Weet je hoe zielig voor die vissen!quote:
Vriend.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:01 schreef Berend. het volgende:
Heeft iemand hier wel wel eens de BRAINWAVZ B2 gekocht? Ja, die van 160$. Vraag me af waarom het grootte prijs verschil, HEEL veel beter kan het toch niet?
De B2 wordt vergeleken met Fishers DBA-02: http://www.fischeraudio.com/card.php?id=118 , en hier meer: http://www.headfonia.com/(...)2-sf5pro-and-jh5pro/ .quote:Balanced Armature Drivers:
These drivers are much smaller then dynamic drivers can be. Although these drivers are unstable, they provide more sound using the less power then any other type of driver can. These drivers have a moving magnetic armature that is position in a way that allows them to move in the magnetic field of the permanent magnet that surrounds them while being perfectly balanced when not moving, hence the name.
When a current is run though these drivers it causes the armature to twist one way or the other, tugging or pulling on the diaphragm, this diaphragm manipulation creates the sound.
Het is echt een van plastic. Je kan kiezen welke valuta je wilt, usd, gbp of eur.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:02 schreef W00fer het volgende:
Heb je dan een fysieke van plastic of alleen eentje online? En hoe werkt dat met rente en valutakosten? Want ik heb een prepaid van het benzinestation (3VCash, is van Visa) en die rekenen vlot tientallen centen als je in dollars koopt.
En hoe zit het dan met valutakosten? Wordt het rechtstreeks van je bank afgeboekt trouwens?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:11 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Het is echt een van plastic. Je kan kiezen welke valuta je wilt, usd, gbp of eur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Koop ook al tijden neit meer bij Zarmark...quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:03 schreef shiznuts het volgende:
'Scheme' kun je ook vertalen als 'gemeen spelletje'/'oplichtingspraktijk'.
Ben niet zo van Zarmark e.d. Ik haal m'n shizzle wel afhankelijk van het assortiment bij de freeshippingwebshops. Laat me door hen ook inspireren tot nieuwe aankopen, zelden dat ik zelf ergens naar opzoek ben.
Nergens die link kunnen vinden bij geen 1 product.quote:To add products to your product notification list, click on the notification link available on the detailed product information page.
Bleek dat de functie dus niet actief is en ze er nu aan gaan werkenquote:Thank you for your contact.
Sorry for the inconvenience, for the function Product Notifications, we have contacted our related department and we don't use the function now and will soon put it off.
Thanks for your support!
If you have any question, please contact us, and we will try our best serve you.
Thank you for your understanding.
Thank you so much and best regards.
Truely yours,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:16 schreef Marvelous het volgende:
Goedenmiddag mede shoppers,
Zelf ben ik een lezer, maar voor dit wil ik graag delen;
Afgelopen maandag bestelde ik wat onzin troep bij http://www.mixwall.co.uk/. Vanmorgen stond de postbode voor de deur met een redelijk grote grijze zak waar in 3 bekende enveloppen uit honkong zaten![]()
Dus voor de chinese spoedbestellingen, maandag besteld en vrijdag in huis!http://www.mixwall.co.uk/.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chinees ?
Hey... dat ziet er goed uit! Ik zal zo ff het horloge checken en meten of één van de maten gaat passen. Uiteraard vervang ik dan ook de andere kant aangezien ik het nu niet meer vertrouw. Thanks iig!quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:54 schreef keesos het volgende:
http://www.horlogebanden.(...)n-maten-10-t-m-30-mm
die??
Heb ik zelf ook wel eens gehad met andere horloges, die dingetjes zijn wel makkelijk te vervangen
En juweliers hebben ze vaak ook wel
Werk je voor dit bedrijf ofzo?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:49 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Indirect, aangezien ze de spullen zelfs versturen in de orginele bubbeltjes enveloppen waar de inklaringen enzo vanuit honkong ook staan... Die stoppen ze in 1 zak en sturen ze hem op naar NL. Zo zaten bij mij 3 enveloppen in een zak.
De prijzen zijn niet slecht... En je betaald via paypal de engelse koers
Nee, maar ik mij laten vertellen dat dit via FP is... zelf niks van terug kunnen vindenquote:
bij mij ook nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:34 schreef pgrferrari het volgende:
Chinaprices werkt hier niet. (de zoekfucntie althans)
Bij jullie wel?
infrarood, wat wil je dan? een gewone afstandsbediening werk toch ook op infrarood en dat werkt ook goed volgens mij.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:35 schreef W00fer het volgende:
Ik zou graag deze kopen:
[ afbeelding ]
RF draadloze presenter die in mijn laptop past.
18 dollar bij DX. Via infrarood is dat allemaal rot
Maar is er geen goedkoper alternatief?
Is bekend ja, zijn al wat foto's in dit topic van voorbijgekomen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:37 schreef W00fer het volgende:
Bedankt voor het zoeken, maar het is nog niet helemaal wat ik zoek.
Mistertao maakt trouwens, net als BIC, gratis foto's van je bestelling! Een foto deed het niet, en de derde liet een wazige soort knuffeldeken zien ofzo. Nu is het wachten totdat het aankomt. In ieder geval in een soort van vuilniszak verzonden.
Dat had ik ook. Eerst een keer in het midden bij de sluiting, toen kon ik het pinnetje nog vinden. De keer daarna was het weer raak op dezelfde plek, maar was ik het pinnetje kwijt. Gelukkig heb ik een hele doos met van die pinnetjes in alle formaten, ooit van Taobao besteld, dus kon ik hem vervangen met een ander pinnetje. Afgelopen donderdag viel hij weer uit elkaar, maar nu op dezelfde plek als bij jou. Sindsdien heb ik hem niet meer gerepareerd. Van het weekend ga ik kijken of ik hem weer kan repareren. Feit blijft dat het bandje niet echt deugd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:49 schreef Dromer het volgende:
Nou... op m'n tweede vakantiedag knalde de schakelband van m'n Shark watch af.
Hij bleek op het punt waar de band aan het horloge vastzit los te zijn geraakt. Dit is een constructie van kleine pinnetjes en een veer. Natuurlijk kon ik niet alles terugvinden, dus weer in elkaar zetten gaat niet lukken.
Ik zal het zo eens aankaarten bij de verkoper, maar of daar iets uitkomt...
Verder vraag ik me af of die pinnetjes ook ergens los te verkrijgen zijn. Ik vind zo snel alleen sets voor pinnetjes voor de schakels zelf. (zo nog maar eens verder zoeken)
Het horloge zelf doet het wel nog goed.
Interessant. Zijn dat alleen (split?)pinnetjes voor de schakels of ook pushpins voor de aansluiting naar het horloge?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:55 schreef bergdani het volgende:
Edit: Ik heb dit doosje dus: http://cgi.ebay.nl/340-18(...)&hash=item5d30412272
Maar deze is goedkoper en denk ik ook wel goed: http://cgi.ebay.nl/New-27(...)&hash=item3cb9a7d92d
Altijd handig die reserve pinnetjes! De Shark heeft 20mm pinnetjes.
Ik heb er eerder het midden van het bandje bij de sluiting weer opnieuw mee vastgemaakt. En net vanavond de aansluiting naar het horloge aan de onderkant, je weet wel dat stukje wat het uurwerk met het bandje verbind. Want de originele pinnetjes was ik kwijtgeraakt. Deze pinnetjes zijn dus voor de sluiting in het midden van het bandje en de bovenkant van het bandje. De schakels hebben namelijk veel dikkere pinnen en die zullen er dan ook niet zomaar uitvallen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
Interessant. Zijn dat alleen (split?)pinnetjes voor de schakels of ook pushpins voor de aansluiting naar het horloge?
Dus precies wat ik nodig heb. 270 stuks lijkt wel wat overdreven, maar voor dat geld... net even aangekocht bij de eBay-chinees.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:19 schreef bergdani het volgende:
[..]
Ik heb er eerder het midden van het bandje bij de sluiting weer opnieuw mee vastgemaakt. En net vanavond de aansluiting naar het horloge aan de onderkant, je weet wel dat stukje wat het uurwerk met het bandje verbind. Want de originele pinnetjes was ik kwijtgeraakt. Deze pinnetjes zijn dus voor de sluiting in het midden van het bandje en de bovenkant van het bandje. De schakels hebben namelijk veel dikkere pinnen en die zullen er dan ook niet zomaar uitvallen.
Toptip: Verzend je spullen zoveel mogelijk apart. Als ze iets niet op voorraad hebben duurt het eeuwen voordat ze aan split-packaging doen. Daarnaast wanneer ze iets van die spullen ook bij een andere chinese wehshop hebben (zie OP) koop het dan daar. Veel sneller. DX is traag.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:43 schreef DaFrenk het volgende:
Edit: damn DX werkt verslavend, zoveel spullen al in m'n wishlist staan die binnenkort ook nog besteld gaan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |