abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 september 2011 @ 22:32:31 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101998011

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

[sub]Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en [url=http

[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 16-09-2011 09:27:54 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  donderdag 15 september 2011 @ 22:36:44 #2
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101998295
(vanuit oude topic ging het over Mogelijke leuke helikopter, en andere te kopen dingen.. ideeën posten maar!)

Shiznuts raade mij de Great Wall 9958 aan (Linkje)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  donderdag 15 september 2011 @ 22:39:10 #3
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_101998461
Weet iemand of je ook ergens mooie posters kan bestellen? :)
pi_101998497
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 15 september 2011 @ 22:50:40 #5
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_101999109
Over heli's gesproken.

Ik heb deze van focalprice http://www.focalprice.com/detail_YE038R.html, onverwoestbaar ding. Is van daken gevallen, per ongeluk in het zwembad gevlogen. Maar doet het nog steeds. 1 groot nadeel: De accu...
pi_101999201
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:50 schreef Repeating het volgende:
Over heli's gesproken.

Ik heb deze van focalprice http://www.focalprice.com/detail_YE038R.html, onverwoestbaar ding. Is van daken gevallen, per ongeluk in het zwembad gevlogen. Maar doet het nog steeds. 1 groot nadeel: De accu...
Heb ik ook, OERSTERK.
Tegen muren aangevlogen, vallen van +4 meter alles overleeft.
Maar ja mag inderdaad blij zijn als hij 6 minuten vliegt. Hij heeft mij dan uiteindelijk ook maar 15 euro gekost.
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_101999358
quote:
Speel er nog regelmatig wat mee (alleen ik fail best wel in kleine ruimtes). Heb er totaal 3 batterijen bij dus kan lang doorvliegen. Met 1 accu ben je het snel zat omdat je steeds 20 min moet wachten voordat je weer kan vliegen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 15 september 2011 @ 23:03:30 #8
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_101999837
Met de fluit in de hand pakketjes bestellen
pi_101999933
Of voor de dames met een fluit in de mond pakketjes bestellen, ha... ha... ;(

Dat gehalte is bij chinashopping trouwens erg laag. :P Vrouwen zijn niet van de nutteloze aankopen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 15 september 2011 @ 23:18:49 #10
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102000513
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:05 schreef shiznuts het volgende:
Of voor de dames met een fluit in de mond pakketjes bestellen, ha... ha... ;(

Dat gehalte is bij chinashopping trouwens erg laag. :P Vrouwen zijn niet van de nutteloze aankopen?
Niet echt hé? Mja komt er soms een langs die tasjes en make up zoekt.. :')
  donderdag 15 september 2011 @ 23:46:21 #11
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_102001817
Best wel een homobar deze topic :')
Je ziet ook regelmatig iemand vrouwen wegjagen, heel apart.

Lokken met gratis varkentjes?
Iedere vrouw die een week post in deze topic krijgt van mij een gratis varkentje :Y

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 16-09-2011 11:27:08 ]
pi_102002179
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:40 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Goede optie, ze vernietigen het pakketje toch na 1 maand.
ja.. brief kreeg ik pas 2 weken NA ontvangst van mn pakje ... en daarna wille ze innen :')
pi_102002338
quote:
16s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:36 schreef tokko1 het volgende:
(vanuit oude topic ging het over Mogelijke leuke helikopter, en andere te kopen dingen.. ideeën posten maar!)

Shiznuts raade mij de Great Wall 9958 aan (Linkje)
Zolang ik nog geen helikopter heb gevonden die een MD80 fatsoenlijk kan tillen (zeg 40 gram) zoek ik verder!
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_102002705
De Key 808 is veel eenvoudiger te monteren. ;)
En haast helft van het gewicht (en in 640x480 als ook 720p-versie te koop).

Again, Volitation o.i.d. anders. QS8005 blijft ook leuk.
Als je groter wil, is indoors vliegen eigenlijk niet meer zo'n goed idee, buiten heeft vrijwel elke heli moeite met wind...
  vrijdag 16 september 2011 @ 06:43:20 #15
352736 BigD033
中國&#
pi_102006353
hey die link van de gratis varkentjes doesnotwork!
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_102006871
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 06:43 schreef BigD033 het volgende:
hey die link van de gratis varkentjes doesnotwork!
Dat zei ik :Y
Dus iemand een wel werkende link?
pi_102007376
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:57 schreef W00fer het volgende:

[..]

Zolang ik nog geen helikopter heb gevonden die een MD80 fatsoenlijk kan tillen (zeg 40 gram) zoek ik verder!
Esky Belt CP v2
jaja, en azo...
pi_102007991
Eergisteren thuis gekomen was mijn pakketje eindelijke binnen.
Oordopjes en headset werken naar behoren.
OMGROFL
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:02:47 #19
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_102012399
mijn (volgens DX op 31-08 geshipte) 18650 batterijen zijn nog nergens te bekennen..
zo'n klein pakketje?
dat past gewoon door de brievenbus lijkt mij..
en nee, geen tracking genomen..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:06:02 #20
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_102012514
Bij order-tracking op DX-site kun je gewoon op Tracking klikken, toch? En daar staat dan altijd een trackingnummer.
Jonge, ik bin op de weaze
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:18:44 #21
131319 mickeyD
pi_102012891
niet onder $15 dollar ;-)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_102013056
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:02 schreef mickeyD het volgende:
mijn (volgens DX op 31-08 geshipte) 18650 batterijen zijn nog nergens te bekennen..
zo'n klein pakketje?
dat past gewoon door de brievenbus lijkt mij..
en nee, geen tracking genomen..
En je maakt je zorgen omdat dit hoe niet onder de standaard '2 tot 3 weken meestal' valt?
(En dan te bedenken dat langer ook lang geen uitzondering is)
Sowieso, hier zijn geen magische (glazenbol-)antwoorden, als je meer wilt weten ben je bij ons verkeerd, vraag het na bij de webshop, het postagentuur, customs, whatever. ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:17 schreef Silencee het volgende:
Eergisteren thuis gekomen was mijn pakketje eindelijke binnen.
Oordopjes en headset werken naar behoren.
Tenzij verboden hier over te praten (!), wel handig als je iets aan kunt bevelen daar dan ook meer informatie bij hebt, anders kunnen mensen er niks mee. Maak het leuk om te lezen voor iedereen, nu lijkt het meer een Twitterbericht met 0-inhoud, interessant voor niemand behalve jezelf, omdat de context ontbreekt (welke shop? 'Eindelijk'? Heeft het langer dan normaal geduurd dan? Oordopjes? Headset? Hama oordopjes van Conrad.nl, of wat? Wat is er dan goed aan? Zijn er dan geen minpunten voor die prijs (welke prijs?)? etc.).
pi_102013119
Weten jullie toevallig andere websites naast play-asia waar ze figuren verkopen?
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:27:03 #24
131319 mickeyD
pi_102013127
omdat verzonden bij DX bij mij meestal binnen (of na) een week op de mat ligt ;)
maak mij geen "zorgen" om de levertijd, maar maak mij zorgen om de nieuwe postbodes die hier sinds kort lopen..
er had er 1 een pakketje op de deurpost gelegd waar iedereen zomaar bij kan..
leuk voor een item van 5 dollar, maar niet voor een zaklamp van 50 euro.
pi_102013148
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:27 schreef mickeyD het volgende:
omdat verzonden bij DX bij mij meestal binnen (of na) een week op de mat ligt ;)
Dan moet je het topic eens volgen hier.
Tegenwoordig na die 16 dagen is het nog geen eens verzonden door DX.
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:29:41 #26
131319 mickeyD
pi_102013185
zeg, ben niet nieuw hoor?!?
pi_102013312
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:27 schreef mickeyD het volgende:
maak mij geen "zorgen" om de levertijd, maar maak mij zorgen om de nieuwe postbodes die hier sinds kort lopen..
er had er 1 een pakketje op de deurpost gelegd waar iedereen zomaar bij kan..
leuk voor een item van 5 dollar, maar niet voor een zaklamp van 50 euro.

Dan weet je ook dat er altijd gezegd wordt 'er is geen pijl op te trekken'. ;) De ene keer gaat het goed, de andere keer gaat het mis. De ene keer is het er in 5 dagen, de andere keer in 5 dagen en een maand! Niemand hoeft maar te denken dat hij (of zij) daar een uitzondering op is. De een heeft gewoon door stom toeval, omdat de wind net goed staat ofzo, wat vaker een goede afloop.

En als je niet wilt dat de postbode dat doet, ga daar dan vooral tegen ons over klagen, dan gaan wij dat voor je oplossen. :P Hang een briefje op de deur (Geen pakketjes achterlaten bij de deur!) of neem contact op met je lokale verdeelpunt waar hij in dienst is en geef dat door...
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:39:16 #28
131319 mickeyD
pi_102013437
mijn provincie is al een jaar aangepast in: NIET BIJ DE BUREN AFGEVEN op het adres label bij alle site's ;)
ik begrijp dat posten dat de post er al weer langer over doet een maand na de vakanties ook al niet meer mag?
of hebben jullie nou gewoon slecht geslapen?
daarbij: in welke wereld leef jij?
briefjes op de deur dat je niet thuis bent, resulteerd hier over het algemeen in een inbraak, dus NIET SLIM!
pi_102013521
Ik heb niet slecht geslapen hoor :)

Als ik elke keer te horen krijg dat er iets bij DX nog niet verzonden is wordt ik daar wel gek van :')
pi_102013977
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:42 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb niet slecht geslapen hoor :)

Als ik elke keer te horen krijg dat er iets bij DX nog niet verzonden is wordt ik daar wel gek van :')
Word. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:39 schreef mickeyD het volgende:
mijn provincie is al een jaar aangepast in: NIET BIJ DE BUREN AFGEVEN op het adres label bij alle site's ;)
ik begrijp dat posten dat de post er al weer langer over doet een maand na de vakanties ook al niet meer mag?
of hebben jullie nou gewoon slecht geslapen?
daarbij: in welke wereld leef jij?
briefjes op de deur dat je niet thuis bent, resulteerd hier over het algemeen in een inbraak, dus NIET SLIM!
Ik leef in een complexje, dus daar komen alleen buren langs, of eigenlijk maar eentje, zelfs al woon je in een rijtjeshuis met een klein voortuintje ofzo, dan heb je nog de mogelijkheid dat vanaf de straat onopzichtelijk te doen. Hoeft geen A4-tje te zijn met lettertype 72 in 'bold' natuurlijk. 1cm bij 1cm, klein schrijven, onder je deurbel plakken doet wonderen. Beetje creatief zijn. :P En zoals gezegd, als je dat niet wil en het niet aankomt (de boodschap dan bij de bezorger, dan moet je erover klagen bij het postagentuur, zoals ik ook nog als optie gaf).

Ipv 'NIET BIJ DE BUREN AFGEVEN' -> 'NIET THUIS? NIET ACHTERLATEN' (bij buren/deur) kan natuurlijk ook. Jij geeft zelf aan niet bij de buren dus denkt de postbode 'oh, hij wil vast dat ik het bij de deur achterlaat dan'... :') . Give the guy a break, hij is postbode, geen rocketscientist.

Maar eh, het is hier geen KLB natuurlijk. :P Mensen die zich zorgen maken zonder echte aanleiding en als het al tig keer gezegd is hoe lang zoiets normalerwijze duurt... beetje onnodig, ook in mijn ogen. :+ Uiteraard màg het wel, maar onze reacties mogen ook, ik neem aan dat je iets van een reply behoefte. :P
pi_102014636
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:56 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Word. :P

Word 2003 :Y :P
pi_102015110
Wij hebben hier (ook een complexje) iemand die vrijwel altijd thuis is en die voor iedereen de post aanneemt. Postbode belt direct bij hem aan als iemand op mijn verdieping niet antwoord. Al zo'n 10 pakketjes van hem gekregen sinds de 8 maanden dat ik hier woon, die ik anders de volgende dag zou krijgen. Ideaal. :)

Wat dames betreft: denk dat zij vooral willen gaan shoppen, en wij het eigenlijk liever vanuit onze luie stoel doen. Daarnaast staan er ook voornamelijk electronica goodies op DX (waar vrijwel iedereen het eerst bestelt), en daar hebben wij gewoon meer mee? :)

[ Bericht 15% gewijzigd door Salamanderrr op 16-09-2011 13:42:44 ]
  vrijdag 16 september 2011 @ 13:45:29 #33
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_102015478
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:18 schreef mickeyD het volgende:
niet onder $15 dollar ;-)
Ah, dat wist ik niet :P Nog nooit voor onder de $15 besteld dus ik dacht dat het standaard was.
Jonge, ik bin op de weaze
pi_102016528
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Tenzij verboden hier over te praten (!), wel handig als je iets aan kunt bevelen daar dan ook meer informatie bij hebt, anders kunnen mensen er niks mee. Maak het leuk om te lezen voor iedereen, nu lijkt het meer een Twitterbericht met 0-inhoud, interessant voor niemand behalve jezelf, omdat de context ontbreekt (welke shop? 'Eindelijk'? Heeft het langer dan normaal geduurd dan? Oordopjes? Headset? Hama oordopjes van Conrad.nl, of wat? Wat is er dan goed aan? Zijn er dan geen minpunten voor die prijs (welke prijs?)? etc.).
Jaa zijn merken van apple en microsoft dus kan er niet veel over zeggen hier.
OMGROFL
pi_102017802
Onofficiële accessoires zijn gewoon legaal? Zolang ze er niet bijzeggen dat het van het merk Apple of Microsoft is. Maar als iets voor bijvoorbeeld een iPhone werkt en er geen merknaam bijstaat, lijkt me dat je het gewoon kan bestellen. Zie dat soort dingen ook wel in wat winkels liggen (oordopjes waar bijvoorbeeld "ook voor iPhone" bijstaat :') ).

Ik heb weleens zo'n dockingstation van BIC gekocht en daar gaf mijn iPhone soms aan dat het geen officiële accessoire was, maar die kon je gewoon wegdrukken. Als zo'n melding bestaat lijkt het me wel duidelijk.

[ Bericht 10% gewijzigd door Salamanderrr op 16-09-2011 14:56:34 ]
pi_102019602
Vandaag een envelop van FP ontvangen met als inhoud 1 batterij case.
Ik had een 4 pack besteld verdorie }:| :')
Gelijk een RMA request ingediend.
pi_102021844
Zijn controllers voor consoles (PS3) een beetje betrouwbaar en degelijk via dit soort winkeltjes? Zie dat ze echt spotgoedkoop zijn terwijl ze hier in Nederland minimaal het drievoudige kosten.
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:45:52 #38
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_102022223
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:35 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn controllers voor consoles (PS3) een beetje betrouwbaar en degelijk via dit soort winkeltjes? Zie dat ze echt spotgoedkoop zijn terwijl ze hier in Nederland minimaal het drievoudige kosten.
2 topics terug heeft iemand er eentje gekocht. Eerst melde hij dat hij last had van vertraging. Maar enkele post later had hij er geen last meer van.

Trek je conclusie er maar uit. :)
pi_102025066
Eindelijk m'n shark watch binnen, en hij is echt gigantisch :P
Verder moest ik 3 schakels verwijderen, maar ik heb dan ook dunne polsen.
Pics komen later nog :)
Verzendtijd: 13 dagen

Plus heb ik ook nog een setje alpha's van mp4nation binnen, maar daarover kan ik nog niet oordelen want die zijn voor een vriend. Wel hele mooie verpakking trouwens, mooier dan de ProAlpha verpakking.
Verzendtijd: 12 dagen
pi_102025551
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:13 schreef Silencee het volgende:

[..]

Jaa zijn merken van apple en microsoft dus kan er niet veel over zeggen hier.
Ach so, okay, braaf dan. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:05 schreef Ballsofsteel het volgende:
Eindelijk m'n shark watch binnen, en hij is echt gigantisch :P
Verder moest ik 3 schakels verwijderen, maar ik heb dan ook dunne polsen.
Pics komen later nog :)
Verzendtijd: 13 dagen

Plus heb ik ook nog een setje alpha's van mp4nation binnen, maar daarover kan ik nog niet oordelen want die zijn voor een vriend. Wel hele mooie verpakking trouwens, mooier dan de ProAlpha verpakking.
Verzendtijd: 12 dagen
Ik vier schakels. :7 Ik heb dunne polskes. :Y Maar hij is niet zo gigantisch hoor (vind ik, de SuperSpeedV6 (Ebay: 'black sport japan movt watch') die is pas enorm). Van glas tot achterplaat is 'ie wat dikker omdat er natuurlijk achtergrond LED en een chip e.d. inzit, maar niet zozeer oversized in diameter.

Heuh, is de verpakking niet gewoon een zilverkleurig halftransparant folietje met een sticker erop? :P
De M2 kwam wel netjes in een doosje én met een opbergpouch. _O_ Sowieso :9~ M2! Voor house/electromuziek met bass waanzinnig natuurlijk. Voor all-range nog altijd onslaagbaar: de Xears XT2 Pro. Maar zoals hier wordt gezegd:
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:18 schreef Moos. het volgende:
Ik heb de CKDUN CK-700 binnen, goede oortjes voor het geld! Ze zijn prefect als je voornamelijk elektronische muziek luistert, bij bijvoorbeeld rock vind ik ze wat minder, omdat het dan minder één eenklank is en de drums een stuk scheller zijn.
Voor de supertightbudget echt goed. Stuk beter dan wat ik heb vernomen als dopjes van 'karton'. ;( Maar dan wel voor de prijs van haast niks (<$6). Wat Moos. zegt. En ik natuurlijk hier.
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:36:05 #41
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_102026165
stel ik koop deze http://www.buyincoins.com(...)5ft-product-755.html en dan sluit ik hem aan op de laptop. loopt die rgb strip dan op de signalen van de laptop of wordt ie gewoon wit?
BAM dit is 3KB
pi_102026495
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:36 schreef Loll het volgende:
stel ik koop deze http://www.buyincoins.com(...)5ft-product-755.html en dan sluit ik hem aan op de laptop. loopt die rgb strip dan op de signalen van de laptop of wordt ie gewoon wit?
je zou er iets tussen moeten bouwen, gaat niet lukken met alleen dat
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:54:23 #43
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_102026831
oke moet ik weer ff zoeken heb je een zoek term?
BAM dit is 3KB
pi_102026962
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:54 schreef Loll het volgende:
oke moet ik weer ff zoeken heb je een zoek term?
je moet een apparaat tussen de kabel en de ledstrip hebben die de originele waarden door geeft aan de ledstrip, als je een ambilight of iets dergelijks wil maken. Zoek eens op google op DIY ambilight, als je handig bent is zo'n ding redelijk in elkaar te zetten. Maar het is niet makkelijk ofzo
pi_102029989
buyintaobao is gehackt. :')
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:18:00 #46
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_102030640
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:46 schreef monkeybrain het volgende:

Lokken met gratis varkentjes?
Iedere vrouw die een week post in deze topic krijgt van mij een gratis varkentje :Y

SPOILER
We hebben wel vrouwen in dit topic.. Alleen posten die nu net ff niet. Toch? :o

Anders is Monkey mijn eerste keus om mijn billenmaatje te zijn! :o
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:08:50 #47
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_102032950
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:46 schreef monkeybrain het volgende:
Maar die vrouwen die hier waren hadden van die scherpe knieën, getver.....
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:25:35 #48
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_102033730
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:18 schreef neo2000 het volgende:

[..]

We hebben wel vrouwen in dit topic.. Alleen posten die nu net ff niet. Toch? :o

Anders is Monkey mijn eerste keus om mijn billenmaatje te zijn! :o
Als je mijn 45-delige doppenset wilt lenen kun je dat ook gewoon vragen hoor :@

Gisteren een PM van Tokko dat ie wel een jurk wilt aandoen voor gratis varkentjes, nu dit... :'(
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:38:46 #49
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102034504
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als je mijn 45-delige doppenset wilt lenen kun je dat ook gewoon vragen hoor :@

Gisteren een PM van Tokko dat ie wel een jurk wilt aandoen voor gratis varkentjes, nu dit... :'(
Heb nog geen jurk weten te bemachtigen,, maar komt goed! VARKENTJES!

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:01 schreef pgrferrari het volgende:
buyintaobao is gehackt. :')
:') Nja zolang ze neit ook andere sites gaan hacken waar ik wil bestellen en gaan Ddossen..
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_102034520
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:35 schreef GlenSpey het volgende:
Ik was diegene,
Moet je weg zeggen dat je ze niet als 1e keus-controller moet kopen, ik heb em gekocht als 3e controller, en daarvoor is hij prima. Accu gaat minder lang mee, knopjes harder indrukken, allemaal net wat minder als de originele
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')