quote:Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben diep in mijn ballen klaargekomen eindelijk wat pc beelden ja lekker hmmm stiefzusje wat doe je nu mmm ja mmmm pak maar vast jaaa lekker lekker trekke ja mmmmm ok
Pics van je stiefzusjequote:Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben diep in mijn ballen klaargekomen eindelijk wat pc beelden ja lekker hmmm stiefzusje wat doe je nu mmm ja mmmm pak maar vast jaaa lekker lekker trekke ja mmmmm ok
Ja man. Ik had gehoopt dat er gewoon pijlen uit de 2h sword zouden komen in plaats van dat je de pijl en boog apart moet equipen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:02 schreef Smoofie het volgende:
Niet echt super graphics.
Maar het is niet de PC versie. Wel jammer van de spells btw. Ik had gewoon gehoopt dat ik 2h sword kon hebben en dan gwn snel spell casten.
De moerassen van Morrowindquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja man. Ik had gehoopt dat er gewoon pijlen uit de 2h sword zouden komen in plaats van dat je de pijl en boog apart moet equipen.
Maar je kan wel verschillende uitrustingen saven en zo snel wisselen tussen bijvoorbeeld spell casten en 2h wapens.
Wat ik een beetje mis zijn de moerassen. Zoals in de blackwood/marsh in oblivion. Heeft atijd wel een speciale atmosfeer. Gelukkig zijn er wel bossen en ander groen anders was het een koude kale boel geworden.
Absoluut. Zolang er maar variatie is. Heb je Fallout 3 ook gespeeld? Na een tijdje vond ik de kale groen- en bomenloze omgeving echt akelig.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:00 schreef Seam het volgende:
[..]
De moerassen van MorrowindJammer dat die er niet zijn, maar ik vind gebergte ook altijd erg sfeervol met sneeuw enz.
Oude beelden...quote:Op maandag 12 september 2011 18:27 schreef HAL9000S het volgende:
http://www.bethblog.com/i(...)es-of-skyrim-action/
Oh my gawd....
Ik vin dat watervalletje maar matig.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Absoluut. Zolang er maar variatie is. Heb je Fallout 3 ook gespeeld? Na een tijdje vond ik de kale groen- en bomenloze omgeving echt akelig.
Bossen
[ afbeelding ]
Ik zou het hele spel maar achterwege laten dan , want iedereen weet dat watervallen zo'n groot belangrijk deel van het spel zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 07:34 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik vin dat watervalletje maar matig.
Idd, kutspel, beetje gare watervalletjes maken. Zo hoeft het niet van mij.quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:34 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik vin de hele graphics die we tot nog toe gezien hebben niet heel erg indrukwekkend....quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:34 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vin de hele graphics die we tot nog toe gezien hebben niet heel erg indrukwekkend....
quote:
Is allemaal consoletroep hequote:Op dinsdag 13 september 2011 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vin de hele graphics die we tot nog toe gezien hebben niet heel erg indrukwekkend....
Overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is haar
En ik hoef skyrim ook niet meer ziet er egt kk lelijk uit gadverdamme man, duke nukem forever ziet er nog beter uit bahbah bah mang
I know, ben dan ook erg benieuwd naar hoe het er op high end pc's uitziet.quote:
DX11 , dus wat hogere line of sight met vegetation line enz. Voor de rest betere resolutie, maar dat is het denk ik. EN natuurlijk AA en AF .quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
I know, ben dan ook erg benieuwd naar hoe het er op high end pc's uitziet.
Ik ga er voor het gemak van uit dat het minimaal hetzelfde of beter is als/dan Nehrim met alle opties aan op 1920x1200quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
I know, ben dan ook erg benieuwd naar hoe het er op high end pc's uitziet.
Bij mijn weten is er iig bij release géén DX11. En ook geen 64bit executable overigens.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DX11 , dus wat hogere line of sight met vegetation line enz. Voor de rest betere resolutie, maar dat is het denk ik. EN natuurlijk AA en AF .
Voor de console zijn het prima graphics. Veel mooier dan Fallout bijvoorbeeld. Maar voor de PC verwacht ik toch écht meer dan dat.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:02 schreef Smoofie het volgende:
Niet echt super graphics.
Maar het is niet de PC versie. Wel jammer van de spells btw. Ik had gewoon gehoopt dat ik 2h sword kon hebben en dan gwn snel spell casten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |