abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101825354

quote:
De engine die The Elder Scrolls V: Skyrim draait heet de Creation Engine, en Bethesda heeft alle nieuwe truukjes en vernieuwingen uit de doeken gedaan. Veel van de technologie achter Oblivion en Fallout 3 is uit het raam gegooid en vervangen met nieuwe methodes, vertelt Bethesda's Todd Howard aan Game Informer.

Creation Engine
De nieuwe Creation engine is verantwoordelijk voor het neerzetten van de wereld. Een grote verandering is volgens Howard hoe er met licht en schaduw omgegaan wordt. In tegenstelling tot in Oblivion wordt schaduw in Skyrim dynamisch toegepast op alle objecten in het oogveld van de speler, wat de wereld realistischer moet laten lijken. Daarnaast is het oude SpeedTree systeem, wat gebruikt werd om de wereld van bomen en gewassen te voorzien, vervangen met een nieuwe technologie die Bethesda zelf heeft gemaakt. Zo kunnen ze nu zelf bepalen wat voor bomen waar staan en hoe ze animeren. Als de speler een winderige bergpas betreedt, kunnen de bomen gevaarlijk over een ravijn hangen terwijl de takken heen en weer zwaaien. Een nieuw systeem om neerslag te genereren is ook gemaakt, zodat bijvoorbeeld sneeuwval op een realistische manier wordt weergegeven en op het landschap beland.

Radiant AI
Het Radiant AI systeem zorgde er in Oblivion voor dat NPC's (non-player characters) hun dagelijkse taken in de achtergrond deden om de wereld 'levend' te laten lijken. Echter, het systeem was niet zo geavanceerd en de karakters hadden maar vijf of zes taken. In Skyrim is het systeem verbeterd en hebben de bewoners meer te doen en meer individualiteit. Een dorp in een bos zal bijvoorbeeld bevolkt zijn met werkers die hout hakken, werken in een houtmolen en goederen vervoeren door het dorp. Het verbeterde Radiant AI systeem zal er ook voor zorgen dat NPC's een relatie met de speler op kunnen bouwen. Als de speler iemand heeft geholpen, zal deze persoon hem als vriend kunnen beschouwen. Mocht je dan ineens 's nachts zijn huis binnen vallen, zou hij je bijvoorbeeld een bed kunnen aanbieden. Als je 'per ongeluk' zijn huis een beetje overhoop gooit of dingen vernielt, zal de reactie van het personage bepaald worden door de relatie die de speler met hem heeft.

Havok Behavior
De personages uit Oblivion bewogen niet altijd op de meest realistische manieren. Om dit te verbeteren heeft Bethesda een nieuwe middleware gelicenseerd, Havok Behavior. Deze techniek is volgens Howard niet eerder gebruikt in een 'grote' game. Havok zorgt normaal voor de physics, ofwel dat objecten in de wereld realistisch reageren op externe krachten, maar Behavior zal ervoor zorgen dat animaties vloeiend overgaan in elkaar. In tegenstelling tot Oblivion en Fallout 3 zal de wereld niet meer stilstaan als de speler met een NPC praat, en de levenloze close-ups van het gezicht van degene met wie je praat behoren ook tot het verleden. De NPC zal gewoon doorgaan met zijn of haar acties tijdens het gesprek. Het Behavior-systeem kan dynamisch animaties genereren. Denk bijvoorbeeld aan het Euphoria systeem wat gebruikt werd in GTA IV, Red Dead Redemption en The Force Unleashed. Volgens Bethesda zullen de draken er fantastisch uitzien en zullen veel van hun animaties niet gescript zijn.

Radiant Story
Radiant Story is misschien wel de meest ambitieuze nieuwe technologie in Skyrim. Dit systeem moet ervoor zorgen dat side-quests dynamisch gegenereerd worden gebaseerd op jouw level, locatie, bezigheden en relaties met NPC's. Heb je bijvoorbeeld iemand geholpen, kan die persoon jou later vragen om iets voor hem te doen of om iemand om te brengen. De betrokken personages en locaties waar deze quests zich afspelen zullen allemaal dynamisch 'bedacht' worden door het spel. Ben je ergens al geweest, dan zal de quest zich waarschijnlijk afspelen in een locatie die je nog niet bezocht hebt. Als je een NPC hebt gedood die jou een quest had moeten geven, bijvoorbeeld een barman, dan kan later zijn zus die rol overnemen en je alsnog die quest geven. Of ze kan wraak komen zoeken voor de moord van haar broer. Het spel zal ook willekeurige gebeurtenissen in de wereld genereren, net als in Red Dead Redemption. Bethesda is zich wel bewust van het gevaar dat de speler zich overweldigd kan voelen door de side-quests, dus ze zullen het binnen de perken houden.

Als al deze beloftes waar gemaakt worden zou Skyrim de lat wel eens hoger kunnen legen voor open-wereld games.
Creation Engine van TES V: Skyrim uitgelegd.

Vorige delen:
#4#3 | #2 | #1

quote:
To say that Bethesda's upcoming RPG epic The Elder Scrolls V: Skyrim is highly anticipated would be an understatement. Our coverage of the game, beginning with our cover story, drew unprecedented interest from our readers. Now, after the long wait, we're happy to be able to show you a new trailer for the game -- one that gives us a first look at gameplay, but also a glimpse of the game's dragons.

In the trailer, you'll get a good look at gameplay, particularly combat, which mixes traditional weapons like sword and shield with powerful magic. Listen close, and you'll even hear the game's protagonist -- or Dovahkiin -- emit a powerful "dragon shout." Oh, yes...the dragons. They look amazing, especially when flying around the grand vistas and ruins that Bethesda has created. If you're anything like us, this just made your day.
Trailer: http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx

Gamekings preview: http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/

Behind the scenes:
Bekijk deze YouTube-video

E3 (nog niet goede kwaliteit) gamefootage met Todd Howard (6-6-2011):
Bekijk deze YouTube-video

Algemene info (bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750)
quote:
Release Date
November 11th, 2011.

Number of players: 1. Yes. 1. It will always be 1. That is all.

Plot
Your main character plays the role of the last Dragonborne. The setting is Skyrim, 2 centuries later from the events of Oblivion. Your mentor in the game is one, if not the last remaining members of the Blades, he is voiced by Max Von Sydow, who is also the narrator of the teaser.

-GASP- We start in a prison again :p.

Setting

- The game takes place primarily in Skyrim which is in the north of Tamriel, it is not known if we will be able to go to other regions.
- Skyrim contains more than just snow, as seen in screenshots, there are rivers, lakes, waterfalls, forests, etc.
- The game is set 200 years after the events of Oblivion.
- There are going to be five 'massive' cities in the game world.
- Dungeons are said to be a lot more unique in Skyrim, should be less repetitive.

Attributes and Leveling

- 18 Skills in total.
- New skill 'Enchantment'
-New skill "Smithing"
- There is no level cap, however after reaching level 50, it will take a lot longer to gain experience.
- At each level, you get a health upgrade and you can then select if you want to upgrade your Stamina or your Magicka.
- You select perks when you level, just like in Fallout 3/New Vegas, however it is not known how frequent these perks will be able to be selected, or how many there will be.
-Dragon Shouts can be found throughout the world.

Creatures and NPCs ~

- Known returning creatures are skeletons, zombies, wolves, horses and elk.
- Confirmed new creatures are giant spiders, mountain and frost giants, dragons, mammoths and sabretoothed tigers.
- NPC face and body models have been significantly approved.
- NPCs are now more dynamic, and will interact with you more.
-Creatures/weapons do NOT scale with you. It's closer to FO3.

Combat ~

- Confirmed weapons are maces, axes, long swords, daggers, bow & arrow.
- There are 85 spells in the game.
- The 'Mysticysm' school of magic has been removed, it's spells have been dispersed to other schools.
- You can perform finishing moves which are unique to the weapon you are using and the creature you are fighting.
- You can dual wield weapons with many different combinations, including left hand spell, right hand weapon.
- You can fight using the shield, however it isn't known to which degree.
- Bethesda has put a lot of time into making the weapons feel real.
- Bow & Arrow is said to 'dominate' the long-distance combat, and are now slower to use, but more powerful.
- They've tried to kill off 'cheap' combat tactics such as backpedaling, when walking backwards you're not fast enough to keep your distance from your opponent and at the same time attack him.
--Customizable menu allows on-the-fly weapon/spell/item usage.

General:

- You can now sprint, at the cost of fatigue.
- You can now edit body features.
- Bethesda has hired a lot more voice actors this time to keep the dialogue fresh.
- Each race is going to look more distinct.
- Faces are now more emotive and are more distinguishable.
- There are now more activities to do in the cities, for example smithing, woodcutting and even cooking.
- When engaging in conversation, you no longer zoom in on the character you talk to, nor does it freeze time.
- The NPC's are much more dynamic, for example, if you drop a weapon inside a city, a young boy may pick it up, run after you, and ask if you dropped it.
Another example of the same event is two men find the weapon and then fight over who gets to keep it.
- The Oblivion styled enemy leveling & loot leveling is out, the one in Skyrim is more in the style of Fallout 3, which in turn is more in the style of Morrowind.
- Fast Travel is still in the game.
- 3rd person view has been improved.

- The new Radiant Story feature will tailor the sidequests found in the world to your playing style.
-The new Radiant Story feature will tailor the sidequests found in the world to your playing style.
- There are kids in the game.
- You can choose to play without the HUD.
-With the new engine, water looks better, trees look better and snow falls dynamically rather than just being a texture on the ground.
- Draw distance greatly increased.
-10 playable races again.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_101825395
Skyrim *O*
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 11 september 2011 @ 18:41:02 #3
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101825414
Ik ben benieuwd of je na lvl 50 ook nog perks kan halen (meestal ben ik voordat ik lvl 50 ben al afgehaakt :') namelijk om een andere char te spelen)
pi_101825496
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:41 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben benieuwd of je na lvl 50 ook nog perks kan halen (meestal ben ik voordat ik lvl 50 ben al afgehaakt :') namelijk om een andere char te spelen)
De ''naked bushmen'' Perk is wel wat voor jou Ricko!

quote:
+10 sexterity when naked
pi_101825502
Zit er ook weer Glass armor in?
  zondag 11 september 2011 @ 18:45:54 #6
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101825575
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:43 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

De ''naked bushmen'' Perk is wel wat voor jou Ricko!

[..]

:@ Ik hoop dat er ook een neuk minigame in zit ofzo
pi_101825689
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:45 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:')
pi_101825781
Ik wil graag verschillende gebieden zien maar dan ook echt originele en geen copy/paste rommel -O-
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 11 september 2011 @ 18:50:46 #9
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101825783
anders ga ik wel zo'n sex mod downen aangezien ik toch een nieuwe PC haal (want mods jeweettog)
  zondag 11 september 2011 @ 18:51:25 #10
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101825820
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 18:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik wil graag verschillende gebieden zien maar dan ook echt originele en geen copy/paste rommel -O-
Volgens mij moet dat goed komen, ze hebben nu meerdere artiesten en ze hebben zelf gezegd dat ze alles met 'de hand' gemaakt hebben.
pi_101825859
Dat zou mooi zijn :Y
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_101825875
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:45 schreef RickoKun het volgende:

[..]

En dan krijg je dezelfde commotie als rond de 'Hot Coffee Mod'. Echt een geweldig idee ja. :P
pi_101827807
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:37 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dat zou dan wel weer tof zijn, als je zo alles kon inspecteren. Zou wel leuk zijn voor 'detective' quests :)
Volgens mij hebben ze ook ergens gezegd dat dat een van de redenen daarvoor was.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_101828137
he NPC's are much more dynamic, for example, if you drop a weapon inside a city, a young boy may pick it up, run after you, and ask if you dropped it.
Another example of the same event is two men find the weapon and then fight over who gets to keep it.

Super vet!!
pi_101828236
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 19:43 schreef larry_flynt het volgende:
he NPC's are much more dynamic, for example, if you drop a weapon inside a city, a young boy may pick it up, run after you, and ask if you dropped it.

Super vet!!
Dar soort random maakt het wel vet natuurlijk.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 11 september 2011 @ 19:48:43 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_101828429
Voor drie seconden zeker, ik heb liever dat ze die resources in iets wezenlijks stoppen. Las vanmiddag dat je weer vampier kon worden. Zou mooi zijn als je een ondood leger kon maken ofzo.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 11 september 2011 @ 20:00:28 #17
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101829067
Eens met speknek. Een extra laag gameplay, dat je idd legertjes kan aanvoeren ofzo. Maarja, ik ga eerst mAar zien wat ik kan doen als ik master ve guild ben...
pi_101829112
Ik denk dat de consoles het niet gaan trekken als je aankomt met je undead leger :')
  zondag 11 september 2011 @ 20:03:46 #19
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101829224
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 20:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik denk dat de consoles het niet gaan trekken als je aankomt met je undead leger :')
Je hebt gelijk idd :') kut consoles
  zondag 11 september 2011 @ 20:04:10 #20
8369 speknek
Another day another slay
pi_101829240
Ik bedoelde ook niet echt een leger (echt een RTS maken zou weer veel te veel resources kosten voor iets dat 99% van de spelers niet meemaakt), maar dat je in plaats van een vrouw die meevecht, er een aantal kunt hebben. Kan die engine van Bethesda prima aan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101829349
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 20:04 schreef speknek het volgende:
Ik bedoelde ook niet echt een leger (echt een RTS maken zou weer veel te veel resources kosten voor iets dat 99% van de spelers niet meemaakt), maar dat je in plaats van een vrouw die meevecht, er een aantal kunt hebben. Kan die engine van Bethesda prima aan.
Tenzij je een drukke stad inloopt.
Kan me nog herinneren met Oblivion dat je mods had die de steden drukker bevolkt maakten, maar dat liep nou niet bepaald soepel.
Komt natuurlijk grotendeels omdat Oblivion niet echt voor multi-core was geoptimaliseerd.
pi_101829486
In Oblivion vond ik het stom dat je maar één summon tegelijk kan hebben. Zo wordt een skeleton na level 10 of zoiets al volstrekt nutteloos. Maar tegen die tijd heb je waarschijnlijk al een stuk meer magicka en zou het tof zijn om er 3 of 4 tegelijk te kunnen oproepen. Dan heb je tenminste wat.
pi_101829501
Inderdaad er was nauwelijks tot geen optimalisatie in de Oblivion engine voor de computer.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_101829512
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:38 schreef Rezania het volgende:

With the new engine, water looks better, trees look better and snow falls dynamically rather than just being a texture on the ground.

Betere bomen ftw ^O^. Ik heb de bomen/bossen altijd een belangrijk element gevonden voor de sfeer, mystiek en verwondering in rpg's.
pi_101829518
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 20:08 schreef Desunoto het volgende:
In Oblivion vond ik het stom dat je maar één summon tegelijk kan hebben. Zo wordt een skeleton na level 10 of zoiets al volstrekt nutteloos. Maar tegen die tijd heb je waarschijnlijk al een stuk meer magicka en zou het tof zijn om er 3 of 4 tegelijk te kunnen oproepen. Dan heb je tenminste wat.
Kon wel, maar dan had je mods nodig ;)
pi_101829592
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 20:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Kon wel, maar dan had je mods nodig ;)
Ik gebruik een PC alleen om te FOK!ken en zo, ja. Ik wil dat het ook gewoon op de consoles kan.
pi_101829621
quote:
9s.gif Op zondag 11 september 2011 20:10 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ik gebruik een PC alleen om te FOK!ken en zo, ja. Ik wil dat het ook gewoon op de consoles kan.
PC aansluiten op een goede tv, xbox/ps controller erbij, done?
pi_101829631
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 20:09 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Betere bomen ftw ^O^. Ik heb de bomen/bossen altijd een belangrijk element gevonden voor de sfeer, mystiek en verwondering in rpg's.
The Witcher 2 vond ik daarin zeer goed uitgewerkt. Echt genoten van dat prachtige spel.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_101829731
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 20:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

PC aansluiten op een goede tv, xbox/ps controller erbij, done?
Het punt is dus dat ik geen goede computer heb. Ik kan Unreal Tournament '99 draaien. Dat is het wel.

De X360 moet ook in staat zijn om grotere hoeveelheden wezens tegelijk op het scherm te toveren. Dus ik verwacht dat in Skyrim ook.
  zondag 11 september 2011 @ 20:13:56 #30
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101829765
Dat radiant systeem he? Ik hoop niet dat dat repetitief wordt. Dat denk ik wel namelijk aangezien ze dan: "doe x bij Y als je Z doet"

Maar ach ik denk dat ik mij sws wel zal vermaken. Ik hoop wel dat ze alles nu goed polishen, new vegas stierf van de bugs, mét gamebreak bugs. Dat kan echt niet weer.
pi_101829817
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 20:13 schreef RickoKun het volgende:
Dat radiant systeem he? Ik hoop niet dat dat repetitief wordt. Dat denk ik wel namelijk aangezien ze dan: "doe x bij Y als je Z doet"

Maar ach ik denk dat ik mij sws wel zal vermaken. Ik hoop wel dat ze alles nu goed polishen, new vegas stierf van de bugs, mét gamebreak bugs. Dat kan echt niet weer.
New Vegas was niet door Beth zelf ontwikkelt
  zondag 11 september 2011 @ 20:17:35 #32
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101829980
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 20:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

New Vegas was niet door Beth zelf ontwikkelt
Je hebt weer gelijk :P

Maar desu, ik koop ook een nieuwe pc voor oa dit spel :@ moet maar weer, meteen maar 1250 euro!
pi_101830064
Zit de Dark Brotherhood er weer in? _O_
pi_101830116
Mijn computer kostte 1380 :@

Enfin. Ik wik drukke steden waar ik me comfortabel bij voel! Dat is een must!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_101830222
Mijn pc was een tikkeltje duurder, maar ik heb hem ook uit het oogpunt gebouwd dat ie voor mezelf een hele tijd mee moet kunnen gaan, en daarna naar mijn ouders.
  zondag 11 september 2011 @ 20:24:25 #36
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101830412
Gvd :( nouja, ik doe t gewoon met die tweakers best buy guide shit :@ anders kan ik ook pas eind oktober die kut pc betalen :')
pi_101831068
Ik hoop wel dat het zo'n gezellig spel wordt en niet levensloos en kill.

Die filmpjes van oblivion zijn zo stijf en shit.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_101831111
Ik wil je wel helpen Ricko eind oktober. PM me je budget dan ook rond die tijd of je kan dan altijd op tweakers/hardware.info kijken en gaan vergelijken :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 11 september 2011 @ 20:46:05 #39
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101831753
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 20:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik wil je wel helpen Ricko eind oktober. PM me je budget dan ook rond die tijd of je kan dan altijd op tweakers/hardware.info kijken en gaan vergelijken :).
Een maat van me gaat me er mee helpen als 't goed is, toch thanks voor the offer :) ^O^
Als ik gewoon 2 week niet ga feesten / uit ga, dan kan ik dan al die PC kopen :')

Maarja, natuurlijk wel gewoon uitgaan enzo :')
pi_101838833
Zometeen maar weer 400 euro aan upgrades naar binnen flikkeren en dan gaan met die banaan ^O^
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_101846997
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 20:46 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Een maat van me gaat me er mee helpen als 't goed is, toch thanks voor the offer :) ^O^
Als ik gewoon 2 week niet ga feesten / uit ga, dan kan ik dan al die PC kopen :')

Maarja, natuurlijk wel gewoon uitgaan enzo :')
Oke prima. :) Feesten moet je dan inderdaad wat minder doen :P.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_101861625
Tering ik heb nu al zin om uren te zwerver door die spelwereld :D

Fast travel is voor pussies!
  maandag 12 september 2011 @ 18:27:47 #44
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_101865347
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_101865772
Alsof we dat materiaal niet al 900 keer hebben gezien.
  maandag 12 september 2011 @ 18:41:54 #46
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_101865879
Maar nu in HD en met muziek, genoeg om er weer een keer op te kunnen fappen.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_101865903
Ik hoor trouwens wel de bekende Morrowind-deuntjes (begin filmpje 3).

Fapfapfapfap.
pi_101865944
Wel flink wat slowdown.
  maandag 12 september 2011 @ 18:45:14 #49
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_101866029
Slowdown is vast video encoding.... en dat is idd het deuntje van Morrowind O+
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_101867082
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2011 18:39 schreef Sloggi het volgende:
Alsof we dat materiaal niet al 900 keer hebben gezien.
Beetje jammer inderdaad.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 12 september 2011 @ 19:22:02 #51
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101868126
Ik ben diep in mijn ballen klaargekomen eindelijk wat pc beelden ja lekker hmmm stiefzusje wat doe je nu mmm ja mmmm pak maar vast jaaa lekker lekker trekke ja mmmmm ok
pi_101868370
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben diep in mijn ballen klaargekomen eindelijk wat pc beelden ja lekker hmmm stiefzusje wat doe je nu mmm ja mmmm pak maar vast jaaa lekker lekker trekke ja mmmmm ok
:').

Zijn toch grotendeels dezelfde beelden? Wel knap dat je diep in je ballen kan klaarkomen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_101868506
quote:
Pics van je stiefzusje :')
  dinsdag 13 september 2011 @ 01:02:55 #54
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101887138

Niet echt super graphics.

Maar het is niet de PC versie. Wel jammer van de spells btw. Ik had gewoon gehoopt dat ik 2h sword kon hebben en dan gwn snel spell casten.

[ Bericht 13% gewijzigd door Smoofie op 13-09-2011 01:13:14 ]
AFCA
Qui audet adipiscitur
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2011 @ 01:35:45 #55
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_101887706
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2011 01:02 schreef Smoofie het volgende:

Maar het is niet de PC versie. Wel jammer van de spells btw. Ik had gewoon gehoopt dat ik 2h sword kon hebben en dan gwn snel spell casten.
Ja man. Ik had gehoopt dat er gewoon pijlen uit de 2h sword zouden komen in plaats van dat je de pijl en boog apart moet equipen. :{w

Maar je kan wel verschillende uitrustingen saven en zo snel wisselen tussen bijvoorbeeld spell casten en 2h wapens. :)

Wat ik een beetje mis zijn de moerassen. Zoals in de blackwood/marsh in oblivion. Heeft atijd wel een speciale atmosfeer. Gelukkig zijn er wel bossen en ander groen anders was het een koude kale boel geworden.
  dinsdag 13 september 2011 @ 01:47:01 #56
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101887905
Maarja, zolang ik maar Nord kindjes en Elf kindjes kan verbranden vind ik het oke.

Ben ik ziek dat ik dat zo graag wil doen :?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101888101
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 01:35 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja man. Ik had gehoopt dat er gewoon pijlen uit de 2h sword zouden komen in plaats van dat je de pijl en boog apart moet equipen. :{w

Maar je kan wel verschillende uitrustingen saven en zo snel wisselen tussen bijvoorbeeld spell casten en 2h wapens. :)

Wat ik een beetje mis zijn de moerassen. Zoals in de blackwood/marsh in oblivion. Heeft atijd wel een speciale atmosfeer. Gelukkig zijn er wel bossen en ander groen anders was het een koude kale boel geworden.
De moerassen van Morrowind O+ Jammer dat die er niet zijn, maar ik vind gebergte ook altijd erg sfeervol met sneeuw enz.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2011 @ 02:18:15 #58
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_101888291
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2011 02:00 schreef Seam het volgende:

[..]

De moerassen van Morrowind O+ Jammer dat die er niet zijn, maar ik vind gebergte ook altijd erg sfeervol met sneeuw enz.
Absoluut. Zolang er maar variatie is. Heb je Fallout 3 ook gespeeld? Na een tijdje vond ik de kale groen- en bomenloze omgeving echt akelig.

Bossen O+

pi_101889022
quote:
Oude beelden... :{
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_101889277
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 02:18 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Absoluut. Zolang er maar variatie is. Heb je Fallout 3 ook gespeeld? Na een tijdje vond ik de kale groen- en bomenloze omgeving echt akelig.

Bossen O+

[ afbeelding ]
Ik vin dat watervalletje maar matig.
pi_101889803
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 07:34 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Ik zou het hele spel maar achterwege laten dan , want iedereen weet dat watervallen zo'n groot belangrijk deel van het spel zijn :7
  Moderator / Redactie FP dinsdag 13 september 2011 @ 09:05:43 #62
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_101890158
quote:

[..]

Idd, kutspel, beetje gare watervalletjes maken. Zo hoeft het niet van mij.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_101890301
quote:
_O-
Of toch du vader?
pi_101900409
quote:

[..]

Ik vin de hele graphics die we tot nog toe gezien hebben niet heel erg indrukwekkend....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:15:33 #65
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101902122
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vin de hele graphics die we tot nog toe gezien hebben niet heel erg indrukwekkend....
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:32:13 #66
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101902763
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 19:28 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Pics van je stiefzusje :')

Dit is haar

En ik hoef skyrim ook niet meer ziet er egt kk lelijk uit gadverdamme man, duke nukem forever ziet er nog beter uit bahbah bah mang
pi_101902791
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Is allemaal consoletroep he :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:39:03 #68
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101903060
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:32 schreef RickoKun het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit is haar

En ik hoef skyrim ook niet meer ziet er egt kk lelijk uit gadverdamme man, duke nukem forever ziet er nog beter uit bahbah bah mang
Overdrijven is ook een vak :P.
had er gewoon meer van verwacht dan dit. Maar het was een PS3 demo die ik linkte dusja.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101903095
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:32 schreef vosss het volgende:

[..]

Is allemaal consoletroep he :)
I know, ben dan ook erg benieuwd naar hoe het er op high end pc's uitziet.
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:40:38 #70
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101903135
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

DX11 , dus wat hogere line of sight met vegetation line enz. Voor de rest betere resolutie, maar dat is het denk ik. EN natuurlijk AA en AF .
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101903173
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ga er voor het gemak van uit dat het minimaal hetzelfde of beter is als/dan Nehrim met alle opties aan op 1920x1200

En dat vind ik het eigenlijk wel mooi genoeg. :@
vosss is de naam,
pi_101903212
Geilen op graphics :')
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:42:45 #73
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101903242
Met mods zullen ze wel HD textures , bloom effect en al dat soort zooi releasen zoals bij F3 en NV zodat de game er een stuk beter uit ziet en Motion blur + depth of field.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101903628
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:40 schreef Smoofie het volgende:

[..]

DX11 , dus wat hogere line of sight met vegetation line enz. Voor de rest betere resolutie, maar dat is het denk ik. EN natuurlijk AA en AF .
Bij mijn weten is er iig bij release géén DX11. En ook geen 64bit executable overigens.
pi_101905146
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2011 01:02 schreef Smoofie het volgende:

Voor de console zijn het prima graphics. Veel mooier dan Fallout bijvoorbeeld. Maar voor de PC verwacht ik toch écht meer dan dat.
Ik denk dat ik afwacht en pas wanneer ik zeker weet dat de PC veel betere graphics heeft hem voor de PC koop. Anders wordt het gewoon console hier. :)
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:56:19 #76
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101905925
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:30 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Voor de console zijn het prima graphics. Veel mooier dan Fallout bijvoorbeeld. Maar voor de PC verwacht ik toch écht meer dan dat.
Ik denk dat ik afwacht en pas wanneer ik zeker weet dat de PC veel betere graphics heeft hem voor de PC koop. Anders wordt het gewoon console hier. :)
Sowieso koop ik het voor de PC zodat ik gewoon mods kan downen en dingen kan Customizen. Lich king armor van Warcraft bijv met Shadowmourne :D. En de graphic mods en HD texture mods zoals die er zijn bij Fallout 3 en NV.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101906566
Wordt wel beetje moe dat ik dezelfde meuk van een maand geleden terug zie als "nieuw".

Ze mogen wel even met nieuw stuff komen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_101906631
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:42 schreef Seam het volgende:
Geilen op graphics :')
Graphics zijn natuurlijk wel belangrijk. Maar ik snap niet zo waarom men het nog zoveel beter moet hebben dan op de consoles. De kwaliteit van de consoles voldoet prima.
pi_101906996
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:20 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Graphics zijn natuurlijk wel belangrijk. Maar ik snap niet zo waarom men het nog zoveel beter moet hebben dan op de consoles. De kwaliteit van de consoles voldoet prima.
Als je een PC koop voor 1300,- en vervolgens ziet dat mensen met een console van 200,- dezelfde kwaliteit game krijgen voel je je best genaaid denk ik.
pi_101907745
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:20 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat er na de 360 en PS3 nog nieuwe consoles moeten komen, de kwaliteit voldoet immers prima.

:')
pi_101936107
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Wordt wel beetje moe dat ik dezelfde meuk van een maand geleden terug zie als "nieuw".

Ze mogen wel even met nieuw stuff komen.
Ja dit dus, ik dacht, hey 20 minuten gameplay video LOLOL :D Het is gewoon hetzelfde :')
Of toch du vader?
pi_101936630
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:46 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ja dit dus, ik dacht, hey 20 minuten gameplay video LOLOL :D Het is gewoon hetzelfde :')
Maar wel in 720P1!!1!1!! En dan ziet het er nog brak uit :') .
pi_101936931
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar wel in 720P1!!1!1!! En dan ziet het er nog brak uit :') .
Consoles hè.
pi_101937419
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:11 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Consoles hè.
Los van de kwaliteit van consolegraphics vind ik de filmpjes ook gewoon niet denderend van kwaliteit.
pi_101939575
zeur zeur zeur.

Natuurlijk levert bethesda wat in op graphics. maar kijk naar de hoeveelheid detail en de grootsheid van het spel. Het is nu eenmaal bekend dat bethesda nooit de voorloper geweest is op het gebied van grafisch geweld, maar wel voorloper op het gebied van goed speelbare rpg's met eem mooi verhaal en (veel belangrijker dan graphics) goeie gameplay!
  woensdag 14 september 2011 @ 15:42:58 #86
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101939954
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 15:32 schreef ThamfBeast het volgende:
zeur zeur zeur.

Natuurlijk levert bethesda wat in op graphics. maar kijk naar de hoeveelheid detail en de grootsheid van het spel. Het is nu eenmaal bekend dat bethesda nooit de voorloper geweest is op het gebied van grafisch geweld, maar wel voorloper op het gebied van goed speelbare rpg's met eem mooi verhaal en (veel belangrijker dan graphics) goeie gameplay!
Mohhh in de tijd dat dr geen consoles waren stonden ze vooraan met morrowind
  woensdag 14 september 2011 @ 15:43:25 #87
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101939964
Sry, multiplatform gezeik bedoel ik
pi_101940220
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:33 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Als je een PC koop voor 1300,- en vervolgens ziet dat mensen met een console van 200,- dezelfde kwaliteit game krijgen voel je je best genaaid denk ik.
Dit is de meest debiele redering die ik hier ooit gelezen heb :') _O-
pi_101940608
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 15:42 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Mohhh in de tijd dat dr geen consoles waren stonden ze vooraan met morrowind
...... Morrowind??
Is uitgebracht in hetzelfde jaar als: Battlefield 1942, GTA III, Tombraider: The Prophecy en Unreal Championship..

Lijkt me dan toch niet dat ze vooraan stonden. Zeker goeie game hoor, je zal mij nooit een elder scrolls horen bashen, maar ik blijf erbij dat ze altijd grafisch achtergelopen hebben.
pi_101940922
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:01 schreef ThamfBeast het volgende:

[..]

...... Morrowind??
Is uitgebracht in hetzelfde jaar als: Battlefield 1942, GTA III, Tombraider: The Prophecy en Unreal Championship..

Lijkt me dan toch niet dat ze vooraan stonden. Zeker goeie game hoor, je zal mij nooit een elder scrolls horen bashen, maar ik blijf erbij dat ze altijd grafisch achtergelopen hebben.
Morrowind was destijds zeker wel high-end graphics en Oblivion is jaren één van de belangrijkste benchmark games geweest dus waar je het vandaan haalt is mij echt een raadsel...
pi_101941786
quote:

[..]

...... Morrowind??

Morrowind > GTA III & BF1942 grafisch élke dag..
pi_101941867
GTA III en BF 1942 staan mij ook niet bij als 'wauw!'-titels waarbij Morrowind nog steeds zo in mijn geheugen staat. :P
  woensdag 14 september 2011 @ 16:34:12 #93
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_101941936
quote:

[..]

...... Morrowind??

GTA3 was echt geen grafisch hoogstandje. Lowres textures, en ook niet echt high-res models.
Unreal Championship was vooral in kleine ruimtes, zonder al te veel draw-distance.

Spellen uit een compleet ander genre kun je niet altijd zo makkelijk vergelijken.
In GTA3(en elke versie daarna) verdwenen auto's op t moment dat je je om draait. En dan draaide je je nogmaals om, en dan stonden er weer andere auto's. En iedereen slikt dat.
In Morrowind kan ik me niet herinneren dat er mensen opeens uit t niets verdwijnen als je je omdraait. Iedereen was constant aanwezig, en deden echt hun eigen dingen (de een meer dan de ander).

Unreal is een snelle shooter, vooral in kleine ruimtes, en smalle gangen. Niet bepaald de grote gebieden waar je in morrowind in rond loopt.

Je moet simpelweg je rekenkracht ergens verdelen, en kijken naar het totaalplaatje.
Kijken naar enkel graphics is dom... omdat het zo niets-zeggend is.
Je kan de mooiste graphics van de wereld op je scherm toveren, maar als dat ten koste gaat van de game, ben je als developer gewoon de lul.
Zoeken naar de juiste verdeling van je resources is volgens mij een van de belangrijkste, en moeilijkste dingen. Vooral omdat iedereen voor de game uit is, vooral oordeeld op de graphics.
NIEUW: Foto's!
pi_101974186
Over graphics gesproken, ik zit met een dilemma. Ik heb momenteel een relatief nieuwe laptop . Ik betwijfel of ik hiermee Skyrim in al zijn glorie zal kunnen spelen. Sterker nog, ik weet wel zeker van niet. Nu zat ik sowieso te denken om een nieuwe desktop pc aan te schaffen om te gamen (BF3 bijvoorbeeld).

Echter, gezien het feit dat Skyrim (en volgens mij BF3 ook) gewoon op de consoles uitkomen, is misschien het kopen van een console een betere (en goedkopere) optie voor mij.

Aan jullie de vraag: in vergelijk met bijvoorbeeld een 360 of een PS3, hoe zou mijn huidige laptop het doen? Als de verschillen nagenoeg verwaarloosbaar zijn, dan is het zinloos op een console aan te gaan schaffen namelijk. Dan rest de optie om een nieuwe desktop pc aan te schaffen. Graag jullie mening :)
pi_101974380
In de tijd van Morrowind had ik een Geforce Ti4200.

Wát een kaart was dat en wat waren de graphics goed! O+

Morrowind liep wel degelijk voor op de rest van die tijd :Y
vosss is de naam,
pi_101974435
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:28 schreef Ghostandor het volgende:
Over graphics gesproken, ik zit met een dilemma. Ik heb momenteel een relatief nieuwe laptop . Ik betwijfel of ik hiermee Skyrim in al zijn glorie zal kunnen spelen. Sterker nog, ik weet wel zeker van niet. Nu zat ik sowieso te denken om een nieuwe desktop pc aan te schaffen om te gamen (BF3 bijvoorbeeld).

Echter, gezien het feit dat Skyrim (en volgens mij BF3 ook) gewoon op de consoles uitkomen, is misschien het kopen van een console een betere (en goedkopere) optie voor mij.

Aan jullie de vraag: in vergelijk met bijvoorbeeld een 360 of een PS3, hoe zou mijn huidige laptop het doen? Als de verschillen nagenoeg verwaarloosbaar zijn, dan is het zinloos op een console aan te gaan schaffen namelijk. Dan rest de optie om een nieuwe desktop pc aan te schaffen. Graag jullie mening :)
Ik vind sowieso de computer superieur over de consoles vanwege mods. Ik zou een nieuwe desktop kopen als ik jou was en dan echt gelijk goed investeren, dan kan je wel een paar jaartjes vooruit.

Edit: Ik vind ook de besturing op de computer beter dan op de console, maar dat verschilt per persoon.
pi_101974474
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:28 schreef Ghostandor het volgende:

Idd je kunt beter een goedkope pc kopen, want: mods, wat betere graphics door AA enzo, daarnaast (persoonlijk) is de besturing beter.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 15 september 2011 @ 13:41:00 #98
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101974555
Morrowind ziet er dmv mods er nog beter uit dan oblivion zo wat :@ :@
pi_101974568
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:41 schreef RickoKun het volgende:
Morrowind ziet er dmv mods er nog beter uit dan oblivion zo wat :@ :@
Mods. _O_

Sorry, moest even. :@
pi_101974946
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:35 schreef vosss het volgende:
In de tijd van Morrowind had ik een Geforce Ti4200.

Wát een kaart was dat en wat waren de graphics goed! O+

Morrowind liep wel degelijk voor op de rest van die tijd :Y
Jaaaa, die had ik ook O+ Een van de betere kaarten die ik gehad heb. En Morrowind was gewoon baas. Qua graphics, verhaal, alles :7
pi_101975202
Deze kaarten heb ik gehad sinds Morrowind:

• NVidia Geforce Ti4200 (gekocht speciaal voor Morrowind)
• ATi 9700
• ATi 9800 Pro
• ATi X1900XTX (gekocht speciaal voor Oblivion)
• ATi 4870
• ATi 5770
• ATi 6870

Geen enkele kaart was zo tof als die Ti4200. Wat een kaart was dat zeg. Ongekend voor die tijd O+!!
vosss is de naam,
pi_101975267
Ow en ik zoek altijd een beetje een bang for buck kaart uit tegen het high segment aan zoals je ziet :@

Anyway, hoeveel nachtjes moet ik nog slapen tot Skyrim? :z
vosss is de naam,
  donderdag 15 september 2011 @ 14:05:51 #103
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_101975336
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:02 schreef vosss het volgende:

• ATi 9700
• ATi 9800 Pro
• ATi 4870
• ATi 5770
• ATi 6870

Geen enkele kaart was zo tof als die Ti4200. Wat een kaart was dat zeg. Ongekend voor die tijd O+!!
Niet zo gek aangezien je na de Ti4200 alleen maar ATI's hebt gekocht :').
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_101976494
quote:
12s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:05 schreef Bart het volgende:

[..]

Niet zo gek aangezien je na de Ti4200 alleen maar ATI's hebt gekocht :').
Och hebben we weer zo een :')
pi_101981325
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:36 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik vind sowieso de computer superieur over de consoles vanwege mods. Ik zou een nieuwe desktop kopen als ik jou was en dan echt gelijk goed investeren, dan kan je wel een paar jaartjes vooruit.

Edit: Ik vind ook de besturing op de computer beter dan op de console, maar dat verschilt per persoon.
Ik ben het met je eens wat pc superioriteit betreft, zeker als het gaat om controls (maar dan vooral bij shooters). Ik heb ooit Fable op de Xbox gespeeld, en dat vond ik best lekker spelen. Voor een RPG is een console zo slecht nog niet.

Komt nog bij dat ik eigenlijk een beetje huiverig ben om ca. 800 euro uit te geven aan een gaming pc, terwijl ik een perfect functionerende laptop heb en eigenlijk niet superveel game (koop eigenlijk maar een paar games per jaar).

Wat ik me eigenlijk voornamelijk afvroeg, was of ik met mijn huidige laptop (http://tweakers.net/price(...)3m1e-h.html#tab:info) veel onderdoe voor de consoles wat betreft het spelen van Skyrim? Als het niks of weinig uit maakt qua performance, oke. Maar mocht er toch een groot verschil zijn in kwaliteit, dan ga ik misschien toch voor de console (heb ook een HD tv).
pi_101981470
Weer dat computer gezeur hier wat helemaal nergens op slaat. Penis lengte staat niet gelijk aan videokaart.

Owh en pc vs console. Je kan niet lekker relaxt achter je pc zitten op een bank wat je met je console wel kan. HET IS GEWOON WAT VOOR GAMER JE BENT EN WAT JIJ DUS (DUS EEN MENING) FIJNER VIND. Kan dit gezeur nou een keer stoppen?
  donderdag 15 september 2011 @ 17:13:57 #107
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101981888
Allebei het z'n voordelen.

Een game als Fable zou ik echter denk ik liever op de console spelen.

Maar ik ga oa voor BF3 een nieuwe PC aanschaffen voor 1250 euro :@ (ik moet nog 400 eu in het laatjen brengen daarvoor ;( )
pi_101982020
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:01 schreef vault_tec het volgende:
Weer dat computer gezeur hier wat helemaal nergens op slaat. Penis lengte staat niet gelijk aan videokaart.

Owh en pc vs console. Je kan niet lekker relaxt achter je pc zitten op een bank wat je met je console wel kan.
Wat een totale onzin. Ik heb hier een dikke bak aan een hdtv hangen met 360 controller; én graphics én gemak. Fuck yea.
  donderdag 15 september 2011 @ 17:20:48 #109
8369 speknek
Another day another slay
pi_101982135
Uhhuh en een PC in je woonkamer, foreveralone.jpg.

Ik zou uiteraard een console kopen. Niet dat de huidige consoles veel beter zijn dan je laptop, dus daar hoef je het niet voor te doen, maar je zult merken dat je met zo'n dedicated set meer aan het gamen gaat.
pi_101982157
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:20 schreef speknek het volgende:

Jij zit natuurlijk in de kelder, geen verrassing. Ik zou jou ook niet in de huiskamer hebben willen zitten.
  donderdag 15 september 2011 @ 17:25:08 #111
8369 speknek
Another day another slay
pi_101982287
Daar zitten al mijn smatjes sinds hun kindertijd ook opgesloten, dus dat komt goed uit.
pi_101982376
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:25 schreef speknek het volgende:
Daar zitten al mijn smatjes sinds hun kindertijd ook opgesloten, dus dat komt goed uit.
:D
pi_101982428
Guys, kunnen we weer terug ontopic?
Alvast bedankt.
pi_101982461
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:20 schreef speknek het volgende:
Het maakt echt ontzettend veel uit in wat voor doos de chips die aan je TV hangen zitten opgeborgen :') Neger bitte :')
quote:
Ik zou uiteraard een console kopen. Niet dat de huidige consoles veel beter zijn dan je laptop, dus daar hoef je het niet voor te doen, maar je zult merken dat je met zo'n dedicated set meer aan het gamen gaat.
Afhangend van wat je gaat spelen kán een console een stuk fijner zijn, maar voor iets als Skyrim zou ik het niet durven.. Wat ga je doen in het geval van game brekende bugs, bijvoorbeeld?
pi_101982494
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:29 schreef STING het volgende:
Alvast bedankt.
Thanks.

Als ik het goed begrijp is het verschil in performance tussen mijn laptop en een 360/PS3 dus nihil? Hmm, dan zou ik nog eens goed na moeten denken over het eventueel aanschaffen van een desktop pc...
pi_101982498
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:29 schreef STING het volgende:
Alvast bedankt.
Discussie over waarop men Skyrim gaat spelen en waarom is toch redelijk on-topic? =/
pi_101983989
Tsja.. stroggels.. dillema's hé! BF3 en Skyrim wil ik sowieso op de PC. BF3 vanwege graphics maar vooral vanwege de 64 man online multiplayer, Skyrim vanwege graphics en mods..

Maarja om dat te realiseren moet ik zo'n 300-400 euro in mijn PC stoppen aan upgrades en dan denk je er inderdaad over na om voor het (goedkopere) console alternatief te gaan..
pi_101984077
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:31 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Discussie over waarop men Skyrim gaat spelen en waarom is toch redelijk on-topic? =/
En verder is er toch niks zinnigs te melden over Skyrim en weten we zo onderhand wel wie er met welk ras gaat spelen en welke class etc etc.
pi_101984128
Ja, dat is het dus. Mocht er iets zijn dan kan dat hier gepost worden. Topic komt steeds omhoog in mijn actieve topics lijst door posts als:

quote:

• ATi 9700
• ATi 9800 Pro
• ATi 4870
• ATi 5770
• ATi 6870

Maak dan een algemeen wat voor tyfus zooi zit er in mijn pc topic aan.
pi_101984196
quote:
4s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:19 schreef Baalhaar het volgende:
Tsja.. stroggels.. dillema's hé! BF3 en Skyrim wil ik sowieso op de PC. BF3 vanwege graphics maar vooral vanwege de 64 man online multiplayer, Skyrim vanwege graphics en mods..

Maarja om dat te realiseren moet ik zo'n 300-400 euro in mijn PC stoppen aan upgrades en dan denk je er inderdaad over na om voor het (goedkopere) console alternatief te gaan..
Maar een console gaat je óók ongeveer 250/300 euro kosten, dus als je voor dat geld je PC upgrade is het verschil toch niet zo gigantisch? Als je PC het echter niet meer waard is om up te graden word 't een pijnlijke aangelegenheid natuurlijk..

Ik heb trouwens een 2ehands PC.. Daar was ik eigenlijk nogal huiverig voor, maargoed, er zat nog fabrieksgarantie op ed.. Ik kan iedereen aanraden ff op tweakers te kijken of er iets te koop staat!
pi_101984208
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:24 schreef vault_tec het volgende:
Ja, dat is het dus. Mocht er iets zijn dan kan dat hier gepost worden. Topic komt steeds omhoog in mijn actieve topics lijst door posts als:

[..]

Maak dan een algemeen wat voor tyfus zooi zit er in mijn pc topic aan.
Flikker dan gewoon de topic uit je active, muts :')
pi_101984531
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:27 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Flikker dan gewoon de topic uit je active, muts :')
Nee, want ik ben benieuwd naar dit spel en niet naar wat jullie thuis aan computer onderdelen hebben staan.
pi_101984757
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:37 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Nee, want ik ben benieuwd naar dit spel en niet naar wat jullie thuis aan computer onderdelen hebben staan.
Idd, gewoon opflikkeren met die PC onzin.
pi_101984843
Boehoehoe.
  donderdag 15 september 2011 @ 18:50:27 #125
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101984955
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:45 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Idd, gewoon opflikkeren met die PC onzin.
Waarom? Anders is het topic toch dood.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101985067
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:26 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Maar een console gaat je óók ongeveer 250/300 euro kosten, dus als je voor dat geld je PC upgrade is het verschil toch niet zo gigantisch? Als je PC het echter niet meer waard is om up te graden word 't een pijnlijke aangelegenheid natuurlijk..

Ik heb trouwens een 2ehands PC.. Daar was ik eigenlijk nogal huiverig voor, maargoed, er zat nog fabrieksgarantie op ed.. Ik kan iedereen aanraden ff op tweakers te kijken of er iets te koop staat!
Sorry ik lees nu dat mijn post niet helemaal duidelijk was. Ik bedoelde óf een upgrade van 300-400 euro uitvoeren óf alleen het spel voor de console kopen. Ik heb namelijk al een xbox360 staan ;)
pi_101992702
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:50 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Waarom? Anders is het topic toch dood.
en dat is erg omdat? Liever dat dan de hoop op nieuws en niks krijgen.
pi_101993471
quote:

• ATi 9700
• ATi 9800 Pro
• ATi 4870
• ATi 5770
• ATi 6870

Ik had de Ti 4800. Booya!
Of toch du vader?
pi_102001588
quote:

• ATi 9700
• ATi 9800 Pro
• ATi 4870
• ATi 5770
• ATi 6870

Hoe bevalt die 6870? Denk erover om hem ook te kopen voor Skyrim..
pi_102002109
Ja het nu al tijden om specs, val daarmee een ander topic lastig zeg. Zo wordt het wel erg onoverzichtelijk.
pi_102002359
quote:
5s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:41 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Hoe bevalt die 6870? Denk erover om hem ook te kopen voor Skyrim..
Bevalt prima. Alles draait prima speelbaar op 1920x1200 met alles vol open.

Alleen bij de Witcher 2 speel ik zonder ubersampling, maargoed, dat is ook erg zwaar natuurlijk.
En ik geloof dat ik bij Metro2033 net niet alles vol open kan zetten, 1 of 2 opties net 1 tandje lager dan max.

Als je bekijkt hoe oud de rest is valt me dat reuze mee en verwacht ik Skyrim dan ook gewoon sjiek te kunnen draaien
vosss is de naam,
pi_102002510
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Bevalt prima. Alles draait prima speelbaar op 1920x1200 met alles vol open.

Alleen bij de Witcher 2 speel ik zonder ubersampling, maargoed, dat is ook erg zwaar natuurlijk.
En ik geloof dat ik bij Metro2033 net niet alles vol open kan zetten, 1 of 2 opties net 1 tandje lager dan max.

Als je bekijkt hoe oud de rest is valt me dat reuze mee en verwacht ik Skyrim dan ook gewoon sjiek te kunnen draaien
Zelfs met 2 GTX 560 Ti's in SLI, een i7-2600 en 8 GB RAM trek ik Ubersampling niet eens. :)
Of toch du vader?
  vrijdag 16 september 2011 @ 00:49:40 #133
8369 speknek
Another day another slay
pi_102004229
Ati, nvidia, eckte bazen apprecieren de kutheid van de S3 virge.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:30 schreef Jeff89 het volgende:
Afhangend van wat je gaat spelen kán een console een stuk fijner zijn, maar voor iets als Skyrim zou ik het niet durven.. Wat ga je doen in het geval van game brekende bugs, bijvoorbeeld?
Gamebrekende bugs heb je (zo goed als) niet op de xbox, want dat is de testconfiguratie van het QA team heh. En in het onwaarschijnlijke geval dat er bij de release zo'n bug ingebleven is (het blijft Bethesda natuurlijk), dan weet je zeker dat het topprioriteit heeft omdat die configuratie verreweg de grootste markt is.
pi_102004815
Ja man, inderdaad. Die shit wordt zóóóó snel gefixt. Ik refereer bijvoorbeeld naar de quest chain die je vampire ziekte ongedaan maakte, waar je op een gegeven moment niet verder kon als je een andere quest al had gedaan oid. Dat werd gelukkig supersnel gefixt!!1`1`111oneone

Niet dus. Die patch kwam echt extreem laat :')
Of toch du vader?
  vrijdag 16 september 2011 @ 01:15:23 #135
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102004898
Ze mogen wel 's de PC versie showen..
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_102004936
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2011 01:15 schreef Smoofie het volgende:
Ze mogen wel 's de PC versie showen..
Dat vind ik ook :(!
vosss is de naam,
pi_102009966
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:53 schreef Seam het volgende:
Ja het nu al tijden om specs, val daarmee een ander topic lastig zeg. Zo wordt het wel erg onoverzichtelijk.
_O_
pi_102011716
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:53 schreef Seam het volgende:
Dit. Iemand al nagedacht over welke klasse ?
pi_102012049
Custom assassin/thief met wat spells hier en daar voor de compleetheid. Zo'n standaard class kiezen is voor casuals :P

trouwens;

http://www.gamer.nl/nieuw(...)-game-of-thrones-rpg

[ Bericht 28% gewijzigd door ems. op 16-09-2011 12:05:55 ]
Conscience do cost.
pi_102012457
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:51 schreef ems. het volgende:
Standaard custom assassin/thief met wat spells hier en daar voor de compleetheid. Zo'n standaard class kiezen is voor casuals :P
Voor console-gamers.
pi_102012871
_O-

Ik wil gewoon alles kunnen behalve Blunt want dat is traag, lomp etc. Dus Marksman, Blade, Destruction en het nieuwe Enchantment worden sowieso major skills.

Al die andere dingen als Athletics, Acrobatics, Security, Block, Light/Heavy Armor, Merchantile etc. kan je toch gewoon makkelijk verbeteren totdat je er superieur in bent. Hoef je niet per se vanaf het begin goed te hebben. :)

Verder is een hoge magicka balk belangrijk, want zonder hoge magicka wordt het lastig om de krachtigere spells te kunnen uitvoeren omdat ze zoveel magicka kosten. Tenminste, als dat in Skyrim net zo wordt.
pi_102012993
Ik heb in zowel Oblivion als Morrowind eik minimaal gebruik van magic gemaakt.

Alleen dat healen gebruik ik altijd wel, want dat scheelt een shitload aan potions mee moeten nemen.

Verder speel ik het altijd gewoon met een zwaard, want dat vind ik het tofste. Vuurballen schieten is voor homo's :7
vosss is de naam,
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:34:06 #143
97079 Jeff89
Conquer All
pi_102013310
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:18 schreef Desunoto het volgende:
_O-

Ik wil gewoon alles kunnen behalve Blunt want dat is traag, lomp etc. Dus Marksman, Blade, Destruction en het nieuwe Enchantment worden sowieso major skills.

Al die andere dingen als Athletics, Acrobatics, Security, Block, Light/Heavy Armor, Merchantile etc. kan je toch gewoon makkelijk verbeteren totdat je er superieur in bent. Hoef je niet per se vanaf het begin goed te hebben. :)
Als ze security hetzelfde hebben opgebouwd als in Oblivion is de skill van de player om sloten te kraken genoeg, en kan je op LVL 1 gewoon very hard locks openen, hihi. (niet dat ik dat erg vond..)
pi_102015922
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:21 schreef vosss het volgende:

Alleen dat healen gebruik ik altijd wel, want dat scheelt een shitload aan potions mee moeten nemen.

Verder speel ik het altijd gewoon met een zwaard, want dat vind ik het tofste. Vuurballen schieten is voor homo's :7
Jonguh wees maar blij dat Skyrim geen multiplayer heeft anders neukte ik je in je reet met mijn vuurballen! :{w
  vrijdag 16 september 2011 @ 14:01:43 #145
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_102016115
quote:

Dat dus. Healen, paar vuurballen en ijsding, verder vooral pijl&boog of zwaard&schild.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  vrijdag 16 september 2011 @ 14:10:29 #146
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_102016426
Niemand ooit Alchemy + feather potions gebruikt? Kon je voor de rest alle potions meezeulen die je wilde. En je rende gelijk ook wat makkelijker.

Dat vond ik toch een van de leukere dingen. Zo snel mogelijk je Speed omhoog gooien, plus een feather potion en je kon zelfs trolls en mountainlions voor blijven. Heb daardoor maar gering gebruik gemaakt van Fasttravel, want je was zo vanaf de Imperial city in Anvil, bijvoorbeeld.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2011 @ 19:20:02 #147
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_102027960
Enchantments vind ik geweldig. :D Kleding en sieraden met allemaal handige betoveringen. Vooral in het begin heb je echt het idee dat je een schat gevonden hebt als je weer een unique item vindt.

Later kon ik met de construction set mijn eigen uitrusting maken dus dan wordt het een beetje overbodig om een onderwater-adem ring mee te slepen maar ok.

quote:

Magic is heel handig voor op afstand je vijand alvast wat te beschadigen. :s)
pi_102028022
Wordt Skyrim nu echt zo 'dumbed down', of valt dat volgens jullie wel mee?
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2011 @ 19:24:02 #149
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_102028173
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:21 schreef STING het volgende:
Wordt Skyrim nu echt zo 'dumbed down', of valt dat volgens jullie wel mee?
Wat zou er dumbed down aan zijn dan?
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:42:19 #150
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102029156
Als je kijkt naar morrowind: fast travel en van mijlenver op je kompas dat er een dungeon is. Ook zijn er skills én spells samengevoegd en/of verwijderd
pi_102033234
Plus je kunt op je kompas precies zien waar je naartoe moet, net als bij Oblivion. Dat vond ik echt vreselijk.
pi_102033549
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:14 schreef Sloggi het volgende:
Plus je kunt op je kompas precies zien waar je naartoe moet, net als bij Oblivion. Dat vond ik echt vreselijk.
The Witcher 2 heeft wel aardig systeem ik wist waar het was maar toch was het soms behoorlijk zoeken geblazen :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_102035344
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:24 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wat zou er dumbed down aan zijn dan?
Geen idee, dat zijn geluiden die ik zo af en toe hoor. Als die perceptie hier niet heerst, dan zie ik dat alleen maar als een goed teken :7
pi_102035570
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef STING het volgende:

[..]

Geen idee, dat zijn geluiden die ik zo af en toe hoor. Als die perceptie hier niet heerst, dan zie ik dat alleen maar als een goed teken :7
Er zijn wel wat dingen uit concept gehaald wat in Oblivion/Morrowind er wel was

Weet niet of je dat bedoeld?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:03:40 #155
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102039233
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef STING het volgende:

[..]

T ligt eraan hoe je t bekijkt, zoals ik zei, bij morrowind moest je zelf veel dingen uitzoeken en moest je wat nadenken alvorens je op je queeste ging.

Vervelendste dumbed down wat eerder is gemeld is dat je wat dat betreft keihard aan je handje wordt genomen.

Pluspunten HOREN combat en graphics te zijn
pi_102043537
Ergens hoop ik dat alle NPCs die echt belangrijk zijn zoals ook winkeliers of mensen die je een vaardigheid kunnen trainen/opdrachten kunnen geven, niet dood kunnen.

Nou kunnen er een heleboel in Oblivion ook niet dood, te zien aan dat speciale kroontje boven hun hoofden, maar toch een behoorlijk aantal wel. :{

Was vandaag weer even Oblivion aan het spelen en moest naar een shrine toe want daar zou een gozer staan die een vaardigheid verder kon trainen, na level 70 of zoiets. Kom ik daar aan, ligt 'ie even verderop een beetje dood te wezen. Nu denk ik dat dat komt omdat ik er eerder langs ben gelopen en dat er toen iets van een Minotaur of ander wezen in de buurt spawnde en op hem afging. Of andersom. Hoe dan ook, hij is dood en ik kan de quest niet afmaken. ;(

Hopelijk vinden ze hier een oplossing voor in Skyrim...
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 september 2011 @ 00:56:25 #157
Rawr
pi_102043738
In WoW kunnen areas phasen, da's verdomde handig :)
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_102044350
Geen idee wat dat betekent maar het zal vast goed zijn.
pi_102044409
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:49 schreef Desunoto het volgende:
Ergens hoop ik dat alle NPCs die echt belangrijk zijn zoals ook winkeliers of mensen die je een vaardigheid kunnen trainen/opdrachten kunnen geven, niet dood kunnen.

Nou kunnen er een heleboel in Oblivion ook niet dood, te zien aan dat speciale kroontje boven hun hoofden, maar toch een behoorlijk aantal wel. :{

Was vandaag weer even Oblivion aan het spelen en moest naar een shrine toe want daar zou een gozer staan die een vaardigheid verder kon trainen, na level 70 of zoiets. Kom ik daar aan, ligt 'ie even verderop een beetje dood te wezen. Nu denk ik dat dat komt omdat ik er eerder langs ben gelopen en dat er toen iets van een Minotaur of ander wezen in de buurt spawnde en op hem afging. Of andersom. Hoe dan ook, hij is dood en ik kan de quest niet afmaken. ;(

Hopelijk vinden ze hier een oplossing voor in Skyrim...
Dat is toch allang bekend? Als je iemand vermoord, direct of indirect, wordt hij/zij vervangen door een andere NPC die de quest(en) en/of dienst(en) over neemt. :)
pi_102044457
Oh dat had ik even gemist denk ik. Klinkt goed.
pi_102046630
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat is toch allang bekend? Als je iemand vermoord, direct of indirect, wordt hij/zij vervangen door een andere NPC die de quest(en) en/of dienst(en) over neemt. :)
Meer dumbing down dus :r
pi_102047112
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 08:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoezo dat nou weer :{

Dit lijkt me gewoon niet meer dan logisch in een spel waar NPC's gewoon hun eigen ding doen.
pi_102047613
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 09:49 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Hoezo dat nou weer :{

Dit lijkt me gewoon niet meer dan logisch in een spel waar NPC's gewoon hun eigen ding doen.
Omdat het zo niet uitmaakt wat je doet, moord gerust de hele stad uit, morgen staan er weer nieuwe NPC's om je dezelfde quests te geven....
pi_102047916
RadiantAI fot teh win :s)
vosss is de naam,
  zaterdag 17 september 2011 @ 10:54:48 #165
8369 speknek
Another day another slay
pi_102047996
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 08:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

:')_!
pi_102048012
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 10:54 schreef speknek het volgende:

[..]

:')_!
:D :D :D
  zaterdag 17 september 2011 @ 10:57:48 #167
8369 speknek
Another day another slay
pi_102048035
hap :@
pi_102048250
Ik hoop trouwens op meer bogen en niet weer zon saaie standaard houten boog.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_102052790
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 september 2011 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Omdat het zo niet uitmaakt wat je doet, moord gerust de hele stad uit, morgen staan er weer nieuwe NPC's om je dezelfde quests te geven....
Volgens mij moet je 't meer zien van: Fightersguild gast geeft je 'n quest, en gaat daarna dood.. Maargoed, de Fighters Guild is gewoon op de hoogte van die quest, dus zijn baas/ondergeschikte/mede Guild lid snapt het gewoon als jij de quest afmaakt, en geeft daar ook de reward voor..
pi_102055173
Zou wel tof zijn als het kompas uit te schakelen zou zijn. Zou echt een meerwaarde hebben imo, maakt het spel veel avontuurlijk en belonend.
pi_102055363
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:50 schreef Seam het volgende:
Zou wel tof zijn als het kompas uit te schakelen zou zijn. Zou echt een meerwaarde hebben imo, maakt het spel veel avontuurlijk en belonend.
Maar misschien ook frustrerend. Of ze moeten iets van een hintsysteem inbouwen in de trant welke richting je op moet. w/
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_102055414
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 september 2011 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Oké, dan klinkt het wel heel erg, maar er zit vast een limiet aan. :) Tenminste, dat hoop ik.
quote:
Dat zou inderdaad wel tof zijn, maar dan moet er wel duidelijk in je journal staan waar je heen moet en hoe, dus niet al te vaag.

[ Bericht 2% gewijzigd door Rezania op 17-09-2011 15:12:46 ]
pi_102055519
Geen hintsysteem, gewoon een questgiver die beschrijft hoe je ongeveer moet lopen. Of niet, dat kwam in Morrowind ook wel eens voor.
pi_102055644
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:03 schreef Sloggi het volgende:
Geen hintsysteem, gewoon een questgiver die beschrijft hoe je ongeveer moet lopen. Of niet, dat kwam in Morrowind ook wel eens voor.
Een redelijk gedetailleerde beschrijving (die dan ook zodanig in je journal komt te staan) zodat er idd nog iets te zoeken en te exploren valt :Y
pi_102055676
Het zou inderdaad mooi zijn als je nu geen mod zou hoeven te gebruiken om compass e.d. uit te schakelen, maar ik kan begrijpen dat ze het er wel inlaten om het spel toegankelijk te maken.
Denk dat het spel niet zo goed zou verkopen als ze net als in Morrowind zouden zeggen: Je moet naar plaats x, zoek het zelf maar uit :W
pi_102055794
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Een redelijk gedetailleerde beschrijving (die dan ook zodanig in je journal komt te staan) zodat er idd nog iets te zoeken en te exploren valt :Y
Hier zou ik de voorkeur aan geven. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het zou inderdaad mooi zijn als je nu geen mod zou hoeven te gebruiken om compass e.d. uit te schakelen, maar ik kan begrijpen dat ze het er wel inlaten om het spel toegankelijk te maken.
Denk dat het spel niet zo goed zou verkopen als ze net als in Morrowind zouden zeggen: Je moet naar plaats x, zoek het zelf maar uit :W
Maar dit kan ik ook wel begrijpen.
pi_102055825
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Morrowind zonder uitbreidingen - en dus zonder quest journal - wat een hel was dat :').
pi_102055956
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:13 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Morrowind zonder uitbreidingen - en dus zonder quest journal - wat een hel was dat :').
Ik moet wel een quest journal hebben hoor, anders zou ik al die informatie niet kunnen onthouden. :P
pi_102056047
Je had wel een journal, maar je moest soms dertig pagina's terugbladeren om een stukje informatie over een bepaalde quest te vinden :').

Gelukkig werd dat snel genoeg verholpen.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 september 2011 @ 15:25:31 #180
Rawr
pi_102056226
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Juist dat laatste vond ik heerlijk, beetje rondzwerven en soms met puur geluk ergens uitkomen waar je een quest moet doen :P
pi_102056445
*O* Nieuws *O*

http://www.gametrailers.com/game/elder-scrolls-v-skyrim/14247

3 bovenste filmpjes.

Character customization
To the town gameplay e.d.

:Y
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_102056799
Over de 2 gameplay filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_102057049
Ik moet nog wennen aan de menu's. Ze zijn er wat futuristisch uit en lijken niet erg te passen bij de Elder Scrolls-sfeer.
pi_102057139
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:31 schreef CantFazeMe het volgende:
*O* Nieuws *O*

http://www.gametrailers.com/game/elder-scrolls-v-skyrim/14247

3 bovenste filmpjes.

Character customization
To the town gameplay e.d.

Leuke filmpjes, maar combat ziet er inderdaad een beetje raar uit. Nou ja, ik geef toch de voorkeur aan magie. :)

PS: Ben ik de enige die Dragostea Din Tei op de achtergrond hoort? :')
pi_102057616
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:51 schreef Sloggi het volgende:
Ik moet nog wennen aan de menu's. Ze zijn er wat futuristisch uit en lijken niet erg te passen bij de Elder Scrolls-sfeer.

Ik vind het menu wel mooi, maar het is inderdaad een andere sfeer dan dat van Oblivion. En toch vind ik het op de één of andere manier wel bij het spel passen.
pi_102057935
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:53 schreef Rezania het volgende:

[..]

Leuke filmpjes, maar combat ziet er inderdaad een beetje raar uit. Nou ja, ik geef toch de voorkeur aan magie. :)

Ik geef sowieso de voorkeur aan first person view *O*
pi_102057969
Wat vonden julie van het loot schermpje? Ik moet er erg aanwennen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_102058050
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Het is anders, maar ik vind het niet slechter. Het is niet dezelfde style en sfeer als het loot scherm van Oblivion, maar ik vind het nieuwe loot scherm toch bij het spel passen.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 september 2011 @ 16:27:59 #189
Rawr
pi_102058162
Misschien krijgen we wel een keer een futuristische elder scrolls, zou me eerlijk gezegd best geinig lijken :D
pi_102058189
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien krijgen we wel een keer een futuristische elder scrolls, zou me eerlijk gezegd best geinig lijken :D
Een pdf bestandje dus? :P
pi_102058280
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Dunno? Als het maar praktisch werkt.
pi_102058317
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Juist dat laatste vond ik heerlijk, beetje rondzwerven en soms met puur geluk ergens uitkomen waar je een quest moet doen :P
Ja, daar kan ik me zo nu en dan ook wel in vinden, maar bij Morrowind gingen ze daar net iets te ver mee, zeker ook in combinatie met het oh-zo-geweldige quest journal in dat spel.
Dat was me toch een ramp :{
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:51 schreef Sloggi het volgende:
Ja, het ziet er erg "kil" uit vind ik, in ieder geval, de inventory screens enzo. Het skills screen vind ik dan wel weer echt heel vet!
pi_102058551
Ik had wat meer leven verwacht in dat stadje maar dat ben ik. Of een pakezel die de brug op loopt of iemand staat te vissen.

Vond het een beetje dood.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_102058575
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik had wat meer leven verwacht in dat stadje maar dat ben ik. Of een pakezel die de brug op loopt of iemand staat te vissen.

Misschien komt dat nog. :) Of misschien is er wel een rede waarom het dorpje zo dood is.
pi_102058656
Ziet er toch beter uit dan ik dacht. ;)
pi_102058661
Het is ook maar een klein dorpje, van wat ik er zo van gezien had
pi_102059683
Overigens zou ik het erg vet vinden als er letterlijk elder scrolls in de quests voorkomen. Die teksten vind ik toch toch wel erg bijzonder, het stelen van de scroll in Oblivion vond ik ook een hoogtepunt.
pi_102062304
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het is ook maar een klein dorpje, van wat ik er zo van gezien had
Het zijn idd maar een paar huizen. Is haast geen dorp te noemen.
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:36:50 #199
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102062372
Het ziet eruit als een console port, helaas :'(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_102062888
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:36 schreef Smoofie het volgende:
Zou wel erg jammer zijn. :)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_102063329
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:15 schreef Seam het volgende:
Overigens zou ik het erg vet vinden als er letterlijk elder scrolls in de quests voorkomen. Die teksten vind ik toch toch wel erg bijzonder, het stelen van de scroll in Oblivion vond ik ook een hoogtepunt.
Dat was inderdaad één van de hoogtepunten. Die quest. _O_
pi_102063477
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:40 schreef CantFazeMe het volgende:

En daarom: mods. _O_
  zaterdag 17 september 2011 @ 19:28:05 #203
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102064203
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2011 19:07 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Increased spawn rate + more spawn mod _O_
Mijn mod manager zat altijd vol van de mods. Altijd wel een stuk of 12 mods + wat graphic mods.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 17 september 2011 @ 19:29:35 #204
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102064274

_O_

En dan met full HD textures _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_102064277
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2011 19:07 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

zaterdag 17 september 2011 @ 19:36:57 #206
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102064491
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_102064696
quote:
Er zijn zoveel mooie mods, dit is er één van. :D
pi_102064784
_O_ Ik hoop dat er een Skyrim versie komt. :)
pi_102066199
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 19:28 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Increased spawn rate + more spawn mod _O_
Mijn mod manager zat altijd vol van de mods. Altijd wel een stuk of 12 mods + wat graphic mods.
Twaalf maar? Als het erg uit de hand liep bij mij (wat vaak gebeurde) zat ik tegen de 250 aan :')
  zaterdag 17 september 2011 @ 20:26:13 #210
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102066327
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Twaalf maar? Als het erg uit de hand liep bij mij (wat vaak gebeurde) zat ik tegen de 250 aan :')
Er waren mods die allemaal mini-mods combineerde. Met 12 mods bedoel ik geen 1-10MB mods, maar alleen de grote mods. Een wapen + armor erbij noem ik niet echt een mod.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  † In Memoriam † zaterdag 17 september 2011 @ 21:05:13 #211
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_102068100
Die interface is wel erg sci-fi ja. Past er niet echt bij. Maar misschien valt het mee tijdens het spelen.
pi_102080742
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:26 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Er waren mods die allemaal mini-mods combineerde. Met 12 mods bedoel ik geen 1-10MB mods, maar alleen de grote mods. Een wapen + armor erbij noem ik niet echt een mod.
Ik had toch wel enorm wat grote mods hoor.
Unique Landscapes, Better Cities, heel wat grote quest mods en nog heel wat dingen die ik me niet voor de geest kan halen.
  zondag 18 september 2011 @ 01:50:37 #213
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102082559
quote:
HELEMAAL mee eens. Gewoon zoals new vegas een hardcore mode erin, hopsa, klaar!
  zondag 18 september 2011 @ 01:54:18 #214
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102082665
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 19:03 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Dat was inderdaad één van de hoogtepunten. Die quest. _O_
Wtf ik heb oblivion uitgespeeld maar ken die quest niet?

Morrowind voor 80% uitgespeeld maar kan me niet herinneren dat ik daadwerkelijk elder scrolls ben tegengekomen.

Maw eerlijk gezegd ik snap niet wat de elder scrolls inhouden, maar blijkbaar de profetieen van morrowind en
Oblivion en de profetie over de dragonborn
pi_102083055
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 01:54 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Wtf ik heb oblivion uitgespeeld maar ken die quest niet?

Morrowind voor 80% uitgespeeld maar kan me niet herinneren dat ik daadwerkelijk elder scrolls ben tegengekomen.

Maw eerlijk gezegd ik snap niet wat de elder scrolls inhouden, maar blijkbaar de profetieen van morrowind en
Oblivion en de profetie over de dragonborn
Was de laatste quest van de thieves guild.
Je kon er alleen niet achter komen wat er in stond want dan werd je blind :')
  zondag 18 september 2011 @ 12:56:08 #216
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_102091679
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 18 september 2011 @ 14:00:02 #217
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102094751

Met dit lied zal er een montage komen waarmee ik met een glimlach achter de computer zit, genietend van Skyrim :@

Yes, I'm having a good time, I don't wanna stop at aaaaalllllllllllllll!!!!!!!!!

quote:
Scans uit tijdschrift!
  Eindredactie Games zondag 18 september 2011 @ 14:18:31 #218
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_102095695
quote:
Wat een trage aids site :{

Lekker helder ook, die caps.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zondag 18 september 2011 @ 14:19:23 #219
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102095736
quote:
2s.gif Op zondag 18 september 2011 14:18 schreef 2dope het volgende:

[..]

:@ alsof je weer oldskool spell0n speelt op 320 x 480
  zondag 18 september 2011 @ 14:33:40 #220
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_102096392
quote:
2s.gif Op zondag 18 september 2011 14:18 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dan zijn het nog wel screenshots. :6

Nieuws is nieuws :7
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  Eindredactie Games zondag 18 september 2011 @ 14:40:59 #221
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_102096748
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Dan zijn het nog wel screenshots. :6

Nieuws is nieuws :7
True, die Orc ziet er wel phat uit.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_102098028
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 02:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Was de laatste quest van de thieves guild.
Je kon er alleen niet achter komen wat er in stond want dan werd je blind :')
Ik dacht dat men er wel achter kon komen maar dat ze daarna blind werden. Maar misschien heb ik het niet helemaal begrepen. Sowieso vaag dat er zo weinig over verteld werd.
pi_102099196
quote:
Inderdaad, erg jammer.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 18 september 2011 @ 15:52:30 #224
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102099713
quote:
Gast, t is gefilmd met de Xbox360 versie, wat denk je dan?
pi_102099868
Ik ga nu al een tijdje mee in dit topic.. Klopt het als ik zeg dat jullie een beetje teleurgesteld zijn over wat jullie tot nu toe hebben gezien van Skyrim?
  Eindredactie Games zondag 18 september 2011 @ 16:36:57 #226
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_102101278
quote:
11s.gif Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef Baalhaar het volgende:
Ik ga nu al een tijdje mee in dit topic.. Klopt het als ik zeg dat jullie een beetje teleurgesteld zijn over wat jullie tot nu toe hebben gezien van Skyrim?
Ik heb er nog steeds zin in.

Het enige wat mij tegenvalt is de oblivion-esque combat die gewoon nagenoeg hetzelfde lijkt te zijn gebleven. Bijv. een marauder richt een pijl en boog op je, je slaat hem vollop in z'n gezicht met een two handed sword en hij blijft gewoon in dezelfde positie zijn pijl en boog op je mikken :') De enige aanwijzing dat je hem geraakt hebt is één of ander dom grunt geluidje. Dat soort matige gebreken in physics komen nogal playstation 1 op mij over.
pi_102101357
Ze hadden gewoon een 'kick' moeten toevoegen in aan je arsenaal en de combat was al direct een stuk leuker.
Conscience do cost.
  zondag 18 september 2011 @ 16:42:43 #228
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102101506
Ik kijk er nog steeds naar uit, spellen worden toch nooit meer zo goed als vroeger, aangezien gamers dommer worden. Desalniettemin het eerste spel wat ik ga kopen in 2011. Dat zegt al iets over die pauperspellen van tegenwoordig ( op witcher 2 en hr na misschien)
pi_102102576
quote:
2s.gif Op zondag 18 september 2011 16:36 schreef 2dope het volgende:

[..]

Het enige wat mij tegenvalt is de oblivion-esque combat die gewoon nagenoeg hetzelfde lijkt te zijn gebleven. Bijv. een marauder richt een pijl en boog op je, je slaat hem vollop in z'n gezicht met een two handed sword en hij blijft gewoon in dezelfde positie zijn pijl en boog op je mikken :') De enige aanwijzing dat je hem geraakt hebt is één of ander dom grunt geluidje. Dat soort matige gebreken in physics komen nogal playstation 1 op mij over.
Precies. Een dom geluidje en een hitmarker is voor mij niet genoeg. Ik wil ook gewoon ''zien'' aan de tegenstander dat hij een dreun ontvangt.

Ik heb zelf een beetje dat ik het er niet zo fantastisch uit vindt zien voor een game die al een stuk of 6 jaar in ontwikkeling is.. Daarnaast hoop ik zeker ook nog op variatie in de steden, denk aan mensen die hun stoep schoonmaken, marktmannen die hun spullen verkopen etc. Games als Fable 2, The Legend of Zelda: Twilight Princess en Assassin's Creed lieten zien dat dit prima mogelijk is.
pi_102102645
quote:
12s.gif Op zondag 18 september 2011 17:12 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Precies. Een dom geluidje en een hitmarker is voor mij niet genoeg. Ik wil ook gewoon ''zien'' aan de tegenstander dat hij een dreun ontvangt.

In dead island hebben ze dat erg tof gedaan trouwens, skyrim mag wat mij betreft dat best overnemen.
Conscience do cost.
pi_102103052
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:13 schreef ems. het volgende:

[..]

In dead island hebben ze dat erg tof gedaan trouwens, skyrim mag wat mij betreft dat best overnemen.
Ja precies! Ik ga hem zeker ook kopen trouwens. Maar eerst ff wachten tot die afgeprijsd is :o :@
  zondag 18 september 2011 @ 17:29:54 #232
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102103234
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 15:52 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Gast, t is gefilmd met de Xbox360 versie, wat denk je dan?
Bethesda zei dat alle versies er bijna hetzelfde uitzien omdat de x360 er zo "goed" uitziet.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 18 september 2011 @ 17:30:50 #233
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_102103261
quote:
2s.gif Op zondag 18 september 2011 16:36 schreef 2dope het volgende:

[..]

Viel mij ook op.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 18 september 2011 @ 18:09:23 #234
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_102104764
http://www.atomicgamer.co(...)rim-hands-on-preview

quote:
If you don't know the Elder Scrolls, I might ask if you'd been living under a rock. But under a rock is the perfect place to sequester oneself for hours and hours to play through any Elder Scrolls game, so I will assume instead that you weren't born when the last chapter, The Elder Scrolls IV: Oblivion, hit stores - and you are now a formidable 5 and a half years old.
:D

Skyrim Hands on Preview :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 18 september 2011 @ 18:27:18 #235
97079 Jeff89
Conquer All
pi_102105452
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 17:29 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Bethesda zei dat alle versies er bijna hetzelfde uitzien omdat de x360 er zo "goed" uitziet.
Todd Howard beweert in 1 van die interviews juist dat ze hem expres niet op de PC laten zien, om geen valse verwachtingen te wekken bij de console gamers.. Lijkt me dan niet dat de 360 versie het maximale potentieel haalt..
  zondag 18 september 2011 @ 18:29:55 #236
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102105558
quote:
Elder Scrolls V: Skyrim looks so good on Xbox 360 (and presumably PS3) that the studio is aiming for minimal visual difference between console versions and the PC counterpart.

That's according to Bethesda game director Todd Howard, who admits that Skyrim on console does get a little bit of help from playing habit.
Een tijd geleden zei hij dat.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 18 september 2011 @ 19:49:14 #237
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102108823
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 17:29 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Oh dat vind ik doodeng. Op consoles ziet alles er idd bagger uit. Ik ga juist een nieuwe PC kopen voor mooie graphics, zou dan toch wat zonde zijn! Ja, ik weet dat graphics niet alles zijn, maar op deze pc kan ik dat spel hoogstens met alles op zijn laagste spelen

Alhoewel, als 't er zo uit ziet zoals t er nu uit ziet, kan deze ouwe PC Skyrim ook wel prima draaien, want oblivion lukt ook nog :')
  zondag 18 september 2011 @ 19:57:45 #238
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_102109247
Ja, misschien is het wel een manier om de "port" te verhullen maar ik zou het ook erg jammer vinden als dat echt was.

Maar ik denk niet dat ze zo dom zijn. Anders gaan ze flink wat klanten verliezen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_102109323
quote:
15s.gif Op zondag 18 september 2011 19:49 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Oh dat vind ik doodeng. Op consoles ziet alles er idd bagger uit. Ik ga juist een nieuwe PC kopen voor mooie graphics, zou dan toch wat zonde zijn! Ja, ik weet dat graphics niet alles zijn, maar op deze pc kan ik dat spel hoogstens met alles op zijn laagste spelen

Alhoewel, als 't er zo uit ziet zoals t er nu uit ziet, kan deze ouwe PC Skyrim ook wel prima draaien, want oblivion lukt ook nog :')
Als de grafische kwaliteit van de pc versie echt gelijk is aan die van de console versie, komen er vast wel mods om de grafische kwaliteit te verhogen. Maak je geen zorgen. :)
  zondag 18 september 2011 @ 20:40:15 #240
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102112240
quote:
2s.gif Op zondag 18 september 2011 19:59 schreef Rezania het volgende:

[..]

Als de grafische kwaliteit van de pc versie echt gelijk is aan die van de console versie, komen er vast wel mods om de grafische kwaliteit te verhogen. Maak je geen zorgen. :)
Ja zoals bij New Vegas en F3. HD texture packs en ENBseries lightening effects en depth of field etc. Ook custom colour gradients blalba. Maar dat is ook niet alles, Bethesda moet het gewoon vanaf het begin er mooi uit laten zien, klaar. Meer polygons, DX11 effects als tesselation etc. Dat allemaal kun je niet zomaar ff custom erbij doen. Je kunt textures en kleuren veranderen en dan de ENBseries. Maar we kunnen de engine niet veranderen
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_102115852
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 18:29 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Een tijd geleden zei hij dat.
Een laffe port dus, als dit waar is.
pi_102117486
Ik snap niet wat iedereen zo loopt te bitchen hoor.

Zo'n grote spelwereld uberhaubt renderen is al een behoorlijke klus , laat staat dat dat vloeiend gebeurd.
  zondag 18 september 2011 @ 22:07:04 #243
97079 Jeff89
Conquer All
pi_102119125
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef Dr.Sexy het volgende:

Zo'n grote spelwereld uberhaubt renderen is al een behoorlijke klus , laat staat dat dat vloeiend gebeurd.
Ik snap niet waarom je genoegen zou moeten nemen met x360 graphics op de PC.
pi_102119907
quote:
11s.gif Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef Baalhaar het volgende:
Teleurgesteld als in graphics-wise: ja. Voor de rest lijkt het me op zijn minst een interessant spel te worden.
pi_102120093
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 20:40 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ja zoals bij New Vegas en F3. HD texture packs en ENBseries lightening effects en depth of field etc. Ook custom colour gradients blalba. Maar dat is ook niet alles, Bethesda moet het gewoon vanaf het begin er mooi uit laten zien, klaar. Meer polygons, DX11 effects als tesselation etc. Dat allemaal kun je niet zomaar ff custom erbij doen. Je kunt textures en kleuren veranderen en dan de ENBseries. Maar we kunnen de engine niet veranderen
DX11 gaat sowieso niet gebeuren. Erg sneu imo... :{
  Eindredactie Games zondag 18 september 2011 @ 22:24:00 #246
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_102120410
Lijkt me duidelijk dat de PC-versie gfx-wise niet hetzelfde zal zijn als de consoleversie. Al was het alleen al om de (veel) hogere resolutie die bij de PC-versie mogelijk zal zijn.

wat een bazenscreenshot is dit toch _O_
  Eindredactie Games zondag 18 september 2011 @ 22:28:57 #247
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_102120806
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:27 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Todd Howard beweert in 1 van die interviews juist dat ze hem expres niet op de PC laten zien, om geen valse verwachtingen te wekken bij de console gamers.. Lijkt me dan niet dat de 360 versie het maximale potentieel haalt..
Dit inderdaad.

quote:
The one game that is creating some buzz in the industry is without a doubt, Elder Scrolls V: Skyrim. Todd Howard has given away certain interesting tid bits about the game.

First of all he confirms the ‘obvious’ fact that Skyrim will look better on the PC:

“Yeah it does, obviously the PC version looks better. It has higher textures, it can run much higher resolution and has a lot more graphic features. We tend to show it on 360 so that it’s a good baseline for people to look at. So when they then see the PC version it’s going to go up. We’d rather do that than have people see the 360 later and it takes a step down. ”

So if there is any PC gamer out there who is still having doubts that the PC version will have performance similar to the consoles then the answer is a BIG no!
http://gamingbolt.com/sky(...)e-mods-and-dlc-plans
  zondag 18 september 2011 @ 22:35:11 #248
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102121226
quote:
Sweet!
pi_102124525
Ik ben benieuwd naar dit spel! Ik wacht over twee maandjes de reviews even af en als die een beetje goed zijn schaf ik 'm direct aan. Ik vraag me af hoeveel uitbreidingen en DLC Skyrim gaat krijgen.
  zondag 18 september 2011 @ 23:55:03 #250
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102125748
Mogen ze eerdags wel screens van de PC versie laten zien. En dat artikel wat jij had is erg tegenstrijdig met dit:

http://www.neoseeker.com/(...)rt-could-come-later/
AFCA
Qui audet adipiscitur
  † In Memoriam † maandag 19 september 2011 @ 00:46:21 #251
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_102127717
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 23:29 schreef Onmisbaar het volgende:
Ik ben benieuwd naar dit spel! Ik wacht over twee maandjes de reviews even af en als die een beetje goed zijn schaf ik 'm direct aan. Ik vraag me af hoeveel uitbreidingen en DLC Skyrim gaat krijgen.
Hopenlijk zijn het dan vooral add-ons die onderdeel van de Skyrim wereld zijn/worden. Geen externe locatie waar je een quest doet, een uniek item ophaalt en dat is het dan.

Als je kijkt naar Fallout 3 die had Operation: Anchorage, The Pitt, Broken Steel, Point Lookout, en Mothership Zeta. Op Broken Steel na allemaal externe locaties. Dat vond ik erg jammer. Mothership Zeta bijvoorbeeld. Eén run en je komt er daarna nooit meer.

In Oblivion vond ik Knights of the Nine oa. daarom veel beter dan Shivering Isles, ook al was die laatste een veel grotere uitbreiding. Hell, ik vond Fighter's Stronghold bijna nog beter dan de SI.

Externe locaties is echter makkelijker voor Bethesda, minder risico op conflicten en dergelijke dus zullen ze daar wel voor gaan waarschijnlijk. Helaas voor mij.
  Eindredactie Games maandag 19 september 2011 @ 01:14:32 #252
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_102128253
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 00:46 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Hopenlijk zijn het dan vooral add-ons die onderdeel van de Skyrim wereld zijn/worden. Geen externe locatie waar je een quest doet, een uniek item ophaalt en dat is het dan.

Als je kijkt naar Fallout 3 die had Operation: Anchorage, The Pitt, Broken Steel, Point Lookout, en Mothership Zeta. Op Broken Steel na allemaal externe locaties. Dat vond ik erg jammer. Mothership Zeta bijvoorbeeld. Eén run en je komt er daarna nooit meer.

In Oblivion vond ik Knights of the Nine oa. daarom veel beter dan Shivering Isles, ook al was die laatste een veel grotere uitbreiding. Hell, ik vond Fighter's Stronghold bijna nog beter dan de SI.

Externe locaties is echter makkelijker voor Bethesda, minder risico op conflicten en dergelijke dus zullen ze daar wel voor gaan waarschijnlijk. Helaas voor mij.
'
Hier ben ik het wel mee eens, ik vond Knights of the nine ook toffer omdat 't min of meer verweven was met de gewone oblivion shizz.

Shivering Isles was gewoon één grote trip :')
Die robes van Sheogorath zijn wel vet trouwens :@
pi_102130604
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 23:55 schreef Smoofie het volgende:
Mogen ze eerdags wel screens van de PC versie laten zien. En dat artikel wat jij had is erg tegenstrijdig met dit:

http://www.neoseeker.com/(...)rt-could-come-later/
Aan de ene kant zegt Howard dus dat het er overal hetzelfde uitziet maar hij houdt de pc-gamer wel nog een worst voor door te zeggen dat er misschien, ooit, en misschien ook niet nog eens DX11 support voor de game komt :')
pi_102132503
Shivering Isles was vet.
pi_102138697
quote:
2s.gif Op zondag 18 september 2011 22:24 schreef 2dope het volgende:
Lijkt me duidelijk dat de PC-versie gfx-wise niet hetzelfde zal zijn als de consoleversie. Al was het alleen al om de (veel) hogere resolutie die bij de PC-versie mogelijk zal zijn.

[ afbeelding ]

Ligt het nou aan mij of is dat gewoon Edoras uit Lord of the rings.

maandag 19 september 2011 @ 16:10:12 #256
97079 Jeff89
Conquer All
pi_102141555
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 14:45 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lijkt er wel op.. Maar in principe is het natuurlijk best 'n logische setup van een Nederzetting ook: Kasteel op de heuvel, dorpje er omheen, en boerderijtjes wat lager gelegen..

Je kan ook mensen meenemen om te questen en dergelijke toch? Lekker met je party zo'n heuvel bestormen :P
pi_102142145
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef Dr.Sexy het volgende:

Ze hebben er 6 jaar aan gewerkt. Dan verwacht ik ook wat. ;)

quote:

[ afbeelding ]

Vind je? Ik vind van niet.. :{

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 16:10 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Je kan ook mensen meenemen om te questen en dergelijke toch? Lekker met je party zo'n heuvel bestormen :P
100 man party :D
  maandag 19 september 2011 @ 16:37:28 #258
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_102142665
quote:

[ afbeelding ]

Ik mis de levendigheid, maar goed... kan ook aan het verhaal op dat moment liggen.

Ik wil hier en daar wat wagens (al dan niet met paarden) de stad in/uit zien rijden... mensen op t land zien werken.

Verder wel heel mooi, maar te doods/stil :{
NIEUW: Foto's!
pi_102143293
Edoras _O_
pi_102143367
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 14:45 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Edoras.jpg :')
Niks tegen tolkien btw
pi_102146011
Kun je multiplayer bij Skyrim? :')
pi_102146201
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:59 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Kun je multiplayer bij Skyrim? :')
Ik hoop het niet, dat zou het spel verneuken imo. Gewoon een companion systeem zoals in Fallout New Vegas, maar met een betere AI, is goed genoeg imo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rezania op 19-09-2011 18:48:57 ]
  maandag 19 september 2011 @ 18:12:51 #263
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102146483
quote:

[ afbeelding ]

Dat ziet er fugly uit tbh. Moet je de effect distance zien (bosjes enz, relief,rotsen) En dan de textures..zien er ook niet uit, moet je die huizen zien _O-

http://img682.imageshack.us/img682/3909/beforexm.jpg (copy/paste deze link)

Is oblivion , ziet er beter uit imo.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 19 september 2011 @ 18:31:28 #264
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102147150
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2011 18:04 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, dat zou het spel verneuken imo. Gewoon een party systeem zoals in Fallout New Vegas, maar met een betere AI, is goed genoeg imo.
Er zit geen multiplayer bij. Dat is bij elk elder scrolls spel.
pi_102147516
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2011 18:04 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, dat zou het spel verneuken imo. Gewoon een party systeem zoals in Fallout New Vegas, maar met een betere AI, is goed genoeg imo.
Wat is een party systeem dan?
  maandag 19 september 2011 @ 18:46:07 #266
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_102147763
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 18:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Companions bedoelt ie.

Je mag het ook zelf zeggen. :P
pi_102147865
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 18:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Ik bedoel companions.
pi_102152395
Je kan trouwen in Skyrim :o, ziek vet! :D, misschien is dit oud nieuws haha, maar mij lijkt het wel grappig ^^
Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean
  † In Memoriam † maandag 19 september 2011 @ 20:36:57 #269
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_102153784
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:13 schreef AppleBite het volgende:
Je kan trouwen in Skyrim :o, ziek vet! :D, misschien is dit oud nieuws haha, maar mij lijkt het wel grappig ^^
Verwacht alvast 30.000 mods van de bruid en haar "bruidsjurk" :')
pi_102160551
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2011 18:48 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik bedoel companions.
Co-op of hoe moet ik mij dit voorstellen?
pi_102160902
quote:

[ afbeelding ]

Jezus man wat een draak van een screenshot. :r
  maandag 19 september 2011 @ 22:40:11 #272
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102161614
quote:
11s.gif Op maandag 19 september 2011 22:27 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Jezus man wat een draak van een screenshot. :r
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_102188625
Top 5 Most Anticipated Video Games Of Fall 2011
http://www.kickerzgamer.digs.it/
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_102189325
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 22:22 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Co-op of hoe moet ik mij dit voorstellen?
Gewoon net zoals in Fallout New Vegas, dus gewoon een NPC die je volgt en die je kan commanderen. Maar dan natuurlijk wel een specifieke NPC, niet jan en alleman.
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:51:05 #275
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102192174
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:45 schreef Rezania het volgende:

[..]

Gewoon net zoals in Fallout New Vegas, dus gewoon een NPC die je volgt en die je kan commanderen. Maar dan natuurlijk wel een specifieke NPC, niet jan en alleman.
En voor als je 't vraagt ( :') ) een NPC is een "Non Playing Character" oftewel een computergestuurd ventje.
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:52:22 #276
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102192233
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Eens, al heb ik mijn twijfels bij Rage.
  Eindredactie Games dinsdag 20 september 2011 @ 20:44:38 #277
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_102194921
veel huilerige gfx-hoeren hier zeg :{
pi_102195080
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:44 schreef 2dope het volgende:
Als die screenshot garant staat voor de grafische kwaliteiten van dit spel is ondermaats nog een understatement. Echt ranzig gewoon.
pi_102195186
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:44 schreef 2dope het volgende:
Vette spellen hebben vette graphics nodig :9~
  Eindredactie Games dinsdag 20 september 2011 @ 20:50:27 #280
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_102195265
quote:
16s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:47 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Als die screenshot garant staat voor de grafische kwaliteiten van dit spel is ondermaats nog een understatement. Echt ranzig gewoon.
Dat was niet mijn achterliggende gedachte, ik vind 'm qua atmosfeer juist wel vet ogen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:52 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Eens, al heb ik mijn twijfels bij Rage.
Rage lijkt me gruwelijk alleen ben ik bang dat 't weer zo'n 1-keer-de-single-player-van-4-uurtjes-doorlopen-en-je-bent-er-wel-klaar-mee-game gaat worden. Geen spul waar ik de hoofdprijs voor ga neerleggen.
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:53:59 #281
8369 speknek
Another day another slay
pi_102195481
quote:
Zelda niet op je lijstje zetten :').
  Eindredactie Games dinsdag 20 september 2011 @ 20:54:27 #282
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_102195509
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vette spellen hebben vette graphics nodig :9~
True.
pi_102219979
quote:
quote:
Other Honourable Mentions

Call of Duty: Modern Warfare 3 (Just kidding that is unless you are alright with spending $60 on the same game you bought 6 times already.)
_O- _O_

Edit: ben ik trouwens de enige die Uncharted een kut spel vindt? :')
pi_102225912
quote:
14s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:09 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

[..]

_O- _O_

nee, vind er geen fuck aan. Ziet er goed uit though
pi_102229927
quote:
14s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:09 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

[..]

_O- _O_

Is die ook voor de computer?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_102239833
quote:
5s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:08 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Is die ook voor de computer?
Volgens mij was het PS3 only.. Maar zou best kunnen dat ze het nieuwe deel vanwege een stijgende populariteit op PC uitbrengen(=meer geld).. maar denk het niet.

EDIT: even opgezocht en helaas.. PS3 only ;)
  donderdag 22 september 2011 @ 13:02:38 #287
8369 speknek
Another day another slay
pi_102257473
Naughty Dog is van Sony, dus nee.
pi_102258602
Nog iets meer dan een maand en de de monden van de graphicshoeren zullen worden gesnoerd *O*
  donderdag 22 september 2011 @ 14:03:57 #289
8369 speknek
Another day another slay
pi_102259401
Welnee, dat is pas het begin van "Ik krijg water refracture niet op high @ anisotropic 16x, ik heb een GTX526 met Directx 11 enabled, heb al in de ini file nv_mod_rsx op 1 gezet, wat doe ik mis?!"
  donderdag 22 september 2011 @ 15:02:49 #290
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102261149
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:38 schreef Seam het volgende:
Nog iets meer dan een maand en de de monden van de graphicshoeren zullen worden gesnoerd *O*
Ik zal zuigen aan het vochtige skyrimfallusje :@ :@
pi_102261854
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:38 schreef Seam het volgende:
Ik bedenk me net dat ik dan gewoon fucking herfst vakantie heb :')

quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:03 schreef speknek het volgende:
Welnee, dat is pas het begin van "Ik krijg water refracture niet op high @ anisotropic 16x, ik heb een GTX526 met Directx 11 enabled, heb al in de ini file nv_mod_rsx op 1 gezet, wat doe ik mis?!"
hehehe
pi_102264486
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:58 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Volgens mij was het PS3 only.. Maar zou best kunnen dat ze het nieuwe deel vanwege een stijgende populariteit op PC uitbrengen(=meer geld).. maar denk het niet.

EDIT: even opgezocht en helaas.. PS3 only ;)
;(
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_102272308
Mannen, even een vraag over Oblivion 5th Anniversary, als het mag hier. Ik dacht dat die in een metal case zat? Ik heb em net gehaald, en het zit in een billig classics hoesje, Voelt helemaal niet speciaal aan :(. Hoe zit dat?
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_102277968
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:12 schreef Draganta het volgende:
Mannen, even een vraag over Oblivion 5th Anniversary, als het mag hier. Ik dacht dat die in een metal case zat? Ik heb em net gehaald, en het zit in een billig classics hoesje, Voelt helemaal niet speciaal aan :(. Hoe zit dat?
waarschijnlijk was het de collectors edition
pi_102278607
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:53 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

waarschijnlijk was het de collectors edition
Nee, ik heb hem ook (voor de Xbox) en het is inderdaad een gewoon plastic doosje...
pi_102279976
Is dan alleen de Amerikaanse editie denk ik :( Wat een teleurstelling.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_102288076
Heb je goed op de website gekeken welke retailers of voorwaarden mbt de collecters metal editie?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_102300243
Ik kan ook niet wachten :o Het gaat een heel avontuur worden O+
pi_102305499
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:30 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Ik bedenk me net dat ik dan gewoon fucking herfst vakantie heb :')

[..]

hehehe
Zo laat pas?
Bastaard.
No resentment ever evened out a weaker hand
  vrijdag 23 september 2011 @ 18:53:58 #300
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_102306916
Zal wel even...
  vrijdag 23 september 2011 @ 18:54:10 #301