Dat was inderdaad één van de hoogtepunten. Die quest.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:15 schreef Seam het volgende:
Overigens zou ik het erg vet vinden als er letterlijk elder scrolls in de quests voorkomen. Die teksten vind ik toch toch wel erg bijzonder, het stelen van de scroll in Oblivion vond ik ook een hoogtepunt.
En daarom: mods.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik had wat meer leven verwacht in dat stadje maar dat ben ik. Of een pakezel die de brug op loopt of iemand staat te vissen.
Vond het een beetje dood.
Increased spawn rate + more spawn modquote:
Er zijn zoveel mooie mods, dit is er één van.quote:
Twaalf maar? Als het erg uit de hand liep bij mij (wat vaak gebeurde) zat ik tegen de 250 aanquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Increased spawn rate + more spawn mod
Mijn mod manager zat altijd vol van de mods. Altijd wel een stuk of 12 mods + wat graphic mods.
Er waren mods die allemaal mini-mods combineerde. Met 12 mods bedoel ik geen 1-10MB mods, maar alleen de grote mods. Een wapen + armor erbij noem ik niet echt een mod.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Twaalf maar? Als het erg uit de hand liep bij mij (wat vaak gebeurde) zat ik tegen de 250 aan
Ik had toch wel enorm wat grote mods hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er waren mods die allemaal mini-mods combineerde. Met 12 mods bedoel ik geen 1-10MB mods, maar alleen de grote mods. Een wapen + armor erbij noem ik niet echt een mod.
HELEMAAL mee eens. Gewoon zoals new vegas een hardcore mode erin, hopsa, klaar!quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:50 schreef Seam het volgende:
Zou wel tof zijn als het kompas uit te schakelen zou zijn. Zou echt een meerwaarde hebben imo, maakt het spel veel avontuurlijk en belonend.
Wtf ik heb oblivion uitgespeeld maar ken die quest niet?quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat was inderdaad één van de hoogtepunten. Die quest.
Was de laatste quest van de thieves guild.quote:Op zondag 18 september 2011 01:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wtf ik heb oblivion uitgespeeld maar ken die quest niet?
Morrowind voor 80% uitgespeeld maar kan me niet herinneren dat ik daadwerkelijk elder scrolls ben tegengekomen.
Maw eerlijk gezegd ik snap niet wat de elder scrolls inhouden, maar blijkbaar de profetieen van morrowind en
Oblivion en de profetie over de dragonborn
Scans uit tijdschrift!quote:Op zondag 18 september 2011 12:56 schreef CantFazeMe het volgende:
http://gamingeverything.com/?p=9399
Nieuwe screenshots
Wat een trage aids sitequote:Op zondag 18 september 2011 12:56 schreef CantFazeMe het volgende:
http://gamingeverything.com/?p=9399
Nieuwe screenshots
quote:Op zondag 18 september 2011 14:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat een trage aids site![]()
Lekker helder ook, die caps.
Dan zijn het nog wel screenshots.quote:Op zondag 18 september 2011 14:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat een trage aids site![]()
Lekker helder ook, die caps.
True, die Orc ziet er wel phat uit.quote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dan zijn het nog wel screenshots.![]()
Nieuws is nieuws
Ik dacht dat men er wel achter kon komen maar dat ze daarna blind werden. Maar misschien heb ik het niet helemaal begrepen. Sowieso vaag dat er zo weinig over verteld werd.quote:Op zondag 18 september 2011 02:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Was de laatste quest van de thieves guild.
Je kon er alleen niet achter komen wat er in stond want dan werd je blind
Inderdaad, erg jammer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:36 schreef Smoofie het volgende:
Het ziet eruit als een console port, helaas
Gast, t is gefilmd met de Xbox360 versie, wat denk je dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:36 schreef Smoofie het volgende:
Het ziet eruit als een console port, helaas
Ik heb er nog steeds zin in.quote:Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef Baalhaar het volgende:
Ik ga nu al een tijdje mee in dit topic.. Klopt het als ik zeg dat jullie een beetje teleurgesteld zijn over wat jullie tot nu toe hebben gezien van Skyrim?
Precies. Een dom geluidje en een hitmarker is voor mij niet genoeg. Ik wil ook gewoon ''zien'' aan de tegenstander dat hij een dreun ontvangt.quote:Op zondag 18 september 2011 16:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds zin in.
Het enige wat mij tegenvalt is de oblivion-esque combat die gewoon nagenoeg hetzelfde lijkt te zijn gebleven. Bijv. een marauder richt een pijl en boog op je, je slaat hem vollop in z'n gezicht met een two handed sword en hij blijft gewoon in dezelfde positie zijn pijl en boog op je mikkenDe enige aanwijzing dat je hem geraakt hebt is één of ander dom grunt geluidje. Dat soort matige gebreken in physics komen nogal playstation 1 op mij over.
In dead island hebben ze dat erg tof gedaan trouwens, skyrim mag wat mij betreft dat best overnemen.quote:Op zondag 18 september 2011 17:12 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Precies. Een dom geluidje en een hitmarker is voor mij niet genoeg. Ik wil ook gewoon ''zien'' aan de tegenstander dat hij een dreun ontvangt.
Ja precies! Ik ga hem zeker ook kopen trouwens. Maar eerst ff wachten tot die afgeprijsd isquote:Op zondag 18 september 2011 17:13 schreef ems. het volgende:
[..]
In dead island hebben ze dat erg tof gedaan trouwens, skyrim mag wat mij betreft dat best overnemen.
Bethesda zei dat alle versies er bijna hetzelfde uitzien omdat de x360 er zo "goed" uitziet.quote:Op zondag 18 september 2011 15:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gast, t is gefilmd met de Xbox360 versie, wat denk je dan?
Viel mij ook op.quote:Op zondag 18 september 2011 16:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds zin in.
Het enige wat mij tegenvalt is de oblivion-esque combat die gewoon nagenoeg hetzelfde lijkt te zijn gebleven. Bijv. een marauder richt een pijl en boog op je, je slaat hem vollop in z'n gezicht met een two handed sword en hij blijft gewoon in dezelfde positie zijn pijl en boog op je mikkenDe enige aanwijzing dat je hem geraakt hebt is één of ander dom grunt geluidje. Dat soort matige gebreken in physics komen nogal playstation 1 op mij over.
quote:If you don't know the Elder Scrolls, I might ask if you'd been living under a rock. But under a rock is the perfect place to sequester oneself for hours and hours to play through any Elder Scrolls game, so I will assume instead that you weren't born when the last chapter, The Elder Scrolls IV: Oblivion, hit stores - and you are now a formidable 5 and a half years old.
Todd Howard beweert in 1 van die interviews juist dat ze hem expres niet op de PC laten zien, om geen valse verwachtingen te wekken bij de console gamers.. Lijkt me dan niet dat de 360 versie het maximale potentieel haalt..quote:Op zondag 18 september 2011 17:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bethesda zei dat alle versies er bijna hetzelfde uitzien omdat de x360 er zo "goed" uitziet.
Een tijd geleden zei hij dat.quote:Elder Scrolls V: Skyrim looks so good on Xbox 360 (and presumably PS3) that the studio is aiming for minimal visual difference between console versions and the PC counterpart.
That's according to Bethesda game director Todd Howard, who admits that Skyrim on console does get a little bit of help from playing habit.
Oh dat vind ik doodeng. Op consoles ziet alles er idd bagger uit. Ik ga juist een nieuwe PC kopen voor mooie graphics, zou dan toch wat zonde zijn! Ja, ik weet dat graphics niet alles zijn, maar op deze pc kan ik dat spel hoogstens met alles op zijn laagste spelenquote:Op zondag 18 september 2011 17:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bethesda zei dat alle versies er bijna hetzelfde uitzien omdat de x360 er zo "goed" uitziet.
Als de grafische kwaliteit van de pc versie echt gelijk is aan die van de console versie, komen er vast wel mods om de grafische kwaliteit te verhogen. Maak je geen zorgen.quote:Op zondag 18 september 2011 19:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh dat vind ik doodeng. Op consoles ziet alles er idd bagger uit. Ik ga juist een nieuwe PC kopen voor mooie graphics, zou dan toch wat zonde zijn! Ja, ik weet dat graphics niet alles zijn, maar op deze pc kan ik dat spel hoogstens met alles op zijn laagste spelen
Alhoewel, als 't er zo uit ziet zoals t er nu uit ziet, kan deze ouwe PC Skyrim ook wel prima draaien, want oblivion lukt ook nog
Ja zoals bij New Vegas en F3. HD texture packs en ENBseries lightening effects en depth of field etc. Ook custom colour gradients blalba. Maar dat is ook niet alles, Bethesda moet het gewoon vanaf het begin er mooi uit laten zien, klaar. Meer polygons, DX11 effects als tesselation etc. Dat allemaal kun je niet zomaar ff custom erbij doen. Je kunt textures en kleuren veranderen en dan de ENBseries. Maar we kunnen de engine niet veranderenquote:Op zondag 18 september 2011 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als de grafische kwaliteit van de pc versie echt gelijk is aan die van de console versie, komen er vast wel mods om de grafische kwaliteit te verhogen. Maak je geen zorgen.
Ik snap niet waarom je genoegen zou moeten nemen met x360 graphics op de PC.quote:Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zo loopt te bitchen hoor.
Zo'n grote spelwereld uberhaubt renderen is al een behoorlijke klus , laat staat dat dat vloeiend gebeurd.
Teleurgesteld als in graphics-wise: ja. Voor de rest lijkt het me op zijn minst een interessant spel te worden.quote:Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef Baalhaar het volgende:
Ik ga nu al een tijdje mee in dit topic.. Klopt het als ik zeg dat jullie een beetje teleurgesteld zijn over wat jullie tot nu toe hebben gezien van Skyrim?
DX11 gaat sowieso niet gebeuren. Erg sneu imo...quote:Op zondag 18 september 2011 20:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja zoals bij New Vegas en F3. HD texture packs en ENBseries lightening effects en depth of field etc. Ook custom colour gradients blalba. Maar dat is ook niet alles, Bethesda moet het gewoon vanaf het begin er mooi uit laten zien, klaar. Meer polygons, DX11 effects als tesselation etc. Dat allemaal kun je niet zomaar ff custom erbij doen. Je kunt textures en kleuren veranderen en dan de ENBseries. Maar we kunnen de engine niet veranderen
Dit inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2011 18:27 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Todd Howard beweert in 1 van die interviews juist dat ze hem expres niet op de PC laten zien, om geen valse verwachtingen te wekken bij de console gamers.. Lijkt me dan niet dat de 360 versie het maximale potentieel haalt..
http://gamingbolt.com/sky(...)e-mods-and-dlc-plansquote:The one game that is creating some buzz in the industry is without a doubt, Elder Scrolls V: Skyrim. Todd Howard has given away certain interesting tid bits about the game.
First of all he confirms the ‘obvious’ fact that Skyrim will look better on the PC:
“Yeah it does, obviously the PC version looks better. It has higher textures, it can run much higher resolution and has a lot more graphic features. We tend to show it on 360 so that it’s a good baseline for people to look at. So when they then see the PC version it’s going to go up. We’d rather do that than have people see the 360 later and it takes a step down. ”
So if there is any PC gamer out there who is still having doubts that the PC version will have performance similar to the consoles then the answer is a BIG no!
Sweet!quote:Op zondag 18 september 2011 22:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
[..]
http://gamingbolt.com/sky(...)e-mods-and-dlc-plans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |