Het is een gokje hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 20:35 schreef Waiting.. het volgende:
He He eindelijk iemand die reageerd op een post van mij. Tnx
je hebt helemaal gelijk maar ik weet geen ene ruk van batterijen + zaklampen dus aan mij heb je dan niet zoveelquote:Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Gemengde ervaringen, maar goed, dat lees je vaker. Verschillende batches etc. Kwam deze ook nog tegen:
http://www.dealextreme.co(...)tteries-2-pack-20392
Eigenlijk vrij simpel. Ik wil gewoon wat bestellen, mocht het niet goed zijn/werken dan CSE contacten en geld terug vragen. Moeilijk doen = paypal claim. Maar ik ga liever uit van ervaringen van mensen hier dan van mensen op DX forum aangezien er daar nogal eens mensen rond lopen die net zelfstandig adem kunnen halen zeg maar.
hmm, nee zoiets heb ik eerder gelezen sommige zeiden een dag of 2 dus verwacht hem morgen of zaterdag.quote:
een normale vraag x 10 is annoyingquote:Op donderdag 8 september 2011 20:31 schreef Waiting.. het volgende:
Ik zie geen reden waarom jij gelijk met dude komt, ik stel toch een normale vraag.
Wie zegt dat ik het 10x stel? Ach nervermind korte lontjes blijkbaarquote:Op donderdag 8 september 2011 20:41 schreef BigD033 het volgende:
[..]
een normale vraag x 10 is annoying
dit is geen msn, wacht gwn ff tot je antwoord krijgt.
他媽的關閉和消失惱人的新手。quote:Op donderdag 8 september 2011 20:46 schreef Waiting.. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het 10x stel? Ach nervermind korte lontjes blijkbaar
Stil.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:54 schreef Waiting.. het volgende:
[..]
ZOZO:
他媽的關閉和消失惱人的新手。 translated
Fuck off and dissapear annoying newbie.
Jij durft.
Ik wilde even linken maar nu doe je het zelf. Deze vlammen trustfire staan bekend als de beste cheapo's op DX. Nog steeds dubieuze kwaliteit natuurlijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Gemengde ervaringen, maar goed, dat lees je vaker. Verschillende batches etc. Kwam deze ook nog tegen:
http://www.dealextreme.co(...)tteries-2-pack-20392
Eigenlijk vrij simpel. Ik wil gewoon wat bestellen, mocht het niet goed zijn/werken dan CSE contacten en geld terug vragen. Moeilijk doen = paypal claim. Maar ik ga liever uit van ervaringen van mensen hier dan van mensen op DX forum aangezien er daar nogal eens mensen rond lopen die net zelfstandig adem kunnen halen zeg maar.
Ik weet dat het meestal binnen 2 dagen er is, maar als dat niet zo is heb je hem pas dinsdagquote:Op donderdag 8 september 2011 20:40 schreef Waiting.. het volgende:
[..]
hmm, nee zoiets heb ik eerder gelezen sommige zeiden een dag of 2 dus verwacht hem morgen of zaterdag.
Ok dankjewel, en door wie word het bezorgd TNT? weet je dat toevallig?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik weet dat het meestal binnen 2 dagen er is, maar als dat niet zo is heb je hem pas dinsdag
Gewoon met post of pakketpost ligt aan de grote van het pakketjequote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef Waiting.. het volgende:
[..]
Ok dankjewel, en door wie word het bezorgd TNT? weet je dat toevallig?
Anders doe je even normaal en vraag je niet 3 keer 'tzelfde achter elkaar.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef Waiting.. het volgende:
[..]
Ok dankjewel, en door wie word het bezorgd TNT? weet je dat toevallig?
Geen idee wat er staat, maar als er staat wat er volgens die googletranslate staat is het niet nodig.quote:
Dat staat allemaal op de website van DX.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef thijs1994 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met garantie bij DX. Bestel er al heel lang maar stel dat er nu echt wat kapot gaat (vaak bestel ik kleine dingen, die mogen van mij wel kapot dat maakt me niet zoveel uit) maar als er nou echt iets van 30 euro direct kapot is, krijg je dan gewoon je geld weer?
ok tnxquote:Op donderdag 8 september 2011 21:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Gewoon met post of pakketpost ligt aan de grote van het pakketje
Dan moet je het terugsturen maar dat kost tegenwoordig 25 euro, dus doe je niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef thijs1994 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met garantie bij DX. Bestel er al heel lang maar stel dat er nu echt wat kapot gaat (vaak bestel ik kleine dingen, die mogen van mij wel kapot dat maakt me niet zoveel uit) maar als er nou echt iets van 30 euro direct kapot is, krijg je dan gewoon je geld weer?
Ik merk dat Paypal niks doet als het product is aangekomen. Voortaan jok ik dat het niet is aangekomen als het niet goed isquote:Op donderdag 8 september 2011 21:29 schreef thijs1994 het volgende:
Haha en bied een Paypal geschil dan ook geen uitkomst?
Haha ja dat weet ik inmiddels ook en ik doe hetzelfde. Als zij zich niet aan de beschrijving houden is dat hun probleem, daar hoef ik niet voor te dokken.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik merk dat Paypal niks doet als het product is aangekomen. Voortaan jok ik dat het niet is aangekomen als het niet goed is
K thnx.. Zal er eens naar kiekn!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:57 schreef monkeybrain het volgende:
Prima gematched, lopen gelijkmatig leeg, zien er netjes uit.
Soort van moderne FOAD, maar dan zonder het 'DIE' gedeelte stond er inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
Geen idee wat er staat, maar als er staat wat er volgens die googletranslate staat is het niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |