abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101733869
deze wil ik :D
pi_101736299
Dat gezeik met Paypal met die uitgestelde bankbetaling ben ik nu echt wel zat.
Agent van Taobao stuurde me een payment request, ik op bevestigen geklikt, krijg ik een pincode te zien die ik moet opgeven in een telefoongesprek, nog geen 5 sec later gaat de telefoon en krijg ik een bandje, moet dat nummer invoeren en weer ophangen. Wat denk je? Hop uitgestelde bankbetaling we clearen hem 15 september :(

Ik Paypal mailen, met de vraag hoe kan ik het zonder creditcard sneller fixen: wat zeggen ze: zet voortaan een credit card erbij. OF laat de verkoper de payment request cancellen, gooi geld naar je Paypal (3 a 4 werkdagen) en doe opnieuw een Payment request.

Het is toch van de zotte. Hoezo kunnen ze niet gewoon opnieuw een incasso doen van je bank :| Nee in verband met de veiligheid en omdat je misschien rood Paypal saldo had (nee) of een van de andere redenen (nee), is het een uitgestelde bankbetaling daar kunnen we niets aan doen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_101736571
Vraag een credit card aan bij Moneybookers.com, voor een tientje per jaar heb je je eigen credit card zonder extra kosten.
pi_101736691
Heb je dan een fysieke van plastic of alleen eentje online? En hoe werkt dat met rente en valutakosten? Want ik heb een prepaid van het benzinestation (3VCash, is van Visa) en die rekenen vlot tientallen centen als je in dollars koopt.
  vrijdag 9 september 2011 @ 00:10:03 #55
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_101737017
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:04 schreef Ballsofsteel het volgende:
deze wil ik :D
Weet je hoe zielig voor die vissen! :'(
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:01 schreef Berend. het volgende:
Heeft iemand hier wel wel eens de BRAINWAVZ B2 gekocht? Ja, die van 160$. Vraag me af waarom het grootte prijs verschil, HEEL veel beter kan het toch niet? :P
Vriend. :P De gebruikelijke sub $100,- oortjes zijn allemaal met dynamische (neodym)drivers.
De Brainwavz B2 zijn zogenaamde Dual Balanced Armature In-ears. Dat levert als het goed is een wereld van verschil op.
quote:
Balanced Armature Drivers:
These drivers are much smaller then dynamic drivers can be. Although these drivers are unstable, they provide more sound using the less power then any other type of driver can. These drivers have a moving magnetic armature that is position in a way that allows them to move in the magnetic field of the permanent magnet that surrounds them while being perfectly balanced when not moving, hence the name.

When a current is run though these drivers it causes the armature to twist one way or the other, tugging or pulling on the diaphragm, this diaphragm manipulation creates the sound.
De B2 wordt vergeleken met Fishers DBA-02: http://www.fischeraudio.com/card.php?id=118 , en hier meer: http://www.headfonia.com/(...)2-sf5pro-and-jh5pro/ .

Voor mij te duur. Ik krijg genoeg bang-for-buck uit m'n Xears (zonder korting (30,- welke oortjes dan ook, ook de nieuwe van over de 100,- met coupon KLANGFUZZIS) had ik ze echter nooit gehaald). Ook erg tevreden met m'n Brainwavz M2, voor de extra bassy clubvibes. Maar ook de normale Alpha's en de CK-700 zijn goed hun geld waard. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_101737077
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:02 schreef W00fer het volgende:
Heb je dan een fysieke van plastic of alleen eentje online? En hoe werkt dat met rente en valutakosten? Want ik heb een prepaid van het benzinestation (3VCash, is van Visa) en die rekenen vlot tientallen centen als je in dollars koopt.
Het is echt een van plastic. Je kan kiezen welke valuta je wilt, usd, gbp of eur.
pi_101737319
Waar ik een beetje moeite mee heb is waarom zou je oordopjes kopen van > 15 euro? Alsof je op zulke kleine drivers het verschil hoort. Ok je hebt ook die kartonnen zooi van die 1 cent oordopjes, maar een beetje normale Sony / insert other brandname oordopjes met bass ondersteuning zijn toch al goed?
pi_101737400
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:11 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Het is echt een van plastic. Je kan kiezen welke valuta je wilt, usd, gbp of eur.
En hoe zit het dan met valutakosten? Wordt het rechtstreeks van je bank afgeboekt trouwens?
  vrijdag 9 september 2011 @ 00:26:57 #59
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_101737684
Je kunt het pas waarderen als je het gehoord hebt. ;) Voor mij zijn de XT2 Pro (my current favo) bijvoorbeeld weer een wereld van verschil met de Alpha's. De bass is directer, de middenrange is helder, er is veel detail. Mijn eerste in-ears waren Creatives van zo'n 20 euro. Dat is een groot - groot - verschil. :Y Ik vond die Creatives zo onprettig dat mijn eerstvolgende luisterervaring van een headphone, in plaats van een earphone kwam, de Beats Solo van Dr Dré van 135,- euro in Duitsland gekocht. De XT2 Pro zijn alleen net zo goed, missen dan alleen het ruimtelijke gevoel van de Solo's, omdat het gewoonweg in-ears zijn. Ze hoeven veel minder moeite te doen omdat ze al in je oren zitten en de overdracht veel directer verloopt.

Het is wat voor de een een auto is. De ene zegt, ja ik hoef alleen van A -> B, dus ik heb vier wielen en een motor erin nodig, die niet na een paar honderd meter ermee ophoudt. Maar de ander waardeert het gevoel van een auto waar goed overnagedacht is, waar een mooi geluid in zit, comfort en afwerking hoog is... bij oordopjes noem je ze niet automobilisten maar audiofielen. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_101738659
Ik blijf erbij dat bij een headphone je meer ruimte hebt, wat weer fungeert als klankkast. 50mm drivers heb ik, daar kunnen de 10mm of zelfs minder drivers niet tegenop.
Of ik moet echt het verschil een keer horen.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:56:02 #61
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101745491
Jack gaat weer op de oude tour,,, Gratis varkentjes!
Bij orders van zarmark.. en andere gratis dingen bij meer besteeding ..
Zie mailtje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:03:35 #62
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_101745708
'Scheme' kun je ook vertalen als 'gemeen spelletje'/'oplichtingspraktijk'. :P
Ben niet zo van Zarmark e.d. Ik haal m'n shizzle wel afhankelijk van het assortiment bij de freeshippingwebshops. Laat me door hen ook inspireren tot nieuwe aankopen, zelden dat ik zelf ergens naar opzoek ben.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:10:21 #63
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101745933
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:03 schreef shiznuts het volgende:
'Scheme' kun je ook vertalen als 'gemeen spelletje'/'oplichtingspraktijk'. :P
Ben niet zo van Zarmark e.d. Ik haal m'n shizzle wel afhankelijk van het assortiment bij de freeshippingwebshops. Laat me door hen ook inspireren tot nieuwe aankopen, zelden dat ik zelf ergens naar opzoek ben.
Koop ook al tijden neit meer bij Zarmark...

Tiffany/Emma oud Jack's, buyincoins's Mistertao of buyintaobao.com
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_101746199
Ik had dat gezeik met uitgestelde bankbetaling tijdje terug ook met paypal, maar gaat dan wel gewoon direct(of volgende werkdag) van je bankrekening, en vervolgens houdt paypal het een paar dagen vast, lekker rentrekken :r

Ot: 1ste bestelling bij Ioffer is goed aangekomen, ging om een zonnebrilletje :)
toch?
pi_101746951
Leuk dingetje over Tinydeal.
Ik had contact opgenomen over hun product notifications.

Dit staat namelijk vermeldt bij my account -> summary -> View or change Your product notification list.

quote:
To add products to your product notification list, click on the notification link available on the detailed product information page.
Nergens die link kunnen vinden bij geen 1 product.
Dus ik heb contact opgenomen en dit kreeg ik als antwoord:

quote:
Thank you for your contact.
Sorry for the inconvenience, for the function Product Notifications, we have contacted our related department and we don't use the function now and will soon put it off.
Thanks for your support!
If you have any question, please contact us, and we will try our best serve you.
Thank you for your understanding.

Thank you so much and best regards. :)
Truely yours,
Bleek dat de functie dus niet actief is en ze er nu aan gaan werken w/
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:08:03 #66
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_101747451
Nou leuk. :P Ik had dan minstens verwacht dat je een kortingscoupon zou krijgen. :+
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:30:06 #67
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_101748094
Bah, brief ontvangen van de douane :r

Ik moet ook ruiken om welke bestelling het gaat, 1 of andere vaag nummer dat ik nergens herken :X
Het zal wel om mijn grote Fenix gaan, zal eens niet, dag korting :r
pi_101750008
ister iemand die eigelijk die extra BTW betaald ? :')
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:49:16 #69
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_101750277
Nou... op m'n tweede vakantiedag knalde de schakelband van m'n Shark watch af.
Hij bleek op het punt waar de band aan het horloge vastzit los te zijn geraakt. Dit is een constructie van kleine pinnetjes en een veer. Natuurlijk kon ik niet alles terugvinden, dus weer in elkaar zetten gaat niet lukken.
Ik zal het zo eens aankaarten bij de verkoper, maar of daar iets uitkomt...
Verder vraag ik me af of die pinnetjes ook ergens los te verkrijgen zijn. Ik vind zo snel alleen sets voor pinnetjes voor de schakels zelf. (zo nog maar eens verder zoeken)
Het horloge zelf doet het wel nog goed. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_101750417
http://www.horlogebanden.(...)n-maten-10-t-m-30-mm

die??

Heb ik zelf ook wel eens gehad met andere horloges, die dingetjes zijn wel makkelijk te vervangen

En juweliers hebben ze vaak ook wel
toch?
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:56:47 #71
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_101750474
Nee, deze versmallen niet naar het einde. Zijn gewoon massief metalen pinnen. ;)

-edit- Nou ja, die van het bandje... waar 'ie aan het horloge vastzit idd wel zoeen geloof ik. :@
pi_101750494
Oke, jammer.

-Haha,
toch?
pi_101752682
Goedenmiddag mede shoppers,

Zelf ben ik een lezer, maar voor dit wil ik graag delen;

Afgelopen maandag bestelde ik wat onzin troep bij http://www.mixwall.co.uk/. Vanmorgen stond de postbode voor de deur met een redelijk grote grijze zak waar in 3 bekende enveloppen uit honkong zaten O+

Dus voor de chinese spoedbestellingen, maandag besteld en vrijdag in huis!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_101753278
Chinaprices werkt hier niet. (de zoekfucntie althans)
Bij jullie wel?
  vrijdag 9 september 2011 @ 16:41:18 #75
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_101753501
Neeeee PayPal wat doe je?
wisselkoers 1 euro = 1,35164 Amerikaanse dollars
pi_101755554
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 16:16 schreef Marvelous het volgende:
Goedenmiddag mede shoppers,

Zelf ben ik een lezer, maar voor dit wil ik graag delen;

Afgelopen maandag bestelde ik wat onzin troep bij http://www.mixwall.co.uk/. Vanmorgen stond de postbode voor de deur met een redelijk grote grijze zak waar in 3 bekende enveloppen uit honkong zaten O+

Dus voor de chinese spoedbestellingen, maandag besteld en vrijdag in huis!

SPOILER
http://www.mixwall.co.uk/.

Chinees ?
  vrijdag 9 september 2011 @ 17:57:31 #77
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_101755788
ziet er allemaal chinees uit, ze hebben weinig keuze, maar een paar tablets, geen goeie omschrijving er bij (capacitief of resistief scherm bijvoorbeeld) alleen versies met weinig ram, en je krijgt er geen AC lader bij?!?
who the fuck ga je dat ding opladen dan???
nee, mijn tent wordt t niet, hoe snel ook..

voorbeeldje:
http://www.mixwall.co.uk/(...)camera-black_4567334
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:02:32 #78
131319 mickeyD
pi_101755924
de Dollar is trouwens vandaag weer bijna 4 cent gestegen t.o.v. de Euro in 1 dag, vraag me niet hoe, die lui en dat land zijn geen donder meer waard! :(
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_101756544
Moet een pakje altijd via Guangzhou naar Europa? Pakje van Choobuy ligt nu in Tianjin.

Volgens Google Maps is dat meer dan 2100 km :D
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:24:56 #80
45722 Dromer
pi_101756592
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:54 schreef keesos het volgende:
http://www.horlogebanden.(...)n-maten-10-t-m-30-mm

die??

Heb ik zelf ook wel eens gehad met andere horloges, die dingetjes zijn wel makkelijk te vervangen

En juweliers hebben ze vaak ook wel
Hey... dat ziet er goed uit! Ik zal zo ff het horloge checken en meten of één van de maten gaat passen. Uiteraard vervang ik dan ook de andere kant aangezien ik het nu niet meer vertrouw. Thanks iig!
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:37:05 #81
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_101757000
Whoee 1000 views.
pi_101757459
[quote]0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:50 schreef Downstar het volgende:

[..]

http://www.mixwall.co.uk/.

Chinees ?
[/quote]

Indirect, aangezien ze de spullen zelfs versturen in de orginele bubbeltjes enveloppen waar de inklaringen enzo vanuit honkong ook staan... Die stoppen ze in 1 zak en sturen ze hem op naar NL. Zo zaten bij mij 3 enveloppen in een zak.

De prijzen zijn niet slecht... En je betaald via paypal de engelse koers
pi_101757551
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:49 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Indirect, aangezien ze de spullen zelfs versturen in de orginele bubbeltjes enveloppen waar de inklaringen enzo vanuit honkong ook staan... Die stoppen ze in 1 zak en sturen ze hem op naar NL. Zo zaten bij mij 3 enveloppen in een zak.

De prijzen zijn niet slecht... En je betaald via paypal de engelse koers
Werk je voor dit bedrijf ofzo? :P
pi_101757609
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:52 schreef Berend. het volgende:

[..]

Werk je voor dit bedrijf ofzo? :P
Nee, maar ik mij laten vertellen dat dit via FP is... zelf niks van terug kunnen vinden

-edit-

voorbeeld:
http://www.focalprice.com(...)_Shipping_Black.html

http://www.mixwall.co.uk/(...)onitor-black_0425493

[ Bericht 25% gewijzigd door Marvelous op 09-09-2011 19:17:47 ]
pi_101759594
Ik zou graag deze kopen:

RF draadloze presenter die in mijn laptop past.
18 dollar bij DX. Via infrarood is dat allemaal rot

Maar is er geen goedkoper alternatief?
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:38:36 #86
352736 BigD033
中國&#
pi_101759765
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 16:34 schreef pgrferrari het volgende:
Chinaprices werkt hier niet. (de zoekfucntie althans)
Bij jullie wel?
bij mij ook niet
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:39:55 #87
352736 BigD033
中國&#
pi_101759824
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:35 schreef W00fer het volgende:
Ik zou graag deze kopen:

[ afbeelding ]

RF draadloze presenter die in mijn laptop past.
18 dollar bij DX. Via infrarood is dat allemaal rot

Maar is er geen goedkoper alternatief?
infrarood, wat wil je dan? een gewone afstandsbediening werk toch ook op infrarood en dat werkt ook goed volgens mij.
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_101762117
Het punt is als je gaat presenteren in een zaal, dan richt je je niet continue op dat ding, je wilt gewoon doorgaan met presenteren.
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:53:08 #89
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_101763051
pi_101765020
Bedankt voor het zoeken, maar het is nog niet helemaal wat ik zoek.

Mistertao maakt trouwens, net als BIC, gratis foto's van je bestelling! Een foto deed het niet, en de derde liet een wazige soort knuffeldeken zien ofzo. Nu is het wachten totdat het aankomt. In ieder geval in een soort van vuilniszak verzonden.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:23:39 #91
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_101767199
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:37 schreef W00fer het volgende:
Bedankt voor het zoeken, maar het is nog niet helemaal wat ik zoek.

Mistertao maakt trouwens, net als BIC, gratis foto's van je bestelling! Een foto deed het niet, en de derde liet een wazige soort knuffeldeken zien ofzo. Nu is het wachten totdat het aankomt. In ieder geval in een soort van vuilniszak verzonden.
Is bekend ja, zijn al wat foto's in dit topic van voorbijgekomen. :P

Je hebt liever iets waarmee je ook de muis kunt bedienen en meer toetsen hebt ofzo?
http://www.ebay.com/itm/W(...)&hash=item415d2f8760
pi_101768738
quote:
8s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:49 schreef Dromer het volgende:
Nou... op m'n tweede vakantiedag knalde de schakelband van m'n Shark watch af.
Hij bleek op het punt waar de band aan het horloge vastzit los te zijn geraakt. Dit is een constructie van kleine pinnetjes en een veer. Natuurlijk kon ik niet alles terugvinden, dus weer in elkaar zetten gaat niet lukken.
Ik zal het zo eens aankaarten bij de verkoper, maar of daar iets uitkomt...
Verder vraag ik me af of die pinnetjes ook ergens los te verkrijgen zijn. Ik vind zo snel alleen sets voor pinnetjes voor de schakels zelf. (zo nog maar eens verder zoeken)
Het horloge zelf doet het wel nog goed. :P
Dat had ik ook. Eerst een keer in het midden bij de sluiting, toen kon ik het pinnetje nog vinden. De keer daarna was het weer raak op dezelfde plek, maar was ik het pinnetje kwijt. Gelukkig heb ik een hele doos met van die pinnetjes in alle formaten, ooit van Taobao besteld, dus kon ik hem vervangen met een ander pinnetje. Afgelopen donderdag viel hij weer uit elkaar, maar nu op dezelfde plek als bij jou. Sindsdien heb ik hem niet meer gerepareerd. Van het weekend ga ik kijken of ik hem weer kan repareren. Feit blijft dat het bandje niet echt deugd. :P

Edit: Ik heb dit doosje dus: http://cgi.ebay.nl/340-18(...)&hash=item5d30412272
Maar deze is goedkoper en denk ik ook wel goed: http://cgi.ebay.nl/New-27(...)&hash=item3cb9a7d92d

Altijd handig die reserve pinnetjes! De Shark heeft 20mm pinnetjes. ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door bergdani op 09-09-2011 23:10:09 ]
  vrijdag 9 september 2011 @ 23:51:06 #93
45722 Dromer
pi_101771425
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:55 schreef bergdani het volgende:
Edit: Ik heb dit doosje dus: http://cgi.ebay.nl/340-18(...)&hash=item5d30412272
Maar deze is goedkoper en denk ik ook wel goed: http://cgi.ebay.nl/New-27(...)&hash=item3cb9a7d92d

Altijd handig die reserve pinnetjes! De Shark heeft 20mm pinnetjes. ;)
Interessant. Zijn dat alleen (split?)pinnetjes voor de schakels of ook pushpins voor de aansluiting naar het horloge?
pi_101772593
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 23:51 schreef Dromer het volgende:

[..]

Interessant. Zijn dat alleen (split?)pinnetjes voor de schakels of ook pushpins voor de aansluiting naar het horloge?
Ik heb er eerder het midden van het bandje bij de sluiting weer opnieuw mee vastgemaakt. En net vanavond de aansluiting naar het horloge aan de onderkant, je weet wel dat stukje wat het uurwerk met het bandje verbind. Want de originele pinnetjes was ik kwijtgeraakt. Deze pinnetjes zijn dus voor de sluiting in het midden van het bandje en de bovenkant van het bandje. De schakels hebben namelijk veel dikkere pinnen en die zullen er dan ook niet zomaar uitvallen.
  zaterdag 10 september 2011 @ 00:33:39 #95
45722 Dromer
pi_101773144
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 00:19 schreef bergdani het volgende:

[..]

Ik heb er eerder het midden van het bandje bij de sluiting weer opnieuw mee vastgemaakt. En net vanavond de aansluiting naar het horloge aan de onderkant, je weet wel dat stukje wat het uurwerk met het bandje verbind. Want de originele pinnetjes was ik kwijtgeraakt. Deze pinnetjes zijn dus voor de sluiting in het midden van het bandje en de bovenkant van het bandje. De schakels hebben namelijk veel dikkere pinnen en die zullen er dan ook niet zomaar uitvallen.
Dus precies wat ik nodig heb. 270 stuks lijkt wel wat overdreven, maar voor dat geld... net even aangekocht bij de eBay-chinees. :)
  zaterdag 10 september 2011 @ 08:04:46 #96
131319 mickeyD
pi_101776894
Onenigheid binnen de Europese Centrale Bank veroorzaakt wisselkoers eur/usd ↓ 1,3649 De eurobashing is begonnen. http://t.co/LyDOyDS
wat een kansloze kut homo's zijn het toch ook!
pi_101777904
Wat is het gemiddeld gewicht van 2 t shirts? Mistertao zegt dat het 700 gram in totaal is, vind nogal veel maar misschien vergis ik me.
  zaterdag 10 september 2011 @ 10:17:01 #98
352736 BigD033
中國&#
pi_101777917
Op dx een order al 8 dagen op packaging ;(
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_101782615
Mijn VW sleutelhanger en toslink kabel van DX zijn onderweg! En de bretels voor m'n pa zijn ook al verzonden, maar achteraf vermoed ik dat ze een beetje te klein zijn :D Volgens mij voor de kleine Chinezen gemaakt :P

Ben benieuwd naar de "Military watch" van de DX Offers van enkele dagen terug, hij staat op packaging. ^O^

Edit: damn DX werkt verslavend, zoveel spullen al in m'n wishlist staan die binnenkort ook nog besteld gaan worden :D
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zaterdag 10 september 2011 @ 14:20:13 #100
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_101783523
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:43 schreef DaFrenk het volgende:
Edit: damn DX werkt verslavend, zoveel spullen al in m'n wishlist staan die binnenkort ook nog besteld gaan worden :D
Toptip: Verzend je spullen zoveel mogelijk apart. Als ze iets niet op voorraad hebben duurt het eeuwen voordat ze aan split-packaging doen. Daarnaast wanneer ze iets van die spullen ook bij een andere chinese wehshop hebben (zie OP) koop het dan daar. Veel sneller. DX is traag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')