Ik gebruik een PC alleen om te FOK!ken en zo, ja. Ik wil dat het ook gewoon op de consoles kan.quote:Op zondag 11 september 2011 20:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kon wel, maar dan had je mods nodig
PC aansluiten op een goede tv, xbox/ps controller erbij, done?quote:Op zondag 11 september 2011 20:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik gebruik een PC alleen om te FOK!ken en zo, ja. Ik wil dat het ook gewoon op de consoles kan.
The Witcher 2 vond ik daarin zeer goed uitgewerkt. Echt genoten van dat prachtige spel.quote:Op zondag 11 september 2011 20:09 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Betere bomen ftw. Ik heb de bomen/bossen altijd een belangrijk element gevonden voor de sfeer, mystiek en verwondering in rpg's.
Het punt is dus dat ik geen goede computer heb. Ik kan Unreal Tournament '99 draaien. Dat is het wel.quote:Op zondag 11 september 2011 20:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
PC aansluiten op een goede tv, xbox/ps controller erbij, done?
New Vegas was niet door Beth zelf ontwikkeltquote:Op zondag 11 september 2011 20:13 schreef RickoKun het volgende:
Dat radiant systeem he? Ik hoop niet dat dat repetitief wordt. Dat denk ik wel namelijk aangezien ze dan: "doe x bij Y als je Z doet"
Maar ach ik denk dat ik mij sws wel zal vermaken. Ik hoop wel dat ze alles nu goed polishen, new vegas stierf van de bugs, mét gamebreak bugs. Dat kan echt niet weer.
Je hebt weer gelijkquote:Op zondag 11 september 2011 20:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
New Vegas was niet door Beth zelf ontwikkelt
Een maat van me gaat me er mee helpen als 't goed is, toch thanks voor the offerquote:Op zondag 11 september 2011 20:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik wil je wel helpen Ricko eind oktober. PM me je budget dan ook rond die tijd of je kan dan altijd op tweakers/hardware.info kijken en gaan vergelijken.
Oke prima.quote:Op zondag 11 september 2011 20:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Een maat van me gaat me er mee helpen als 't goed is, toch thanks voor the offer![]()
![]()
Als ik gewoon 2 week niet ga feesten / uit ga, dan kan ik dan al die PC kopen
Maarja, natuurlijk wel gewoon uitgaan enzo
Beetje jammer inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2011 18:39 schreef Sloggi het volgende:
Alsof we dat materiaal niet al 900 keer hebben gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |