Ohja die is natuurlijk ook uit, moet ik halenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:28 schreef ems. het volgende:
Het klinkt vreemd maar ik speel nu Dead Island en het voelt als een heel degelijk skyrim alternatief iig tot de release door de open wereld en veel quests. Aanradertje voor de lonely explorer
Kinderen sowieso niet. Want anders krijgt dat spel een ''C rating'' ofzo en mag het in bepaalde landen geloof ik niet verkocht wordenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:38 schreef Smoofie het volgende:
Zolang ik maar een melee "mage" kan worden en elke vrouw en kind kan doden
Gewoon modden die shit, ik ga er mijn necrofielen mods op gooien dat kan toch wel? Nou gr gr Talbe Hiemstraquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:52 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ohja die is natuurlijk ook uit, moet ik halen
[..]
Kinderen sowieso niet. Want anders krijgt dat spel een ''C rating'' ofzo en mag het in bepaalde landen geloof ik niet verkocht worden
Mmmmmmmeeeeeeh ik heb het even opgezocht and I don't wanna break your balls maar hij krijgt op www.metacritic.com (dead Island PC) een 72 ofzo. Dat zijn niet heul veelbelovende reacties.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:28 schreef ems. het volgende:
Het klinkt vreemd maar ik speel nu Dead Island en het voelt als een heel degelijk skyrim alternatief iig tot de release door de open wereld en veel quests. Aanradertje voor de lonely explorer
Op ign.com een 8 en is die editor's choice. Gewoon kopen dus die hapquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mmmmmmmeeeeeeh ik heb het even opgezocht and I don't wanna break your balls maar hij krijgt op www.metacritic.com (dead Island PC) een 72 ofzo. Dat zijn niet heul veelbelovende reacties.
Maar ach, hij is officieel ook nog maar een dagje uit
aan de andere kant: er is ook nog geen DEAD ISLAND FOK TOPIC
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:08 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Op ign.com een 8 en is die editor's choice. Gewoon kopen dus die hap
kijk maar:quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ik ben al zo teleurgesteld in de games tegenwoordig, dat ik eerst den zombiemeisje uit den flatgebouw kijk
Oktober helemaal vergeten.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:43 schreef Brammie1 het volgende:
volgens mij vergeet je nog een maand... 11 november.
AMD moet rap met zijn 7000-serie GPU's komen, dan gooi ik die er eentje in en ben ik ook wel Skyrim readyquote:Op woensdag 7 september 2011 22:54 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Oktober helemaal vergeten.![]()
Twee maanden nog inderdaad. Stomme vergissing.
Qua hardware ben ik er helemaal klaar voor. Zit alleen te denken om misschien een grotere monitor te kopen. Tot dit moment eigenlijk geen echte behoefte aan gehad maar dit is wel een goed moment waarschijnlijk.
Kun je zoiets in een oudere Intel Core2 Duo gebruiken zonder veel GPU kracht te verspillen?quote:Op donderdag 8 september 2011 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
AMD moet rap met zijn 7000-serie GPU's komen, dan gooi ik die er eentje in en ben ik ook wel Skyrim ready
akkoord, ik zie het nu.quote:
Heb ik een paar dagen geleden gedaanquote:Op woensdag 7 september 2011 22:54 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Oktober helemaal vergeten.![]()
Twee maanden nog inderdaad. Stomme vergissing.
Qua hardware ben ik er helemaal klaar voor. Zit alleen te denken om misschien een grotere monitor te kopen. Tot dit moment eigenlijk geen echte behoefte aan gehad maar dit is wel een goed moment waarschijnlijk.
Ook leukquote:Op donderdag 8 september 2011 17:05 schreef Seam het volgende:
Ik pak altijd een custom class. Ras moet ik even kijken welke het best past bij mijn class, maar aangezien rassen deze keer een grote(re) rol zullen spelen bij interacties met NPC's moet ik nog even kijken.
Ik ook custom. Ik denk Khajiit, en dan iets van een mix van een magiër met een assassin (soort van arcane trickster voor de D&D nerds) met dual daggers ofzo.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Oke, nu even iets leuk! Welk ras en class gaan jullie als eerste spelen?
Ik ga of voor Archer + Red Guard of Necromancer + Argonian
Nu jullie.
Argonian/Khajit denk ik. Argonian vind ik er echt heel vet uit zienquote:Op donderdag 8 september 2011 17:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Nu jullie.
Idem maar dan met een Altmerquote:Op donderdag 8 september 2011 19:08 schreef Smoofie het volgende:
Imperial Battle mage. Gewoon iemand met heavy armor + fire/stealth/lightening skills
GPU kracht zal je niet verspillen, maar je algemene performance zal bij lange na niet zo vooruit gaan als je zou denken. Het zal wel een behoorlijk verschil maken, afhankelijk van je huidige videokaart, maar vergeet niet dat computers heel erg worden gebottlenecked door onderdelen.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:00 schreef BertV het volgende:
[..]
Kun je zoiets in een oudere Intel Core2 Duo gebruiken zonder veel GPU kracht te verspillen?
In Oblivion deed ik een beetje van alles behalve van Blunt. Dat vond ik lomp.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Nu jullie.
Als je een Bosmer kiest moet je wel 'n female char nemenquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:40 schreef Spaulding het volgende:
Zal denk ik een Bosmer of Dunmer kiezen. In ieder geval een Thief achtig character.
De thief perks zijn wel heel erg tof.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:40 schreef Spaulding het volgende:
Zal denk ik een Bosmer of Dunmer kiezen. In ieder geval een Thief achtig character.
Gooi Nehrim eens over je Oblivion install heen zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik hoop zo hard dat de hoofdstad enzo echt groot en leefbaar worden zodat je als je daar met quests bezig bent ook het gevoel krijgt dat je echt helpt. En dat je wellicht bepaalde gebieden niet eens meer herkend terwijl je al bij wijze van spreken al 100x stad in en uit bent gelopen.
En dat is exact wat ik al eerder zei:quote:Boonfully it has now been translated into English, so that all the UI and quest text is in English, and the German voice-acting is now subtitled.
quote:Enige nadeel is dat gesproken tekst in het duits is. Ondertitels zijn wel in het engels.
Rustig, morgen duurt het nog maar twee maanden.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rustig, morgen duurt het nog maar twee maanden.
Ik hoop dat je gelijk hebt, broeder.quote:Op zondag 11 september 2011 09:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Hopelijk hebben ze echt werk met de items gemaakt. Met echt coole gave verschillen tussen thief armors en battle armors etc. Gewoon lekker veel items
Ik vind het wel jammer dat je geen clothes kan dragen onder je armor. Maar volgens mij kon dat ook al niet in Oblivion (wel in morrowind).quote:Op zondag 11 september 2011 13:28 schreef Desunoto het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat er meer verschillende uitrustingen komen inderdaad. Meer armor, maar ook meer verschillende "normale" kleding met andere handige pluspunten als +zoveel bij sneak en dat soort dingen.
Broek, shirt, boots, greaves, cuirass, pauldron links/rechts, gauntlet links/rechts, ring links/rechts en een amulet.. Zooo veel enchantment pointsquote:Op zondag 11 september 2011 16:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat je geen clothes kan dragen onder je armor. Maar volgens mij kon dat ook al niet in Oblivion (wel in morrowind).
Ik hoop ook wat meer variatie in basisspullen.. In Oblivion had je bijv. rusty, normaal en fine iron wapens en armor, en in Morrowind had je verschillende soorten bonemold armor.. Ik hoop dat ze er nu nog meer variatie gaan gebruiken, zodat ook niet elke Iron Cuirass er hetzelfde uitziet..quote:Op zondag 11 september 2011 17:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik hoop gewoon op goede combos en epic stuff die gewoon heel moeilijk te verkrijgen is, zoals een dikke boss verslaan voor een tand en een ander (zo ga maar door) voor een nagel of poot zodat je met die ingredienten een epic item kan maken (als zoiets er ubrhaupt in zit).
Dit inderdaad. Maar ik zie wel dat ze meerdere lagen hebben toegevoegd (hoewel ze er ook weer wat uit hebben gehaald, zoals equipment slots, en sommige spells), ook voor 'verzamelaars' is dat wel leuk, en zorgt het voor een hogere replayabilityquote:Op zondag 11 september 2011 18:12 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Broek, shirt, boots, greaves, cuirass, pauldron links/rechts, gauntlet links/rechts, ring links/rechts en een amulet.. Zooo veel enchantment points
[..]
Ik hoop ook wat meer variatie in basisspullen.. In Oblivion had je bijv. rusty, normaal en fine iron wapens en armor, en in Morrowind had je verschillende soorten bonemold armor.. Ik hoop dat ze er nu nog meer variatie gaan gebruiken, zodat ook niet elke Iron Cuirass er hetzelfde uitziet..
Dat zou dan wel weer tof zijn, als je zo alles kon inspecteren. Zou wel leuk zijn voor 'detective' questsquote:Op zondag 11 september 2011 18:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het gaat hun meer om het puzzel element dat ze daarmee kunnen toevoegen, door hints op een item te stoppen.
Lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |