Sorry ik lees nu dat mijn post niet helemaal duidelijk was. Ik bedoelde óf een upgrade van 300-400 euro uitvoeren óf alleen het spel voor de console kopen. Ik heb namelijk al een xbox360 staanquote:Op donderdag 15 september 2011 18:26 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Maar een console gaat je óók ongeveer 250/300 euro kosten, dus als je voor dat geld je PC upgrade is het verschil toch niet zo gigantisch? Als je PC het echter niet meer waard is om up te graden word 't een pijnlijke aangelegenheid natuurlijk..
Ik heb trouwens een 2ehands PC.. Daar was ik eigenlijk nogal huiverig voor, maargoed, er zat nog fabrieksgarantie op ed.. Ik kan iedereen aanraden ff op tweakers te kijken of er iets te koop staat!
en dat is erg omdat? Liever dat dan de hoop op nieuws en niks krijgen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom? Anders is het topic toch dood.
Ik had de Ti 4800. Booya!quote:Op donderdag 15 september 2011 14:02 schreef vosss het volgende:
Deze kaarten heb ik gehad sinds Morrowind:
• NVidia Geforce Ti4200 (gekocht speciaal voor Morrowind)
• ATi 9700
• ATi 9800 Pro
• ATi X1900XTX (gekocht speciaal voor Oblivion)
• ATi 4870
• ATi 5770
• ATi 6870
Geen enkele kaart was zo tof als die Ti4200. Wat een kaart was dat zeg. Ongekend voor die tijd!!
Hoe bevalt die 6870? Denk erover om hem ook te kopen voor Skyrim..quote:Op donderdag 15 september 2011 14:02 schreef vosss het volgende:
Deze kaarten heb ik gehad sinds Morrowind:
• NVidia Geforce Ti4200 (gekocht speciaal voor Morrowind)
• ATi 9700
• ATi 9800 Pro
• ATi X1900XTX (gekocht speciaal voor Oblivion)
• ATi 4870
• ATi 5770
• ATi 6870
Geen enkele kaart was zo tof als die Ti4200. Wat een kaart was dat zeg. Ongekend voor die tijd!!
Bevalt prima. Alles draait prima speelbaar op 1920x1200 met alles vol open.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:41 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Hoe bevalt die 6870? Denk erover om hem ook te kopen voor Skyrim..
Zelfs met 2 GTX 560 Ti's in SLI, een i7-2600 en 8 GB RAM trek ik Ubersampling niet eens.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Bevalt prima. Alles draait prima speelbaar op 1920x1200 met alles vol open.
Alleen bij de Witcher 2 speel ik zonder ubersampling, maargoed, dat is ook erg zwaar natuurlijk.
En ik geloof dat ik bij Metro2033 net niet alles vol open kan zetten, 1 of 2 opties net 1 tandje lager dan max.
Als je bekijkt hoe oud de rest is valt me dat reuze mee en verwacht ik Skyrim dan ook gewoon sjiek te kunnen draaien
Gamebrekende bugs heb je (zo goed als) niet op de xbox, want dat is de testconfiguratie van het QA team heh. En in het onwaarschijnlijke geval dat er bij de release zo'n bug ingebleven is (het blijft Bethesda natuurlijk), dan weet je zeker dat het topprioriteit heeft omdat die configuratie verreweg de grootste markt is.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:30 schreef Jeff89 het volgende:
Afhangend van wat je gaat spelen kán een console een stuk fijner zijn, maar voor iets als Skyrim zou ik het niet durven.. Wat ga je doen in het geval van game brekende bugs, bijvoorbeeld?
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:15 schreef Smoofie het volgende:
Ze mogen wel 's de PC versie showen..
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:53 schreef Seam het volgende:
Ja het nu al tijden om specs, val daarmee een ander topic lastig zeg. Zo wordt het wel erg onoverzichtelijk.
Dit. Iemand al nagedacht over welke klasse ?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:53 schreef Seam het volgende:
Ja het nu al tijden om specs, val daarmee een ander topic lastig zeg. Zo wordt het wel erg onoverzichtelijk.
Voor console-gamers.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:51 schreef ems. het volgende:
Standaard custom assassin/thief met wat spells hier en daar voor de compleetheid. Zo'n standaard class kiezen is voor casuals
Als ze security hetzelfde hebben opgebouwd als in Oblivion is de skill van de player om sloten te kraken genoeg, en kan je op LVL 1 gewoon very hard locks openen, hihi. (niet dat ik dat erg vond..)quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:18 schreef Desunoto het volgende:
Ik wil gewoon alles kunnen behalve Blunt want dat is traag, lomp etc. Dus Marksman, Blade, Destruction en het nieuwe Enchantment worden sowieso major skills.
Al die andere dingen als Athletics, Acrobatics, Security, Block, Light/Heavy Armor, Merchantile etc. kan je toch gewoon makkelijk verbeteren totdat je er superieur in bent. Hoef je niet per se vanaf het begin goed te hebben.
Jonguh wees maar blij dat Skyrim geen multiplayer heeft anders neukte ik je in je reet met mijn vuurballen!quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:21 schreef vosss het volgende:
Ik heb in zowel Oblivion als Morrowind eik minimaal gebruik van magic gemaakt.
Alleen dat healen gebruik ik altijd wel, want dat scheelt een shitload aan potions mee moeten nemen.
Verder speel ik het altijd gewoon met een zwaard, want dat vind ik het tofste. Vuurballen schieten is voor homo's
Dat dus. Healen, paar vuurballen en ijsding, verder vooral pijl&boog of zwaard&schild.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:21 schreef vosss het volgende:
Alleen dat healen gebruik ik altijd wel, want dat scheelt een shitload aan potions mee moeten nemen.
Verder speel ik het altijd gewoon met een zwaard, want dat vind ik het tofste. Vuurballen schieten is voor homo's
Magic is heel handig voor op afstand je vijand alvast wat te beschadigen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:21 schreef vosss het volgende:
Wat zou er dumbed down aan zijn dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:21 schreef STING het volgende:
Wordt Skyrim nu echt zo 'dumbed down', of valt dat volgens jullie wel mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |