Duidelijk, bedankt!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:55 schreef W00fer het volgende:
Meestal is er maar een enkele 1 cent aanbieding tegelijk.
ik krijg mn paypal daar niet aan de praatquote:Op maandag 12 september 2011 21:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
prima met paypal.. checkout is moeilijk te vinden
http://www.osungoods.com/checkout/
link does not workquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:05 schreef W00fer het volgende:
De beste 1 cent deal was een varkentje, komt me een partij licht af!.
En natuurlijk de gratis Budgetgadgets Fok! Sleutelhanger met eigen plaatje erop die nog steeds te bestellen is dankzij een mede Fok!ker.
http://www.budgetgadgets.com/fok.nl.freeflashlight.php
Ik heb hem een paar weken geleden besteld en hij kwam vrij vlot binnen.
Die oordopjes waren echt het meest ongelofelijk kartongeluid. En de sleutelhanger microSD readers zijn ook rotzooikwaliteit. De derde die ik binnen heb gehad was een microSD naar SD adapter. Dat plastic was zo dun dat het heel broos was en snel kapot ging, en de schrijfbeveiligings lock gewoon meegegoten was![]()
Maargoed voor 1 dollarcent (dus nog minder in euro's) inclusief de handtekening van een Chinees én een gratis bubbelenvelop mag je echt niet klagen
Heb je scheidingsformulieren besteld?quote:Al 11 dagen is het zo waarom duurd dat zo lang om het in nederland te krijgen heb veel besteld maar nooit zo lang moeten wachten.
Wacht nu al bijna 4 weken.
Hahaquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:31 schreef Silencee het volgende:
departure from outward office of exchange NETHERLANDS GUANGZHOU 2011-09-02
Al 11 dagen is het zo waarom duurd dat zo lang om het in nederland te krijgen heb veel besteld maar nooit zo lang moeten wachten.
We gaan het magisch oplossen voor je...quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:31 schreef Silencee het volgende:
departure from outward office of exchange NETHERLANDS GUANGZHOU 2011-09-02
Al 11 dagen is het zo waarom duurd dat zo lang om het in nederland te krijgen heb veel besteld maar nooit zo lang moeten wachten.
Boh, ik heb ook een tin whistle hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:38 schreef shiznuts het volgende:
Ja, daar heb je dan letterlijk geen fluit aan!
Haha, wahawhahahwiewewwhoweehehahehehehe......
Laat me raden, je hebt 'em eigenlijk ook vorige week pas besteld?
[..]
We gaan het magisch oplossen voor je...Maar em, of je gaat hier lopen klagen en schiet niks op, of je gaat er even druk achter zetten of zelf achterheen.
Waar het hart van vol is...quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:10 schreef monkeybrain het volgende:
Hangt er ook een klein Chinees jongetje aan die Chinese fluit? Viespeuk
30¤ + 8¤ verzendkosten..., maar toch flinke korting. zit de nature n3i te bekijken... in review best goed maar wel de slechtste uit de test.quote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Xears.com heeft wel wat dingen inclusief mic.
vergeet de code "KLANGFUZZIS" niet, daarmee wordt alles ¤25
..lopen Chinese webshops van over.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is...
Gelukkig staat mijn Chinese fluit op geshippedquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
..lopen Chinese webshops van over.
Het is niet op voorraad, dus je zult nog zoon 2 a 3 weken moeten wachten voordat het op voorraad is en dan nog een 2 weken voordat het in nederland is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:21 schreef xylimo het volgende:
Hej, ik heb op 30 augustus wat bij DE besteld
ik zie alleen niks veranderen bij order tracking..
Quantity en confirm receipt status staan op pending en no received..
Status: waiting for supplier
Iemand bekend met dit?
Heb ik iets verkeerd gedaan?
Betaling is gewoon gelukt tho
Zoals ik het nu zie is die site gewoon van de fabrikant als showroom. Ze verkopen er niks, vandaar dat ze ook de checkout niet als link op de site hebben staan. Paypal sandbox is gewoon een tool voor devellopers om te testen of het betaal systeem werkt (of zie ik dat verkeerd?)quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:14 schreef BigD033 het volgende:
hoe werkt dat Osun goods ik heb paypal sandbox nodig maar dat werkt voor geen flikker.
Die had ik gekocht, kwam mooi geluid uit, maar ze pastte nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:08 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
30¤ + 8¤ verzendkosten..., maar toch flinke korting. zit de nature n3i te bekijken... in review best goed maar wel de slechtste uit de test.
nog andere suggesties?
Kijk ook ff naar de 'Communicate C100iP Highend Headset'.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:08 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
30¤ + 8¤ verzendkosten..., maar toch flinke korting. zit de nature n3i te bekijken... in review best goed maar wel de slechtste uit de test.
nog andere suggesties?
quote:Sonderpreis! Statt 39,90¤ nur 19,95¤ !
Anders lees je even wat er hier in de reacties over gezegd wordt...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:52 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Huh? Hoe kan ik hier nou bestellen? Ik zie nergens een bestelknop ofzo...
je krijgt dan geen geld terug maar store credit.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:46 schreef xminator het volgende:
7 september order geannuleerd bij DX, vandaag 14 september nog steeds niks terug.
Normale gang van zaken of zal ik maar via paypal een dispute openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |