Morrowind > GTA III & BF1942 grafisch élke dag..quote:Op woensdag 14 september 2011 16:01 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
...... Morrowind??
Is uitgebracht in hetzelfde jaar als: Battlefield 1942, GTA III, Tombraider: The Prophecy en Unreal Championship..
Lijkt me dan toch niet dat ze vooraan stonden. Zeker goeie game hoor, je zal mij nooit een elder scrolls horen bashen, maar ik blijf erbij dat ze altijd grafisch achtergelopen hebben.
GTA3 was echt geen grafisch hoogstandje. Lowres textures, en ook niet echt high-res models.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:01 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
...... Morrowind??
Is uitgebracht in hetzelfde jaar als: Battlefield 1942, GTA III, Tombraider: The Prophecy en Unreal Championship..
Lijkt me dan toch niet dat ze vooraan stonden. Zeker goeie game hoor, je zal mij nooit een elder scrolls horen bashen, maar ik blijf erbij dat ze altijd grafisch achtergelopen hebben.
Ik vind sowieso de computer superieur over de consoles vanwege mods. Ik zou een nieuwe desktop kopen als ik jou was en dan echt gelijk goed investeren, dan kan je wel een paar jaartjes vooruit.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:28 schreef Ghostandor het volgende:
Over graphics gesproken, ik zit met een dilemma. Ik heb momenteel een relatief nieuwe laptop . Ik betwijfel of ik hiermee Skyrim in al zijn glorie zal kunnen spelen. Sterker nog, ik weet wel zeker van niet. Nu zat ik sowieso te denken om een nieuwe desktop pc aan te schaffen om te gamen (BF3 bijvoorbeeld).
Echter, gezien het feit dat Skyrim (en volgens mij BF3 ook) gewoon op de consoles uitkomen, is misschien het kopen van een console een betere (en goedkopere) optie voor mij.
Aan jullie de vraag: in vergelijk met bijvoorbeeld een 360 of een PS3, hoe zou mijn huidige laptop het doen? Als de verschillen nagenoeg verwaarloosbaar zijn, dan is het zinloos op een console aan te gaan schaffen namelijk. Dan rest de optie om een nieuwe desktop pc aan te schaffen. Graag jullie mening
Idd je kunt beter een goedkope pc kopen, want: mods, wat betere graphics door AA enzo, daarnaast (persoonlijk) is de besturing beter.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:28 schreef Ghostandor het volgende:
Over graphics gesproken, ik zit met een dilemma. Ik heb momenteel een relatief nieuwe laptop . Ik betwijfel of ik hiermee Skyrim in al zijn glorie zal kunnen spelen. Sterker nog, ik weet wel zeker van niet. Nu zat ik sowieso te denken om een nieuwe desktop pc aan te schaffen om te gamen (BF3 bijvoorbeeld).
Echter, gezien het feit dat Skyrim (en volgens mij BF3 ook) gewoon op de consoles uitkomen, is misschien het kopen van een console een betere (en goedkopere) optie voor mij.
Aan jullie de vraag: in vergelijk met bijvoorbeeld een 360 of een PS3, hoe zou mijn huidige laptop het doen? Als de verschillen nagenoeg verwaarloosbaar zijn, dan is het zinloos op een console aan te gaan schaffen namelijk. Dan rest de optie om een nieuwe desktop pc aan te schaffen. Graag jullie mening
Mods.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:41 schreef RickoKun het volgende:
Morrowind ziet er dmv mods er nog beter uit dan oblivion zo wat![]()
Jaaaa, die had ik ookquote:Op donderdag 15 september 2011 13:35 schreef vosss het volgende:
In de tijd van Morrowind had ik een Geforce Ti4200.
Wát een kaart was dat en wat waren de graphics goed!
Morrowind liep wel degelijk voor op de rest van die tijd
Niet zo gek aangezien je na de Ti4200 alleen maar ATI's hebt gekochtquote:Op donderdag 15 september 2011 14:02 schreef vosss het volgende:
Deze kaarten heb ik gehad sinds Morrowind:
• NVidia Geforce Ti4200 (gekocht speciaal voor Morrowind)
• ATi 9700
• ATi 9800 Pro
• ATi X1900XTX (gekocht speciaal voor Oblivion)
• ATi 4870
• ATi 5770
• ATi 6870
Geen enkele kaart was zo tof als die Ti4200. Wat een kaart was dat zeg. Ongekend voor die tijd!!
Och hebben we weer zo eenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet zo gek aangezien je na de Ti4200 alleen maar ATI's hebt gekocht.
Ik ben het met je eens wat pc superioriteit betreft, zeker als het gaat om controls (maar dan vooral bij shooters). Ik heb ooit Fable op de Xbox gespeeld, en dat vond ik best lekker spelen. Voor een RPG is een console zo slecht nog niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de computer superieur over de consoles vanwege mods. Ik zou een nieuwe desktop kopen als ik jou was en dan echt gelijk goed investeren, dan kan je wel een paar jaartjes vooruit.
Edit: Ik vind ook de besturing op de computer beter dan op de console, maar dat verschilt per persoon.
Wat een totale onzin. Ik heb hier een dikke bak aan een hdtv hangen met 360 controller; én graphics én gemak. Fuck yea.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:01 schreef vault_tec het volgende:
Weer dat computer gezeur hier wat helemaal nergens op slaat. Penis lengte staat niet gelijk aan videokaart.
Owh en pc vs console. Je kan niet lekker relaxt achter je pc zitten op een bank wat je met je console wel kan.
Jij zit natuurlijk in de kelder, geen verrassing. Ik zou jou ook niet in de huiskamer hebben willen zitten.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:20 schreef speknek het volgende:
Uhhuh en een PC in je woonkamer, foreveralone.jpg.
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:25 schreef speknek het volgende:
Daar zitten al mijn smatjes sinds hun kindertijd ook opgesloten, dus dat komt goed uit.
Het maakt echt ontzettend veel uit in wat voor doos de chips die aan je TV hangen zitten opgeborgenquote:Op donderdag 15 september 2011 17:20 schreef speknek het volgende:
Uhhuh en een PC in je woonkamer, foreveralone.jpg.
Afhangend van wat je gaat spelen kán een console een stuk fijner zijn, maar voor iets als Skyrim zou ik het niet durven.. Wat ga je doen in het geval van game brekende bugs, bijvoorbeeld?quote:Ik zou uiteraard een console kopen. Niet dat de huidige consoles veel beter zijn dan je laptop, dus daar hoef je het niet voor te doen, maar je zult merken dat je met zo'n dedicated set meer aan het gamen gaat.
Thanks.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:29 schreef STING het volgende:
Guys, kunnen we weer terug ontopic?
Alvast bedankt.
Discussie over waarop men Skyrim gaat spelen en waarom is toch redelijk on-topic? =/quote:Op donderdag 15 september 2011 17:29 schreef STING het volgende:
Guys, kunnen we weer terug ontopic?
Alvast bedankt.
En verder is er toch niks zinnigs te melden over Skyrim en weten we zo onderhand wel wie er met welk ras gaat spelen en welke class etc etc.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:31 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Discussie over waarop men Skyrim gaat spelen en waarom is toch redelijk on-topic? =/
Maak dan een algemeen wat voor tyfus zooi zit er in mijn pc topic aan.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:02 schreef vosss het volgende:
Deze kaarten heb ik gehad sinds Morrowind:
• NVidia Geforce Ti4200 (gekocht speciaal voor Morrowind)
• ATi 9700
• ATi 9800 Pro
• ATi X1900XTX (gekocht speciaal voor Oblivion)
• ATi 4870
• ATi 5770
• ATi 6870
Geen enkele kaart was zo tof als die Ti4200. Wat een kaart was dat zeg. Ongekend voor die tijd!!
Maar een console gaat je óók ongeveer 250/300 euro kosten, dus als je voor dat geld je PC upgrade is het verschil toch niet zo gigantisch? Als je PC het echter niet meer waard is om up te graden word 't een pijnlijke aangelegenheid natuurlijk..quote:Op donderdag 15 september 2011 18:19 schreef Baalhaar het volgende:
Tsja.. stroggels.. dillema's hé! BF3 en Skyrim wil ik sowieso op de PC. BF3 vanwege graphics maar vooral vanwege de 64 man online multiplayer, Skyrim vanwege graphics en mods..
Maarja om dat te realiseren moet ik zo'n 300-400 euro in mijn PC stoppen aan upgrades en dan denk je er inderdaad over na om voor het (goedkopere) console alternatief te gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |