon een grote :P
  donderdag 15 september 2011 @ 21:53:23 #294
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
  donderdag 15 september 2011 @ 22:03:14 #295
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_101995993
Chinese fluit voor je moeder
  donderdag 15 september 2011 @ 22:15:56 #296
48067 neo2000
pi_101996879
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:06 schreef thijs1994 het volgende:
http://www.ahappydeal.com/products/product_37368.htm

Is dit ding gewoon te gebruiken op normale Ps3's?
Nee, alleen op xbox 360 ps3's. 14.gif
  donderdag 15 september 2011 @ 22:17:05 #297
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101996964
Mja, zoals ik een paar posts geleden al meldde moet ik weer even iets nieuws bestellen. Zijn er nog tips? "Nuttige" dingen?
Leuke gadgets voor m'n espresso apparaat ofzo :')
Of hmm maby wel nieuwe Syma S107... maar misschien wel grotere helikopter.. tips?
pi_101997778
Je hebt van die senseopads die je zelf kunt navullen, maar die zijn ook wel vrij goedkoop bij de Blokker/Marskramer/Xenos/e.d... Melkopschuimers zijn ook cheap in NL, dus dat is het ook niet waard. Misschien leuke aardewerken kopjes, oh wacht... China/Hong Kong Post... :')

:P Heli's zijn altijd wel leuk. Vier kanaals Xieda/Great Wall 9958? Maar check ook perlikst (Ebay) uit Duitsland.
  donderdag 15 september 2011 @ 22:29:46 #299
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101997831
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:29 schreef shiznuts het volgende:
Je hebt van die senseopads die je zelf kunt navullen, maar die zijn ook wel vrij goedkoop bij de Blokker/Marskramer/Xenos/e.d... Melkopschuimers zijn ook cheap in NL, dus dat is het ook niet waard. Misschien leuke aardewerken kopjes, oh wacht... China/Hong Kong Post... :')

:P Heli's zijn altijd wel leuk. Vier kanaals Xieda/Great Wall 9958? Maar check ook perlikst (Ebay) uit Duitsland.
Got a link? (PM, of voor iedereen :D)
pi_101997992
  donderdag 15 september 2011 @ 22:32:20 #301
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101997998
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')