Als je dit topic had gelezen wordt sterk afgeraden om bij DX te bestellen omdat ze je soms ENORM lang laten wachten. En slechte service hebbben, én je niet mag zeiken over dat je pakketje lang duurt (7 dagen is kort.).quote:Op zondag 11 september 2011 13:33 schreef marsPlanets het volgende:
Heb voor de 3e keer wat bij DX besteld, hij staat nu al 7 dagen op waiting for suppliers >.<
De keren ervoor hadden ze alles binnen 3 dagen en konden ze inpakken (wat overigens 2-3 dagen duurde voordat ze het hadden verzonden maar ok)
Ja ik heb zeker wel gelezen dat DX traag is en alles, maar de keren ervoor had ik alles wel netjes binnen 2 weken in huis, had niet verwacht dat het dit keer waarschijnlijk een maand zal duren.quote:Op zondag 11 september 2011 13:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Als je dit topic had gelezen wordt sterk afgeraden om bij DX te bestellen omdat ze je soms ENORM lang laten wachten. En slechte service hebbben, én je niet mag zeiken over dat je pakketje lang duurt (7 dagen is kort.).
T'och ik heb bij DX besteld, 2dagen later was het pakje verzonden. Heb het vrijdag mogen ontvangen (7dagen na verzending) dat is echt niet slecht denk ik.quote:Op zondag 11 september 2011 13:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Als je dit topic had gelezen wordt sterk afgeraden om bij DX te bestellen omdat ze je soms ENORM lang laten wachten. En slechte service hebbben, én je niet mag zeiken over dat je pakketje lang duurt (7 dagen is kort.).
Same here.quote:Op zondag 11 september 2011 17:19 schreef Repeating het volgende:
Ik heb momenteel een paar bestellingen bij DX staan. Natuurlijk allemaal apart. Ben benieuwd wanneer ik alles binnen krijg.
Ik zit op 5 weken voor 2 orders. Gaat om relatief lage bedragen en ik heb geduld zat.quote:Op zondag 11 september 2011 15:04 schreef witbiertje het volgende:
Hier op 20-08 al een pakketje besteld nog niets binnen. Ruim 3 weken al dus. Denk dat mijn bestellingen op Focal vandaag, en BIC afgelopen week, eerder aankomen.
Waarom apart?quote:Op zondag 11 september 2011 17:19 schreef Repeating het volgende:
Ik heb momenteel een paar bestellingen bij DX staan. Natuurlijk allemaal apart. Ben benieuwd wanneer ik alles binnen krijg.
Omdat dan niet je hele bestelling op 1 niet te leveren item blijft hangen for ages...quote:
Nee, eerder "explodable inflatable cr123a battery dildo piggy webcam super mario".quote:Op zondag 11 september 2011 01:12 schreef shiznuts het volgende:
"Magic cute sexy CREE LED ledpig tool with build-in spycam mp4player lcd 3g gps china cheap free shipment"
quote:Op zondag 11 september 2011 20:11 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is weer hélemaal online, en beter! Nieuwe engine, echt verbazingwekkend snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef Levolution het volgende:
Ik kan echt niet wachten op mijn USB-microscoop, straks kan ik eindelijk mijn lieve diertjes van dichtbij zien.welke ? ( link)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die dingen lagen ook voor 30 euro bij de lidl ofzo( althans dat begreep ik uit het microscoop foto topic hin in GC)
update: deze reeks Microscoopfoto's #4
Xears.com heeft wel wat dingen inclusief mic.quote:Op zondag 11 september 2011 22:14 schreef knuppelhout het volgende:
ik ben op zoek naar oordoppies maar dan wel met mic en liefst ook remote erin, voor de iphone. heb nu wederom van die goedkope 2 USD dingetjes (verschillende modellen maar allemaal dezelfde mic die volgens mij van karton gemaakt is want mensen verstaan echt geen woord meer van wat ik zeg). geluidskwaliteit staat voorop maar die mic moet het wel gewoon doen.... tips?
woow NICE!quote:Op zondag 11 september 2011 20:11 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is weer hélemaal online, en beter! Nieuwe engine, echt verbazingwekkend snel
misschien deze: http://www.tomtop.com/usb-dual-shock-pc-joypad-joystick-gamepad-controller.html?SSAID=465956quote:Op maandag 12 september 2011 16:34 schreef bobbernaut het volgende:
ehm weten jullie een goeie PC controllers, ik wil het liefst van xbox naar PC (oude xbox)
of anders xbox style controllers voor PC. het liefst van DX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |